Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 42 z 90    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 90  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Jo tak. Už jsem se lekl, že na všech zastavují všechny spoje. Ono taky to blokové ukončení (nebo jak se tomu říká) na Proškově náměstí je dost nešťastné. Přímo na Proškově náměstí by se autobusy otáčet nemohly? Přijde mi, že je tam místa dost.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Spoje končící na Proškově nám. jezdí ve směru z města po Vrbí, proto mají zastávku Maloměřický most už u odbočky na jmenovanou ulici.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
K čemu jsou dvě zastávky Mal. most? Nebyl jsem tam, co je výluka, tak se možná ptám blbě.


Offline
114
27 čer 2017 19:11
Bílovice
1. Karlova, 2. Maloměřický most pro a-57 končící na Proškáči, 3. Maloměřický most


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
K čemu jsou dobré ty tři po sobě jdoucí zastávky na Karlově ulici? Já jen, že iveco se tam ivecem docela špatně předjíždí, jedou-li v protisměru auta...


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Pokud vím, je tam v plánu výstavba zastávky "Hamerláky" i pro směr SOB. Na druhou stranu se vyplatí pro oblast Zaječí hory to projít kolem Zaječího potoka a nastoupit až na Moskalykově a pro místní kolem ulice Kociánka to projít až k zastávce Hamerláky. I když taky bych ocenil,kdyby zastávka Sadová byla posunuta víc k ulici Vlasty Fialové a zastávku Na Kopcích bych ponechal, jenže už je to tak rozvrženo, pochybuji, že někdo by s tím zálivem pro Sadovou ještě hýbal.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
24
22 dub 2010 00:09
Může mi někdo prosím vysvětlit proč je na lince 43 zrušena zastávka na kopcích? Ty nové zastávky v developerské výstavbě ji zdaleka nenahrazují.


Offline
86
17 zář 2011 08:58
E50 pro mě ztrácí smysl směrem do práce. Jedu hodinu z Bystrce stejně jako když jedu spodem. Pro expres bus přibyla další zastávka. Též nové semafory na staré dálnici, nesmyslně načasované a nesmyslně navržená křižovatka vůbec, přidají další minutu.

_________________________________
Občas je na co se dívat


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Možná by stálo za zvážení, aby se uvolnila Táborská pro šaliny, uzavřít po dobu výluky ulici Líšeňskou mimo MHD a dopravní obsluhu.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
goldfinger píše:
Jestli bude d12 dočasně přetrasována do Juliánova, tak by se mohla převlíknout za d13. sarcastic

1/2 d-12 do smyčky Zvonařka, 2. 1/2 jako d-13 do Juliánova. Beru ;-)

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jak s Penem občas nesouhlasím, tak zrovna dneska docela souhlas s tou trvalou několikaletou trasou A-60/61 hlavní nádraží - dolní nádraží v souběhu s posílením A-40 do Komárova, slyšel jsem cosi, že má být posílená, resp. jsem si toho všiml v aktualitě ke změně JŘ k 10. 12. 2017, že A-40 pojede častěji a A-48 se změněnou trasou.
Jinak jsem se díval na řády A-51 a je hezky provázaná s regionálkou 401 na Říčany a Bíteš i obráceně, to se mi hodně líbí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Tyhle problémy bych chtěl mít.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
M píše:
Maulincio, 7 určitě ne, neexistuje vůbec žádný důvod.


nemyslím obnovu jako takovou, ale jestli je v plánu ňáká linka s číslem 7, aby zmize ta mezera v číslování.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Jestli bude d12 dočasně přetrasována do Juliánova, tak by se mohla převlíknout za d13. sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
To je samozřejmě pravda, že linka na autobusák bude využívanější, než linka na Zvonařku. Na druhou stranu, na Zvonařce je na tramvaje navázána hromada autobusů, městských i regionálních a k tomu ještě a-109 na Svatopetrské a tyto návaznosti se také budou muset nějak řešit a troufnu si říct, že vedení a-60 a 61 po dobu celé výluky na Plotní na Autobusák (plus po dobu vlakových výluk až na Dolní nádraží), by nám elegantně vyřešilo alespoň ty návaznosti na regionální linky. Návaznosti na městské linky by holt musela zvládnout x12 a a-67, pokud by nebyly tramvaje.
A právě po dobu výluky na Zábrdovické se obávám, že d-9 nebude mít šanci zvládat ani v plánovaných pětiminutových intervalech a tak se to posílení alespoň částí spojů d-12 nabízí. Nemluvě o tom, že, jak jsem už zmiňoval, Zvonařka, i kdyby nakrásně zůstala, stejně nemá šanci utáhnout tříminutový interval d-12. A tímto se nabízí elegantní řešení kam s nimi a zároveň si to může město nechat proplatit z kapsy výlukových opatření na Zábrdovické ;-)

