Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 85 z 93    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 93  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
ds píše:
anarchia : tady si nerozumíme kolego, já mám na mysli vyhledávání v celostátních jízdních řádech - Autobusy ČR.

fixi : se 151 to počítá : http://jizdnirady.atlas.cz/Route.asp?cl ... 4&s2=25950

Aha. :wink: Ale stejně by to chtělo aby to bylo i v tom MHD Brno, nebo ne? :lol:


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
anarchia : tady si nerozumíme kolego, já mám na mysli vyhledávání v celostátních jízdních řádech - Autobusy ČR.

fixi : se 151 to počítá : http://jizdnirady.atlas.cz/Route.asp?cl ... 4&s2=25950


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
ds píše:
Nejen 302, ale ani 303 do Bítýšky. Licence na regionální linky DPMB (tedy 720841=303 a 728302=302) se prostě na IDOSu neobjevují, s IDS si to celkově moc poradit neumí...

JE to proto - jak si můžeš v názvu JŘ přečíst - že sou to jízdní řády jenom MHD Brno, tím oni myslí jen DPMB. S uděláním komplentího JŘ celýho IDS (jako je třeba PID nebo ODIS) se zatím nepočítá... (to mi před rokem řekli na IDOSu...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Spíš vůbec...absolutně to nepočítá s a-151...


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Nejen 302, ale ani 303 do Bítýšky. Licence na regionální linky DPMB (tedy 720841=303 a 728302=302) se prostě na IDOSu neobjevují, s IDS si to celkově moc poradit neumí...


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Když si necháte vyhledat na IDOSu spoje a-302 ze ZOO do Kníniček, tak to nenajde přejezdy z a-54.
Odkaz
Proč by to taky hledalo spoje, který nezajišťuje ČSAD Tišnov? Ten DPmB je asi nějakej bezvýznamnej malej dopravce pro ně.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
já bych se neděsil, stačí se podívat na jízdní řád té linky. Zajímalo by mě kdo tím bude jezdit....


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Tak se trochu děsím při pohledu na mapu etapy 3B. Jak je patrné, počítám se s navěšním další linky (612) na uzel Sokolnice-Telnice. Zajímalo by mne, jestli se to zohlední v JŘ a-40, anebo jestli bude koordinátor alibisticky říkat, že "cestující přece vědí, že mají jezdit vlakem". Bohužel, někteří mají pořád vůči vlakům předsudky (nebo i oprávněné námitky vůči špíně ve vagónech) a prostě vlakem jezdit nebudou...
Mimochodem, už teď jezdí a-40 často napěchovaná nejen co se sokolnických kurzů týče. Přes den to není tak hrozné, nejhorší je doba od 18 do 21 hodin, kdy z nepochopitelných důvodů je interval (a-40 + a-48) dvacetiminutový, což naprosto nestačí.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
OP píše:
Ad linky 405 a 406: stale je nejaka volna kapacita na Pekarske, mnohem horsi by bylo ukonceni nekde na Uzke, tim by se jem zvysil napor na linky d-12 a 13.

Volná kapacita na Pekařské? Možná jak v kterých časových polohách, ale velmi často se mi to tam zdá snad i horší než v případě d-12 a d-13.


Offline
Uživatelský avatar

620
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Ad linky 405 a 406: stale je nejaka volna kapacita na Pekarske, mnohem horsi by bylo ukonceni nekde na Uzke, tim by se jem zvysil napor na linky d-12 a 13.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Martan píše:
Ty 405 a 406 (dle mého názoru) proto, že S4 a S41 už nepojmou více tras. Např. na úseku Mor. Bránice - Ivančice je téměř plná kapacita, podobně Střelice - Zastávka. Tramvaj Starý Lískovec - Hlavní nádraží/Mendlovo náměstí je (dle mého názoru) také kapacitně naplněna.

Proto: z těchto důvodů souhlasím se zavedením linek 405 a 406 a (dle mého názoru) jediná možnost ukončení těchto linek je právě na Mendláku. I když netuším, kde se tam budou točit, rptoe tam už není místo na nějaký odpočinek natož na nejméně pětiminutové stání na nástupní zastávce a odbavování cetujících jízdenkami za 13, případně za 19.

Z podobných důvodů jsou zavedeny linky 107, 601, 602. Sice i mě chybí vlak, který by zastavoval v např. Lulči, ale kromě této stanice a Rousínova (kde zastavuje R 93x) jsou všechny ostatní v polích, proto ty 107, 601, 602 jsou lepší pro obsluhu těchto obcí: Velešovice, Holubice, Rousínov, Komořany, Luleč, Nemojany.


