Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 48 z 90    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 90  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
Kdy vznikla, resp. byla zaintegrována linka 424?


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
a-64 se bude otáčet v Komárově přesně tak, jak píše Ojin čili blokovou smyčkou Černovické nábřeží > Mariánské nám. > Nová Agrozet

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
1072
09 lis 2006 18:16
Tak Google mapy Ti prozradily i něco, co nevíš biggrin Linka 87 (š87) sem jezdí a linka 69 v podobě jednoho školního spoje také. Jinak ohledně linky x6, mám pocit, že Google tato data aktualizuje velmi nepravidelně, evidentně jde o pozůstatek výluky z minulého týdne.


Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Tak na Google mapách jsem se dozvěděl:
-že jezdí na Labskou také linka 69 a 87;
-že Labská je nově autobusové nádraží;
-že zde zastavuje tramvajová linka x6;
Příloha:
špatné linky.jpg


Kde je chyba? :D


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
XXX: Ujede, protože se nepočítá v JŘ s přestupem na Pisárkách, navíc tam má zastávka logiku v kombinaci s šalinou.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
143
10 lis 2012 09:29
Nejdůležitější přestupy jsou určitě:
  • Lískovec/Kohoutovice -> Jundrov: na Anthroposu jeden přechod, na Pisárkách za rohem
  • Jundrov -> Lískovec/Kohoutovice: na Anthroposu za rohem, na Pisárkách dva přechody (vzdálenost téměř 100 metrů)
Další možné přestupy (kvůli Mendláku, přes který jede všechno, ale určitě méně důležité):
  • Lískovec/Kohoutovice -> Bauerova: na Anthroposu dva přechody, na Pisárkách jeden přechod
  • Bauerova -> Lískovec/Kohoutovice: na Anthroposu i na Pisárkách jeden přechod
  • Jundrov -> Hlinky: na Anthroposu dva přechody, na Pisárkách jeden přechod
  • Hlinky -> Jundrov: na Anthroposu i na Pisárkách jeden přechod
  • Bauerova -> Hlinky: na Anthroposu jeden přechod, na Pisárkách za rohem
  • Hlinky -> Bauerova: na Anthroposu za rohem, na Pisárkách dva přechody (vzdálenost téměř 100 metrů)

Neudělal-li jsem někde chybu, z analýzy vyplývá následující: U nejdůležitějších přestupů je u Anthroposu prům. 0,5 přechodu na přestup, u Pisárek 1 přechod na přestup, přičemž u jednoho navíc strašná štreka. U zbylých přestupů prům. 1,17 přechodu na přestup u obou uzlů. Všechny přechody jsou na světelných křižovatkách, 1,5-přechod u Vozovny Pisárky počítám jako jediný přechod.

Z porovnání podle mě jasně vychází lépe a bezpečněji Anthropos (s tím, že člověk znalý poměrů samozřejmě přestoupí vždycky tam, kde to má lepší, tj. někdy na Anthroposu, někdy na Pisárkách).


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Cracatit: Stane. Ujede mi návazný spoj. Na zastávce Anthropos nic nevhodného ani nebezpečného nevidím. Obzvlášť nyní, když tam jsou semafory. Sice už jsem jednou zažil, jak mně před autem lidi z trolejbusu dobíhali na červenou autobus, ale to by dělali i v Pisárkách nebo kdekoli jinde.


Offline
7105
27 úno 2010 07:40
To je hezké, ale pro opačný přestup, tedy z 44 na 25/26 směr Kamenný vrch, jsou zastávky ve Šrajbecu zase hodně daleko a na dvojí přecházení. Pak si nevybereš.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nejsem rád, když jsem bydlel na Přívratu, zkoušel jsem obě trasy, jak přestup na zast. Anthropos, tak na Pisárkách. Pisárky mi přišly výrazně bezpečnější na jakékoli přecházení. A od Anthroposu směr Kamenný vrch - Jundrov to zas taková zajížďka není, to mi nikdo netvrďte, že se kvůli sto metrům něco stane, když jsou od sebe na uzlu Pisárky zastávky okružek a trolejbusů v tomhle přestupním směru fakt za rohem.
Oprava, zastávka Anthropos pro 25/26 je "u mostu", ne přímo na něm, nicméně na smyslu sdělení to nic nemění, zastávka je na nevhodném místě.
Zase je to jen o nastavení jizdních řádů, se kterou zastávkou z diskutované dvojice se víc počítá.

