Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 143 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Bacil píše:
Ad a-93: a jsou ty jízdní doby tak rozdílné? Ten přestupní bod by nemusel být u Semilasa, mohl by být např. na Hudcově, a-93 by tam jen "odskočila" ze své trasy. Jestliže je a-93 u Technického muzea XX:12(XX:42) a a-90 i a-91 na Hudcově taky XX:12 (XX:42), stačilo by, aby ta a-90 a a-91 na tu a-93 nějaké dvě minutky počkaly, vždyť to snad není tak daleko.


No ja jsem pochopil, ze by slo o zavleky linky 93 jedouci smerem nadrazi - Lesna - Kocianka - Utechov, a tam je rozdil odhadem 10 - 15 minut.

A ona vlastne jezdi do Kr. Pole i na druhou stranu. I tak by to ale nebylo nic moc, nebot kdyz jezdila jeste "stara 93" tedy nadrazi - Kolejni - Medlanky - Oresin, tak okolo Medlanecke vozovny projizdela o cca 5 - 10 min pozdeji, nez "nocni tram 1".
Pripadna trasa nadrazi - Kolejni -Hudcova (prestup) by zdrzela 90 a 91 o cca 10 minut :evil:

Jeste teoreticky by slo udelat zavlek v oblasti Kr.Pole a pak teprve jet na Kolejni => Kudy by to vlastne melo jet :?: Jizdni doba na Kolejni 5 - 10 min navrch. Zdrzeni 90 a 91 o cca 5 min.


Naposledy upravil adam_r dne 15 pro 2004 14:50, celkově upraveno 1

Romík píše:
To jsi asi nepochopil že by ta nová a-62 nahrazovala zcela a-60 ale se zajížděním ke Krematoriu.Sice by to a-60 asi v tom areálu neotočila(kloubáky) a v tom případě zřídit zastávku na tom písku před areálem a udělat podchod.Ze směru od Nemocnice by to nezastavovala protože lidi mohou nastoupit ve směru tam :wink:.Romík.

Když už, tak podle téhle logiky můžeš zřídit zastávku jen na druhé straně pro směr zpět na Zvonařku a ani k tomu nemusíš stavět ten podchod.


Vlaštovka píše:
Romík píše:
ds píše:
Bacil píše:
Jestli myslí Romík špičkové intervaly, pak upozorňuji, že 10 min na a-40 je hrozně málo, pokud zároveň míní prakticky zrušit a-48 (částečně ukončít bůhvíproč v Komárově a částečně vést do Chrlic a Otmarova). Už teď jezdí a-40 i a-48 často natřískaná (na a-48 by to citelně chtělo kloubáky jako na a-40, ale chápu, že je není kde brát). Jinak mi přijde nesystémové ukončovat jednu linku v Komárově a další nechat na Úzké. Zato o vedení linky do Chrlic přes Staré Černovice jsem sám uvažoval, i když nevím, co by na to říkali Chrličtí, určitě by to bylo citelné prodloužení jízdní doby. Ty ostatní změny bych si musel promyslet.


Drobná připomínka k té a-48 přes Černovice - tam je autobusová linka v podstatě nereálná, kvůli průjezdům pod vlakovou tratí, vyžadovalo by to zančné náklady a musely by se rozšířit. Ale jinak by se tam linka hodila, je to lepší než ty neproduktivní závleky a-49 a jízdní doby by o moc delší nebyly.


Když ten můj minulý návrh neprošel tak jsem zpracoval jiný.Trošičku jsem kopíroval návrh ds se Studentskou linkou ale jen trochu.

