Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 19 z 93    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 93  Další
Autor Zpráva
Offline
7134
27 úno 2010 07:40
Ondrah98 píše:
No dobře, i kdyby na Jeronýmově stála auta v zálivu tak jak mají a na Porhajmově nestála vůbec, tak objíždět tramvaj zleva je povolené?

Samozřejmě, že ano. Viz značka IP23b.


Offline
7134
27 úno 2010 07:40
Mně furt nejlíp vychází tato varianta:

1: beze změny
2: beze změny
3: beze změny
4: beze změny
5: beze změny
6: beze změny
7: Juliánov-Hlavní nádraží-Renneská-Starý Lískovec
8: Mifkova-Hlavní nádraží-Renneská-Nemocnice Bohunice
9: Lesná-Dětská nemocnice-Česká-Masarykova-Hlavní nádraží (pokračuje jako 11)
10: Stránská skála-Hlavní nádraží-Malinovského náměstí-Česká-Rakovecká (o víkendu jen Stránská skála-Hlavní nádraží-Nové sady/Malinovského náměstí)
11: Lesná-Cejl-Hlavní nádraží (pokračuje jako 9)
12: Komárov-Hlavní nádraží-Česká-Technologický park

Minimum změn a vše obslouženo.


Naposledy upravil Robert dne 14 bře 2021 20:47, celkově upraveno 1

Offline
588
25 říj 2019 10:12
No dobře, i kdyby na Jeronýmově stála auta v zálivu tak jak mají a na Porhajmově nestála vůbec, tak objíždět tramvaj zleva je povolené?


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Zdeněk píše:
Jenže na Geislerové nemají id 5 do 19 hod. ty zaparkovaný auta co dělat, jenže to nikoho netrápí.

Jeronýmova je v pohodě, kdyby motoristé používaly ty parkovací zálivy tak jak mají.
Porhajmova... jak říkáš.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
2793
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Tak není nic jednoduššího než to napočítat tak, aby byl Maliňák průjezdný max. třeba s 2 minutama vyrovnávačky.


Offline
Uživatelský avatar

1625
10 čer 2006 20:45
Brno
Jenže na Geislerové nemají id 5 do 19 hod. ty zaparkovaný auta co dělat, jenže to nikoho netrápí.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
588
25 říj 2019 10:12
V čem ta nevhodnost spočívá? Geislerova mi tedy přijde mnohem nevhodnější, tam když zastaví šalina, tak je zablokován veškerý provoz...


Offline
124
18 srp 2019 17:01
Líbí se mi, jak to máš propočítané a jako celek mi to dává docela smysl. Nicméně není výtku k tomu mám - myslím si, že Maliňák není tolik vhodný k ukončování pravidelné linky. Na mimořádnosti a výluky ok, ale na pravidelný provoz se mi to moc nelíbí.


Offline
308
21 dub 2009 20:30
Jedna technická: kromě kapacity kolejí na hl. n. je omezující i kapacita propojek kolejí na Nových Sadech. Takže na to v šotofantaziích nezapomínejte:-)


Offline
70
29 lis 2017 11:29
Tak mě napadlo možné řešení problematiky linek 7 a 10 pro případ, že bychom je chtěli zachovat i po skončení výluk. Možná je to trošku radikálnější řez, ale obávám se, že bez něj by vznikl akorát ještě větší paskvil. Viděl bych to následovně:

4 – Obřany - Tkalcovská - Malinovského nám. – Hlavní nádraží – Šilingrovo nám.– Komenského nám - nám. Míru a zpět místo přes Šilingrák tak přes Českou a nám. Svobody. - interval 10 min, o víkendu z Obřan jen na Nové Sady.
7 – Lesná Čertova Rokle – Jugoslávská – Tkalcovská – Malinovského nám. – Hlavní nádraží - Vsetínská – Osová – Starý Lískovec - jen V PD, interval 10 min
8 – Líšeň Mifkova - Geislerova – Masná – Hlavní nádraží – Vsetínská – Osová – Nemocnice Bohunice
9 – Lesná Čertova Rokle – Jugoslávská - Moravské nám. – Nám.Svobody – Hl.nádraží – Malinovského nám. – Moravské nám. – Jugoslávská – Čertova Rokle - interval 10 min
10 – Stránská Skála – Geislerova – Masná – Hlavní nádraží – Malinovského nám. – Česká - – Konečného nám. – Vozovna Komín – (Rakovecká) - víkend jen na Maliňák
11 – Maloměřický most - Tkalcovská - Malinovského nám. – Česká – Šilingrovo nám. – Mendlovo nám. (– Pisárky) - jen V PD, Pisárky beru jako možnost spojení z České k lanovce
13 – Juliánov – Geislerova - Masná – Hlavní nádraží – nám. Svobody - Česká - Komenského nám. – Nám.Míru a zpět opačně než linka 4, tj. přes Šilingrák. - interval 10 min