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
114
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Pokud mi paměť slouží, tak se psalo, že smyčka právě bude zrušena v poslední etapě a že d-12 bude po většinu výluky končit právě tam. A upřímně, linka Hbf-Úzká-Zvonařka (smyčka) bude mít mnohem menší využití než Hbf-Úzká-ÚAN (u vchodu), hlavně kvůli vzdálenosti od vstupu na autobusák. A takovou linku jedoucí přímo k ÚAN bych si do zprovoznění TT Plotní dokázal představit i v pravidelném provozu. Ale beztak se bude d-12 motat na Zvonařce a NAD při té dlouhodobé vlakové výluce bude zajišťovat 60, 61 -> Dolní nádr. Navíc do komarova ze Zvonařky další NAD, tam bych si ale dokázal představit zahuštění intervalu a-40 nebo a-63, prodloužení všech a-67 na AVION... Asi by se to dalo vyřešit nějak pěkněji :D


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Očekávám, že v případě přetrasování d-12 na Křenovou, budou posilové spoje d-10 vedeny buď v celé trase na Stránskou skálu nebo, spíš, na Novolíšeňskou (v kterémžto případě by se mohly přečíslovat na d-8 zůstat tak i po výluce :mrgreen: ).
Pokud chápu správně, tak právě smyčka Zvonařka má padnout jako jedna z prvních obětí přesunu na Plotní. Mohu se ale mýlit. Ale i kdyby ne, Zvonařka stejně nemá šanci současný provoz d-12 utáhnout. Samozřejmě, je také nereálné, aby všechny d-12 jezdily po Křenové, to by ta ulice zkolabovala. Část se jich asi bude muset točit na Maliňáku, pokud to nepůjde na Zvonařku. Nicméně po dobu výluky Zábrdovické bude Juliánov potřebovat posílit a d-12 se, díky souběžné výluce na Dornych a Plotní, přímo nabízí.
A k tomu Komárovu, ony se ještě plánují další vlakové výluky, takže je možné, že x12 opět doplní i a-60 a 61 na Dolní nádraží ;-) A v případě zrušení Zvonařky i pro autobusy možná i a-67 kompletně k Avionu (nejspíš ovšem za cenu zrušení Avion linky).
A mimochodem, k tomu, že linka se dvěma zastávkami nemá smysl, vzpomeňte si kolik lidí jezdilo o prázdninové výluce a-60 a 61 z hlaváku na autobusák, což byly právě ty dvě zastávky.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
114
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Dvojka do Julcu by znamenalo odporné poddimenzování Cejlu (d-4 1x za 7,5 min. + d-11 1x za 10 min.)
Ale moc nechápu, proč tahat d-12 na Geislerku/Juliánov? d-12 jezdící ve špicce každé, v podstatě, tři minuty by se neměla kde otočit, na Geislerce by asi nebylo místo (d-10) a spolu s devítkou do Julcu by zasekávaly Táborskou ještě víc než už je zasekaná teď, nemluvě o tom že to bude taková zřejmě menší objízdná trasa místo Zábrdovické.
Nechat d-12 jezdit na Zvonařku, žadná linka se dvěma zastávkama (x12) nemůže být reálně využívaná, to už lidi spíš půjdou pěcha.
Spojení d-2 a d-3 na nové zastávce je hodně pravděpodobné už teď bych řekl.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Taková NAD je ještě nesmyslnější, než přes Gajdošovu. Už jen proto, že se stejně bude muset vymyslet, co s t-27, jejíž vedení na Starou osadu bez tramvají jaksi postrádá smysl a bylo by prachsprostým vyhazováním peněz oknem.
A d-2 do Juliánova je podle mě také hloupost. To, spolu s posílením d-9 a možnými většími kolonami kvůli Dornych a Plotní a stejně tak i Zábrdovické, nemá Křenová šanci utáhnout. Nemluvě o tom, že je velká šance, že na Křenovou bude ještě navíc odkloněna i d-12. Reálnější je opravdu každou d-2 převléct na d-3 a d-11 zrušit, neboť při pětiminutovém intervalu d-9 bude stejně postrádat smysl.

