Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 146 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 142, 143, 144, 145, 146
Autor Zpráva
VS píše:
a-42 Kolejní-Tech.Muzeum-Srbská-Slov.n.-Semilasso(zast.d-1)-Hudcova-Horácké nám.-Globus,10 min.,kloub.

Takhle potom ti nakupováníchtiví důchodci budou jezdit nakupovat snad i do toho bufetu na Palačáku... :twisted:


VS píše:
a-50 Bystrc,Zoo-Ústř.hřbitov-Celní-Vojtova-Nové sady-Zvonařka,10 min.,sólo.

To nevím, zatahovat další autobus do centra... Myslím že oblast Ústřední hřbitov - Celní posilovat nepotřebuje, je tam dost tramvají. A tam ta oblast Nové Sady - Úzká je dopoledne dost těžko průjezdná, a-60 mívá pravidelně zpoždění na konečné na Zvonřce kolem 10 minut.


VS píše:
a-53 Palackého vrch-Skácelova-Tererova-Tábor-Mučednická-Nám.Míru-Lerchova-Vaňkovo nám.(přestup na t-39)-Lipová(zast. u ESF MU)-Mendlovo nám.-Poříčí-Zvonařka,10-15 min.,sólo.

To je pěkná linka, ale obávám se, že 10 min. interval by časem asi nestačil...


VS píše:
a-57 Soběšice-Haškova-St.Osada-Líšeň,hřbitov,10 min.,sólo

Takhle by měla Líšeň kvalitní přímé spojení s Lesnou (45 a 57), ale radši bych jednu z těchto linek zkusil směřovat někam jinam...

Jinak celkově mě tento návrh připadá, že spotřebuje až moc autobusů.


ds píše:
a-75 mezi zastávkami Židenice kasárna a Proškovo nám. závlek přes Tomkovo nám. a Maloměřický most ...

To asi nepůjde, protože přes ten most nemůžou jezdit nákl. auta a autobusy (malá únosnost či co).
Jinak se mi tento návrh docela líbí :-) Jaký by asi byl interval na a-73, resp. kolik autobusů by bylo potřeba?


Tramvaje:
d-7 : Kr.Pole,nádraží - Husitská - divadlo - hl.nádraží - Vojtova - Švermova - Starý Lískovec
d-13 : Technické museum - Česká - Šilingrovo nám. - Mendlovo nám. - Nové Sady - Životského - Novolišeňská

Nová linka

d-14 : Kr.Pole,nádraží - Husitská - divadlo - Cejl - Vojenská nemocnice - Židenoice, stará osada


Offline
Uživatelský avatar

940
14 říj 2004 16:45
Úsuší
ds píše:
No, možná je v Obřanech menší poptávka, ale rušit takřka nově opravenou tramvajovou trať je fakt blbost. Ale zajíždění a-75 určitě ano.

Já bych tu trať nerušil.1-Na Proškovým náměstí není smyčka.2-Modernizaci zaplatily Maloměřice a né ty(nic proti) takže ti to může být jedno prokud nesedíš v radě Maloměřic.Jen bych omezil provoz. LADA


Offline
Uživatelský avatar

3161
14 čer 2004 18:56
blekfild
No, možná je v Obřanech menší poptávka, ale rušit takřka nově opravenou tramvajovou trať je fakt blbost. Ale zajíždění a-75 určitě ano.


