Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 142 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146  Další
Autor Zpráva
PvvS píše:
ds píše:
Dobře, ale u smyčky St.Lískovec by se snad 2 autobusy za sebe dostat neměly - na Bosohohy je snad vzájemný interval... Jinak ostrůvek by snad prodloužit šel a ve druhém směru by se možná mohla rozšířit komunikace před viaduktem - zastávkový záliv. Jak by měla vypadat ta Osová? Na mostě to vážně moc nevyhovuje a víc autobusů na Vltavské si nedokážu představit.

Prodlouzit vcelku kam moc nejni. Jde hlavne o sirku. Je tam dost malo mista mezi silnici a kolejemi. Navic prevyseni vozovky. ja osobne tam nevidi moc moznosi jak tam dostat rovny pruh asfaltu o sirce zhruba 5 metru. tak aby byl spolecny pro tram i bus. A aby se tam dal postavit spon zakladni pristresek. Se silnici/mostem se moc hybat neda. jediny misto je parkoviste Delvity, ale to uz asi neprichazi v uvahu.
Co se tyce osovy je tam v okolo smycky , nekolik vhodny mist. Staci jenom doresit pozemky. A aby mesto uvolnilo finance.


Bydkím ve Starém Lískovci a mnohokrát vidím a-401 jak stojí 3min. u smyčky a čeká na lidi.To se potom stávají delší kolony protože autobus brání odbočování a auta v protisměru se tam soukají takže moje řešení:

Zastávku autobusů posunout k DELVITĚ na pískovou cestu a posunout výstup z tramvají a ve směru z Bosonoh ve svém stavu :wink: .


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
ds píše:
Dobře, ale u smyčky St.Lískovec by se snad 2 autobusy za sebe dostat neměly - na Bosohohy je snad vzájemný interval... Jinak ostrůvek by snad prodloužit šel a ve druhém směru by se možná mohla rozšířit komunikace před viaduktem - zastávkový záliv. Jak by měla vypadat ta Osová? Na mostě to vážně moc nevyhovuje a víc autobusů na Vltavské si nedokážu představit.

Prodlouzit vcelku kam moc nejni. Jde hlavne o sirku. Je tam dost malo mista mezi silnici a kolejemi. Navic prevyseni vozovky. ja osobne tam nevidi moc moznosi jak tam dostat rovny pruh asfaltu o sirce zhruba 5 metru. tak aby byl spolecny pro tram i bus. A aby se tam dal postavit spon zakladni pristresek. Se silnici/mostem se moc hybat neda. jediny misto je parkoviste Delvity, ale to uz asi neprichazi v uvahu.
Co se tyce osovy je tam v okolo smycky , nekolik vhodny mist. Staci jenom doresit pozemky. A aby mesto uvolnilo finance.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Bacil : jenže ty jsi netypický obyvatel Tuřan. Nedovedu si představit, že by nějaký místní chtěl cestovat s přestupem na trolejbus, navíc a-63 by pro Brn.Ivanovice a Chrlice byla zoufale málo, kupodivu docela dost lidí jezdi autobusem do Makra. Navíc ten výpočet v jednom pokulhává - nemůžeš počítat dobu čekání na trolejbus 0 minut. To nemůže nikdy vyjít.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
doporucuju si stoupnout okolo 14-16 hodiny na krenovu. Jediny co tam jakz takz jede je salina . Trbusy, pokud ridici nejedou po kolejich beznadejne uvaznou v zacpe. Tady by stalo z auvahu udelat z tram telesa oddeleny MHD pruh . S tim ze by ostruvky byly spolecny.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Dobře, ale u smyčky St.Lískovec by se snad 2 autobusy za sebe dostat neměly - na Bosohohy je snad vzájemný interval... Jinak ostrůvek by snad prodloužit šel a ve druhém směru by se možná mohla rozšířit komunikace před viaduktem - zastávkový záliv. Jak by měla vypadat ta Osová? Na mostě to vážně moc nevyhovuje a víc autobusů na Vltavské si nedokážu představit.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ještě doplňuji k návrhu - na "nové a-63" by byl interval přibližně jako na té stávající.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Teď uteču z Lískovce do Tuřan a okolí. Napadl mě takový radikální návrh, který by částečně řešil váznutí autobusů v okolí Zvonařky:

a-40: Chrlice, smyčka - Chrlice, nádraží - Chrlické nám. - Chrlická - Hanácká - Slatina, závod - Staré Letiště (-Slatina, vozovna), zde návaznost na t-31/33, v mezích možností případně i na a-75 u vozovny. Kloub, ve špičce 8 - 12 minut dělený interval s a-78

a-63: Úzká - Popelova - velká smyčka: Ivanovické nám. - Glocova - Rolencova - Holásky - Popelova a zpět na Úzkou

a-48: (Prace -) Dvorska - Hanácká - Revoluční - Glocova (jen v tomto směru) - Rolencova - Holásky - Chrlické nám. - Chrlická - Sokolnická - Sokolnice, návaznost na a-40 na Hanácké (od Dvorsk) a na Chrlické (od Sokolnic).

a-78 beze změny, dle možností zajistit přestupní návaznost na t-31 na zastávce Křehlíkova

