Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 44 z 90    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 90  Další
Autor Zpráva
Offline
609
24 čer 2005 20:56
Před časem byla navrhována výpomoc VYDOSem na E75, protože v časech některých spojů je zde dokonce režijní přejezd a to párový - po 6. ze Slatiny a před 14. zpět. Realizováno z určitých důvodů nebylo. Můžete hádat proč asi.
Na druhou stranu si DP stěžuje na dlouhé pobyty 202 v Židenicích...

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Pravda, E50 je asi moc dlouhá na to, aby na ní mohly nějaké přejezdy bez nutnosti navýšit počet řidičů fungovat. Ten nápad s a-54 se mi ale také docela zamlouvá.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
peno píše:
Ještě mě napadla možnost E50 alespoň z části zajistit externími dopravci, třeba přejezdy ČSAD Tišnov z a-302 a 303, nebo ty přejezdy, co dnes má ČSAD Kyjov na a-47 přesunout na E50. Tím by se DPMB uvolnily vozy i řidiči na posílení jiných linek, včetně a-50. Ale nejsem si úplně jistý, jestli posílat linkové autobusy na E50 je ten nejlepší nápad.


Přejezdy z regionálek na a-790 (E50) by znamenaly: U Kyjováků kompletně překopat linku a-106 + minimálně 1 patnáctimetr navíc a u Tišnováků by musel být taky minimálně jeden bus navíc na a-302/303. Mnohem lepší by bylo, kdyby Tišnováci dostali nějaké výkony na lince a-54 - šlo by řešit zkrácením pauz u Zoo.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Proto píšu o přejezdech, pokud možno tak, aby se se regionálním dopravcům nenavýšila potřeba řidičů (a samozřejmě i vozů) a zároveň se uvolnili řidiči a vozy DPMB na posílení jinde ve městě. A nemusí to být zrovna nutně jen E50. Stejně tak si dokážu představit třeba přejezdy BDS na E56 nebo a-69, ZDAR nebo ČSAD Tišnov na a-43 a podobně. Myslím, že kdyby si DPMB, Kordis a dopravci spolu sedli, mohli by objevit hodně způsobů, jak systém zefektivnit, bez nutnosti navýšení řidičů.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
A kde mají ty řidiče brát regionální dopravci? Problém s nedostatkem řidičů řeší všichni...

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ještě mě napadla možnost E50 alespoň z části zajistit externími dopravci, třeba přejezdy ČSAD Tišnov z a-302 a 303, nebo ty přejezdy, co dnes má ČSAD Kyjov na a-47 přesunout na E50. Tím by se DPMB uvolnily vozy i řidiči na posílení jiných linek, včetně a-50. Ale nejsem si úplně jistý, jestli posílat linkové autobusy na E50 je ten nejlepší nápad.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
peno píše:
Nasazení sól neřeší nedostatek řidičů, protože jejich potřeba na E50 zůstane stejná, jako dnes.


Právě u toho jsem to myslel tak, že nasazením sól tady (při taktu 15 minut) a naopak nasazení těchto kloubů jinam (třeba na 57 anebo jiné linky, kde by se pak dalo ubrat), kde by se ten interval mohl lehce upravit a tím ušetřit nějaké řidiče pro posílení 50.
Jinak při těch 20 minutách bych ten kloub už tam nechal. :-)

