Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 192 z 233    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 233  Další
Autor Zpráva
Offline
7184
27 úno 2010 07:40
JM: Jistě, lidé si počkají, pro mimobrněnské je to rozhodně pohodlnější než jet do neznáma a tam přestupovat. Navíc zastávka Autobusové nádraží je podle mě ze Zvonca dostupnější, než byla smyčka. Bohužel odpadlo spojení MOÚ a FN USA na Hybešku.

P. Haluza: Nebydlí, ale MOÚ má záběr přes celou republiku, dojíždějí lidé od Karviné i od Jindřichova Hradce.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Je si potřeba uvědomit, že všichni nejsou mladí a plně mobilní, když si musí ti méně mobilní počkat hodinu i více na garantovanou nízkopodlažku, nevidím důvod, proč by si nepočkali na přímý spoj. Když už tam není garance nízkopodlažnosti, tak je tam garance min o jeden nástup a výstup méně. A to někomu bude stát za to si počkat. Než se štrachat do vysokopodlahy a za dvě zastávky zase ven, přesun na další zastávku a zase výstup do vysokopodlažky, tak si raději počkám.


Offline
2813
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ale notak. Společný interval linek 35, 38 a 39 to pokryje úplně v pohodě. Akorát za cenu přestupu, ale těch by bylo stejně víc. Nechcete mi, doufám, nikdo tvrdit, že všichni cestující bydlí v okolí Zvonařky, že?


Offline
7184
27 úno 2010 07:40
Bohužel ten interval v ranních hodinách potřeby lidí, kteří jedou na vyšetření, a v dopoledních hodinách jedoucích zpět rozhodně nepokryje.


Offline
2813
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Přesně tak. Pochopím účelové spoje pro návoz studentů ráno do škol. To by ale vyřešily dva prodloužené posilové spoje linky 35 zajišťované kloubovým autobusem.


Offline
1204
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Robert: spíš by mě zajímalo, kdo pojede na vyšetření do MOU nebo na nákupy do Tesca/Vaňkovky a bude čekat 60minut na a-51. Stejně se bude jezdit trolejbusy s přestupem.


Offline
7184
27 úno 2010 07:40
A proč by to musel za takové peníze jezdit DPMB?


Offline
1204
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
ds: v nějakých událostech regionech bylo řečeno, že za celý rok si radnice nemůže dovolit dát přes 5 mil za linku 51, takže pokud se nedomluví s městem tak od novýho roku bude opět zrušena :-)


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Z pohledu DPmB bych to vyhnal až ke 100 Kč/km, z pohledu objednavatele dopravy bych teda tlačil hluboko pod současnou cenu, řekněme manuál do 35 Kč/km, automat do 50 Kč/km.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
A kolik by měla být cena za km?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Btw. na lince 51 ujedou spoje od září do prosince cca 17 tisíc kilometrů, cenu za kilometr zaplacenou městskou částí si doufám umí vydělit každý z nás... Pro mě je to přímý důkaz porušení péče řádného hospodáře od stávajících zastupitelů městské části.
A vypsali radní městské části řádné výběrové řízení na zajištění provozu veřejné dopravy (nespadající do dopravní obslužnosti a tedy mimo závazek veřejné služby)?

P.S. Samozřejmě to dopravnímu podniku přeju, že si vydělá velmi pěkně peníze navíc, ale jako občan platící si ze svých daní zastupitele, aby se řádně starali o finance...


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Jojo dveřmi k Vaňkovce spolu s ostatními obchodními linkami. Znovu říkám, vzhledem k tomu, že dopravní obslužnost je výhradně linkou 35 a linku 51 si zaplatila MČ, je vše včetně zastavování "dveřmi k obchodům" OK.
Jenom bych současným radním MČ střed ve volbách příští rok hlas nedal, protože takhle vyhodit do luftu 1 396 000 za čtyři měsíce provozu při rozsahu pouhých 21 spojů za den je podle mě vrchol plýtvání...


Offline
Uživatelský avatar

3211
14 čer 2004 18:56
blekfild
P. Haluza píše:
I tak je to moc krátký interval...


výborně, křiklouni z OS Masarykova čtvrť dosáhli svého (nebo si to aspoň myslí). Předpokládám, že na Úzké to bude zastavovat spolu s busy do Olympie a do Avionu, to už si leckdo rozmyslí jestli není jednodušší na tom Mendlově nám. přestoupit. Dávám tomu nesmyslu životnost do komunálních voleb :)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
7184
27 úno 2010 07:40
Výborně, spoj v 8:06 z Poříčí je přesně to, co potřebuju. :-)


Offline
2813
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
I tak je to moc krátký interval...


Offline
1204
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Na IDOSu je jízdní řád linky a-51, interval ale nic moc 30/60´


Offline
Uživatelský avatar

3708
08 čer 2005 23:12
Neměl by někdo naskenované (nebo v jiném formátu) jízdní řády brněnské MHD z let 1990-1995?


Offline
Uživatelský avatar

3708
08 čer 2005 23:12
Akorát u té t-37 mi přijde směšné, že jako základní trasa (bez poznámky u odjezdu) je ta, kam se jezdí "párkrát" v pracovní dny, a alternativní trasa je ta historicky starší, na které jezdí většina spojů v pracovní dny a o víkendu všechny.

Ztvárnění průběhu trasy se mi nejvíce líbilo asi tady: http://efa.ivb.at/ivb/AHF/IVB_0000409c.pdf (byť to taky není optimální, protože poznámky u odjezdů mi přijdou celkem drobné)


Offline
Uživatelský avatar

6923
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Richie: je tam jeden nepatrný rozdíl (který by např. u t-37 velmi zjednodušil a zpřehlednil JŘ).


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Jeníku e_smile , a co se ti nezdá, vždyť u nás taky řada linek má v JŘ tyhle alternativní trasy...?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Dávám zde příklad JŘ z (no jo, opět z Olomouce, neukamenujte mě :) Vysvětlivky se mi zdají takto srozumitelné a přehledné. Prostě kaštan, který chce jet až na Centrum Haná, si najde spoj a vidí, za jak dlouho tam bude a kudy pojede. Fakt mi nejde na rozum, proč nelze zastávky do závorek vymyslet i v Brně, vždyť přece licence linky musí být na celou trasu ne? A zajímavé je, že na linkových JŘ na webu DPMB jsou zastávky i časy uvedeny pro celou trasu (díval jsem se na linku 37 a 40...).


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Uživatelský avatar

6923
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Miky: konkrétně 39A se přečíslovala na jiné číslo, než 39. Což je 2. možnost (de facto rozdělíš číselně 1 linku na 2). Dejme tomu, že před 30 lety se tato písmenná označení zrušila. Při pohledu do dnešních JŘ ale nevím, jestli není lepší mít ta písmena.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Aj, tak to jsem se mírně sekl... :oops:

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
7184
27 úno 2010 07:40
Ne, 90. léta jsou roky začínající devítkou. 82 je 9. desetiletí.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
90. léta se snad počítá 1990-1999 ne?

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5820 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 233  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 04 čer 2024 13:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]