Smysl toho všeho: svést cestující z větší části Tuřan a Chrlic na kapacitnější trolejbusovou dopravu (na t-31 a t-33 by to možná chtělo malé posílení, ale možná taky ani ne, nezdají se mi zase tak přetížené, pokud jimi občas jezdím). Navzdory přestupu by jízdní doba z Tuřan a dokonce ani z Chrlic nemusela být horší, naopak by doprava byla spolehlivější, protože Olomoucká a Křenová je přece jen méně zatížená IAD než křižovatky kolem Zvonařky a Svatopetrské. A navíc by se posílil tlak na cestující z oblasti Dambořice - Lovčičky, aby používali spíše vlak :lol:

Přiznám se, že to nemám nijak spočítané, možná by nešly zajistit návaznosti, nevím.

Proč si ale myslím, že ten nápad není zase tak úplně šílený? Podle jízdního řádu jízdní doba Hlavní nádraží - Slatina závod je 15 min, Slatina závod - Chrlické nám. 7 min (součet 22 min), a-63 má na trase Úzká - Chrlické nám. 20 min, ovšem z Úzké je to k nádražním tramvajím podstatně dál než ze smyčky trolejbusů... Pro Tuřany to vychází ještě výhodněji.

Ještě by byla druhá varianta, dvoést tu čtyřicítku až na Bělohorskou k osmičce (a tu posílit). Ale v tom případě by na ní byl lepší interval 6 - 7 minut a zkrátit a-78 jen do Slatiny, závod. Pak by ovšem bylo nutno prodloužit a-49 z Olympie až na Chrlické náměstí, aby nahradila chybějící úsek a-78.

Je to taková "IDS po vnitrobrněnsku", že? :wink: Líbilo by se mí do toho zakomponovat i vlaky, ale obě trati, které připadají v úvahu (slatinská a chrlická) bohužel nejsou pro malou kapacitu příliš použitelné. I když by se možná našla i příležitost využít v některých časech tu čtyřicítku opačným směrem a přestoupit z ní v Chrlicích, nádraží na vlak.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Smycka je nejhorsi misto. Nejsou tam poradny ostruvky, cestujici nemaji zadny zazemi. Nejni tam misto na 2 za sebou odbavujici abusy. Navic se tim dost blokuje provoz.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Na Osové bych viděl problém v tom, že ten uzel je těžce bariérový - schodiště na obě strany. A vést všechny autobusy po Vltavské ul. kolem zastávek tramvaje mi moc řešitelný nepřijde. Fakt je, že Běloruská je ten stejný problém. Proto je pro mě nejlepším přestupním místem Starý Lískovec, smyčka, navíc autobusy nejezdí zbytečně podél tramvaje.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Zadny uzel IDS v liskovcu nevyhovuje. Potrebuji rozsirit . Na osove to je resitelny.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Jose píše:
d-7 byla zavedena hlavně z důvodu řešení situace po zavedení IDS. A toto v současnosti neřeší. Navrhuji přesunout přestupní uzly IDS (St. Lískovec a St. Lískovec Osová) na Běloruskou a oprášit smyčku Ukrajinská. Tím by byla d-7 vytíženější a mohla by celodenně končit na Švermove. A-69 by dělala kolečko (Svah - Osová - Nemocnice - Kaufland - Běloruská - Svah). Problém je přestup na 25 resp. x25 ale nyní stejně cestující, kteří jezdí 401 a 402 tuto možnost nemají. Toť můj návrh.


U té a-69 by byl při ukončení velkou smyčkou problém s provázáním a-401, 402. Do jízdních řádu by šlo dost těžko zapasovat a rozhodí to celý IDS (protože na a-401, 402 v Říčanech navazuje a-153 a tím by se bořily návaznosti ve Vev.Bítýšce a Tišnově....).

PvvS : který uzel nevyhovuje a s jakou rekonstrukcí se počítá? Nějak jsem to nepochopil :oops:


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Ta smycka neumoznuje zadny dalsi rozsireni. IDS je potreba zavest tak aby byl co nejlepsi prestup na co nejkapacitnejsi dopravu a to je tramvaj. Pak trolejbus a nakonec autobus. To ze uzly ted nevyhovuje, je dany jinyma vecima. Ale s rekonstrukci se pocita.


Offline
33
17 čer 2004 09:09
d-7 byla zavedena hlavně z důvodu řešení situace po zavedení IDS. A toto v současnosti neřeší. Navrhuji přesunout přestupní uzly IDS (St. Lískovec a St. Lískovec Osová) na Běloruskou a oprášit smyčku Ukrajinská. Tím by byla d-7 vytíženější a mohla by celodenně končit na Švermove. A-69 by dělala kolečko (Svah - Osová - Nemocnice - Kaufland - Běloruská - Svah). Problém je přestup na 25 resp. x25 ale nyní stejně cestující, kteří jezdí 401 a 402 tuto možnost nemají. Toť můj návrh.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ale proč dělat z d-6 a d-7 jedno číslo? Neušetří to žádné vozy, žádné kilometry, jen to vnáší zmatek. Promiň Romíku, ale je to fakt blbost.