M: Právě proto tam nechávám ty uzlové body, na nich se dá čekat na čas odjezdu, pokud v úseku zastávek na znamení nikdo nenastoupí a jízdní doba by byla plus minus stejná, aby se nejelo na zpoždění, když při normální frekvenci na pár zastávkách někdo nastoupí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Cracatit: Buď rád, že tam ten uzel je a že nemusíš zajíždět až do Pisárek, když jedeš od Jundrova do Kohoutovic nebo do Lískovca. A pokud vím, tak na mostě tam žádná zastávka není.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Vše na znamení rychlost dopravy nezvýší, naopak budeme v těchto zastávkách čekat do času odjezdu a budem ta zastavovat i tak, abysme neodjeli o 1s dřív a pak nebyly náležitě finančně ohodnoceny, pokud upravíš JŘ tak že se nikde stavět nebude, bude stačit, když na dvou či tří zastávkách někoho nabereš a už ti bude naskakovat zpoždění, takže dobrej nápad to neni ani náhodou.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Trochu mrtvo tu je, možná by ty zastávky v tématu Všeobecná trolejbusová... patřily spíš sem. :smile:
Něco jsem naznačil už v trolejbusech, tak budu ještě pokračovat.

Určitě by šlo nechat na znamení většinu zastávek celé A-58 kromě Staré osady, Dělnického domu a Zetor silnice/Zetor smyčka. U A-55 bych nechal na znamení zastávky Bartákova - Rotreklova.
Dál mě napadá taková možná blbost, ale nedávno se tu objevilo spojení Kampus - Pisárky - Techpark. Vedl bych ho z Nemocnice - Bohunice - Kampus - Čtvrtě - (šup do tunelu) - Pisárky na stanovišti okružek - (s minimem zastavení skrz Jundrov) - Optátova na mostě - (někde v okolí zast. Hlavní před kruháčem by se taky stavělo, nemůžu si vzpomenout) - Přívrat a po Královopolské směr Technopark se zastavováním na zastávkách A-53 s ukončením na Technoparku a zpátky - Technopark - Skácelova - Záhřebská a rovně na Přívrat a stejné zastávky směr Kampus v režimu jako E50 třeba pod číslem E60.
Nezní to moc bláznivě, co Vy na to?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Mít všechno pořád na znamení je sice "velkorysé gesto" pro zrychlení dopravy. Ale, jak už tady padlo, každá zastávka si najde většinou alespoň jednoho cestujícího. Tzn. stejně se ve většině případů zastavovat bude.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Já bych hlavně, když už je debata o zastávkách, nechal celý Kameňák na znamení, kromě zast. Čtvrtě a zrušil bych zastávku Anthropos, nechápu, jak mohlo projít přes policajty to zastavování na mostě. Vím, že se tu o tom vedly debaty už kdysi. Je to nebezpečné pro řidiče aut i chodce. Původně byl přestupní bod na zast. Pisárky, měl tam být přestupní bod i v noci a ne takhle nesmyslně a polovičatě na mostě u vodárny.
Dál bych nechal kromě Pisárek všechny zastávky směr Mendlák na znamení celodenně i ve všední dny prázdniny. Když to jde na šalinové D-1 v oblasti Bráfovy, tak to jde i na Výstaviště hl. vstup (trolejbus/autobus).
Dál bych nechal na znamení celodenně zastávku Skalní v Bosonohách, kdykoli tudy jedu ve 401/402, nastupují/vystupují hlavně učni z blízkého učňáku a ti mají většinou dost energie na dávání znamení, ve dnech školních prázdnin tam nenastupuje nikdo a v režimu W je ta zastávka už teď a vůbec celou 69 bych nechal na znamení, kromě zastávek Nemocnice Bohunice, Osová a Dunajská (významné přestupní body).
U svých domovských regionálek 401/402 bych nechal většinu zastávek na znamení snad kromě tak frekventovaných míst jako Dunajská, Popůvky Vintrovna (u Shellky směr do Brna velmi hojný nástup, opačně hojný výstup), Říčany a snad ještě Domašov a pak až Bíteš, plus na 402 a 153 bych dal na znamení i Ostrovačice, U Hřbitova, ta sice funguje na znamení, ale formálně má režim stálá, navíc je v křižovatce, na štěstí ne v té hlavní Ostrovačice - Říčany/směr na Bítýšku a Tišnov.
Dál bych o zastávkách debatoval spíš v tématu Linkové vedení...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
Janatak píše:
Edo, argument byl ve využití obou zastávek. Což jaksi vyplývá i z té zástavby okolo, logicky. Já teda nemám přesné povědomí o tom, kolik lidí vystupuje/nastupuje na Kluchové nebo na Raisové, trolejbusem tu moc často nejezdím, ale z těch sporadických průletů tudy, pohyb na obou zastávkách je. Kdyby se zrušila zastávka Kluchova a byla jenom Raisova, poberou spoje cestující z přilehlých ulic obou zastávek ve špičce?

