Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 83 z 90    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 90  Další
Autor Zpráva
LADA píše:
Ale stejne je politika kordisu zajímavá.Nové jízdní řady jsem jeste nevidel a ten zamer s tou 509 mi byl jasný.Vsimly jste si že pred ids zajistovala linka 59 14 odjezdu od Rajhradic smer Brno v opacnem smeru 12 spojů a linka 63 10 spojů od Rajhradic 12 z Úzké..1.1.2004 to bylo linka 509 13 odjezdů od Rajhradic a z Komárova 13 spojů od 28.3.2004 od Rajhradic stejne a zpet taky od 12.12.2004 od Brna stejne ale od Rajhradic o dva spoje více.Ale nejvetší změna prisla 12.12.2005.a to od Brna 15 spoju a od Rajhradic 17 spojů.Samozdřejmě že počet spojů linky 63 postupně klesal.Nevím ale byt občan např. obce Rebešovice potencionalní MČ tak bych začal přemíšlet o indvidualní doprave.U velmi konfortní spolecnosti Tourbus a.s.(mysleno ironicky) která nemá sanci vam nabídnout tak bezpečnou,spolehlivou bezbariérovou dopravu jak Bpmb a.s. je k to k zamyšlení.Mimo toho že autobusy Tourbus a.s. jsou vybaveny strojkem na vydej kompletního sortimentu jízdenek nevidím dalsí plus.
Ridici spol.Tourbus a.s. nepodstupují psychotesty,atd.vozidla casto nebívají vybaveny místem pro kočarek v zonach 100 a 101 je nastup predními dvermi linka vyssí jak 100 atd.Je toho víc i napr alkohol http://www.hasicibm.cz/zasah16/zasah16.html Tento řidič který způsobyl tuto nehodu byl pod vlivem alkoholu a stálo to život nevineho člověka řidiče tramvaje.Jinak toho řidiče autobusu jsem o vidění znal a to že byl opilí nebylo poprvé.A nejhorší na tom je že vedení slop.ČSAD-Brno město (dnes Tourbus a.s.) to vedělo ale pouze ho napomenulo na praragraf 53 něják zapoměly.To je můj nazor na věč.A to do toho nepočítam že Bpmb má podstatně príšnejší nároky na vozidla ma system RIS a dalsí nezbytné veci pro zajistování kvalitní dopravy.A že jse toho moc u ČSAD-Brno město (dnes Tourbus a.s.) mimo nazvu moc nezmenilo je např.ukazka vozu B952E nevím presne kdy dodaneho jeho tech stav-např.rozbite narazníky atd.To je můj nazor na věč.Zdraví LADA

Bohužel s tímto názorem na Tourbus musím souhlasit. A to nemluvě o dodržování jízdních řádů a dokonce znám i řidiče, kterej klidně kouří během jízdy v autobusu plným lidí. A rozdíl mezi bývalým ČSAD Brno-město a nynějším TOURBUSem je jen v názvu, jinak je tam bordel a kvalita služeb je pořád stejná. Jediný pozitivní poslední dobou je že nakoupili nějaký nový autobusy a nejezdí už ty veterány, kterými konkurovali technickýmu muzeu :lol:


Offline
Uživatelský avatar

946
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Ale stejne je politika kordisu zajímavá.Nové jízdní řady jsem jeste nevidel a ten zamer s tou 509 mi byl jasný.Vsimly jste si že pred ids zajistovala linka 59 14 odjezdu od Rajhradic smer Brno v opacnem smeru 12 spojů a linka 63 10 spojů od Rajhradic 12 z Úzké..1.1.2004 to bylo linka 509 13 odjezdů od Rajhradic a z Komárova 13 spojů od 28.3.2004 od Rajhradic stejne a zpet taky od 12.12.2004 od Brna stejne ale od Rajhradic o dva spoje více.Ale nejvetší změna prisla 12.12.2005.a to od Brna 15 spoju a od Rajhradic 17 spojů.Samozdřejmě že počet spojů linky 63 postupně klesal.Nevím ale byt občan např. obce Rebešovice potencionalní MČ tak bych začal přemíšlet o indvidualní doprave.U velmi konfortní spolecnosti Tourbus a.s.(mysleno ironicky) která nemá sanci vam nabídnout tak bezpečnou,spolehlivou bezbariérovou dopravu jak Bpmb a.s. je k to k zamyšlení.Mimo toho že autobusy Tourbus a.s. jsou vybaveny strojkem na vydej kompletního sortimentu jízdenek nevidím dalsí plus.
Ridici spol.Tourbus a.s. nepodstupují psychotesty,atd.vozidla casto nebívají vybaveny místem pro kočarek v zonach 100 a 101 je nastup predními dvermi linka vyssí jak 100 atd.Je toho víc i napr alkohol http://www.hasicibm.cz/zasah16/zasah16.html Tento řidič který způsobyl tuto nehodu byl pod vlivem alkoholu a stálo to život nevineho člověka řidiče tramvaje.Jinak toho řidiče autobusu jsem o vidění znal a to že byl opilí nebylo poprvé.A nejhorší na tom je že vedení slop.ČSAD-Brno město (dnes Tourbus a.s.) to vedělo ale pouze ho napomenulo na praragraf 53 něják zapoměly.To je můj nazor na věč.A to do toho nepočítam že Bpmb má podstatně príšnejší nároky na vozidla ma system RIS a dalsí nezbytné veci pro zajistování kvalitní dopravy.A že jse toho moc u ČSAD-Brno město (dnes Tourbus a.s.) mimo nazvu moc nezmenilo je např.ukazka vozu B952E nevím presne kdy dodaneho jeho tech stav-např.rozbite narazníky atd.To je můj nazor na věč.Zdraví LADA


ds píše:
ZIP píše:
někdo tu psal o ukončení a-509 v Chrlicích?
(ds?) myslím že to pravda není a navíc ten přestup na vlak co tam dnes již funguje je prakticky zbytečný. Proč bych měl na 1 zastávku přestupovat do vlaku když mohu pokračovat po dálnici bez přestupu busem až do centra (zóna 100).

Pokud umím číst, tak v těch navrhovaných jízdních řádech je mimo špičku 509 ukončená v chrlicích a zrušeno zajíždění a-63 do Rajhradic. V současné době jede do Chrlic jen několik spojů.


Tak to mate pravdu, ale přesto jde jen o kosmetickou změnu. Ve špičce aby většina lidí nenadávala, budou jezdit dál přímé busy do centra. Mimo špičku jde jen o zlomek cestujících (hlavně to dopoledne). tato linka stále popírá princip IDS, k dobru jí buď to že není osamocená a další avantgardy se k ní přidávají (viz. od prosince 107, 601, 602 a od léta 2006 405 a 406).


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
ZIP píše:
někdo tu psal o ukončení a-509 v Chrlicích?
(ds?) myslím že to pravda není a navíc ten přestup na vlak co tam dnes již funguje je prakticky zbytečný. Proč bych měl na 1 zastávku přestupovat do vlaku když mohu pokračovat po dálnici bez přestupu busem až do centra (zóna 100).

Pokud umím číst, tak v těch navrhovaných jízdních řádech je mimo špičku 509 ukončená v chrlicích a zrušeno zajíždění a-63 do Rajhradic. V současné době jede do Chrlic jen několik spojů.


Obecně postupná integrace mi připadne nelogická. Proč mají být jedny obce zvýhodňovány přímými autobusovými linkami do centra Brna (zóny 100). A sever a jih Brněnska musí přestupovat do vlaku, mnohokrát naprosto zbytečně na 10 -15 minut z hodinové jízdy do Brna.
Východ a západ Brněnska je anomálie. Proč např. linka 602 na Vyškovsku nependluje jen v úseku Rousínov-Bučovice, vždyť z Rousínova do Brna na ni navazuje po celý den rychlíky R7/S2 ve srovnatelné časové rovině i době cestování a to by cestující navíc nevystupovali na Zvonařce ale v centru Brna na hl.n. tak jak byli do 11.12.05 zvyklí.


někdo tu psal o ukončení a-509 v Chrlicích?
(ds?) myslím že to pravda není a navíc ten přestup na vlak co tam dnes již funguje je prakticky zbytečný. Proč bych měl na 1 zastávku přestupovat do vlaku když mohu pokračovat po dálnici bez přestupu busem až do centra (zóna 100).