Mně 107, 601, 602 trochu zklamaly - ukončení na ÚAN mi přijde takové "neintegrované". I když je pravda otázka, jestli by ty lidi pobrala d-8 při ukončení dejme tomu v Líšni. Jinak u 405, 406 se trochu bojím toho, že ještě víc zesílí tlak na Pekařskou,.. ale uznávám, že moc jiných řešení není.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Ty 405 a 406 (dle mého názoru) proto, že S4 a S41 už nepojmou více tras. Např. na úseku Mor. Bránice - Ivančice je téměř plná kapacita, podobně Střelice - Zastávka. Tramvaj Starý Lískovec - Hlavní nádraží/Mendlovo náměstí je (dle mého názoru) také kapacitně naplněna.

Proto: z těchto důvodů souhlasím se zavedením linek 405 a 406 a (dle mého názoru) jediná možnost ukončení těchto linek je právě na Mendláku. I když netuším, kde se tam budou točit, rptoe tam už není místo na nějaký odpočinek natož na nejméně pětiminutové stání na nástupní zastávce a odbavování cetujících jízdenkami za 13, případně za 19.

Z podobných důvodů jsou zavedeny linky 107, 601, 602. Sice i mě chybí vlak, který by zastavoval v např. Lulči, ale kromě této stanice a Rousínova (kde zastavuje R 93x) jsou všechny ostatní v polích, proto ty 107, 601, 602 jsou lepší pro obsluhu těchto obcí: Velešovice, Holubice, Rousínov, Komořany, Luleč, Nemojany.


LADA píše:
Ale stejne je politika kordisu zajímavá.Nové jízdní řady jsem jeste nevidel a ten zamer s tou 509 mi byl jasný.Vsimly jste si že pred ids zajistovala linka 59 14 odjezdu od Rajhradic smer Brno v opacnem smeru 12 spojů a linka 63 10 spojů od Rajhradic 12 z Úzké..1.1.2004 to bylo linka 509 13 odjezdů od Rajhradic a z Komárova 13 spojů od 28.3.2004 od Rajhradic stejne a zpet taky od 12.12.2004 od Brna stejne ale od Rajhradic o dva spoje více.Ale nejvetší změna prisla 12.12.2005.a to od Brna 15 spoju a od Rajhradic 17 spojů.Samozdřejmě že počet spojů linky 63 postupně klesal.Nevím ale byt občan např. obce Rebešovice potencionalní MČ tak bych začal přemíšlet o indvidualní doprave.U velmi konfortní spolecnosti Tourbus a.s.(mysleno ironicky) která nemá sanci vam nabídnout tak bezpečnou,spolehlivou bezbariérovou dopravu jak Bpmb a.s. je k to k zamyšlení.Mimo toho že autobusy Tourbus a.s. jsou vybaveny strojkem na vydej kompletního sortimentu jízdenek nevidím dalsí plus.
Ridici spol.Tourbus a.s. nepodstupují psychotesty,atd.vozidla casto nebívají vybaveny místem pro kočarek v zonach 100 a 101 je nastup predními dvermi linka vyssí jak 100 atd.Je toho víc i napr alkohol http://www.hasicibm.cz/zasah16/zasah16.html Tento řidič který způsobyl tuto nehodu byl pod vlivem alkoholu a stálo to život nevineho člověka řidiče tramvaje.Jinak toho řidiče autobusu jsem o vidění znal a to že byl opilí nebylo poprvé.A nejhorší na tom je že vedení slop.ČSAD-Brno město (dnes Tourbus a.s.) to vedělo ale pouze ho napomenulo na praragraf 53 něják zapoměly.To je můj nazor na věč.A to do toho nepočítam že Bpmb má podstatně príšnejší nároky na vozidla ma system RIS a dalsí nezbytné veci pro zajistování kvalitní dopravy.A že jse toho moc u ČSAD-Brno město (dnes Tourbus a.s.) mimo nazvu moc nezmenilo je např.ukazka vozu B952E nevím presne kdy dodaneho jeho tech stav-např.rozbite narazníky atd.To je můj nazor na věč.Zdraví LADA