Offline
Uživatelský avatar

940
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Těd něco realistického.d-4 o víkendu jezdí po 7-8 min.Interval bych prodloužil na 15 min K2 (K2P) atd. + Anitry.V trase Náměstí Míru-Mal.Most.Na oplátku bych v úseku Mal.Most-Obřany udělal a-75 odjezdy ze St.osady každou hodinu v 04 a 34 závlekem přes Tomkovo Nám. a Mal.Most smyčka (vynechává zas. KARLOVA ).Spoje s odjezdem 19 a 49 přes Karlovu.V Obřanech závlekem přes smyčku Obřany všechny spoje.Samozdřejmě spoje 19 a 49 ze ST.OS.by měly na Mal.Mostě návaznost na tram,aby když vystoupím na smyčce tak v klidu dojdu na autobusovou zas.Mal.most a vklidu nasednu.Nejlepší by bylo udělat d-4 tak aby vždy přijela 4 min před odjezdem autobusu.Na spáteční cestu udělat a-75 opět závlekem přes smyčku Obřany a dále po své trase tak jak jezdí bez závleku přes Tomkovo nám,ale opět s tramvajovým přípojem.Všichni co stojíme nohama na zemi musíme uznat že d-4 do obřan o víkendu je přežitek.V zimě se zde vozí bezdomovci atd. a v létě důchodci na procházky z Obřan do Bílovic.Bydlým v Bílovicích takže d-4 jezdím poměrně často a uznávám že je paráda vystoupit na Proškově nám z a-75 počkat 3 min a jede šalina.Ale ožilil bych to, i kdybych musel vystoupit na Mal.mostě a jít 20m,když vím že by na mě 4 počkala.V létě bych možná udělal posilu lince a-75 linkou d-4 po 30 min do Obřan.Největším problémem je Proškovo náměstí kde uznavám že někdy o víkendu nastupuje i 15 a více lidí.Kdyby byla smyčka na Proškovém náměstí tak bych d-4 zrušil do Obřan úplně a udělal bych závlek 75.Čekám na odpověd.Tím by se ušetřilo hodně peněz.Myslím že by to oželilo více lidí pro dobro všech.V tom případě by se např. nemusela provázat a-x37 s a-52 o víkendu.Dík LADA. :lol: 8-) :-D :!: :roll: :arrow: Za pravopis se omlouvám. :!:A ti co by to neoželily tak by to byly akorát zasraní důchodci ze zasranejch obřan.


ds píše:
Mně se teda návrh Romíka nelíbí ani trochu. Možná by bylo lepší přemýšlet a jet se podívat jaká ve skutečnosti poptávka, než plácat blbosti. Já bych případné změny v autobusové dopravě viděl takto :

a-53 Kolejní - Skácelova - Slovanské nám. - Kr.Pole nádraží (vazba na vlaky ČD, t-32 a d-1, 6, 7 :arrow: aspoň částečné odlehčení d-12, 13)
a-57 prodloužení z Husovic přes Zábrdovice na Životského - vazba Husovice - Židenice - toto spojení postrádají studenti SPŠ Chemické a Gymnázia Elgartova
a-58 ukončení na Staré osadě (vybrané spoje místo a-64 na Červený Písek - návaznost na t-26 v zastávkce Židenice kasárna / Údolíček)
a-61 neobnovovat, nahradit t-34 Mendlovo n. - Optátova - Vychodilova (stávající t-34 zrušit úplně)
a-64 zrušit (náhrada a-58)
a-68 po dokončení křižovatky Hlinky zrušit a nahradit prodloužením vybraných spojů t-37 ze zastávky Jírovcova přes Archtelky k hotelu Myslivna (tedy na t-37 nasadit 1 autobus)
a-69 ukončit na Osové, k nemocnici jen vybrané spoje
a-73 : studentská linka : Palackého vrch - Záhřebská - radiála Hradecká - Tábor (přestup na d-3,11) - velká smyčka Náměstí Míru - Úvoz - Rybkova - Tábor (spojuje objekty VUT a opět odlehčuje d-3,11)
a-75 mezi zastávkami Židenice kasárna a Proškovo nám. závlek přes Tomkovo nám. a Maloměřický most - možnost prokladů a návaznosti na d-4 končící u mostu - možnost ukončit tam tak každý druhý spoj d-4 a to i o víkendu

Neberte to jako komplůexní návrh, je to jen pár napadů :-)



Také zde uveřejním návrh vedení busů, když se to tady tak hezky opěd rozjíždí, ty návrhy :-)


a-40 Tovární-Tuřany-Komárov(Úzká),kloub.,int.6-6-8 min.(8 min půlen a-48)

a-41 Lelekovice-)Ivanovice-Řečkovice,tram.-Medlánky-Semilasso-Kp.nádraží-Soběšice-Útěchov(-Vranov),10 min.,sólo

a-42 Kolejní-Tech.Muzeum-Srbská-Slov.n.-Semilasso(zast.d-1)-Hudcova-Horácké nám.-Globus,10 min.,kloub.

a-44/84 mezi zast.Škroupova-Tržní přes Učiliště a Spáčilovu(návaznost na t-31,33).

a-45 Lesná,Haškova-Halasovo nám.-St.Osada-Mariánské údolí,10 min.,kloub.