Dobře d-7 by mohla jedzit ve špičce až do Starého Lískovce.A d-7 nahrazuje d-6.Tyto tramvaje(d-6,7)mají interval 10min. takže 5min. a každý druhý spoj k hřbitovu by zcela nahrazoval d-6.Jinak d-5 je přervaná od zastávky Švermova takže si lidi mohou dojít až ke smyčce ale aby d-7 najížděla před d-5 a ne jako dosud až za d-5 kde je nanic :-( .


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Svermova a Hrbitov smycka , jsou dost rozdilny konecny na to aby na ne jezdila jenom jedna linka. Navic svermova neresi problem liskovca . Je potreba posilit dopravu na Osovou a skrz cely liskovec pomoct d-8


PvvS píše:
Dost zatizena veveri.


Ale ta d-7 je dobrá ne :wink: ?


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Dost zatizena veveri.


Proč nezruší d-6 a neudělají d-7 v trase: Kr.pole,nádraží-Ústřední hřbitov,smyčka(Švermova).Int.5min.

INFORMACE o d-7: Každý druhý spoj by jezdil na Švermovu.Po 20:30 by soupravy linky d-7 jezdily na Švermovu.V čase
od 4:30 do 6:30 by na lince jezdily K2 a od 6:31 do 20:29 by se přidali 2xT.

Jinak d-6 by mohla jezdit v trase: Červinkova-Zvonařka(přes Rooseveltovu).Pouze ve špičce s intervalem 10min. provázen s d-12 a 2xT.A možná mimo špičku nájezdy z d-6 na d-12 která by jezdila v intervalu 6-7min :wink: .


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
To sice jo, ale když už ji zrušili, tak ji zpátky neobnoví. Navíc to zbytečně posiluje Stránskou skálu. Spíš by bylo třeba posílit d-8 v celé trase.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Akutnější problémy určitě sou, ale ta d-10 do Lískovce, kterou teď zrušili ta tou si stále stojím a myslím, že by měla smysl(po úpravě dělěného intervalu s d-8) i nadále.Jinak priority jsou úplně jinde. Co třeba Kr.Pole a d-12/13?


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Martine Š., stal ses rekordmanem ve sdělení nejmenšího objemu informací na největší ploše. Jinak ty šaliny nejsou nic novýho pod sluncem, ta t-26 (zvlášt odpoledne) je totální blbost. Každopádně by na to stačily 3 řádky.... Tak jako tak věz, že v brněnské MHD jsou akutnější problémy, než ty, které chceš řešit.


Změny ve vedení MHD a IDS JMK (návrh)

TRAMVAJE

d-4: Nasazení kloubáků z Medlánek v Pracovních dnech za sóla. Pisárecké kloubaky zůstanou

d-10: Posílení v PD a PD/ PRÁZDNINY. Posílené spoje by jezdily do smičky Starý Lískovec .

AUTOBUSY

a-P26: Kvůli přeplnění trolejbusu t-26, bude bus posílen o dvonásobek.

Ranní spoje by jeli po trase: Novolišeňská - Stará osada - Tomkovo nám. - Úvoz - Mendlovo nám.

Odpolední spoje by jeli po trase: Vístaviště - Mendlovo nám. - Nové sady - Šilingrovo nám. - Komenského nám. - Úvoz - Tomkovo nám. - Stará osada - Novolišeňská - Jírova

a-43: Linka bude posílena linkou a-310. Více ve složce REGIONÁLNÍ AUTOBUSY

a-81: Posílení. (přidání CITIBUSŮ)

a-82: Posílení. (přidání CITIBUSŮ)

TROLEJBUSY

beze změn

VLAKY

beze změn

REGIONÁLNÍ AUTOBUSY

a-310: Posílení linky a-43 z Vranova
Nová trasa:Kuřim, Podlesí - Kuřim - Česká - Lelekovice - Vranov - Útěchov - Soběšíce - Kr. Pole, nádraží


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
adam_r píše:
Jeste teoreticky by slo udelat zavlek v oblasti Kr.Pole a pak teprve jet na Kolejni => Kudy by to vlastne melo jet :?: Jizdni doba na Kolejni 5 - 10 min navrch. Zdrzeni 90 a 91 o cca 5 min.


To jsem právě (aspoň já) myslel, závlek v oblasti Kr. Pole a pak teprve na Kolejní. Svého času bych býval něco takového uvítal, když jsem jel z Řečkovic do svého bývalého bydliště u Konečného náměstí. A ještě víc by ho myslím uvítali studenti, kteří se potřebují z nočních podniků v okolí Lidické a Štefánikovy dostat na Kolejní :wink: Ale upřímně řečeno nevím, jak to vlastně myslel ten, kdo s tím nápadem na závlek přišel první (ani už nevím, kdo to byl a nechce se mi to hledat :wink: )


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
pd píše:
Když už, tak podle téhle logiky můžeš zřídit zastávku jen na druhé straně pro směr zpět na Zvonařku a ani k tomu nemusíš stavět ten podchod.


Navic by nebyl problem s rozjizdenim do kopce v zime.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 10:52
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]