Je to řešení s 13 linkami, které nám poměrně dlouhou dobu v Brně fungovalo. Tímto řešením by 1 a 2. kolej na nádru zůstala na stejném počtu spojů jako v běžném bezvýlukovém stavu. Spojení na nám. Míru a do Obřan je sice díky rozdělení na dvě linky poněkud kostrbaté, na druhou stranu zrovna v Masaryčce to pro místní není úplný nezvyk, pamatuju doby, kdy d-4 jela do MČ přes Českou a z MČ přes Šilingrák. Důležité je, že obě linky na nám. Míru pojedou z nádru a to z 1.koleje a na druhou stranu Husovice a Maloměřice budou mít dvě linky ze stejného nástupiště jednak na České a druhak je i případná možnost na Maliňáku. Jinak dále linky směr Lesná pojedou z nádru sice odlišnou trasou, ale obě z 2.koleje, dále tím, že linka 13 pojede do Juliánova přes Šilingrák, tak uvolní místo na 2.koleji a pojede logicky spolu s d-8 z koleje čtvrté. Jinak desítka samozřejmě o víkendu jen na Maliňák a naopak v PD velká část spojů z Geislerky. Uznám, že tak trošku navíc je v mém návrhu linka 11, její jediný účel je ten, že samotná d-4 v intervalu 10 min by do Maloměřic nestačila, aby ta linka měla přece jen ještě nějaký smysl, mohla by zajíždět do Pisárek k lanovce, ale to beru spíš jako lehkou fantasmagorii. Alternativní řešení je d-11 vůbec nezavádět a polovinu spojů linky 4 z Maloměřic otáčet na Maliňáku. Co se tímto naopak nevyřeší vůbec je jiné nástupiště linek 7 a 8. Tady by řešení existovalo také, byť ultra šílené a to prohodit od nádru k nemocnici respektive do Bystrce trasy d-1 a d-8. To bychom ale museli nakoupit opravdu hodně obousměrných šalin. A teď do mě ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Ad: osekání 405, 406. Až bude šalina ke kampusu, natož lanovka k tomu, nabízí se ukončení u kampusu a osekání spojů na úkor vlaků (viz druhý odstavec).

U 406 se nabízí ukončení např. Rosicích, Trávníkách a povede-li se, tak obousměrně vázat v Tetčicích na rychlý vlak do Brna (pro Rosice jako MHD a pro Oslavany). Ivančice už jsou mimo, ty mají vlak, kde do budoucna lze předpokládat zvýšení počtu přímých spojů do Brna (místo přestupů v Bránících). Pro cesty k nemocnici zastaví S41 na terminálu v Lískovci.

Ostopovice: No tady asi nějaká 403 v rozsahu obsluhy Omic a 404 v rozsahu obsluhy Radostic vždy zůstane. Vedení těchto linek k terminálu na vlak nedává žádný smysl, to už je logičtější současné vedení vedení na Osovou (a dál dle kapacity obratišť). Nicméně nečekejte nijak četný zastavování vlaků v Ostopovicích, a už vůbec ne do modernizace celé tratě.


Offline
Uživatelský avatar

1625
10 čer 2006 20:45
Brno
Jen dotaz, na Labskou ke škole by jelo co? Že tou 403 jezdí poměrně dost děcek směr Ostopovice, Troubsko a Omice

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1074
09 lis 2006 18:16
Co psali, tak až bude zastavovat vlak v Ostopovicích, tak dojde k redukci 403.
Jinak si myslím, že bude končit na Osové ve smyčce (až linka 25 pojede k Leskavě). Pokud nebude Leskava, tak je stále možnost ji nechat jet na Labskou, akorát ne kolem šaliny. Ještě by se mi líbila myšlenka ji poslat z Ostopovic na smyčku do Lískovce a dále k nemocnici - přeci jen zajíždí do stejné oblasti jako 51 a 402 a byla by možnost přestoupit na smyčce i u nemocnice. Je tam sice málo místa, ale myslím, že se budou dát odstavovat vozy na té rampě vedoucí k Jihlavské, vedoucí nad novým tunelem (ta má snad sloužit snad jen pro MHD jako velká smyčka pro trolejbusy).


