Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 21 z 93    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 93  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1626
10 čer 2006 20:45
Brno
Ono někde padlo, že se má zanechat linka 10 v současné trase, nebo je to jen fantasšotomagorie? Logicky i pokid se trať prodlouží na Kanechy tak tam pojede jednička, 3 a 11 na Rakoveckou, proč to měnit?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
103
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Myslím že neměla – zaslechl jsem nějaké diskuze, že z různých provozních důvodů se po prodloužení trati bude muset změnit směr otáčení v té smyčce (asi protože na Kamechy by pokračovala strana blíž k silnici a chtěli by mít sjednocenou odjezdovou zastávku? nevím...)


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Alanis píše:
Tak ještě se mluví o prodloužení na Kamechy, pak by mohla 1 končit na Ečerce, 10 na Kamechách a 3 VK/Rakovecká.

A pokud by se prodloužila 10 i na druhé straně do Líšně, tak by se jednalo o fakt krásnou linku :-)

3+11, nebo 10 po Veveri se po otevreni Pisarek do Bystrce bude muset zrusit. Dohromady to blokuje kapacitu na Veveri, ktera je dlouhodobe potreba pro 12. Za me je mnohem lepsi ponechat do Bystrce 3, ktera jede dale k detske nemocnici a na Starou osadu (odkud se da dojet do Lisne). Spojeni z Bystrce na nadrazi a k divadlu je pres Pisarky za stejny cas, ale spolehlivejsi.

Tak jak chapu prodlouzeni na Kamechy, tak smycka na Ecerove se ma zrusit.


Offline
Uživatelský avatar

1626
10 čer 2006 20:45
Brno
Linka 3 byla zkrácena na Rakoveckou 1. 1. 2013 mmj kvůli tehdejším úsporným opatřením, kapacita smyčky taktéž samozřejmě pomohla. Nicméně od roku 2016 do loňska byly na jedničce střídané pauzy a na Ečerce stály přes den jen dvě soupravy, takže tam by problém nebyl, toto bylo zase zrušeno od září 2020 a pauzy jsou zase na voze

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Naposledy upravil Zdeněk dne 11 bře 2021 12:59, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Tak ještě se mluví o prodloužení na Kamechy, pak by mohla 1 končit na Ečerce, 10 na Kamechách a 3 VK/Rakovecká.

A pokud by se prodloužila 10 i na druhé straně do Líšně, tak by se jednalo o fakt krásnou linku :-)

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
103
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
A přesně proto tam desítka nemůže jezdit trvale :D


Offline
609
24 čer 2005 20:56
mekrydy píše:
Vždycky, když jsem v té době o tom četl, tak to bylo kvůli té ‘nedostatečné kapacitě’. Bylo to určitě někdy v průběhu nasazování ať už trojčat, 2xLF2 nebo LF2+LF, ta doba je celkem dlouhá. Když tam ještě jezdily obě, tak se stávalo, že na obou výstupních kolejích stávaly soupravy, protože ve smyčce nebylo místo.

To stání na obou kolejích až po první vyhybku je tam v PD i v této době.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
7150
27 úno 2010 07:40
Cracatit píše:
Roberte, díky za popis. Zajímavé vedení. Napadlo mě, že by ta 00802 mohla jet s lidma na Geislerovu už z Mifkovy a ne služebně nějaký úsek. Nevím už, jestli jsem si toho přejezdu všiml o víkendu, ale mám pocit, že některý den, snad v sobotu, jel ten přejezd na desítku i ráno někdy před osmou hodinou a pak během dne už zas na osmičku, ale časové rozpětí neznám. Jinak by mě zajímalo, jestli se nepočítá s nějakou formou zachování desítky i po konci výluky na Žabovřeské, to spojení v podstatě plní to, co chtěli kdysi lidi ze Žabin (přímo na Českou i Hlavas v jednom).

O víkendech ráno jede 00804 v 7:45 z Ečerky jako 10 na Geislerovu a dále do Líšně. V PD přejíždí na desítku večer také 00806 a brzy ráno 00810.


