Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 14 z 91    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 91  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

192
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Proč bude 57 končit na zastávce Merhautova a kde se bude otáčet?


Offline
2791
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Nebudou to hned otáčet zpátky?


Offline
1589
18 led 2009 10:06
bugear píše:
https://content.idsjmk.cz/kestazeni/NZJR2022xS2.pdf
Zajímalo by mě, kde chtějí xS2A odstavovat. Jestli na Haškově, to se docela projedou.


Je těch JŘ někde víc k téhle výluce?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

3695
28 úno 2006 19:00
goldfinger píše:
A co třeba Kohoutova?

Tam se vejdou taktak dva kloubáky na a-53 + sanitka na a-81...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
A co třeba Kohoutova?


Offline
60
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
Sú aj iné možnosti než Haškova...


Offline
118
29 črc 2014 19:57
https://content.idsjmk.cz/kestazeni/NZJR2022xS2.pdf
Zajímalo by mě, kde chtějí xS2A odstavovat. Jestli na Haškově, to se docela projedou.


Offline
2671
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Na tom není nic zajímavého, takovým směrem vede trvalé linkové vedení.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

192
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Zajímavé, že na mapce je linka 9 směr Čertova rokle, i když je termín zhotovení staveb na ulici Lesnické až v 19.9. :-k


Offline
Uživatelský avatar

424
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Už se objevilo definitivní schéma linkového vedení po otevření Plotní.

https://dpmb.cz/cs/download/7351
Zajímavosti:
Dočasné (?) ukončení linky 44 přímo na ÚAN Zvonařka na oblíbeném nástupišti 48
Ponechání (dočasné?) linky 63 jako špičkové posily do Chrlic
Sjednocení nástupišť na Úzké podle směrů - linky směr Komárov (40, 48, 63) pojedou ze strany Vaňkovky, linky směr Černovice (49, 77) od Tesca, 47 zůstává z nádraží :-o
Přejmenování zastávky Autobusové nádraží na Opuštěná, současné zastávky Zvonařka u bývalé šalinové smyčky na Autobusové nádraží (zastávka směr západ v nové poloze, zastávka směr východ se doufám brzo posune přímo k výpravní budově)
Zastávka Komárov (u parkoviště) se asi (logicky) přejmenuje podle bližší zastávky na Mariánské náměstí

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
7113
27 úno 2010 07:40
Je tam vodorovné dopravní značení na zastávce, které si řidiči vykládají jako buspruh a uhýbají bezdůvodně do levého pruhu. Což by nevadilo, kdyby se pak bez pohledu do špíglu nevraceli hned za zastávkou zpět.


Offline
2671
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Co je s Krematoriem? Podobná situace jako na Hlinkách?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7113
27 úno 2010 07:40
Já vím, ale někteří to nechápou. Stejně jako "záliv" u zastávky Krematorium směrem nahoru.


Offline
2671
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ne, není to bus pruh, jen na řazení. Myslím, že v téhle situaci by neměl smysl.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7113
27 úno 2010 07:40
A kde nejsou řidiči schopni pochopit, že to není buspruh, takže když tudy jedu, jsou z toho nervní.


Offline
2671
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ještě jsem si vzpomněl u těch kolon na Hlinkách před přestavbou, že dost pomohlo, když přidali pravý pruh rovně, který i dneska začíná tím dlouhatánským zálivem, kdy bus vyjíždí rovně a nemusí se řadit do průběžného a pak znovu, ani nevím, kdy ta úprava nastala, ale zůstala i po přestavbě, což se hodí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2671
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jinak, abych řekl něco k věci: fakt si myslím, že ta zastávka nechybí. Přestup na Lipové je komfortní, zvlášť ve směru od vodárny na Mendlák, stačí jen přejít koleje a kousek se projet k tomu vstupu do géčka, je to lepší varianta, než zdržovat provoz.
Co se týká vzpomínky na minulost: chodil jsem na základku pro nevidomé, býv. adresa Hlinky 156, nová adresa na Kamenomlýnské a pravidelně jsme běhávali v létě v Anthroposu s naším tělocvikářem. Na co nikdy nezapomenu, je přecházení na straně u dopravního podniku k vodárně před přestavbou křižovatky. Chodec se rozešel na zelenou a za pět vteřin už za zadkem slyšel burácení tiráků, jedoucích směr Svitavy a HK. Taky fajn bylo přebíhání konce Kamenomlýnské s kolejema, když člověk skrz Rákosí s několika zatáčkama neviděl přijíždějící šalinu.
Taky pamatuju, jak se sbíhaly ostrůvky trolejbusu k Mendláku se šalinou, jednou se mi dokonce stalo, že stály tři busy za sebou a jak jsem špatně viděl, tak jsem tělem naboural do třetího v řadě někde u zádi.
Taky se mi vybavuje, že jako jedna z posledních křižovatek měla tahle boudu pro policajta na ruční řízení a v době veletrhů se používala docela hojně.
Tak jen takové útržkovité vzpomínky. Pro kontext jen dodávám, že brána areálu škol s tím číslem 156 byla za rohem od Hlinek, u kolejí na Kamenomlýnskké, vedle byly baráčky, které jsou dneska za protihlukovou zdí. Ta brána se za nás koncem devadesátek už nepoužívala, ale tělocvikář od ní měl klíče, tak jsme brankou pro pěší mohli procházet, ale oficiální brána byla nahoře u křižovatky Hroznové, Květné a Kamenomlýnské, při přestavbě Pisárek byla jednou z podmínek i přestavba vrátnice a zprovoznění současné Kamenomlýnské.
Takže na Mendláku a v okolí jsem se jako školák pohyboval hodně často, pokud jsme se školou nejeli někam na výlet. Taky se mi teď vybavilo, že jsme asi v roce 2001 dostali jako škola možnost projít Masarykův okruh, svoz a odvoz nám dělal DPMB, fascinovalo mě jako kluka, že vedle sebe vidím stát na parkovišti u okruhu asi osm stejně lakovaných zaprášených sedmistovek...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Volat Gatesovi je zbytečný. Žádnej produkt maloměkký firmy by na tak mizerným HW neběžel a pochybuju, že b nechtěli zaplatit licenci a minimálně 2 updaty. Spíš bych se obracel na Linuse Torvalda..