Mimochodem, proč jsou ty zastávky blízko u sebe, je celkem zjevné při pohledu do mapy...jak Kluchova ulice, tak i Raisova jsou zároveň spojnice Rybnické s vnitřní zástavbou Nového Lískovce kolem ulice Úpatní, takže umístění obou zastávek má svou logiku, minimálně tedy z hlediska většího využívání mhd v minulosti.



Já tama jezdil prakticky denně ráno před osmou a pak jednou týdně před večerem... Ráno na Kluchove většinou nastoupili tak 3 a na Raisove 1, pravda že na obou zastávkách vystoupilo tak 4-6 lidí. Ale když sem se k před večerem vracel, tak na Raisove nasoupil tak 1 a na Kluchove nikdo a naopak... Teď už tama tak nejezdím takže nevim.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
funtom píše:
Ona hlavně dřív bývala Raisova směrem na Osovou/Kamenný Vrch víc "v kopci" = blíž k sokolovně a křižovatce s ul. Obecní. Koho napadlo ji posunout z kopce blíž Kluchově, to netuším.

Pokud já vím, tak si tam někdo z řad místních obyvatel v době, kdy tam jezdily autobusy, stěžoval, že tam jezdí autobusy.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
261
09 úno 2007 13:59
Brno
Ona hlavně dřív bývala Raisova směrem na Osovou/Kamenný Vrch víc "v kopci" = blíž k sokolovně a křižovatce s ul. Obecní. Koho napadlo ji posunout z kopce blíž Kluchově, to netuším. Podobných "dvojzastávek" je ale víc (min. co se týká vzdálenosti), rozhodně nejde o jediný případ, první mě napadá Pavlovská a Talichova, kde se to taky relativně nedávno přes víkendy vyřešilo zastávkou na znamení.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Edo, argument byl ve využití obou zastávek. Což jaksi vyplývá i z té zástavby okolo, logicky. Já teda nemám přesné povědomí o tom, kolik lidí vystupuje/nastupuje na Kluchové nebo na Raisové, trolejbusem tu moc často nejezdím, ale z těch sporadických průletů tudy, pohyb na obou zastávkách je. Kdyby se zrušila zastávka Kluchova a byla jenom Raisova, poberou spoje cestující z přilehlých ulic obou zastávek ve špičce?

Mimochodem, proč jsou ty zastávky blízko u sebe, je celkem zjevné při pohledu do mapy...jak Kluchova ulice, tak i Raisova jsou zároveň spojnice Rybnické s vnitřní zástavbou Nového Lískovce kolem ulice Úpatní, takže umístění obou zastávek má svou logiku, minimálně tedy z hlediska většího využívání mhd v minulosti.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Janatak píše:
No já nevím...třeba proto, že tam nastupují a vystupují cestující, tedy, že se obě zastávky, byť blízko sebe, využívají? #-o

To je opravdu supr argument. Na každé zastávce, kde jsou okolo nějaké domy, budou nastupovat a vystupovat lidi. To ale přece neznamená, že to ospravedlňuje existenci zastávky 150 metrů od zastávky jiné.


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
Janatak píše:
No já nevím...třeba proto, že tam nastupují a vystupují cestující, tedy, že se obě zastávky, byť blízko sebe, využívají? #-o


na jedné vystoupí hromada lidí a na druhé vystoupí dva a naopak ... jasně že kdybych měl zastávku o 150 metrů blíž tak bych jel až na druhou... ale z praktickýho hlediska je zastávka úplně na hovno. Trajf se rozjede a za 10 sekund zase stojí. Je to zbytečný zdržení když lidem stačí přejít pouze o pouhopouhých 150 metrů a sou na další zastávce. Je to jako by 11 na České zastavovala jednak na zastávce 12 a pak hned na normální zastávce kde teď stává. Kluchova je bezesporu nejzbytečnější zastávka v celým Brně.


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Já bych zrušil Kluchovu ve směru na Kameňák. Ty trolejbusy tam akorát stojí v křižovatce, zavazí a zdržují provoz. Raisova je kousek za ní a navíc je to od ní zkopce.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Stejně je nesmyslná zastávka Jarní ČD, která je "za rohem" od zastávky Podzimní.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
No já nevím...třeba proto, že tam nastupují a vystupují cestující, tedy, že se obě zastávky, byť blízko sebe, využívají? #-o

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
K čemu je zastávka Kluchova? Je necelejch 150 metrů od Raisove... není úplně zbytečná?


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Nejsou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2248 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 90  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 dub 2024 08:06
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]