a-46/66 zrušit

a-47 zrušit

a-48 jako a-40,15-20 min.,sólo

a-49 beze změn

a-50 Bystrc,Zoo-Ústř.hřbitov-Celní-Vojtova-Nové sady-Zvonařka,10 min.,sólo.

a-51 zrušit

a-52 beze změn

a-53 Palackého vrch-Skácelova-Tererova-Tábor-Mučednická-Nám.Míru-Lerchova-Vaňkovo nám.(přestup na t-39)-Lipová(zast. u ESF MU)-Mendlovo nám.-Poříčí-Zvonařka,10-15 min.,sólo.

a-54 Bystrc,Zoo-Rakovecká-Ondrouškova(jako školní busy)-Ečerova-Žebětín-expres přes Popůvky-Bosonohy-St.Lískovec,ED-Kyjevská,15 min.,sólo.

a-56 beze změn

a-57 Soběšice-Haškova-St.Osada-Líšeň,hřbitov,10 min.,sólo

a-58 zrušit

a-60 zkrátit na 7-8 min.,kloub

a-61 zrušit(náhrada t-34 Česká-Přívrat-Optátova-Mendlovo nám.)

a-62 zrušit

a-63 Úzká-Faměrovo nám.-Chrlice,8 min.,sólo.

a-64 Červený Písek-St.Osada-Kuldova-Životského,20 min.,sólo.

a-67 nasadit kloubové vozy nebo zkrátit interval na 6 min.

a-68 zrušit(náhrada 1x bus na t-37,viz.níže)

a-69 Bosonohy-Netroufálky-přes Tunel-Mendlovo nám.,kloub/sólo.

a-70 Ořešín-Kronova-Semilasso-Carrefour-Sportovní/Bieblova-Lesnická-Haškova,10 min.,sólo.

a-72 více spojů až do Komárova,v úseku Řečkovice-St.osada celodenně v prac.dnech.

a-75 na Přemyslovo nám.(obsluha Slatiny)

Božná by se našlo ještě něco :-D


ds píše:
Romík píše:

To je tvůj názor.Je mi teprve 14 a nejsu tak chytrej jako ty :evil: !A jak by a-53 odlehčovala d-12 a d-13?V úseku Tech.museum-Skácelova ju posiluje i teď.


Tak jsem to nemyslel, nemusíš se hned vztekat. Jinak to odlehčení linkou 53 jsem myslel tak, že by se daly z centra použít i d-1,6,7 a přestoupit na Husitské, nebo z České t-32. Při současným vedení nedává a-53 jinou možnost než se do centra dopravit právě pomocí d-12,13.


Omlouvám se :cry: .


Offline
Uživatelský avatar

3161
14 čer 2004 18:56
blekfild
Romík píše:

To je tvůj názor.Je mi teprve 14 a nejsu tak chytrej jako ty :evil: !A jak by a-53 odlehčovala d-12 a d-13?V úseku Tech.museum-Skácelova ju posiluje i teď.


Tak jsem to nemyslel, nemusíš se hned vztekat. Jinak to odlehčení linkou 53 jsem myslel tak, že by se daly z centra použít i d-1,6,7 a přestoupit na Husitské, nebo z České t-32. Při současným vedení nedává a-53 jinou možnost než se do centra dopravit právě pomocí d-12,13.


Offline
Uživatelský avatar

3161
14 čer 2004 18:56
blekfild
Bacil píše:
Jestli myslí Romík špičkové intervaly, pak upozorňuji, že 10 min na a-40 je hrozně málo, pokud zároveň míní prakticky zrušit a-48 (částečně ukončít bůhvíproč v Komárově a částečně vést do Chrlic a Otmarova). Už teď jezdí a-40 i a-48 často natřískaná (na a-48 by to citelně chtělo kloubáky jako na a-40, ale chápu, že je není kde brát). Jinak mi přijde nesystémové ukončovat jednu linku v Komárově a další nechat na Úzké. Zato o vedení linky do Chrlic přes Staré Černovice jsem sám uvažoval, i když nevím, co by na to říkali Chrličtí, určitě by to bylo citelné prodloužení jízdní doby. Ty ostatní změny bych si musel promyslet.


Drobná připomínka k té a-48 přes Černovice - tam je autobusová linka v podstatě nereálná, kvůli průjezdům pod vlakovou tratí, vyžadovalo by to zančné náklady a musely by se rozšířit. Ale jinak by se tam linka hodila, je to lepší než ty neproduktivní závleky a-49 a jízdní doby by o moc delší nebyly.