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
P.s. Neberte mě za slovo, 403 na Kamenný vrch nebo Mendlák jsem tak nějak nadhodil jen pro porovnání, není to součást žádných plánů, pokud vím. Resp. asi pojedou na terminál u špitálu, ale nenapadá mě, kde je nějak rozumně odstavit.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
K regionálkám na Kampus: Ano, všechny ty úvahy o rušení 405 a zavedení 401 a 402 k Leskavě jsem četl. Ano, terminál u vlaku Sl (Leskava) bude menší, ale mít v něm zhruba tolik trajflů, co je teď na Osové a k nim jen 401 a 402 by neměl být problém, venkov nejezdí tak často, zhruba jednou za 30 minut, víkend jednou za hodinu proklad 401 nebo 402. Řekl bych, že ve všední den stojí od Bíteše na Kyjevské dva Crossy nebo Sorka a Cross a střídají se. Každopádně všechno lepší, než stávající ukončení.
Jestli je plán mít regionálky 401 a 402 na Kampus se zastávkama na Osové, Pod nemocnicí, FN Bohunice a Kampus, jsem všema deseti pro, co vím, tak spousta sestřiček a personálu ze špitálu bydlí v Bosonohách, Říčanech a okolí, i u nás v Knínicích jich pár bydlí, takže celkově by přestup až na Osové s větším výběrem linek přišel vhod a kdyby bus tyhle lidi vyhodil přímo u špitálu, tak paráda a odpadá jim jeden nebo dvojí přestup.
V současném GVD to vylepšili tou 401Ex po dálnici, i když mám teda zkušenost, že je lepší jen ukončením, ne jízdní dobou. Konkrétně jsem před Koronou jel opakovaně v 14:47 z Knínic s možností výběru mezi 402 a 401Ex v Říčanech, dokonce na sebe čekají i se 151 od Zastávky a pokud jsem zvolil přeskok na Ex, přijel jsem na Osovou o 2 minuty později, než 402 na Lískovec, takže při třetí jízdě ve stejnou dobu, jsem se na přesedání vykašlal, i když to znamená jet celou cestu starým Trábošem a ne Crossem LE, kterých tu frčí většina.
Takže by bylo docela fajn, kdyby 401 a 402 končily třeba u internátu sestřiček (Kampus-sever), jen se obávám, že v souběhu se 40 a 61 tam není místo. Umím si představit, že by 61 odklonili na Osovou do smyčky, nebo ji "zapíchli" už dole na Centrálce. Její hlavní smysl je v obsluze Holandské a vazeb okolo.
Se 40 bych tuhle trasu neslučoval, už tak je z ní místní "metrolinka," která si sama veze dost tras.
Jen nevím, kde a jak chtějí ukončit 403 a 404, na Kampus se nevlezou už tuplem, pokud nemají končit na Leskavě. Protáhnout je na Kameňák je zas blbost kvůli moc dlouhému souběhu s městskýma linkama a na Mendlák Kordis tyhle linky nechce, což mi vyplynulo z toho, že na něm nechce ani 405 a 406.
Rušit 405 je trochu blbé, zvlášť v Rosicích je vlak hodně z ruky, zvlášť od pracáku, od kaufů na přivaděči směr Brno, zajímalo by mě, jak tohle chce Kordis řešit, posílit 423 s místníma olítanýma Trábošama, aby lidi přesedali v Tetčicích, to mi moc smysl nedává, ale asi je to jediné řešení, jak obsloužit kompletní vazby v Rosicích a Zastávce mimo trasu vlaku.
Rušit 406 by byl úplný nesmysl, protože obsluha Ivančic, Nesovic a okolí je už tak docela slabá a z jízdy po "Hajveji číslo jedna" těží jen na posledních cca. 10 km, což není mnoho.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, jestli si mám v šalinovém vedení vybrat mezi Robertovým řešením a tím, co nabízí B1, tak hlasuju pro Roberta. Co bych řekl, že se při různých výlukách osvědčilo, je vedení devítky v současném výlukovém stavu.
Takže bych zařadil subvariantu k té desítce a devítce po Křence, že by devítka každé druhé kolo jela jako dneska kolem Janáčkova divadla na Maliňák a Masaryčkou zpátky a v prokladu k ní devítka jednou za deset minut z Moraváku rovnou na Masaryčku a nádraží na druhou kolej.
Dál si myslím, že pokud bude zachovaná současná protažená 10 a k ní nová 7, je současná trasa 11 před výlukou zachovaná s přestupem na Maliňáku a výhodou, že 10 končí na Ečerové a ne už na Přístavišti, resp. Rakovecké.
Čili vítám novou 7 z Lesné na Maliňák a skrz nádraží na Švermovu, zřejmě se mi bude hodit, protože má pro mě osobně lepší přestupní body, než kdybych jel osmičkou na nádraží a přestupoval na 9 s nutností přecházet všechny koleje v hustém provozu ze všech směrů.
Vítám novou 10, v hustším intervalu, než dvakrát do hodiny, mi dává smysl, klidně ať jezdí jen v PD 6-19, ale ne jen ve špičkách, jak to bývalo u 11 nebo kdysi u původní 7 z KpN na Švermovu před jejím zahrnutím do tras 5 ze ŠČ.
Kunce nekomentuju, jen podotýkám, že se ukazuje, jak chybí propojka ze SO na trasu osmičky a případně na trasu do Julcu, pak by případná nehoda na Křence nezazdila půlku města. Stačila by mi klidně jen propojka k trati osmičky. Juliánov se dá při nejhorším obsloužit busem, od Staré osady to není velká dálka.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7134
27 úno 2010 07:40
Ale pak jsi na stejném zatížení Křenky jako já. Ty máš do Julcu trojku, já devítku. Ty máš desítku do Lískovce, já do Bystrce. Intervaly by měly být stejné, tedy cca 10minutové, pokud mají mít ty linky smysl v obou svých ramenech.


