Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 13 z 93    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 93  Další
Autor Zpráva
Offline
588
25 říj 2019 10:12
Když vidím, co udělal plán zrušit zastávku Kamenolom pro tramvaje, tak se trochu bojím, že bodám do vosího hnízda, ale i tak to zkusím. :-) Nepředpokládám, že by se od změny jízdních řádů někde přidávaly linky/spoje spíš naopak. Ví se, nebo tuší se, které linky by mohlo šetření postihnout? A hlavně, kde byste škrtali vy?

Vykopnu:
- Zrušit linku 7.
- Zrušit závlek 78 přes Vinohrady.
- Zrušit 81/82.


Offline
118
29 črc 2014 19:57
bugear píše:
https://content.idsjmk.cz/kestazeni/NZJR2022xS2.pdf
Zajímalo by mě, kde chtějí xS2A odstavovat. Jestli na Haškově, to se docela projedou.

Na Nádraží Lesná už nám začínají růst nové zastávky, zjevně k tomuto účelu. Překvapuje mě, že ty DC rostou v křižovatce (byť na druhé straně T) a ne vstřícně k ZC.


Offline
2689
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Na Pekárenské měl být nějaký celý blok od Jiříčné, ale asi to krachlo na penězích.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1338
17 črc 2010 21:41
Krno
Tak taky se dělal nedávno nový povrch od Grohovy dolů. Ale chodníky jsou stále původní, stokrát záplatovaný asfalt. Parkovací místa jsou stále vyznačena tak, že po chodníku mnohdy neprojede kočárek. A stoletý vodovod se po několika havárkách taky zaflikoval tuším jen na nejhorších místech. Takže ta ulice na celkovou reko stále čeká. A to nemluvím o tom brownfieldu mezi Pekárenskou a Sokolskou, který tvoří na Veveří "nádhernou" zeď, tam probíhají práce už asi posledních 15 let, ale nestalo se s tím zatím vůbec nic.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
2689
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A od té doby se překopával úsek okolo Grohovy a Sokolské ještě několikrát. Pamatuju jednokolejky relativně nedávno. Pár roků zpátky, možná tak 2015? Nevím přesně.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
48
16 lis 2018 09:17
Fantomas píše:
kompletní rekonstrukce Veveří, která se plánuje už asi tak 20 let a ještě dalších 20 to hádám bude trvat.

Ta proběhla v 80.letech biggrin V úseku mezi ulicemi Sokolská a Kotlářská existovala ještě původní kolej hned vedle chodníku na straně u botanické zahrady a ta se použila pro jednokolejku. Takže vlastní trať se mohla rekonsturovat naráz obousměrně.


Offline
Uživatelský avatar

1338
17 črc 2010 21:41
Krno
No rozhodně vypadají velmi provizorně, jsou to jen betonové panely "pohozené" na silnici, vypadá to dost šíleně. Ale předpokládal jsem, že to tak už zůstane do kompletní rekonstrukce Veveří, která se plánuje už asi tak 20 let a ještě dalších 20 to hádám bude trvat.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
2689
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
XXX: Jak provizorně? Ostrůvky na Konečňáku se společným přechodem jsou snad definitivní, nebo jak mám tuhle poznámku chápat?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2814
01 úno 2006 10:39
Veveří jednoduše nepobere tolik tramvajových linek v tak hustém intervalu.


Offline
Uživatelský avatar

2555
13 črc 2009 13:42
b1 píše:
Jestli je trasa přes Veveří rychlejší než přes Pisárky, tak proč se pro cestu do Bystrce preferuje ta pisárecká trať?

Po stopadesáté. Všiml sis provizorně prodloužených ostrůvků na Konečného náměstí? Všiml sis osekaného intervalu na dvanáctce? To je ten důvod.


Offline
Uživatelský avatar

1626
10 čer 2006 20:45
Brno
Cracatit: zastávka Pisárky je už delší dobu v režimu W, nikoliv stálá.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
2689
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak ona by ta trasa Bystrc - Pisárky - Mendlák - Nové sady byla celkem rychlá, kdyby to nezabíjely detaily jako pomalé zatáčky u Kamenomlýnské. Stálá zastávka Pisárky, kterou by šlo klidně projíždět v režimu W, stejně jako se jezdí na Lipové. Dál při jízdě z města hoooooodně ppppommmaalllááá jízda na vjezdovou výhybku vozovny od Lipové do tunelu, přitom rovně by mohla být o dost rychlejší. No a v obou směrech to přirozeně zabíjí okolí Mendláku, kličkování z Václavské a křižovatka Nové sady.
Kdyby byl průraz a jenom jedny světla na Mendláku, plus ty detaily, tak by ta trasa byla možná i o 4 minuty rychlejší, takže by konečně spolehlivě porážela tu druhou trasu Žabinama a po Veveří skrz pomalou Čáru.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3700
08 čer 2005 23:12
Ale podle pana M:
M píše:
b1: na to nemá vliv samostatné těleso, ale to kudy ta trať vede a jeji délka, podívej se do mapy, počet zastávek a křižovatek a bude ti to jasný.


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
Oddělená trať na samostatným tělese.