a-43 Vranov-Kolejní.30min.,sóla.V PD jezdí i autobusy pouze v trase Kr.pole-Kolejní.
a-49 Dvůr v lese-Mas.čtvrť.15min.,sóla.Většina spojů však končí na Úzké.
a-51 Zrušit(náhrada je a-49).
a-52 Žebětín-Mendlovo náměstí(-Palackého vrch).10min.,sóla,kloubáky.Na Palackého vrch jen ve špičce.
a-57 prodloužit na Starou Osadu.
a-60 Zrušit(náhrada je a-62)
a-61 Zrušit.Místo toho trolejbus 29 v trase x25.
a-62 Zvonařka-Krematorium-Nem.Bohunice-Zvonařka.10min.,kloubáky.
a-64 Červený písek-Obřany,sídliště.15min.,sóla.
a-75 ukončit na Staré Osadě.(do Obřan jede a-64 se závleky na Starou Osadu.
a-83 Studentská linka:Palackého vrch-Kolejní.5min.,sóla.Jen ve špičce.
a-85 Studentská linka:Mendlovo náměstí-Kampus.5min.,sóla.Jen ráno.

Legenda:

Jen ve špičce: Doba v PD od 5:00 do 8:00 a od 13:00 do 18:00.

P.S.

Nezapomínejte že mi je jen 14 :twisted: .A počet sól na a-83/85 by asi nestačil :-( .




Jsem proti výměně 60 za 62 (natož proti rušení). Vím, že jde jen o číslo, ale vzhledem k tomu, že tímto spojem často jezdí starší lidé, kteří se hůře orientují ve veškerých změnách - natož MHD, do nemocnice, nemálu z nich by to pořádně zamotalo hlavu...


To jsi asi nepochopil že by ta nová a-62 nahrazovala zcela a-60 ale se zajížděním ke Krematoriu.Sice by to a-60 asi v tom areálu neotočila(kloubáky) a v tom případě zřídit zastávku na tom písku před areálem a udělat podchod.Ze směru od Nemocnice by to nezastavovala protože lidi mohou nastoupit ve směru tam :wink:.Romík.


Romík píše:
ds píše:
Bacil píše:
Jestli myslí Romík špičkové intervaly, pak upozorňuji, že 10 min na a-40 je hrozně málo, pokud zároveň míní prakticky zrušit a-48 (částečně ukončít bůhvíproč v Komárově a částečně vést do Chrlic a Otmarova). Už teď jezdí a-40 i a-48 často natřískaná (na a-48 by to citelně chtělo kloubáky jako na a-40, ale chápu, že je není kde brát). Jinak mi přijde nesystémové ukončovat jednu linku v Komárově a další nechat na Úzké. Zato o vedení linky do Chrlic přes Staré Černovice jsem sám uvažoval, i když nevím, co by na to říkali Chrličtí, určitě by to bylo citelné prodloužení jízdní doby. Ty ostatní změny bych si musel promyslet.


Drobná připomínka k té a-48 přes Černovice - tam je autobusová linka v podstatě nereálná, kvůli průjezdům pod vlakovou tratí, vyžadovalo by to zančné náklady a musely by se rozšířit. Ale jinak by se tam linka hodila, je to lepší než ty neproduktivní závleky a-49 a jízdní doby by o moc delší nebyly.


Když ten můj minulý návrh neprošel tak jsem zpracoval jiný.Trošičku jsem kopíroval návrh ds se Studentskou linkou ale jen trochu.

a-43 Vranov-Kolejní.30min.,sóla.V PD jezdí i autobusy pouze v trase Kr.pole-Kolejní.
a-49 Dvůr v lese-Mas.čtvrť.15min.,sóla.Většina spojů však končí na Úzké.
a-51 Zrušit(náhrada je a-49).
a-52 Žebětín-Mendlovo náměstí(-Palackého vrch).10min.,sóla,kloubáky.Na Palackého vrch jen ve špičce.
a-57 prodloužit na Starou Osadu.
a-60 Zrušit(náhrada je a-62)
a-61 Zrušit.Místo toho trolejbus 29 v trase x25.
a-62 Zvonařka-Krematorium-Nem.Bohunice-Zvonařka.10min.,kloubáky.
a-64 Červený písek-Obřany,sídliště.15min.,sóla.
a-75 ukončit na Staré Osadě.(do Obřan jede a-64 se závleky na Starou Osadu.
a-83 Studentská linka:Palackého vrch-Kolejní.5min.,sóla.Jen ve špičce.
a-85 Studentská linka:Mendlovo náměstí-Kampus.5min.,sóla.Jen ráno.