Offline
103
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Vždycky, když jsem v té době o tom četl, tak to bylo kvůli té ‘nedostatečné kapacitě’. Bylo to určitě někdy v průběhu nasazování ať už trojčat, 2xLF2 nebo LF2+LF, ta doba je celkem dlouhá. Když tam ještě jezdily obě, tak se stávalo, že na obou výstupních kolejích stávaly soupravy, protože ve smyčce nebylo místo.


Offline
Uživatelský avatar

6912
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mám pocit, že ke zkrácení linky 3 na Rakoveckou došlo dříve, než byly na linku 1 vypravovány velkokapacitní soupravy. Ale je to jen domněnka matně podle paměti, tak snad někdo doplní.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
mekrydy píše:
Mimo to je problém i kapacita smyčky Ečerova, což je důvod proč už před lety zkrátili d3 na Rakoveckou.

Můžu poprosit o bližší vysvětlení? Proč dřív tam trojka mohla jezdit a najednou ne? Kvůli nasazení van na jedničku? (to je jediná ěvc co se mohla změnit, ale nevím už, odkdy k tomu došlo)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Já se možná zeptám blbě, ale nemělo by být výsledné linkové vedení náhodou součástí projektu, příp. studie proveditelnosti? Sem bych zkusil zaměřit pozornost, než k nějakým šototeoriím.


Offline
Uživatelský avatar

6912
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
K Bohunicím: doufám, že zastávka Kamenice bude obsluhována významnější linkou, než 69 (která má lokální charakter). Ta je poměrně hodně využívána, přístup odsud je do FN Brno (stará část) a mnoha výzkumných pracovišť (Ceitec MUNI, FNUSA-ICRC, simulační centrum MED MUNI atp.), takže vynucený přestup na 69 by nebyl nejšťastnějším řešením.


Offline
103
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Mimo to je problém i kapacita smyčky Ečerova, což je důvod proč už před lety zkrátili d3 na Rakoveckou.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Zachování d10 v současné podobě, trvalé zrušení d11 a zavedení d7 v relaci Lesná - Bohunice - Schwermova by se mi líbilo víc. Problémem je kapacita 1. a 2. koleje na roli, kam se 5 linek nenacpe. To se dá řešit buď přesměrováním d9 na zastávku ke Grandu, kterou ale Šimičáci prokleli a považují za prašivou, nebo odklonem d4 přes Rooseveltovu na Čáru, čímž by se zčásti řešilo i snížení počtu spojů přes Svoboďák. Přestup na Maliňáku by tolik vadit nemusel - d1 a d2 jezdí dost často. A d10 by trpělivě čekala na svou životní šanci - obnovení štreky nach Lösch.


Offline
588
25 říj 2019 10:12
Tak desítka bude nejspíše potřeba do Lískovce, po dokončení tratě ke Kampusu. Teda nemusí to být samozřejmě číslo 10, ale do Starého Lískovce to zřejmě bude potřebovat víc než jen šestka. Do hry samozřejmě vstupuje i výlukově zavedená sedmička. No a tím jsme spojili obě zdejší témata tj. přidali jsme k tomu debatu o linkovém vedení ve Starém Lískovci po dostavbě trati ke Kampusu. Protože jsem se nudil, tak jsem zkoušel čmárat do mapy, jak by to mohlo vypadat, ale nikdy mi z toho nic kloudnýho nevyšlo. Tak jsem zvědavej, co tam vymyslí, tím spíš, že k dalším změnám dojde po dostavbě terminálu Leskava a "slavné" lanovce na Kampus.


Offline
2689
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Roberte, díky za popis. Zajímavé vedení. Napadlo mě, že by ta 00802 mohla jet s lidma na Geislerovu už z Mifkovy a ne služebně nějaký úsek. Nevím už, jestli jsem si toho přejezdu všiml o víkendu, ale mám pocit, že některý den, snad v sobotu, jel ten přejezd na desítku i ráno někdy před osmou hodinou a pak během dne už zas na osmičku, ale časové rozpětí neznám. Jinak by mě zajímalo, jestli se nepočítá s nějakou formou zachování desítky i po konci výluky na Žabovřeské, to spojení v podstatě plní to, co chtěli kdysi lidi ze Žabin (přímo na Českou i Hlavas v jednom).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3700
08 čer 2005 23:12
Gruzínskou bych obsloužil prodloužením linky 69 z Ukrajinské přes Traťovou k Ústřednímu hřbitovu, tak jako kdysi při nějaké výluce. Obnovilo by se tím i spojení Bohunic s hlavní bránou hřbitova, které zaniklo prodloužením linky 50 do Komárova.