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Podle mého není co novému návrhu vedení linek vytknout, až na zavedení 405/406 na Mendlák - před jeho reko se tem podle mého už další linky moc nevejdou, jedině na rychloobrat jako na 501. Já bych byl pro 405/406 ukončit u U.Hř., lépe v Heršpicích u nádru, ale tam není kde, jinak by tam už dávno před IDS něco jezdilo, např. 50 z Bystrce.

Nový návrh je, řekl bych vhodný kompromis mezi možnostmi a potřebami.

Možnost na zavedení k Heršpickému nádraží by byla, pokud by:
1. byl vybudován mimoúrovňový přejezd přes trať u žst. Brno - Horní Heršpice
2. linky vedené k nádraží Brno - Horní Heršpice měly zřízenou velkou smyčku přes Komárov (podobně jako linka 509).


Offline
Uživatelský avatar

1435
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Ds: No podle koncepce Kordisu by ti to určitě prošlo. :-D Z Modřic lidi jezdí stejně vlakem.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Fixi píše:
Já bych hlavně d-7 vedl mezi Moravákem a Lískovcem přes Hlavák a Renneskou, nebo Hybešovu.

D-7 byla přesměrována přes Pekařskou do Bohunic z důvodu výsledků externího auditu, který vytkl, že v úseku Mendlovo nám.- Česká není pravidelný interval mezi spoji (mezi dvěma pětkami jela šestka, mezi dalšími nic).
Souhlasím ale s tím, že když už bylo vybudováno kapacitní spojení ul. Renneskou, je blbost posilovat Bohunice po Vídeňské. Spojím-li toto s myšlenkou preference vlaku v relaci Hl.nádraží - Modřice, dostávám se k jednoduchému závěru : rozumnější linkové vedení by bylo d-2 St.osada - Modřice, interval 10 minut; d-6 Kr.Pole - hřbitov v půleném intervalu (ve špičce každý druhý spoj do Modřic), d-7 Stará osada - St.Lískovec (někdejší d-8) jako posila současné d-8. Při troše snahy by lidé i pochopili, že k hlavnímu nádraží se dá dostat rychleji s přestupem v zastávce Celní/Vsetínská. A 1 linka vyhozená z Vídeňské by přišla vhod. Chuťovka na závěr by bylo navázání 501 na nádraží Horní heršpice - kompenzace úbytku kapacity d-2 ze hřbitova k nádraží.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
ives : Však tak to taky myslím - tím, že spoje pořádně nenavazují na vlak, je preferována d-2. Logické, ne?


Offline
Uživatelský avatar

1435
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
ds: Preference d-2? Vždyť ta jezdí furt, ať bus přijede kdy chce, lidi budou čekat max 15 minut. Jestli se tady dá bavit o návaznostech, tak jedině na vlak, a to buď je anebo není.


Taky jsem moc zvědavý, kolik lidí z Ivančic si pořídí šalinkartu, když můžou do Brna cestovat vlakem přes jiné zóny než busem... Pokud nebude zaveden pásmový tarif, tak asi nikdo


Já akorát koukám, že kordis čím dál více odstupuje od přestupů na vlak. Lidé z Kuřimi musejí mít radost, když mají s Brnem spojení 1x za 30 min a musí 2x přestupovat při cestě na Moravské nám... Zatímco na nově integrovaných území je tomu jinak


Offline
Uživatelský avatar

1435
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Tak to pak asi a-63 do Rajhradic jezdit nebude..