Naposledy upravil ds dne 09 pro 2004 11:06, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

3161
14 čer 2004 18:56
blekfild
PvvS píše:
No skuste si spocitat km a pocty vozu. Myslim ze to je tu vetsina navrhu nerealna.


No se stejným počtem vozů a nasmlouvaných km se v podstatě nic vymyslet nedá, je myslím jasný, že většina těch návrhů není reálnejch.... Jinak ale u mýho návrhu (pominu-li 53/73) je srovnatelný rozsah provozu ze současným stavem.


Offline
Uživatelský avatar

9100
10 čer 2004 11:19
No skuste si spocitat km a pocty vozu. Myslim ze to je tu vetsina navrhu nerealna.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Jestli myslí Romík špičkové intervaly, pak upozorňuji, že 10 min na a-40 je hrozně málo, pokud zároveň míní prakticky zrušit a-48 (částečně ukončít bůhvíproč v Komárově a částečně vést do Chrlic a Otmarova). Už teď jezdí a-40 i a-48 často natřískaná (na a-48 by to citelně chtělo kloubáky jako na a-40, ale chápu, že je není kde brát). Jinak mi přijde nesystémové ukončovat jednu linku v Komárově a další nechat na Úzké. Zato o vedení linky do Chrlic přes Staré Černovice jsem sám uvažoval, i když nevím, co by na to říkali Chrličtí, určitě by to bylo citelné prodloužení jízdní doby. Ty ostatní změny bych si musel promyslet.


ds píše:
Mně se teda návrh Romíka nelíbí ani trochu. Možná by bylo lepší přemýšlet a jet se podívat jaká ve skutečnosti poptávka, než plácat blbosti. Já bych případné změny v autobusové dopravě viděl takto :

a-53 Kolejní - Skácelova - Slovanské nám. - Kr.Pole nádraží (vazba na vlaky ČD, t-32 a d-1, 6, 7 :arrow: aspoň částečné odlehčení d-12, 13)
a-57 prodloužení z Husovic přes Zábrdovice na Životského - vazba Husovice - Židenice - toto spojení postrádají studenti SPŠ Chemické a Gymnázia Elgartova
a-58 ukončení na Staré osadě (vybrané spoje místo a-64 na Červený Písek - návaznost na t-26 v zastávkce Židenice kasárna / Údolíček)
a-61 neobnovovat, nahradit t-34 Mendlovo n. - Optátova - Vychodilova (stávající t-34 zrušit úplně)
a-64 zrušit (náhrada a-58)
a-68 po dokončení křižovatky Hlinky zrušit a nahradit prodloužením vybraných spojů t-37 ze zastávky Jírovcova přes Archtelky k hotelu Myslivna (tedy na t-37 nasadit 1 autobus)
a-69 ukončit na Osové, k nemocnici jen vybrané spoje
a-73 : studentská linka : Palackého vrch - Záhřebská - radiála Hradecká - Tábor (přestup na d-3,11) - velká smyčka Náměstí Míru - Úvoz - Rybkova - Tábor (spojuje objekty VUT a opět odlehčuje d-3,11)
a-75 mezi zastávkami Židenice kasárna a Proškovo nám. závlek přes Tomkovo nám. a Maloměřický most - možnost prokladů a návaznosti na d-4 končící u mostu - možnost ukončit tam tak každý druhý spoj d-4 a to i o víkendu

Neberte to jako komplůexní návrh, je to jen pár napadů :-)


To je tvůj názor.Je mi teprve 14 a nejsu tak chytrej jako ty :evil: !A jak by a-53 odlehčovala d-12 a d-13?V úseku Tech.museum-Skácelova ju posiluje i teď.


