Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 3 z 90    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 90  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ve výsledku není důležité, kolik je to linek, ale jaká je kapacita trati. A sám jsem zvědavý, jak to od května bude, protože návrhů existuje více. Těžko říct, nakolik je věrohodné Tajné info z K-R.


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Cracatit: jako že by směr Švermova jely z nádraží tři linky? A není to už trochu přehnaný?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

176
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
Robert píše:
Přestup na Nových sadech je oproti role luxusní. Pokud nechci na 4 či 9 samozřejmě. Už kvůli minimu lidí oproti další zastávce.

Nebo pokud chci na vlak. Taky jsem to tak dělal, když jsem jel z toho směru. :D

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Poprosím admina o úklid, ty poslední dvě stránky s Kachnama nemají nic sppolečnýho a ppatří do Návrhů linkového vedení. Kdo to tu pak má hledat při příp. reakcích.
Jinak jsem četl, co píše anonym na Káčku a moc se mi ten návrh líbí, řeší poměrně hodně věcí, aniž by obnovoval zbytečnou trasu jedenáctky a nerušil desítku. No a pokud by jedenáctka podle toho návrhu jezdila ze Stránské na NS, tak ve špičce může na Švermovu, no problem, kapacita i se stávající sedmičkou tam ještě pořád je, stejně by to jelo třikrát do hodiny.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2
14 pro 2022 16:21
Zdravím, co se týče 11, tak jsem s tím sice dlouho nejel, ale za mých asi 15-20 celkových jízd v různé doby tam v drtivě většině bylo tak mezi 3-10 lidmi. To se dá ale očekávat, když to obsluhuje malou oblast, kde jsou většinou domky. Ráno to bude jistě víc lidí, stejně jako všude :D


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
vlakofil píše:
Podobně jako spousta dalších návrhů dává částečný smysl s několika většími či menšími mouchami 1) Lesná by ztratila přímé spojení s Českou, což jistě neprojde, 2) společný provoz 10 a 12 přes Šilingrovo náměstí a Nové Sady (co na to kapacita)? a za třetí se tam ten příspěvek objevil v ~1:30 na Silvestra od neregistrovaného hosta, což taky něco naznačuje...

Dokud se nějakým způsobem nezvýší kapacita zastávek Hlavní nádraží a Nové sady, tak jakákoliv varianta bude mít svoje negativa. Zrovna tahle diskutovaná varianta má dost dobrý poměr kladů a záporů.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Přestup na Nových sadech je oproti role luxusní. Pokud nechci na 4 či 9 samozřejmě. Už kvůli minimu lidí oproti další zastávce.


Offline
148
30 říj 2019 16:42
Přijde mi trochu divné že se kvůli návratu 1 do Bystrce rozkopou další tři linky. Nevylučuji že tento návrh může odpovídat dopravním proudům cestujících, ale minimálně v diskusi se pořád řeší přetěžování 1. a 2. koleje což tento návrh neřeší i když teda ubude 7. Věc která mi asi nejvíce vadí je že pořád se neřeší nějaká plnohodnotná náhrada 8 minimálně v relaci Geislerová - SL a zároveň jako posila zmiňované 8, ano pořád je možný přestup na NS ale to pro mě není pohodlný přestup jako na nádraží.


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Hal: nevím,jak si dospěl k názoru, že by Lesná přišla o spojení s nádražím a dětskou nemocnicí? Nepřišla. Jen na Českou by to bylo hold z Moraváku pěšky. No a pokud by byla linka 11 v původní trase, tak rozhodně desítka do Bystrce nezůstane, kdo by to navýšení vozokm zaplatil?
King: 10 ne Masarykovou, ale Husovou. Ušetření první a druhé koleje na nádraží a sjednocení nástupiště linek směr Křenová

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Trochu mi tam chybí info jak by byly intervaly o víkendu a jestli by jezdila d-3... d-3 a d-10 by byly obě kandidáty na zdvojený interval o víkendu... Ale jinak d-9 Roosveltovou a d-10 přes Masarykovu by asi šly a hlavu a patu by to mělo :)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Hal píše:
No ten navrh rusi totiz spojeni jak z Hln. tak z Lesne k Detske nemocnici, to tezko projde..