Offline
2671
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hehe, čipy. Zavolejte Gatesovi, jestli Vám přestala po očkování fachčit mikrovlnka. :lol: :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Pepola: ne, to fakt není, je to vstup do ockovaciho centra a denně tam hodí hromada lidí...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3695
28 úno 2006 19:00
Není už asi dva měsíce vstup G2 uzavřen?


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Jakub S. píše:
Vzhledem k velikosti poptávky ze zastávky Výstaviště-G2 si myslím (pokud nějaká, tak nárazová a velká => šalina), že koncept obslužnosti zastávky je zvolený správně. Do roku 2007 nebyla zřízena ani zastávka Lipová (pro autobus+trolejbus) a linky vedné po Hlinkách jezdily mezi Pisárkama a hlavním vstupem do výstaviště expres. Pokud tedy zrovna nepostávaly v koloně před tehdejší úrovňovou křižovatkou Hlinky/Pisárecká x Žabovřeská/Bauerova.
Za normální situace tam ta zastávka pro autobusy/trolejbusy vůbec nechybí, ale v situaci, kdy tam během cca půl roku míří velká část Brna a okolí by byla co největší možnost co nejjednodušších spojení bez zbytečných přestupů přínosem, tím spíš, když 1, která tam normálně jezdí, nyní zajišťuje odvoz prakticky jen ve směru do centra. Nyní čeká všechny cestující z Bystrce, Žebětína, Kohoutovic a obou Lískovců přestup navíc nebo krátká procházka. To by se dalo jednoduchým "opatřením" zlepšit, tím spíš jednoduchým, když tam ta zastávka fyzicky existuje... Myslím, že se kvůli koroně dělaly větší změny všeho možného než přidání jedné zastávky na pár linek, které by cestu do očkovacího centra ze západu Brna mírně ulehčilo, ale znova říkám, ani teď to není nijak složitý. Ale proč perfektně organizované očkovací centrum nezorganizovat ještě trochu lépe, proč do té spolupráce Města (výstaviště) a FN (personál) nepřidat ještě DP pro dopravu, když nejde opravdu o nic složitého.

Robert píše:
Co by na tom změnila nevýluková trasa jedničky? S trolejbusy/autobusy by se stejně potkala leda u Zoo.
Myslel jsem to kvůli přístupu z Bystrce, kdy jsem bral jako alternativu pro cestu na výstaviště 52, ze které se musí zbytečně přestupovat na Lipové na 1, což by odpadlo. Na druhou stranu kdyby jezdila 1 normálně, tak se v Bystrci zase musí přiblížit tím autobusem k šalině (beru to z Vondrákovy, Wollmanovy...), takže z těchto zastávek je to vlastně jedno. :oops: Ale z takové Ondrouškovy nebo Ečerovy by normálně člověk nasedl na 1 a jel přímo ke G2, takto sedne pravděpodobně na 52 a na Lipové ho čeká přestup nebo menší procházka. Tam by zastavení 52 zjednodušilo situaci, byť ani teď nejde o nic složitého.

Ale zkrátka mi přijde škoda, že kolem takového aktuálního cíle projíždí několik linek, když tam ta zastávka fyzicky je. Jestli řeším blbost, tak to bude nejspíš tím čipem, co jsem tam obdržel... sarcastic Btw. jel jsem 1 od centra, takže žádný problém...


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
...a abychom se tu bavili alespoň trocu fundovaně a ne na základě pocitů, přidám sem přibližné mezizastávkové vzdálenosti:
- Lipová - G2 = 315 m,
- G2 - Výstaviště, hl. vstup = 490 m.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
7113
27 úno 2010 07:40
Ondrah98 píše:
Význam té zastávky v současnosti raketově vzrostl, připadá mi trochu nešťastné mít tam přístup jen jednou tramvajovou linkou (byť je to páteřní jednička), ale v situaci, kdy je tam jednička utnutá v Pisárkách se přidává zbytečný přestup někde v okolí. Kdyby to tam obsluhovaly i autobusy a trolejbusy, tak ubude nutnost přestupu nebo dojití z Lipové významné části cestujících ze západu Brna...


Co by na tom změnila nevýluková trasa jedničky? S trolejbusy/autobusy by se stejně potkala leda u Zoo.


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Vzhledem k velikosti poptávky ze zastávky Výstaviště-G2 si myslím (pokud nějaká, tak nárazová a velká => šalina), že koncept obslužnosti zastávky je zvolený správně. Do roku 2007 nebyla zřízena ani zastávka Lipová (pro autobus+trolejbus) a linky vedné po Hlinkách jezdily mezi Pisárkama a hlavním vstupem do výstaviště expres. Pokud tedy zrovna nepostávaly v koloně před tehdejší úrovňovou křižovatkou Hlinky/Pisárecká x Žabovřeská/Bauerova.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2264 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 91  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 dub 2024 12:06
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]