Offline
Uživatelský avatar

3696
08 čer 2005 23:12
Robert píše:
Budeš mít kvůli pětiminutovce na 9 přetíženou jak 1. a 2. kolej, tak Masaryčku. Zrušil bys spojení Lesné s Cejlem (což je prý problém, jak jsem se dočetl), nemáš vyřešené posílení do Lískovce.
Ten Lískovec by byl samozřejmě řešen bezvýlukovou linkou 10.

Ale pokud postavíme linkové vedení na dogmatu, že bod A a bod B musí mít přímé spojení, a takových dvojic bodů A a B je mnohem více, tak asi stejně nic pořádnýho nevymyslíme.


Offline
588
25 říj 2019 10:12
Aha, tak pak to v širším kontextu nedává vůbec žádný smysl. Další větvení sítě, když už teď je to v podstatě "hvězdice" je cesta do pekel.


Offline
114
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Ondrah98 píše:
Něco jsem zmeškal? Co vím, tak to mělo být sice v oblasti "tunelu" pod Křtinskou propojené, ale mělo se to zase hned odpojit. Tzn. nemělo se jednat o další větvení, jenom o propojení pro případ nutnosti. Cca takhle: https://mapy.cz/s/hurucahama

Teď už se prej počítá jen s odbočkou z Líšeňské trati, sklonově to nevychází. Jak to řeší problém smyčky v Julcu nevím, ikdyž se to původně dělalo právě kvůli tomu :D


Offline
588
25 říj 2019 10:12
Něco jsem zmeškal? Co vím, tak to mělo být sice v oblasti "tunelu" pod Křtinskou propojené, ale mělo se to zase hned odpojit. Tzn. nemělo se jednat o další větvení, jenom o propojení pro případ nutnosti. Cca takhle: https://mapy.cz/s/hurucahama


Offline
7134
27 úno 2010 07:40
Budeš mít kvůli pětiminutovce na 9 přetíženou jak 1. a 2. kolej, tak Masaryčku. Zrušil bys spojení Lesné s Cejlem (což je prý problém, jak jsem se dočetl), nemáš vyřešené posílení do Lískovce.


Offline
Uživatelský avatar

3696
08 čer 2005 23:12
Jenže 12 se vrátí do Komárova, a 9 z Juliánova jezdila po 10 minutách.

A co tohle? 11 komplet zrušit.
9 Lesná - Dětská nem. - Moravák - Maliňák - Hl.n. - nám. Svobody - Česká - Tábor - Komín - Bystrc po 5 minutách. (Večer jen do Komína.)
3 Stará osada - Dětská nem. - Česká - Husova - Hl.n. - Juliánov po 10 minutách.
12 by samozřejmě už jezdila do Komárova.
Intervaly vychází z intervalů před touto omezovací dobou (Juliánov-centrum 10 min, St.osada-Česká 10 min, Lesná-centrum 5 min, Komín-Tábor-Česká 5 min).


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Na to bych nevsázel. Páč podle posledních nákresů to napojuje na jedovnickou na d-8. A julec by zůstal..


Offline
588
25 říj 2019 10:12
PvvS píše:
A k tomu si započítejte fantasmagorickou Kuncovu linku na Vinohrady. To by křenka asi nerozdejchala. Spoj každý 2-3 minuty max. Ve špičce i častěji.
"Kuncova linka na Vinohrady" přece nic nezmění. Je úplně jedno jestli se ty spoje otočí v Juliánově nebo na Vinohradech, samozřejmě za podmínky zachování intervalů. Přičemž linka z Vinohrad by měla těžko kratší interval než do Juliánova/na Geislerovu výlukově jezdící 12, která především v rannní špičce (v době před koronou) měla intervaly opravdu velmi krátké.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2308 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 93  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 dub 2024 11:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]