Legenda:

Jen ve špičce: Doba v PD od 5:00 do 8:00 a od 13:00 do 18:00.

P.S.

Nezapomínejte že mi je jen 14 :twisted: .A počet sól na a-83/85 by asi nestačil :-( .




Jsem proti výměně 60 za 62 (natož proti rušení). Vím, že jde jen o číslo, ale vzhledem k tomu, že tímto spojem často jezdí starší lidé, kteří se hůře orientují ve veškerých změnách - natož MHD, do nemocnice, nemálu z nich by to pořádně zamotalo hlavu...


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Ad a-93: a jsou ty jízdní doby tak rozdílné? Ten přestupní bod by nemusel být u Semilasa, mohl by být např. na Hudcově, a-93 by tam jen "odskočila" ze své trasy. Jestliže je a-93 u Technického muzea XX:12(XX:42) a a-90 i a-91 na Hudcově taky XX:12 (XX:42), stačilo by, aby ta a-90 a a-91 na tu a-93 nějaké dvě minutky počkaly, vždyť to snad není tak daleko.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
pd píše:
A co tohle?
a-41: proč? Linka 41 je hlavně pro spojení Medlánek, Ivanovic (a České) se Semilassem a né pro nakupující do Globusu, kteří by akorát zvyšovali obsazenost (nebo jak to říct..).
a-42: to asi jo, v sobotu tam byly kloubáky
a-43: nejezdím tam, nevím jak to tam vypadá...
a-67: ne! totéž co 41... tyhle závleky by akorát prodlužovaly jízdní dobu
a-93: a proč? Na nádraží vesměs nikdo nebydlí, ani žádné bary tam v noci otevřené nejsou a z okolí je to dostatečně blízko k Semilassu.


42: Ty kloubaky si podle me pred vanoci priplatil globus. Pokud by tam meli jezdit porat, tak by to znamenalo opet prisypat na hromadku.

41: Kdyby o to globus stal, tak zaplati a autobusy zacnou jezdit treba zitra ...

43: No jel jsem jednou z Vranova v nedeli docela natriskanou 43. Tak by to mozna i za to stalo. Je otazka jestli celorocne, celodenne, nebo nejak jinak. Chtelo by to vetsi pruzkum. Rozhodne by ale nemelo dojit k rozbiti hodinoveho intervalu. Maximalne rozpuleni v nekterych casech.

67: Souhlas: Zavlek by prodluzoval jizni dobu a na... vetsinu lidi, kteri tuto linku pravidelne pouzivaji. Navic Carrefour o to nestoji (rozumej nechce za to platit), tak proc to delat.

93: par lidi by to mozna ocenilo, ale pro vetsinu by to znamenalo prodlouzeni jizdni doby. Neco jineho by to bylo v pripade prestupniho bodu u Semilassa. Ten ale nelze z duvodu uplne rozdilnych jizdnich dob udelat.

Kdy uz konecne pochopite, ze linky k obchodnim centrum nejsou a nikdy (snad) nebudou placeny z penez mesta/kraje, ale jsou placeny prave temi obchodnimi centry => pokud nezaplati, linka nebude.


A co tohle?
Martin Š. píše:
Změny u atobusů:
a-41: ve špičkách a o víkendu celodeně všechny spoje, dělají zátah ke Glóbusu
a-42: o víkendu a státních svátcích nasazení kloubových autobusů
a-43: posílení do Vranova o víkendu a státních svátcích
a-67: zátahy nepřetržitě PO- NE k obchodnímu centru CARREFOUR, Královo pole
a-93: zátahy PÁ - SO + před státními svátky do smičky Kr.Pole,nádraží

