Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 3 z 90    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 90  Další
Autor Zpráva
Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ta snaha udělat z d-10 linku s rozumným intervalem v kombinaci se Stránskou skálou je nesmysl. Daleko lepší by podle mě bylo naopak ponechání d-10 pouze v úseku Stránská skála--Nové sady v intervalu odpovídajícím poptávce s tím, že ve špičce by se doplnily posilové spoje na d-8 v úseku Nové sady--Novolíšeňská, k čemuž by se využily vozy z d-10.


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
vlakofil: aktuálně je standardní interval 7/7/6 a vybrané linky ve špičce 5. Neznám linku s nějakým polovičním intervalem. To už je jaksi minulost.
Devítka jde v ranní špičce posílit vloženými spoji z Lesné do centra a zpět, jak tomu již bývalo. Jinak Juliánov byl ještě nedávno obsluhován intervalem 10 minut

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
72
17 lis 2012 23:31
Na ten návrh z K je třeba podívat se z hlediska intervalů - Lesnou má obsluhovat pouze 9, tedy linka s polovičním intervalem jedoucí denně 5-23 (dnes navíc posílená 7, která je plánována ke zrušení). Fajn, ale vedením téhle linky do SL by se nám na trati v Bohunicích ocitly 3 linky s polovičním intervalem - 6, 8, 9. To je opravdu moc. Na druhém konci má devítku nahradit 10, z níž se má stát linka s běžným intervalem, což by zase bylo zase bylo podstaté snížení kapacity. Takže za mě je to silvestrovský vtip.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zdeněk: Je mi jedno, kolik je to linek, z minulosti a z různých výluk je vyzkoušené, že se to tam vleze. Nevlezlo by se, kdyby jezdila osmička po 4 minutách interval, což rozhodně nejede. Jinak souhlasím, je to extrém, ode mně spíš naznačení, že je fuk, kde ta nová linka ze Stránské bude končit, jestli posílí osmičku, nebo ne, lidi si vyberou. A pokud bude přesměrovaná devítka na SL, tak ta kapacita taky naroste. Na devítce jede totiž většinu dne saranče, zatímco draci jen večer a o víkendu, v pracovní dny obvykle vzájemné přejezdy ze sedmičky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ve výsledku není důležité, kolik je to linek, ale jaká je kapacita trati. A sám jsem zvědavý, jak to od května bude, protože návrhů existuje více. Těžko říct, nakolik je věrohodné Tajné info z K-R.


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
Cracatit: jako že by směr Švermova jely z nádraží tři linky? A není to už trochu přehnaný?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

179
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
Robert píše:
Přestup na Nových sadech je oproti role luxusní. Pokud nechci na 4 či 9 samozřejmě. Už kvůli minimu lidí oproti další zastávce.

Nebo pokud chci na vlak. Taky jsem to tak dělal, když jsem jel z toho směru. :D

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Poprosím admina o úklid, ty poslední dvě stránky s Kachnama nemají nic sppolečnýho a ppatří do Návrhů linkového vedení. Kdo to tu pak má hledat při příp. reakcích.
Jinak jsem četl, co píše anonym na Káčku a moc se mi ten návrh líbí, řeší poměrně hodně věcí, aniž by obnovoval zbytečnou trasu jedenáctky a nerušil desítku. No a pokud by jedenáctka podle toho návrhu jezdila ze Stránské na NS, tak ve špičce může na Švermovu, no problem, kapacita i se stávající sedmičkou tam ještě pořád je, stejně by to jelo třikrát do hodiny.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2
14 pro 2022 16:21
Zdravím, co se týče 11, tak jsem s tím sice dlouho nejel, ale za mých asi 15-20 celkových jízd v různé doby tam v drtivě většině bylo tak mezi 3-10 lidmi. To se dá ale očekávat, když to obsluhuje malou oblast, kde jsou většinou domky. Ráno to bude jistě víc lidí, stejně jako všude :D


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
vlakofil píše:
Podobně jako spousta dalších návrhů dává částečný smysl s několika většími či menšími mouchami 1) Lesná by ztratila přímé spojení s Českou, což jistě neprojde, 2) společný provoz 10 a 12 přes Šilingrovo náměstí a Nové Sady (co na to kapacita)? a za třetí se tam ten příspěvek objevil v ~1:30 na Silvestra od neregistrovaného hosta, což taky něco naznačuje...

Dokud se nějakým způsobem nezvýší kapacita zastávek Hlavní nádraží a Nové sady, tak jakákoliv varianta bude mít svoje negativa. Zrovna tahle diskutovaná varianta má dost dobrý poměr kladů a záporů.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7107
27 úno 2010 07:40
Přestup na Nových sadech je oproti role luxusní. Pokud nechci na 4 či 9 samozřejmě. Už kvůli minimu lidí oproti další zastávce.