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Vzhledem k tomu, že jde v případě a43 o prostý závlek současných spojů (tedy cca +2 minuty) a přestávky je možno zkrátit bez vyrazneho dopadu, žádný vůz navíc bych tu nečekal.
Stejně si myslím, že jde o předčasnou změnu. Oproti minulému roku tu už někdo doopravdy bydlí, nicméně je to z 95 % v docházkové vzdálenosti ke dnešním zastávkám.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Nasazení sól neřeší nedostatek řidičů, protože jejich potřeba na E50 zůstane stejná, jako dnes. Dvacetiminutový interval na E50 a desetiminutový na a-50 je právě to, co mě napadlo. To by snad navýšení počtu řidičů neznamenalo, ale nechce se mi to teď počítat. Nicméně v takovém případě by bylo nutné zajistit, minimálně v ranní špičce, aby byla E50 výhradně v kloubech, protože sóla na E50 ve dvacetiminutovém intervalu, si představit neumím. Ale zase si umím představit sólo na trhačce (ne celodenním kurzu) a-50 při desetiminutovém intervalu.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
A co na E50 udělat 20-minutový interval, nebo polovinu kurzů obsadit, hlavně odpoledne, sóly při zachování současného intervalu? Odpoledne se mi zdá totiž, že hlavní proud na této lince (a to jedním směrem) končí kolem max. 15-15.30 a poté by to zcela v pohodě utáhla sóla. Nechápu, proč se tolik upřednostňují expresní linky před linkami normálními.
Tom S....občas se sóla objeví i na kurzu 05020. :-)
Edit.: Jinak dle toho dokumentu se počítá již i s přetrasováním 43 přes Panorama Kociánka, to by taky mohlo nějaký vůz, či řidičie znamenat navíc.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
Uživatelský avatar

2024
03 zář 2009 13:18
Miky:
Na E50 je možnost sóla na kurz 05016 a 05022.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Bohužel, jsem si toho vědom. Proto si myslím, že je lepší omezit E50 ve prospěch a-50 a ne naopak, jako tomu bylo loni. Chápu, že by se to asi nelíbilo cestujícím v E50, ale a-50 obsluhuje výrazně větší území s výrazně větším počtem cestujících, než E50 a k tomu by se mělo přihlížet. Bohužel se to z nějakého důvodu nedělá. A jediné co mě pro současnou nevyhovující situaci napadá, je lobby někoho vlivného z Kamech. Jinak si to upřednostňování E50 na úkor a-50 vysvětlit fakt neumím.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Jo, ale přišly nový vozy, takže to by mělo být za chvíli snad v poho. Doufám.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
No, on by nebyl ani ten vůz. Stačí se podívat, že se v poslední době na E50 občas vyskytujou sóla...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
peno: zkrácení intervalu lze udělat zkrácením pauz řidičů současných kurzů či nějakým přejezdem, ale na nějaké větší posílení jak píšeš, už bys potřeboval další vůz a řidiče, vůz by byl, řidič ne.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Patnáct minut v sedle u a-50 je sice hezká věc, ale v první řadě by se u a-50 měly řešit špičky, protože 15 minut ve špičce prostě na a-50 nestačí, nikdy stačit nebude a E50 se ukázalo, že není dostatečnou alternativou, zejména v oblasti Lískovce a Bohunic. Proč se na toto zase kašle?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1204
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Aktuální vyjádření po schválení změn ZMB: Změny v městské hromadné dopravě v Brně pro rok 2018
http://www.bystrc.cz/images/aktuality/2017/mhd2018.pdf

nová informace je posílení a-50 v sedlech na 15 minut


Offline
609
24 čer 2005 20:56
OP píše:
U některých nočních linek jsou navýšeny přepravní výkony o víkendech, které asi odpovídají avizovanému vedení většiny spojů až na konec trasy, ale patrně se to týká jen některých úseků, protože nárůsty jsou u a-N89, 90, 96, 98, 99 ale třeba ne u a-N91, 93 (je jen velmi mírné navýšení), 94 ani 95.

Pásmový provoz v rámci Brna je prakticky jen na těch vyjmenovaných tj. 89, 90, 93, 96, 98 a 99, takže tam je nárůst celkem logický a pravděpodobně tedy odpovídá "novinářské kachně" o tom, že všechny spoje nočních linek budou jezdit až na konečnou - ony všechny spoje jezdí až na konečnou, pokud není řidič flákač.