a-41: proč? Linka 41 je hlavně pro spojení Medlánek, Ivanovic (a České) se Semilassem a né pro nakupující do Globusu, kteří by akorát zvyšovali obsazenost (nebo jak to říct..).
a-42: to asi jo, v sobotu tam byly kloubáky
a-43: nejezdím tam, nevím jak to tam vypadá...
a-67: ne! totéž co 41... tyhle závleky by akorát prodlužovaly jízdní dobu
a-93: a proč? Na nádraží vesměs nikdo nebydlí, ani žádné bary tam v noci otevřené nejsou a z okolí je to dostatečně blízko k Semilassu.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
O víkendě bych jdnoduše zkrátil každej druhej spoj d-4 u Maloměřického mostu.Tedy Mas.čt-Maloměřic.,most 7-8 min., do Obřan 15 min.


pd píše:
No jak o té d-4 v Obřanech přemýšlím, tak by to možná nemusel být až tak špatný nápad, ukončit ji o víkendech trvale na Maloměřickém mostě.Ale interval 15 minut jen v neděli dopoledne (to už je i dnes) a možná i v sobotu odpoledne. A závlek do smyčky Obřany ani není potřeba, tam kromě výletníků (a ti se klidně ten kousek navíc můžou projít) nikdo moc nejezdí. Jen ten přestup u Mal. mostu je takový nepříjmený...


Bylo by to dobrý.Třeba teda d4 s int.15min. a návazností na a75 by bylo vážně dobrý.A mimochodem stezka do Bílovic vede už od Obřanskýho mostu.Takže jak psal LADA tak by těch 7 nebo kolik lidí se mohlo svést autobusem.Jinak dnes jsem přišel na zastávku Dunajská(bydlím ve St.Lískovci) a na zastávce stálo asi 30 lidí.Přijela d8 a asi 25 lidí se do ní nacpalo.Byla plná protože na konečné přijela 401.Pak přišlo asi 13 lidí a ten zbytek 18 lidí nastoupilo do d5 taky plná kvůli 401.Takže je situace na d5 a d8 skoro stejná.Na d5 jezdí K2 a na d8 KT8.Jinak jsem viděl d2 jak předjela d10 (po 18h. jela na Nové Sady ta d2) a pak měla ta d10 6min. zpoždění.Situaci na Dunajské jsem sledoval kolem 8,20h.Zdraví Romík :wink:


No jak o té d-4 v Obřanech přemýšlím, tak by to možná nemusel být až tak špatný nápad, ukončit ji o víkendech trvale na Maloměřickém mostě.Ale interval 15 minut jen v neděli dopoledne (to už je i dnes) a možná i v sobotu odpoledne. A závlek do smyčky Obřany ani není potřeba, tam kromě výletníků (a ti se klidně ten kousek navíc můžou projít) nikdo moc nejezdí. Jen ten přestup u Mal. mostu je takový nepříjmený...


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
Individuelni GumoKol automobil


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
ds píše:
To je proto, že je tam úplně nesmyslně interval 7,5 min, 15 min. by stačilo. Ale trať bych opravdu nerušil, ani o víkendu - než přestupovat do a-75, pojedou místní radši autem. Jinak interval 7,5 minuty na zbytku linky podle mě smysl má, v rámci aspoň nějaké atraktivity MHD. Když se budeme striktně řídit poptávkou, můžeme o víkendu zrušit půlku linek a nahnat lidi do IGK. ... :evil: :evil: :evil:

Ještě by mě zajímalo co je to IGK?


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
To je proto, že je tam úplně nesmyslně interval 7,5 min, 15 min. by stačilo. Ale trať bych opravdu nerušil, ani o víkendu - než přestupovat do a-75, pojedou místní radši autem. Jinak interval 7,5 minuty na zbytku linky podle mě smysl má, v rámci aspoň nějaké atraktivity MHD. Když se budeme striktně řídit poptávkou, můžeme o víkendu zrušit půlku linek a nahnat lidi do IGK. ... :evil: :evil: :evil:


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Milý Sandy tu d-4 na pokoji nenechám a jestli se semnou chceš přít tak ti pošlu 3 fotky ze soboty 11.12.2004.Vložil bych je do tématu,ale jejich velikost přesahuje 256kb.