Offline
Uživatelský avatar

3161
14 čer 2004 18:56
blekfild
Mně se teda návrh Romíka nelíbí ani trochu. Možná by bylo lepší přemýšlet a jet se podívat jaká ve skutečnosti poptávka, než plácat blbosti. Já bych případné změny v autobusové dopravě viděl takto :

a-53 Kolejní - Skácelova - Slovanské nám. - Kr.Pole nádraží (vazba na vlaky ČD, t-32 a d-1, 6, 7 :arrow: aspoň částečné odlehčení d-12, 13)
a-57 prodloužení z Husovic přes Zábrdovice na Životského - vazba Husovice - Židenice - toto spojení postrádají studenti SPŠ Chemické a Gymnázia Elgartova
a-58 ukončení na Staré osadě (vybrané spoje místo a-64 na Červený Písek - návaznost na t-26 v zastávkce Židenice kasárna / Údolíček)
a-61 neobnovovat, nahradit t-34 Mendlovo n. - Optátova - Vychodilova (stávající t-34 zrušit úplně)
a-64 zrušit (náhrada a-58)
a-68 po dokončení křižovatky Hlinky zrušit a nahradit prodloužením vybraných spojů t-37 ze zastávky Jírovcova přes Archtelky k hotelu Myslivna (tedy na t-37 nasadit 1 autobus)
a-69 ukončit na Osové, k nemocnici jen vybrané spoje
a-73 : studentská linka : Palackého vrch - Záhřebská - radiála Hradecká - Tábor (přestup na d-3,11) - velká smyčka Náměstí Míru - Úvoz - Rybkova - Tábor (spojuje objekty VUT a opět odlehčuje d-3,11)
a-75 mezi zastávkami Židenice kasárna a Proškovo nám. závlek přes Tomkovo nám. a Maloměřický most - možnost prokladů a návaznosti na d-4 končící u mostu - možnost ukončit tam tak každý druhý spoj d-4 a to i o víkendu

Neberte to jako komplůexní návrh, je to jen pár napadů :-)


Romík píše:
Hal píše:
To Romik. Ten tvuj navrh je celkem o nicem, zrusil si treba a-60 nez nahrady, coz je totalni blbost. A-51 do Slapanic a kloubaky, kdo by to platil ? Uz ted DP a mesto doplaci na trolejaky do Slapanic priblizne 16 milionu Kc a Slapanice nejsou ochotny nic platit.


Možná je a-51 blbost ale a-60 je nahrazena a-50 a a-58 která by jezdila ulicí Kamenice.Sice zůstavá zastávka Stará Nemocnice bez obsluhy ale to
by se jistě nějak vyřešilo.A když ti ten můj návrh připadá k ničemu tak mi laskavě řekni další blbosti :evil: .To chce být pozorný :pray:.A jak jsem si teď všiml tak by zajišťovala Starou Nemocnici a-70.Tak co ti není jasný :?: :roll:


Náhodou mě se ten návrh Romíka líbí. :-P .Nicky.


Offline
467
13 čer 2004 23:04
a-42 Hlavní nádraží-Líšeň,Mifikova.15min.,sóla. Zbytecne, tuto trasu v pohode obslouzi d-8.

a-54 Žebětín-Popůvky-Ústřední hřbitov.20min.,sóla Zajezdni trasa, to aby se lidi projeli ??

a-58 Jundrov-Krematorium.30min.,sólo. Zbytecne v jundrove neni takova poptavka, aby se tato linka vytizila.

a -70 Bosonohy-Slatinka.20min.,sóla. Uplne zbytecne prodlouzeni uz z Osove smerem k nemocnici jedou max 3 - 4 lidi .

a-47 Úzká-Chrlice(přes Staré Černovice).10min.,sóla,kloubáky. A kde chces ty kloubaky vzit ?, Uz ted je jich nedostatek.


Hal píše:
To Romik. Ten tvuj navrh je celkem o nicem, zrusil si treba a-60 nez nahrady, coz je totalni blbost. A-51 do Slapanic a kloubaky, kdo by to platil ? Uz ted DP a mesto doplaci na trolejaky do Slapanic priblizne 16 milionu Kc a Slapanice nejsou ochotny nic platit.


Možná je a-51 blbost ale a-60 je nahrazena a-50 a a-58 která by jezdila ulicí Kamenice.Sice zůstavá zastávka Stará Nemocnice bez obsluhy ale to
by se jistě nějak vyřešilo.A když ti ten můj návrh připadá k ničemu tak mi laskavě řekni další blbosti :evil: .To chce být pozorný :pray:.A jak jsem si teď všiml tak by zajišťovala Starou Nemocnici a-70.Tak co ti není jasný :?: :roll:


Offline
467
13 čer 2004 23:04
To Romik. Ten tvuj navrh je celkem o nicem, zrusil si treba a-60 nez nahrady, coz je totalni blbost. A-51 do Slapanic a kloubaky, kdo by to platil ? Uz ted DP a mesto doplaci na trolejaky do Slapanic priblizne 16 milionu Kc a Slapanice nejsou ochotny nic platit.