Offline
148
30 říj 2019 16:42
Přijde mi trochu divné že se kvůli návratu 1 do Bystrce rozkopou další tři linky. Nevylučuji že tento návrh může odpovídat dopravním proudům cestujících, ale minimálně v diskusi se pořád řeší přetěžování 1. a 2. koleje což tento návrh neřeší i když teda ubude 7. Věc která mi asi nejvíce vadí je že pořád se neřeší nějaká plnohodnotná náhrada 8 minimálně v relaci Geislerová - SL a zároveň jako posila zmiňované 8, ano pořád je možný přestup na NS ale to pro mě není pohodlný přestup jako na nádraží.


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
Hal: nevím,jak si dospěl k názoru, že by Lesná přišla o spojení s nádražím a dětskou nemocnicí? Nepřišla. Jen na Českou by to bylo hold z Moraváku pěšky. No a pokud by byla linka 11 v původní trase, tak rozhodně desítka do Bystrce nezůstane, kdo by to navýšení vozokm zaplatil?
King: 10 ne Masarykovou, ale Husovou. Ušetření první a druhé koleje na nádraží a sjednocení nástupiště linek směr Křenová

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Trochu mi tam chybí info jak by byly intervaly o víkendu a jestli by jezdila d-3... d-3 a d-10 by byly obě kandidáty na zdvojený interval o víkendu... Ale jinak d-9 Roosveltovou a d-10 přes Masarykovu by asi šly a hlavu a patu by to mělo :)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
7107
27 úno 2010 07:40
Hal píše:
No ten navrh rusi totiz spojeni jak z Hln. tak z Lesne k Detske nemocnici, to tezko projde..

To bych netvrdil. Může to jet přes Moravák a Rooseveltovou.


Offline
7107
27 úno 2010 07:40
Lesná se dá řešit vysněným autobusem. sarcastic
A desítka by pak mohla jet přes Masarykovu. Nic, už radši mlčím... :-)


Offline
487
13 čer 2004 23:04
No ten navrh rusi totiz spojeni jak z Hln. tak z Lesne k Detske nemocnici, to tezko projde.

Ja to spis vidim na navrat d-11 , d-7 Novolisenska - SL a d-10 v puvodni trase.


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
...sice od neregistrovaného hosta, ale narozdíl od těch fantasmagorií, co tu někteří navrhovali, to má alespoň hlavu a patu.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
72
17 lis 2012 23:31
Podobně jako spousta dalších návrhů dává částečný smysl s několika většími či menšími mouchami 1) Lesná by ztratila přímé spojení s Českou, což jistě neprojde, 2) společný provoz 10 a 12 přes Šilingrovo náměstí a Nové Sady (co na to kapacita)? a za třetí se tam ten příspěvek objevil v ~1:30 na Silvestra od neregistrovaného hosta, což taky něco naznačuje...


Offline
43
08 říj 2011 15:24
Nezátky
Ahoj všem..máte někdo aktuální přehled o situaci na linkách 11, 62 a 64? Především co se týká obsazenosti jednotlivých spojů?

Děkuji


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Robert píše:
Proč myslíš, že by tam nejely všechny jedničky? V tom, co bylo naznačeno, se píše, že desítka tam pojede jen ve špičce. Takže mimo špičku by tam jela jen jednička a zkracovat ji ve špičce je nesmysl.

Vzhledem k tomu jak složitě se podobné zásadní změny v linkovém vedení vyjednávají, bral bych ono "naznačení" s hodně velkou rezervou, byť ta úprava dává solidní smysl.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Hlavně ve chvíli, kdy mám linku s velkokapacitními soupravami, tak ji nemá moc smysl zkracovat. Ne ve smyslu oběhů vozidel (tam by to smysl možná dávalo), ale protože u takové linky chceme, aby ji využívalo co největší množství lidí. Tedy i ti, kteří jedou až na konečnou na příslušné TT.


Offline
7107
27 úno 2010 07:40
Proč myslíš, že by tam nejely všechny jedničky? V tom, co bylo naznačeno, se píše, že desítka tam pojede jen ve špičce. Takže mimo špičku by tam jela jen jednička a zkracovat ji ve špičce je nesmysl.


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
Pokud budou realizovány změny naznačené na K se zachováním linky 10, tak jistě nepojedou všechny jedničky až do Bystrce (což naznačuje i dokument o rozsahu dopravy na letošní rok), tak na doplnění velkých souprav na jedničku by měly stačit pospojovaná EVA z linky 7

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
ds píše:
...a kapacita 2T na 12 bude rozhodně krok zpět....

Záleží, jak by byl upraven interval, zda by byla zachována kapacita. Ono z pohledu cestujícího, pokud s nástupem delších souprav kapacita linky=konstanta, tedy dojde k prodloužení intervalů, to vlastně žádná výhra není.

Je škoda, že není možno pořizovat delší vozy, a tedy kapacitní vozidla můžeme řešit pouze spřahováním více vozů a vzniká tak mrtvý prostor.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2250 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 90  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 dub 2024 21:12
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]