Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 67 z 90    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 90  Další
Autor Zpráva
Offline
1204
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
renek píše:
na lince 50 by měly o víkendu jet nějaké spoje viz.zde už uváděno

myslel jsem ráno mezi 5-7hod.


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Ono těch nepublikovaných změn je ještě víc, třeba linka 65 dolů k nádraží Řečkovice jen ve špičce - v sedle ukončení na hřbitově, zkrácení zkrácených spojů noční linky 89 jen na Svrateckou (zrušení "smyčky" Benzina Kamenolom) atd...


Offline
1204
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Doba provozu:
35 jen v prac.dny 6:00 - 19:00
54 jen v prac.dny 5:30 - 19:00
66 jen v prac.dny 6:00 - 8:30,14:00 - 19:00
na lince 50 by měly o víkendu jet nějaké spoje viz.zde už uváděno


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Jezour: Tak se to brat neda, protoze cestujici plati, ale ne 100% castky. Nekomu prispiva mesto Brno a nekomu mesto Adamov.


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Normalni cestujici je PLATICI cestujici bez ohledu na bydliste, vek, misto zamestnani apod.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Normální cestující je cestující, který je trvale bydlící v Brně, zaměstnaný u firmy se sídlem v Brně a platící všechny vypsané poplatky městu Brnu


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
ds: něco podobného, jako Běžný prací prášek :-)

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
co je to normální cestující?

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
No právě, město tady naváží cizí zaměstnance (většinou mimobrněnské) a normálním cestujícím spoje ruší. Připlácí aspoň ČD a FN na to?


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Jistě, tady šlo právě o ty napaječe pro depo ČD - viz Pavel - a ty mají interval 15 minut.
Btw. linka 50 by taky měla mít účelové spoje pro FN Bohunice


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Spoje z nádraží Židenice pro Ajznpoňáky do depa, po 6hod interval 30 min


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Mezi 5 - 6 rano je tam opravdu 15 minut


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Linka 64 má nyní interval v nepracovních dnech 30 minut


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Ty denni linky v soubehu s nocnaky budou jen ucelove spoje (zadna intervalova doprava) na zacatky smen vybranych zamestnavatelu. Pravidelny provoz s intervalem 20 minut zacne az s tou sedmou hodinou.


Naposledy upravil Jezour dne 16 pro 2012 19:50, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
Pavel: cestující z Ostopovic do nemocnice těžko pojede přes nádraží, když vystoupí na Osové, je za 10 minut tam.
Na 77 určitě nebude interval 10 minut, na všech denních linkách do 7 hod. budou pouze účelové spoje.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1072
09 lis 2006 18:16
Jak se dívám s odstupem času na navrhované změny, tak jsem čím dál více proti zavedení noční dopravy v nepracovních dnech mezi 5-7 hodinou. Několik důvodů:
1) Budou jezdit noční linky+2, 6, 64, 77 a 78, jak dokáží zajistit mezi nimi přestup, když se pozdrží rozjezd. Kde se vůbec bude přestupovat na linku 2, když nepojede přes hlavák? Někdo psal, že má jezdit pouze po hodině, to jako bude čekat, až přijede regionální autobus? Linka 64 má nyní interval 15 minut, to bude mít nově 20 minut? Jak to dokáží provázat s regionálkama, které už mají jízdní řád dán od prosince? Nebo tam se to bude měnit také?
2) Interval linky 77 je z Úzké 10 minut, interval nočních spojů bude 20 minut. Jakpak asi zajistí přestup? Nebudou náhodou všichni lidé cestovat každým druhým spojem a ten který nebude mít návaznost bude jezdit prázdný. A jak vůbec vyřeší, aby se nevyužívala linka 89, která to kapacitně nezvládne, ale má přímou návaznost na ostatní linky. Už vidím, jak lidé chodí pěšky na Úzkou, když jim to jede přímo z ostrůvku
3) Jak k tomuto opatření přijdou cestující, kterým se cestování protáhne o půl hodiny. Například cestující z Ostopovic, který pracuje třeba v Bohunické nemocnici (netuším, kdy jim začínají směny). Nově bude muset přes hlavní nádraží. Těchto cestujících je málo, ale jsou. V tuto dobu se přeci převážně cestuje do zaměstnání.
4) Moc nevěřím tomu, že to zvládne nápor cestujících, v tuto dobu je základní interval 15 minut, nově to bude zajišťovat 11 autobusů s 20 minutovým intervalem. To opravdu jezdí v tuto dobu tak prázdné? Je potřeba si také uvědomit, že lidem se prodlouží cesta, takže daleko více vytíží tyto spoje. Například cestující z linky 50 to budou nově objíždět přes nádraží.


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Viz vlákno Fotomontáže a jiné SCI-FI, kde už to je také. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Nová informační kampaň ohledně změny linkového vedení


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
RT6N26: historické jízdy T3 v Praze či Plzni by šly přirovnat k brněnským historickým jízdám 14Tr. Podobná komedie. :D


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Má, no. Je to na délku stejný. Proto by se nám to hodilo. 40 kusů, prosím. :-)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Naxashi píše:
Dřážďany a jejich geniální NGTD12DD… Geniální šalina. Chci! :-D
No jo, ta má na délku skoro jako naše dvě LF2 za sebou. :D Ale celkem jsi mě navnadil, tak jsem tento stroj projel v MSTS, mrkni do příslušného vlákna. biggrin

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Dobře, třeba neskončili úplně, ale je toho tam podstatně míň. V JŘ můžou spíš vyznačovat 100% vysokopodlažní spoje místo těch nízkopodlažních.
Dřážďany a jejich geniální NGTD12DD… Geniální šalina. Chci! :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Hmm uplne skoncily snad akorat drazdany ne ? A pokud vim tak i tam maji jeste par trojcat na posily.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
RT6N26: No vidíš. :-D Jo, a to je to, co se tu snažím říct. Už i u nás to používají jako historickou jízdu, ale jak všichni víme, u nás běžně jezdí vůz z roku 1967, nebo víc, už nevím přesně. A tohle je ten rozdíl mezi námi a civilizovaným světem. T3 a K2 nejsou předchozí generace, tou bych nazval KT8D5N a RT6, tyhle jsou generace ještě před tím…
Proto mi přijde právě dost optimistické věřit, že situace se během následujících let nějak výrazně zlepší. Rád bych za to, ale však to vidíme…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Naxashi: pro tvoji informaci, v Německu už dojezdily T6A2 :-D T3/4 se zatím pokud vím ještě někde drží, ale z T6 zbylo MOŽNÁ něco v Rostocku, ale tam to po reku T6 ani nepřipomíná. Jinde šlus :-D A historické jízdy s T3 probíhají i u nás (Plzeň, Praha) :-)

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 90  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 17 dub 2024 01:47
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]