Offline
Uživatelský avatar

3700
08 čer 2005 23:12
Jestli je trasa přes Veveří rychlejší než přes Pisárky, tak proč se pro cestu do Bystrce preferuje ta pisárecká trať?


Offline
Uživatelský avatar

341
31 kvě 2016 10:01
Brno
Pavel píše:
A proč tou 11 teda lidi z Bystrce necestovali? Dalo se....

A jak by mohli z Bystrce jezdit 11, když hlavy pomazané ji nechávají trčet na Rakovecké! Takže slavná 11 nebo dnes 3 obsluhuje v Bystrci jen 2 zastávky. Konečnou záměrně nepočítám, ta stojí mimo zástavbu a slouží DP pouze k úspoře vozokilometrů. Zatím co se Bystrc II rozrůstá, tak šaliny se ořezaly!


Offline
2689
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Padesátka má takovou drobnou chybičku, že jede až do Komárova a tím pádem se hlavnímu nádraží vyhýbá a musí se přestupovat na dvanáctku, pokud už někdo chce jet tímhle směrem. Navíc oproti Žabinám je to o dost delší trasa.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1075
09 lis 2006 18:16
A proč tou 11 teda lidi z Bystrce necestovali? Dalo se tím přestoupit na České nebo Maliňáku na linky 1,2,(3),4,5,6,9 a 12. Nově přibudou trolejbusy směr Slatina, vlak a autobusy na Úzké (Ale pro směr jih má Bystrc daleko rychlejší 50 a E50)


Offline
124
18 srp 2019 17:01
Za přímý spoj Żabiny - hlavák bych se přiklonil. Žabinami jezdí na Českou trolejbusy i šaliny, na hlavák nic. Musí se přestupovat buď na přetížené linky 1 nebo 12. Ale vedlejší důsledky (že tím bude jezdit tranzit Bástr - hlavák a postižená ulice Veveří) jsou na místě.


Offline
1075
09 lis 2006 18:16
Co trochu ubrat emoce a zamyslet se. Nebo mi chcete říct, že kdyby tehdejší 11 nejela na Maliňák (tady nazvaná jako linka 10), ale na nádraží a ještě na nástupiště u grandu, tak by tím najednou začalo jezdit tolik cestujících, že by zkolabovala Veveří? To jako fakt? sarcastic Jako přehození konečných tehdejší 11 a tehdejší 10 mi také nepřijde jako špatný nápad:
Linka 10 nebo 11 (Rakovecká) - vozovna Komín- Česká- Maliňák- nádraží- Geislerova - (Stránská skála)
Linka 7, (Čertova rokle) - Zemědělská - Cejl - maliňák - nádraží- Švermova

A proč takto? Tehdejší 11 byla nefunkční, na Lesnou to z České bylo moc dlouho, tak tím cestovalo minimum cestujících. A 10 jezdila prakticky stejnou trasu co 8, takže většinou 10 jela úplně prázdná v závěsu za 8.
Výhody jsou nová spojení
- Bohunice - maliňák - cejl
- žabiny - nádraží
- rychlejší spojení Křenová - Česká
- odebrani části cestujících přetížené 12

Nevýhoda je více vozokilometru, ale asi nic dramatického. Rozdilna nástupiště (Lesná, Bohunice). A především přetížené první nástupiště.

Za mne nechme chvíli sednout současnou sedmičku (měla by teoreticky aspoň rok jezdit) a pokud to bude úspěšnější linka než tehdejší 10, tak bych to prohodil.


Offline
Uživatelský avatar

6911
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ale kolik lidí z Bystrce využívalo nevýlukovou 11? Vždyť by to pro většinu z nich byl furt přestup navíc. Mně by to jen zkrátka dávalo větší smysl, bo před výlukou jezdily 3+11 a 8+10 většinu cesty společně. Pokud by se to prohodilo, docílíme lepších spojení mezi různými částmi města.


Offline
Uživatelský avatar

2555
13 črc 2009 13:42
Já nějak furt nevím, proč by zrovna Žabiny nutně musely mít přímé spojení s hl. n., když jim to ztama jezdí i v bezvýlukovém stavu jedno za druhým. A o četnosti spojů z České na hl. n. ani nemluvím. Furt nechcete pochopit, že je nežádoucí hnát lidi z Bystrce přes Žabiny, když je přetížená Veveří. Naopak je potřeba docílit, aby co nejvíc lidí jezdilo přes Pisárky.


Offline
2803
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
A co smyčka Nové Sady? Ano, vím, že tam stojí záložní tramvaje, ale když někdo nepřemýšlí, nedá se nic dělat. Případně mě napadl ještě Mendlák.


Offline
7150
27 úno 2010 07:40
Tak teoreticky by to mohla otočit přes Svoboďák a Rooseveltkou zpátky. Což by bylo asi méně násilné řešení než točení u Tuzexu. Ale nějak by to neřešilo Stránskou skálu.


Offline
143
10 lis 2012 09:29
Robert píše:
Jako že by to na tu rolu ani nedojelo?
Ajo, ona 10 vlastně jede po Rooseveltově #-o Beru zpět :-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2308 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 93  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 14 kvě 2024 06:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]