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
tak tedy zjednodusene: kdyby nejezdila d-7 na Svermovu vubec tak by byli d-5, d-8 precpane od zastavky Osova dal, ted jsou precpane od Osove na Svermovu , kdyby jezdila az do Lisku , tak by nebyli precpane vubec...

a myslite ze jedna precpana zastavka stoji za prodlouzeni linky o 4 zastavky s tim ze ve 3 budou budou vozy nevyuzite? nebo zkraceni o 6 zastavek stoji za to ze dalsich 6 bude precpanych(d-7 na Mendl)?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Aladin píše:
No ale jaké má potom opodstatnění d-7; pokud budou tahány autobusy ze západu kraje až do centra na Mendlák, tak je ta d- 7 v úseku Mendlovo nám. - Bohunice ke zrušení...
naopak ten nápad se zaintegrováním linek od jihu a jihozápadu ne v Modřicích na d-2, ale spíš na vlak od Vranovic se mi líbí, určitě by byla z časového hlediska přínosnější, obávám se ale, že Kordis svůj názor nezmění...


Já bych hlavně d-7 vedl mezi Moravákem a Lískovcem přes Hlavák a Renneskou, nebo Hybešovu.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
No ale jaké má potom opodstatnění d-7; pokud budou tahány autobusy ze západu kraje až do centra na Mendlák, tak je ta d- 7 v úseku Mendlovo nám. - Bohunice ke zrušení...
naopak ten nápad se zaintegrováním linek od jihu a jihozápadu ne v Modřicích na d-2, ale spíš na vlak od Vranovic se mi líbí, určitě by byla z časového hlediska přínosnější, obávám se ale, že Kordis svůj názor nezmění...


Jo přestupní místo Rajhradice, váha je dobrej nápad. Akorát mi přijde zbytečně moc spojů přes Rajhradice (509 + 514). Měli prodloužit linku 509 až do Blučiny (příp. Židlochovic) a na spojení Rajhradice,váha - Rajhrad - Modřice použít novou linku.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS píše:
Jo a podle návrhu mají linky a-405 ze Zastávky a a-406 z Rosic končitna Mendláku. To budou šaliny pěkně přetížený. A navíc do Modřic budou jezdit linky a-511,512,513 a 514. To tam ta d-2 bude muset jezdit už pořád.

To je ale zase blbost :twisted: 405,406 = interval 30+30 minut - celkem tedy ve špičce 4 spoje za hodinu, tedy totéž co a-61. To se rozptýlí do d-1,5,6,7,a-44/84 a t-26 opravdu jako nic. Řeči o přetíženosti jsou povrchní tlachy. Co se týká vedení na Mendlovo nám., toto je navrhováno z důvodu napojení Rosic a Ivančic na Nemocnici Bohunice. Není to tak špatný nápad, vznikne tím i další spojení nemocnice s Mendlovým nám. Přestup ve St.Lískovci by byl značně zdržující, vzhledem k vedení autobusů po D1.

Jako velmi rozumné se jeví nové vedení 509 s celodenním celotýdenním provozem s napojením na vlak v Chrlicích + přestupní místo Rajhradice, váha. Co mě ale mrzí je, že u autobusů ukončených v Modřicích je opět preferována d-2 a nejsou rozumně napojeny na vlak. Vlak z Modřic na Hl.nádraží jede 8 minut, tramvaj 23 minut. Už dlouho mi přijde, že směrování d-2 do Modřic a d-6 celodenně na hřbitov je trochu nesmyslné, dvojka tvoří duplicitní pomalý dopravní proud k rychlému a kapacitnímu vlaku, zatímco d-6 s kapacitní rezervou, která by mohla vhodně doplnit přepravní proudy do uzlů Mendlovo nám. a Česká, je neproduktivně ukončena u hřbitova.

Přeplňenosti d-2 se ale neobávám, vzhledem k tomu, že napaječové autobusy zatěžují vždy opačný dopravní proud.