1)snímek-úsek Mal.most-Proškovo nám.
15:56 11.12.2004
5 cestujících

2)snímek-úsek Proškovo nám-Čtvery hony bez zastavení na Obřanské u školy
15:58 11.12.2004
2 cestující

3)snímek-úsek Čtvery hony-Obřanský most
15:59 11.12.2004
1 cestující

Ze zastávky Obřanský most na smyčku už jel akorát řidič a já.To jsem nevyfotil,ale jestli mě to nebudeš věřit tak to klidně vyfotím.Pořídit takový snímek nebude problém protože je to zcela běžné,že jezdí jenom řidič.
:twisted: :-D :lol: 8-) :wink: :!: :!: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zdraví LADA-KLIDNĚ POŠLU I TĚM KTEŘÍ BUDOU MÍT ZÁJEM.NEZAPOMEŇTE NAPSAT ADRESU.Hola


LADA píše:
ds píše:
Milý Lado, neber to osobně, ale na to, že se občas vyjadřuješ tak suverénně, jako bys byl ředitelem DPMB, máš poměrně kusé informace. Myslím, že než začneš vykládat o tom, kde jezdí kolik lidí, jeď se do těch Bosonoh někdy ve špičce podívat. A-69 je docela vytížená linka! Neposuzuj celou linku podle úseku Netroufalky - St.Lískovec, smyčka ED. Občané Bosonoh by v tom vychvalovaném minibusu museli sedět na střeše....


Dobře uznávám že a-69 u mě není moc sledovanou linkou opravím text.A co v neprac.dny myslíš že by se ten minibus hodil?LADA


Ahoj LADO.V pracovní dny by se tento autobus uživil na linkách 43,54 na tu jen Mimo špičku a možná i na 68 a 56.V neprac.dny by se nehodil na 43 určitě ne ta je docela přecpaná turistama na 54 raději taky ne možná zase na tu 56 a 68.Jenom nemyslete že by se uživila na 76.Snad tak blbí nejste :lol: .Romík :wink:


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
ds píše:
Milý Lado, neber to osobně, ale na to, že se občas vyjadřuješ tak suverénně, jako bys byl ředitelem DPMB, máš poměrně kusé informace. Myslím, že než začneš vykládat o tom, kde jezdí kolik lidí, jeď se do těch Bosonoh někdy ve špičce podívat. A-69 je docela vytížená linka! Neposuzuj celou linku podle úseku Netroufalky - St.Lískovec, smyčka ED. Občané Bosonoh by v tom vychvalovaném minibusu museli sedět na střeše....


Dobře uznávám že a-69 u mě není moc sledovanou linkou opravím text.A co v neprac.dny myslíš že by se ten minibus hodil?LADA


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
V Praze ty minibusy kupovali hlavne kvuli jedne konkretni lince v centru, kde by se standardni 12m busy tezko projeli. Co se tyce spotreby a nakladu na udrzbu, tak tam zase tak super uspora neni.


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
Ten interval na d-4 by chybel opacnym smerem .


K tem minibusum . Radsi bych videl klasicky abus , ale novejsi s mesni spotrebou jako karosa. Nemaly uspory by se dalo dosahnout i nasazenim B732 misto B731.


Jezdím o víkendu z Cejlu na Tomkovo nám. (v různých dobách), ale takový luxus, jako mají cestující jedoucí z Tomkova nám. směr Obřany má v Brně málokdo...
O víkendu nejezdí čtyřkou ani študáci, takže odpadá hlavní důvod pro zvolený interval na této lince.
O víkendu zde (podle mého názoru) jednoznačně patří pouze interval 15 min. a to klub. vozy K2 nebo i jen T3.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Bacil píše:
Myslím, že minibus není špatný nápad. Například pro neustále diskutovanou linku s trasou (odněkud ze Žabovřesk) - Mučednická - Nám. Míru - Vaňkovo nám. - Lipová (- a někam dál) by byl minibus ideální. Našla by se jistě i jiná místa, kde by byl v určitých časových polohách využit. Problém je ale asi v tom, že jeho vozokilometr by se počítal stejně jako vozokilometr "normálního" autobusu, takže při dnešním systému smluv mezi městem a DPmB se těžko nějakých minibusů dočkáme.