Nejideálněji mi to vychází takto:
d-2 (Modřice –) Ústřední hřbitov – Jugoslávská
d-3 Jugoslávská – Vozovna Komín (– Rakovecká)
d-9 současná trasa, posílení
d-11 zrušena
d-12 Technologický park – Geislerova (– Juliánov)

x12 Hlavní nádraží – Komárov
x27 Pálavské náměstí – Stará Osada – Kuldova – Geislerova – Životského případně možno až do Komárova, jako posila x12, ale nevím, jestli by tím někdo reálně jezdil.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
no pokud postaví nějaký provizorní most vedle Zábrdovického, tak se nabízí prodloužení autobusů od nádr.Židenice ke vstupu do Zbrojovky a pěší přesun na provizorní zastávku u křižovatky Cejl x Francouzská. I tak to asi bude nejrychlejší spojení.
k tomu spojení 2 a 3 přes Jugoslávskou, v pracovní dny 6-19 půlka spojů jako x2 ústřední hřbitov - hl.nádraží - juliánov.
peno: NAD k Dělnickému domu je předpokládám uvažována z Bzenecké přes Malou Klajdovku.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, já to při výluce Zábdrdovické vidím, kromě už zmíněného posílení d-9, i na posílení d-3 a její spojení s d-2, s převlékáním nejspíš na té náhradní zastávce nebo na Jugoslávské. Zároveň je asi logické i zrušení d-11. No a možná dojde i na posílení d-4 v kačenách po pěti minutách místo současných sedmi a po ukončení její výluky ve dvojčatech. To ovšem jen za předpokladu, že se ty kačeny a dvojčata na to najdou. A pak ještě NAD, nejrozumněji v trase a-64 mezi Životského a Starou osadou a pak na Pálavské náměstí místo t-27. Nic jiného moc reálně nevidím. NAD k Dělnickému domu, zmiňovaná na iDnes, je podle mě solidní úlet, protože by dennodenně stála v kolonách na Gajdošově. Navíc by neobsloužila Kuldovu. Ale chvála bohu že aspoň neprošla rekonstrukce Gajdošovi zároveň se Zábrdovickou.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, ještě uvidíme, jestli dočasný most bude jen pro pěší, ale podle mého názoru nejspíš bude, ta oblast ho potřebuje naprosto nutně, i kdyby byl jen formou lávky. Jinak souběh Gajdošky a Zábrdovické co do počtů aut je fakt mazec, šedesát tisíc denně je už tak na parametry slabší dálnice. :smile:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Dočasná zastávka na křižovatce s Vranovskou by mohla být klidně trvalá, kdyby se na ni našel dostatek místa. Lávka pro pěší by problém řešila částečně, ale další most je v této lokalitě potřeba bez debat, aspoň pro auta do 3.5 t. Nejschůdnější a dopravně nejpřínosnější mi připadá propojení Tkalcovské a Pastrnkovy (roh s Tomáškovou), ale určitě by se ozvali lidi, co bydlí na levém břehu.

O poznání komplikovanější by bylo přemístění řeky jako pokračování Gargulákovy s tím, že by silnice musela vykličkovat drážním a kdovíjakým bordelem k Markéty Kuncové, kde je most dálničních parametrů.

Poslední možností je pokračování Svitavské do areálu Zbrojovky, ale ta komunikace by musela navázat na developerské plány a být někam rozuměn zaústěna, přičemž jiný konec než do Lazaretní mne nenapadá, bo vždycky narazím na železného oře.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Nad náhradním provizorním mostem se skutečně uvažuje, ale pouze lávka pro pěší, aby se dalo dostat jednodušeji k Vojenské nemocnici od dočasné zastávky, která má vzniknout hned u křižovatky Cejl/Vranovská.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Šalina z Kéniku do Šimic je nerealizovatelná, bo příští rok (stylově na apríla) zašpérujou zábrdovický most a tím pádem celé Vinohrady a půlka Lösch budou v jedné velké řiti.

Nikdo zatím neví, kudy náhradní dopravu vést. Posila d9 z Julcu to vyřeší asi jen částečně, možná by se tam přesměrovala d2 (díky tomu by se neplánovaně ulevilo 1. a 2. koleji na roli, d3 na Zemědělskou, nebo do Husovic? Tam by mohly končit trajfy z Vinohrad, ale musely by se prokousat staveništěm VMO na Tomkáči.

Iděs psalo dokonce o možnosti náhradního provizorního mostu, což teda považuju za totální broskvovinu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 90  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 11:05
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]