Offline
Uživatelský avatar

1435
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Já nechápu to jejich schéma přestupního uzlu v Ivančicích o víkendech. Píšou, že do Rosic se dá dostat linkou 153 a 426, kdy 153 o víkendech nejezdí a 426 pro jistotu neexistuje vůbec :-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Aladin píše:
No dle mého názoru je tento postup KORDISu minimálně rozporuplný. Proč se před těma dvěma lety nasměrovala d-7 do Bohunic, když by těď pouhým protažením do Lískovce konečně tato tehdy neopodstatněná změna získala ve vztahu k postupně přibývajícím linkám ze západu konečně význam (vytížení po Mendlovo nám., - dál už své opodstatnění má) a přitom právě na Mendlovo nám. budou tyto nové linky "protekčně" prodlouženy a co tedy s kapacitou linky d-7 ... ?!
Až si toto uvědomí starostové z oblasti obsluhované linkami 511 až 514, že po jejich lidech se bude chtít přestup v Modřicích do d-2, zatímco 405 a 406 jsou ukončeny na Mendláku, ... no uvidíme...


Samozrejme ze 405a406 by meli byt ukoncene na Osove, ale s tou sedmickou si myslim ze je dobre ze je ukoncena na Svermove. Kdyby totiz byla az v Liskovci, tak by to nicemu nepomohlo protoze v useku Osova - Stary Liskovec by jak d-7 tak d-8 i d-5 jezdili nevyuzite,a kdyz by byla ukoncena na Svermove ,tak d-5 a d-8 by na "odvezeni" Osove stacili, zacali by se preplnovat az na Svermove a Beloruske, tam uz vsak pomuze d-7 takze podle me neni duvod ji vest az do Stareho Liskovce.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
No dle mého názoru je tento postup KORDISu minimálně rozporuplný. Proč se před těma dvěma lety nasměrovala d-7 do Bohunic, když by těď pouhým protažením do Lískovce konečně tato tehdy neopodstatněná změna získala ve vztahu k postupně přibývajícím linkám ze západu konečně význam (vytížení po Mendlovo nám., - dál už své opodstatnění má) a přitom právě na Mendlovo nám. budou tyto nové linky "protekčně" prodlouženy a co tedy s kapacitou linky d-7 ... ?!
Až si toto uvědomí starostové z oblasti obsluhované linkami 511 až 514, že po jejich lidech se bude chtít přestup v Modřicích do d-2, zatímco 405 a 406 jsou ukončeny na Mendláku, ... no uvidíme...


VS píše:
Jo a podle návrhu mají linky a-405 ze Zastávky a a-406 z Rosic končitna Mendláku. To budou šaliny pěkně přetížený. A navíc do Modřic budou jezdit linky a-511,512,513 a 514. To tam ta d-2 bude muset jezdit už pořád.


No vzhledem k tomu jak "často" ty linky 511,512,513 a 514 jezdí bych to s tou přetížeností d-2 neviděl tak tragicky. Spíš mě překvapuje přístup kordisu, že vezme původní jízdní řády, udělá pouze kosmetické úpravy a ukončí linky místo na Zvonařce tak v Modřicích a mají hotovou etapu 3B. tzn. počet spojů skoro stejný jako původně + nucený přestup v Modřicích. Tím opravdu nalákají větší počet cestujících :lol:


Offline
487
13 čer 2004 23:04
VS píše:
Jo a podle návrhu mají linky a-405 ze Zastávky a a-406 z Rosic končitna Mendláku. To budou šaliny pěkně přetížený. A navíc do Modřic budou jezdit linky a-511,512,513 a 514. To tam ta d-2 bude muset jezdit už pořád.


No u tech a-405 a a-406 porad lepsi varianta na Mendlaku, nez kdyby koncily na Osove, to by uz d-8 asi neustala.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Jo a podle návrhu mají linky a-405 ze Zastávky a a-406 z Rosic končitna Mendláku. To budou šaliny pěkně přetížený. A navíc do Modřic budou jezdit linky a-511,512,513 a 514. To tam ta d-2 bude muset jezdit už pořád.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 90  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 18:50
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]