S těmi vzkm je to asi pravda, ale úspora za pohoné hmoty by určitě byla a to ja taky důležité.Horší je že by na takové lince asi ty minibusy za chvíli nestačily, jak by si na ní lidi zvykli.To by musely ty busy jezdit po 5 min.,což by zase bylo nepřijatelné pro obyvatele Mučednické,Lerchové apod.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Myslím, že minibus není špatný nápad. Například pro neustále diskutovanou linku s trasou (odněkud ze Žabovřesk) - Mučednická - Nám. Míru - Vaňkovo nám. - Lipová (- a někam dál) by byl minibus ideální. Našla by se jistě i jiná místa, kde by byl v určitých časových polohách využit. Problém je ale asi v tom, že jeho vozokilometr by se počítal stejně jako vozokilometr "normálního" autobusu, takže při dnešním systému smluv mezi městem a DPmB se těžko nějakých minibusů dočkáme.


LADA píše:
Jinak jsem moc rád že nebydlím na Vychodilové protože bych musel na DPMB a IDS JMK asi všechny postřílet.Když nebudu brat rok 2000-2001 kdy proudloužily interval ve špičce z 5 min na 7 min,tak je to opravdu hrůza.Od 1 zaří 2004 prodloužily interval jednou tolik.Neberu neprac.dny.Dopoledne místo 10 na 20 min.Ve špicce z 6 na 10 min.V prac.dny.prázdniny z 12 na 24 min.A večer ukončily obsluhu o 40 min dřív.Je mě těch lidí opravdu líto a pak ať mě nějákěj debil Sandy neříká že by tu d-4 nechal.Zdraví LADA :evil:

Na tu Vychodilovu je to z Přívratu nějakých 250 m. V jiných částech města je to běžná docházková vzdálenost na nejbližší zastávku. To, že mají linku, je oproti jiným výhoda. Tak proč je litovat? A tu čtyrku nech na pokoji. A nenadávej! A nauč se česky! Zdraví Sandy.


Změny u atobusů:

a-41: ve špičkách a o víkendu celodeně všechny spoje, dělají zátah ke Glóbusu

a-42: o víkendu a státních svátcích nasazení kloubových autobusů

a-43: posílení do Vranova o víkendu a státních svátcích

a-67: zátahy nepřetržitě PO- NE k obchodnímu centru CARREFOUR, královo pole

a-93: zátahy PÁ - SO + před státními svátky do smičky Kr.Pole,nádraží


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
Milý Lado, neber to osobně, ale na to, že se občas vyjadřuješ tak suverénně, jako bys byl ředitelem DPMB, máš poměrně kusé informace. Myslím, že než začneš vykládat o tom, kde jezdí kolik lidí, jeď se do těch Bosonoh někdy ve špičce podívat. A-69 je docela vytížená linka! Neposuzuj celou linku podle úseku Netroufalky - St.Lískovec, smyčka ED. Občané Bosonoh by v tom vychvalovaném minibusu museli sedět na střeše....


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Romík píše:
LADA píše:
Podívejte se na http://www.prahamhd.vhd.cz/ na Ikarus E 91.Je to minibus a dost povedenej.Zdraví LADA


Jakou to má souvislost s NÁVRHY LINKOVÉHO VEDENÍ :-? ?Jinak se dnes do půlnoci rozlučujte s intervalem a-x37 ale i dalšími linkami ale x37 bude mít interval dělenej s a52(což je pěkná blbost). :cry: Romík


Romíku jde o to že by se mohly tito vozi koupit třeba na víkend na a-54.Úspora pohonýh hmot.Zdraví LADA.


Naposledy upravil LADA dne 13 pro 2004 17:24, celkově upraveno 2

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 14 kvě 2024 10:44
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]