Bohužel s tímto názorem na Tourbus musím souhlasit. A to nemluvě o dodržování jízdních řádů a dokonce znám i řidiče, kterej klidně kouří během jízdy v autobusu plným lidí. A rozdíl mezi bývalým ČSAD Brno-město a nynějším TOURBUSem je jen v názvu, jinak je tam bordel a kvalita služeb je pořád stejná. Jediný pozitivní poslední dobou je že nakoupili nějaký nový autobusy a nejezdí už ty veterány, kterými konkurovali technickýmu muzeu :lol:


Offline
Uživatelský avatar

946
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Ale stejne je politika kordisu zajímavá.Nové jízdní řady jsem jeste nevidel a ten zamer s tou 509 mi byl jasný.Vsimly jste si že pred ids zajistovala linka 59 14 odjezdu od Rajhradic smer Brno v opacnem smeru 12 spojů a linka 63 10 spojů od Rajhradic 12 z Úzké..1.1.2004 to bylo linka 509 13 odjezdů od Rajhradic a z Komárova 13 spojů od 28.3.2004 od Rajhradic stejne a zpet taky od 12.12.2004 od Brna stejne ale od Rajhradic o dva spoje více.Ale nejvetší změna prisla 12.12.2005.a to od Brna 15 spoju a od Rajhradic 17 spojů.Samozdřejmě že počet spojů linky 63 postupně klesal.Nevím ale byt občan např. obce Rebešovice potencionalní MČ tak bych začal přemíšlet o indvidualní doprave.U velmi konfortní spolecnosti Tourbus a.s.(mysleno ironicky) která nemá sanci vam nabídnout tak bezpečnou,spolehlivou bezbariérovou dopravu jak Bpmb a.s. je k to k zamyšlení.Mimo toho že autobusy Tourbus a.s. jsou vybaveny strojkem na vydej kompletního sortimentu jízdenek nevidím dalsí plus.
Ridici spol.Tourbus a.s. nepodstupují psychotesty,atd.vozidla casto nebívají vybaveny místem pro kočarek v zonach 100 a 101 je nastup predními dvermi linka vyssí jak 100 atd.Je toho víc i napr alkohol http://www.hasicibm.cz/zasah16/zasah16.html Tento řidič který způsobyl tuto nehodu byl pod vlivem alkoholu a stálo to život nevineho člověka řidiče tramvaje.Jinak toho řidiče autobusu jsem o vidění znal a to že byl opilí nebylo poprvé.A nejhorší na tom je že vedení slop.ČSAD-Brno město (dnes Tourbus a.s.) to vedělo ale pouze ho napomenulo na praragraf 53 něják zapoměly.To je můj nazor na věč.A to do toho nepočítam že Bpmb má podstatně príšnejší nároky na vozidla ma system RIS a dalsí nezbytné veci pro zajistování kvalitní dopravy.A že jse toho moc u ČSAD-Brno město (dnes Tourbus a.s.) mimo nazvu moc nezmenilo je např.ukazka vozu B952E nevím presne kdy dodaneho jeho tech stav-např.rozbite narazníky atd.To je můj nazor na věč.Zdraví LADA


ds píše:
ZIP píše:
někdo tu psal o ukončení a-509 v Chrlicích?
(ds?) myslím že to pravda není a navíc ten přestup na vlak co tam dnes již funguje je prakticky zbytečný. Proč bych měl na 1 zastávku přestupovat do vlaku když mohu pokračovat po dálnici bez přestupu busem až do centra (zóna 100).

Pokud umím číst, tak v těch navrhovaných jízdních řádech je mimo špičku 509 ukončená v chrlicích a zrušeno zajíždění a-63 do Rajhradic. V současné době jede do Chrlic jen několik spojů.


Tak to mate pravdu, ale přesto jde jen o kosmetickou změnu. Ve špičce aby většina lidí nenadávala, budou jezdit dál přímé busy do centra. Mimo špičku jde jen o zlomek cestujících (hlavně to dopoledne). tato linka stále popírá princip IDS, k dobru jí buď to že není osamocená a další avantgardy se k ní přidávají (viz. od prosince 107, 601, 602 a od léta 2006 405 a 406).


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
ZIP píše:
někdo tu psal o ukončení a-509 v Chrlicích?
(ds?) myslím že to pravda není a navíc ten přestup na vlak co tam dnes již funguje je prakticky zbytečný. Proč bych měl na 1 zastávku přestupovat do vlaku když mohu pokračovat po dálnici bez přestupu busem až do centra (zóna 100).

Pokud umím číst, tak v těch navrhovaných jízdních řádech je mimo špičku 509 ukončená v chrlicích a zrušeno zajíždění a-63 do Rajhradic. V současné době jede do Chrlic jen několik spojů.