Ahoj.Tady je můj návrh na autobusové linky.Na nové linky by byli dávány BUSy ze zrušených.

a-40 Tuřany-Úzká.10min.,sóla,kloubáky.
a-41 Ořešín-Ivanovice-(Kuřim).10min.,sóla.Do Kuřimy po 40min.
a-42 Hlavní nádraží-Líšeň,Mifikova.15min.,sóla.
a-43 Kr.pole-Vranov(-Lelekovice).30min.,sóla.Do Lelekovic po 60min.
a-44 beze změn.
a-45 Lesná,Haškova-Vinohrady-Mariánské údolí.10min.,sóla.
a-46 beze změn.
a-47 Úzká-Chrlice(přes Staré Černovice).10min.,sóla,kloubáky.
a-48 Prace-Komárov.50min.,sólo.
a-49 beze změn.Pouze prodloužit interval na 15min.
a-50 prodloužit na Zvonařku.
a-51 Mas.čtvrť-Šlapanice.22min.,kloubáky.
a-52 Masarykův Okruh-Žebětín-Úzká.10min.,sóla.
a-53 beze změn.
a-54 Žebětín-Popůvky-Ústřední hřbitov.20min.,sóla.
a-55 Žebětín-Kníničky.30min.,sólo.
a-56 Líšeň,hřbitov-Horníkova-Stará Osada.10min.,sóla.
a-57 Útěchov-Slatina,sídliště.10min.,sóla,kloubáky.
a-58 Jundrov-Krematorium.30min.,sólo.
a-59 --- Zrušit ---
a-60 --- Zrušit ---
a-61 --- Zrušit ---
a-62 --- Zrušit ---
a-63 --- Zrušit ---
a-64 Otmarov-Chrlice-Dvorsk.20min.,sóla.
a-65 --- Zrušit ---
a-66 beze změn.
a-67 prodloužit do Olympie.
a-68 --- Zrušit ---
a-69 --- Zrušit ---
a-70 Bosonohy-Slatinka.20min.,sóla.
a-71 --- Zrušit ---
a-72 Globus-Carrfour- Obřany.10min.,kloubáky.
a-73 Řečkovice,hřbitov-Faměrovo náměstí.10min.,sóla.
a-74 --- Zrušit ---
a-75 Stará Osada-Podolí.20min.,sóla.
a-76 Letiště Tuřany-Letiště Medlánky.30min.,sóla.
a-77 --- Zrušit ---
a-78 beze změn.
a-79 beze změn.
a-84 beze změn.

A dále posilové šaliny:

d-P1 Vozovna Medlánky-Vozovna Komín.15min.Pouze ve špičce.K2.Nájezdy dále na d-3.
d-P5 Švermova-Zemědělská.15min.Pouze v ranní špičce.2xT.Dále nájezdy na d-5 směr Pisárky.
d-P8 Švermova-Novolíšeňská.10min.Pouze ve špičce.K2.Z Novolíšeňské do vozovny.
d-P12 Zvonařka-Kr.pol.Červinkova.10min.Pouze ve špičce.Různé.
--------------------------------------------------------------------------------------
Také by ale došlo k přetížení smyčky Švermova proto by d-7 byla vedena takto:
--------------------------------------------------------------------------------------
d-7 Kr.pole,nádraží-Švermova.
--------------------------------------------------------------------------------------
Do Švermovy by zajížděla pouze od 9:00 do 13:00 a od 18:00 do 23:00.Jinak by jezdila do Pisárek


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Právě, že se to řeší všude. Už jsem si kolikrát říkal, jestli by nebylo lepší mít na to samostatnou diskusi. Takže tohle vítám. Možná by se sem mohly aspoň z poslední doby přesunout i příspěvky na toto téma z jiných fór.


Offline
Uživatelský avatar

921
15 čer 2004 19:24
PvvS píše:
A co myslis ze se resi vcelku casto tady....
...všude....


Offline
Uživatelský avatar

9100
10 čer 2004 11:19
A co myslis ze se resi vcelku casto tady ?!


:wink: Návrhy linkového vedení :wink:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 142, 143, 144, 145, 146

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 říj 2022 14:52
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]