To bych netvrdil. Může to jet přes Moravák a Rooseveltovou.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Lesná se dá řešit vysněným autobusem. sarcastic
A desítka by pak mohla jet přes Masarykovu. Nic, už radši mlčím... :-)


Offline
487
13 čer 2004 23:04
No ten navrh rusi totiz spojeni jak z Hln. tak z Lesne k Detske nemocnici, to tezko projde.

Ja to spis vidim na navrat d-11 , d-7 Novolisenska - SL a d-10 v puvodni trase.


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
...sice od neregistrovaného hosta, ale narozdíl od těch fantasmagorií, co tu někteří navrhovali, to má alespoň hlavu a patu.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
72
17 lis 2012 23:31
Podobně jako spousta dalších návrhů dává částečný smysl s několika většími či menšími mouchami 1) Lesná by ztratila přímé spojení s Českou, což jistě neprojde, 2) společný provoz 10 a 12 přes Šilingrovo náměstí a Nové Sady (co na to kapacita)? a za třetí se tam ten příspěvek objevil v ~1:30 na Silvestra od neregistrovaného hosta, což taky něco naznačuje...


Offline
43
08 říj 2011 15:24
Nezátky
Ahoj všem..máte někdo aktuální přehled o situaci na linkách 11, 62 a 64? Především co se týká obsazenosti jednotlivých spojů?

Děkuji


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Robert píše:
Proč myslíš, že by tam nejely všechny jedničky? V tom, co bylo naznačeno, se píše, že desítka tam pojede jen ve špičce. Takže mimo špičku by tam jela jen jednička a zkracovat ji ve špičce je nesmysl.

Vzhledem k tomu jak složitě se podobné zásadní změny v linkovém vedení vyjednávají, bral bych ono "naznačení" s hodně velkou rezervou, byť ta úprava dává solidní smysl.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Hlavně ve chvíli, kdy mám linku s velkokapacitními soupravami, tak ji nemá moc smysl zkracovat. Ne ve smyslu oběhů vozidel (tam by to smysl možná dávalo), ale protože u takové linky chceme, aby ji využívalo co největší množství lidí. Tedy i ti, kteří jedou až na konečnou na příslušné TT.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Proč myslíš, že by tam nejely všechny jedničky? V tom, co bylo naznačeno, se píše, že desítka tam pojede jen ve špičce. Takže mimo špičku by tam jela jen jednička a zkracovat ji ve špičce je nesmysl.


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Pokud budou realizovány změny naznačené na K se zachováním linky 10, tak jistě nepojedou všechny jedničky až do Bystrce (což naznačuje i dokument o rozsahu dopravy na letošní rok), tak na doplnění velkých souprav na jedničku by měly stačit pospojovaná EVA z linky 7

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
ds píše:
...a kapacita 2T na 12 bude rozhodně krok zpět....

Záleží, jak by byl upraven interval, zda by byla zachována kapacita. Ono z pohledu cestujícího, pokud s nástupem delších souprav kapacita linky=konstanta, tedy dojde k prodloužení intervalů, to vlastně žádná výhra není.

Je škoda, že není možno pořizovat delší vozy, a tedy kapacitní vozidla můžeme řešit pouze spřahováním více vozů a vzniká tak mrtvý prostor.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Super, díky moc, tu xxx300 potkávám docela často v tom čase, dobrý vědět, že do Třebíče jede i něco jinýho, než strašlivej rychlík s áčkem a 6 béčkama a jedním BBDGMEE (multifunkčák pro vozíčkáře a kola).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
791300, Kožichovice -Třebíč - Bíteš. Jeden pár spojů v PD.
Přes Říčany jezdí krom IDSky spoje linky 840506 VelMez - Bíteš - Brno.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Roberte, co to je za linku? Nějak se mi to PDF nechce stáhnout, prý bezpečnostní důvody... občas ten bus potkávám v Říčanech a pak ještě jezdí cosi z Jihlavy na Brno okolo třetí odpoledne viděno mezi Domašovem a Říčanama, dík za odpověď.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Tohle: http://portal.idos.cz/Down.aspx?f=pdf/L ... 339015.pdf


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 90  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 17:12
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]