Obecně postupná integrace mi připadne nelogická. Proč mají být jedny obce zvýhodňovány přímými autobusovými linkami do centra Brna (zóny 100). A sever a jih Brněnska musí přestupovat do vlaku, mnohokrát naprosto zbytečně na 10 -15 minut z hodinové jízdy do Brna.
Východ a západ Brněnska je anomálie. Proč např. linka 602 na Vyškovsku nependluje jen v úseku Rousínov-Bučovice, vždyť z Rousínova do Brna na ni navazuje po celý den rychlíky R7/S2 ve srovnatelné časové rovině i době cestování a to by cestující navíc nevystupovali na Zvonařce ale v centru Brna na hl.n. tak jak byli do 11.12.05 zvyklí.


někdo tu psal o ukončení a-509 v Chrlicích?
(ds?) myslím že to pravda není a navíc ten přestup na vlak co tam dnes již funguje je prakticky zbytečný. Proč bych měl na 1 zastávku přestupovat do vlaku když mohu pokračovat po dálnici bez přestupu busem až do centra (zóna 100).


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Podle mého není co novému návrhu vedení linek vytknout, až na zavedení 405/406 na Mendlák - před jeho reko se tem podle mého už další linky moc nevejdou, jedině na rychloobrat jako na 501. Já bych byl pro 405/406 ukončit u U.Hř., lépe v Heršpicích u nádru, ale tam není kde, jinak by tam už dávno před IDS něco jezdilo, např. 50 z Bystrce.

Nový návrh je, řekl bych vhodný kompromis mezi možnostmi a potřebami.

Možnost na zavedení k Heršpickému nádraží by byla, pokud by:
1. byl vybudován mimoúrovňový přejezd přes trať u žst. Brno - Horní Heršpice
2. linky vedené k nádraží Brno - Horní Heršpice měly zřízenou velkou smyčku přes Komárov (podobně jako linka 509).


Offline
Uživatelský avatar

1436
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Ds: No podle koncepce Kordisu by ti to určitě prošlo. :-D Z Modřic lidi jezdí stejně vlakem.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Fixi píše:
Já bych hlavně d-7 vedl mezi Moravákem a Lískovcem přes Hlavák a Renneskou, nebo Hybešovu.

D-7 byla přesměrována přes Pekařskou do Bohunic z důvodu výsledků externího auditu, který vytkl, že v úseku Mendlovo nám.- Česká není pravidelný interval mezi spoji (mezi dvěma pětkami jela šestka, mezi dalšími nic).
Souhlasím ale s tím, že když už bylo vybudováno kapacitní spojení ul. Renneskou, je blbost posilovat Bohunice po Vídeňské. Spojím-li toto s myšlenkou preference vlaku v relaci Hl.nádraží - Modřice, dostávám se k jednoduchému závěru : rozumnější linkové vedení by bylo d-2 St.osada - Modřice, interval 10 minut; d-6 Kr.Pole - hřbitov v půleném intervalu (ve špičce každý druhý spoj do Modřic), d-7 Stará osada - St.Lískovec (někdejší d-8) jako posila současné d-8. Při troše snahy by lidé i pochopili, že k hlavnímu nádraží se dá dostat rychleji s přestupem v zastávce Celní/Vsetínská. A 1 linka vyhozená z Vídeňské by přišla vhod. Chuťovka na závěr by bylo navázání 501 na nádraží Horní heršpice - kompenzace úbytku kapacity d-2 ze hřbitova k nádraží.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
ives : Však tak to taky myslím - tím, že spoje pořádně nenavazují na vlak, je preferována d-2. Logické, ne?


Offline
Uživatelský avatar

1436
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
ds: Preference d-2? Vždyť ta jezdí furt, ať bus přijede kdy chce, lidi budou čekat max 15 minut. Jestli se tady dá bavit o návaznostech, tak jedině na vlak, a to buď je anebo není.


Taky jsem moc zvědavý, kolik lidí z Ivančic si pořídí šalinkartu, když můžou do Brna cestovat vlakem přes jiné zóny než busem... Pokud nebude zaveden pásmový tarif, tak asi nikdo


Já akorát koukám, že kordis čím dál více odstupuje od přestupů na vlak. Lidé z Kuřimi musejí mít radost, když mají s Brnem spojení 1x za 30 min a musí 2x přestupovat při cestě na Moravské nám... Zatímco na nově integrovaných území je tomu jinak


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2308 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 93  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: nydros a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 dub 2024 09:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]