OP píše:
Velmi odlišně jsou na rok 2018 plánovány výkony na prázdniny. Patrně to souvisí s tím, že většina svátků je v roce 2018 o víkendu, nebo přimknutá k víkendu. Takže oproti letošním 57 dnům má prázdninový jízdní řád v roce 2018 plati jen ve 48 dnech, naopak o 8 dnů více oproti 2017 se má jezdit podle klasických pracovních dnů. Výkony o prázdninách jsou vesměš nižší, než letos. Především u tramvajových a trolejbusových linek s krátkým intervalem (6 minut a kratší) je snížení výkonů o prázdninách o 10-15 %. Tomu by mohlo odpovídat např. prodloužení intervalu na 6-7-7, příp. až na 7-8 minut, dřívější přechod na 10minutový interval... U ostatních linek nejsou snížení prázdninových výkonů tak razantní, např. u t-37 zůstávají nezměněné a u a-44, 84 budou nově stejné jako v neprázdninových PD (tzn. 10minutový interval po celý den). Je ale nutné si uvědomit, že prázdninový jízdní řád má v roce 2018 platit jen 48 dnů, což odpovídá 43 dnům v červenci+srpnu, 3 dnům mezi vánočními a novoročními svátky, a 2 dny ještě někde. To by všechno měly být dny s výrazně nižší poptávkou, tak to snad nepzůsobí kapacitní problémy.

Většina prázdnin by měla mít provoz jako v PD, ale nepojedou školní spoje, pouze vánoční a letní prázdniny + ještě 2 dny mezi víkendem a svátky budou Pz. Prakticky budou prázdniny ve městě Brně odpovídat poznámce [56] u regionálních autobusů (lišit se budou ve 3 dnech v roce 2018).

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
xxx píše:
Proč 51 nedostala číslo 45, když je první volné?

z historických důvodů :-) Linka 51 kdysi v oblasti Bystrce operovala jako napáječ k nedostavěné tramvajové trati...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
114
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Koukám, že 82 pojede přes Starku, taky na 64 asi nějaký omezení na úseku Životského - Komárov (je to v závorkách?), 61 zase v závorce UK-Sever


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Předpokládám že z důvodu že u ZOO už jezdí 50, 52 a 54, tak tam k nim lépe pasuje

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Proč 51 nedostala číslo 45, když je první volné?


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Na posledním školení tento týden nám bylo řečeno, že u tramvají jen přibyde jedna souprava na jedničce = + 1 služba, kapacita se zvýší pouze jen dlouhýma soupravama, ostatní linky jsou jen delší soupravy, ani jeden spoj nebude navíc, maxmálně řidič bude mít menší pauzu. O víkendech na lince 9 budou poršáci = zvýšení kapacity.
Noční spoje údjně mají zůstat tak jak jsou nyní, prej to byla novinářská kachna, aspoň podle toho co nám řekla sám HS na školení.
u trolejbusů také přibude jen jeden spoj = +1 služba na linku 31, to je vše.
U autobusů 65+68+80 + to novy vesnický má být jen prodloužení tras při zachování stávajícího počtu minibusů a služeb.
Takže nečekejte žádné zázraky, on by to ani neměl kdo jezdit.
Od nádraží ze smyčky trolejbusů pojedou dvě regionáky snad jen jednou za noc o víkendu, to je vše.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No a kromě toho, co píše Op, chystá se nějaká další změna tras?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

617
14 úno 2005 15:12
Bystrc
ds: díky, tak to si linka E56 asi získala slušnou oblibu. Mně by se také líbila, ale potřeboval bych bývalou zastávku Horova na mostě u Kozáka. (No jo, popis tras a intervaly jsem při čtení tak nějak přeskočil :-)


Naposledy upravil Eda dne 03 lis 2017 16:12, celkově upraveno 1
V původním příspěvku jsem ti tu E65 vs. E56 upravil, ať to nemate :-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 90  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 22:46
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]