Offline
261
09 úno 2007 13:59
Brno
Tin píše:
Něco musí obsloužit spodní část Bohunic, kdyby se 50 přeložila na Kamenice (tím by se jí asi zkrátila jízdní doba), měla by se 69 přeložit na Vyhlídalovu. Ale tím by úplně přišla o přestup na tramvaj, takže tudy cesta nevede.


Leda by při případném přesměrování 50 přes zastávku Kamenice (a Ukrajinskou?) ukončili 69 z Bosonoh už třeba na Osové, a do oblasti Vyhlídalovy odklonili 61 v sólech (... - hřbitov - Traťová - Gruzínská - Vyhlídalova - Běloruská - Ukrajinská, přičemž půlka spojů v PD by mohla končit už u hřbitova, ale z Gruzínské/Vyhlídalovy by zároveň vznikl celkem pohodlný přestup na šalinu). Jenže to jsme samozřejmě v oblasti teorie. Škoda, myslel jsem, že aspoň nějaký rámcový plán by existovat mohl.


Offline
7150
27 úno 2010 07:40
00802 v PD jezdí celý den na osmičce, po posledním kole přejede režijně na Geislerovu a jede jako desítka na Ečerovu. Odtud zatáhne coby desítka/jednička do Medlánek.

O víkendech večer přejede stejným způsobem z Mifkovy na Geislerovu, udělá celé kolo na desítce a zatáhne opět přes Českou, ale bez lidí.


Offline
2689
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mám trochu jinou otázku související mírně s vypraveností. V uplynulých pár dnech jsem si všiml, že 00802 přejíždí na desítku a snad na ní otočí dvě kola a valí dom. Může mi někdo říct, jaký je průběh nájezdu a zátahu? Najíždí se na desítku třeba stylem: Mifkova - Novolíšeňská - Židovský hřbitov - Geislerova - Masná - převlíknout na Hl. nádraží a odjezd na desítku a pak rovnou z Ečerovy na Čáru a směr Medlánky, nebo jak to funguje?
Všiml jsem si toho ráno i večer bez ohledu na víkend.
P.s. S autobusama na špitál bych moc nekvedlal, jejich trasování má úplně jiný účel, než samotná šalina.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7150
27 úno 2010 07:40
Proto píšu, že by to bylo krkolomné.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Něco musí obsloužit spodní část Bohunic, kdyby se 50 přeložila na Kamenice (tím by se jí asi zkrátila jízdní doba), měla by se 69 přeložit na Vyhlídalovu. Ale tím by úplně přišla o přestup na tramvaj, takže tudy cesta nevede.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
7150
27 úno 2010 07:40
Z dvojice 40/61 by snad jedná linka zůstat měla, ne? Předpokládám, že 40 kvůli Staré nemocnici. Čímž by byla otázka Krematoria vyřešena. A protože by něco mělo obsluhovat ulici Kamenice, nabízí se buď ponechání 69 v tomto úseku, nebo přesměrování 50 sem, což mi ovšem přijde dost krkolomné.


Offline
261
09 úno 2007 13:59
Brno
Když už ve vedlejším vlákně o TV a tisku běží diskuze o oblasti Pisárek a kampusu, existuje něco jako předběžný plán vedení linek po dostavbě šaliny právě na kampus? Zatím bez ohledu na lanovku?

Předpokládám, že v úseku Osová-nemocnice bude jezdit kromě 8 už jen 25 (s výhledem protažení na zmiňovanou Leskavu) + možná 51?, což by znamenalo zásadní změny minimálně na 50+69... a zároveň i když se určitě plánuje nějaké zkrácení/přesměrování 40+61, něco "musí" obsloužit praktickou busovou zastávku Krematorium... samozřejmě problémů bude asi víc.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2308 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 93  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 kvě 2024 11:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]