Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 12 z 91    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 91  Další
Autor Zpráva
Offline
143
10 lis 2012 09:29
Robert píše:
Jako že by to na tu rolu ani nedojelo?
Ajo, ona 10 vlastně jede po Rooseveltově #-o Beru zpět :-)


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Takže bez vyrovnávek ? To bude opravdu pravidelná linka a chudáci řidiči.


Offline
7111
27 úno 2010 07:40
Jako že by to na tu rolu ani nedojelo?


Offline
143
10 lis 2012 09:29
PvvS píše:
Kde ji ale ukončit na druhým konci?
Co Maliňák? Musel by tam být ostrý obrat, protože to tam nemůže zavazet, ale to by se snad dalo nějak vymyslet.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Jízdní době linky 1 by rozhodně pomohl ten průraz z Mendláku na Hybešovu.

A taky trochu toho traťového zrychlení, ale to bychom tu potřebovali modernější infrastrukturu a vozidla, což se dlouho nestane, protože máme linku 1 zakonzervovanou váriama.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

6901
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
B1: myslím, že kdyby se chtělo, šlo by jízdní dobu zkrátit. Stává se nezřídka, že spoj čeká na zastávce na čas odjezdu. Výhoda takového stavu je menší riziko zpoždění, nevýhoda je dlouhá jízdní doba (což se tolik netýká rozdílu Žabiny vs. Pisárky, jako spíš času, který strávíme v MHD).


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
b1: na to nemá vliv samostatné těleso, ale to kudy ta trať vede a jeji délka, podívej se do mapy, počet zastávek a křižovatek a bude ti to jasný.


Offline
Uživatelský avatar

3691
08 čer 2005 23:12
Ja teda jako hlavni problem vidim, ze linka jedouci po samostatnem telese (Zabovreska, Hlinky) je na tom nadru pomaleji nez linka jedouci ulicnim prostorem spolecne s auty (Minska, Veveri).


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Kde ji ale ukončit na druhým konci ? Takovej požadavek na přepravu tam nejni. Nový Sady ji nezvládnou, Zvonařka už neexistuje. A nebo to bude linka s několika konci jako teď ? Stránská skála/Porhajmova/Novolíšeňská ?


Offline
Uživatelský avatar

6901
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ty šaliny se na tu Veveří prostě nevejdou.
Jak tu napsali PavelS a Ondrah98, myslel jsem 10 v rozsahu předvýlukové 11. Tedy některé spoje na Rakoveckou, některé pouze po vozovnu Komín. Linka 11 sloužila především obsluze Žabovřesk, dolní Bystrci jen částečně. Po skončení výluky na Žabovřeské už nebude jezdit na Ečerovu 10 ani 11.

Uvědom si, že ta desítka by byla přetížená. Vezla by lidi z Bystrce a ještě by do toho lezlo hromadu lidí ze Žabin. Čili ve finále bys ju musel posílit, Veveří by nezvládala a jednička by vozila vzduch.
Promiň, ale toto mi přijde jako hledání argumentů tam, kde nejsou. Proč by 10 byla z Bystrce přetížená? Pokud by jezdila max. z Rakovecké?

Já teda nevím jak vy, ale já jedu vždy tím, co jede dřív. Předpokládám, že takto se chová většina cestujících.
V tom případě bez problému, linka 1 jezdí v polovičním intervalu.


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Já teda nevím jak vy, ale já jedu vždy tím, co jede dřív. Předpokládám, že takto se chová většina cestujících.


Offline
2671
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Malinovského náměstí... jinak souhlas.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Současná d-10 má kratší jízdní dobu z/do Bystrce jen na papíře. V reálu jsem ji v pracovní dny včas snad neviděl, nějaké drobné si veze snad vždy. A o víkendu, kdy se daří líp, by (předpokládám) nejezdila. D-1 bývala z hlediska dodržování jízdních dob mnohem spolehlivější. Navíc pokud by jezdila jen na Rakoveckou (což bych při náhradě za d-11 předpokládal), tak by pro velkou část Bystrce nebyla oproti d-1 atraktivní. Proti ní by hovořil i interval. Pokud bych mohl mluvit za sebe, tak cíleně bych si ji vybral jen v případě, že bych měl cestu ze zastávek ZOO - Vozovna Komín na Malinovské náměstí (zde bude rozhodně rychlejší, než d-1) nebo až za Hlavní nádraží: Vlhká a dál (odpadne mi přestup). Tím, že na Hlavním nádraží stojí úplně mimo, jí taky na atraktivitě nepřidá. Ano, asi by pár náhodných cestujících d-1 sebrala, ale že by s ní začaly jezdit davy z Bystrce na Hlavní nádraží a naopak, bych docela pochyboval.
Osobně vidím větší problém spíš v tom, že na 1./2. koleji na Hlavním nádraží bude muset stanicovat d-1,2,4,7,9, tedy 8 spojů za 10 minut, v ranní špičce ještě o něco víc.


Offline
7111
27 úno 2010 07:40
Myslíš, že by lidé cíleně jezdili přecpanou desítkou, když by jednička jezdila prázdná? Myslím, že ti, co jedou právě na Hlavní nádraží, by si to po pár svezeních rychle rozmysleli. Čímž by se obsazenost rozložila rovnoměrněji.


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Uvědom si, že ta desítka by byla přetížená. Vezla by lidi z Bystrce a ještě by do toho lezlo hromadu lidí ze Žabin. Čili ve finále bys ju musel posílit, Veveří by nezvládala a jednička by vozila vzduch.


Offline
69
29 lis 2017 11:29
Ach, to je tedy argument, hlavně nenechávat d-10, co kdyby tím náhodou jezdili lidi...Není snad MHD od toho, aby přilákala co nejvíc cestujících? Zvlášť z Bystrce, kde by město mělo líbat ruce všem, kteří nechají auto doma a jedou šalinou. Samozřejmě vše má své hranice, propustnost Veveří je pádným argumentem a proto by d-10 musela být koncipována jako náhrada za nesmyslnou d-11 s tím, že na jedničku se prostě hrabat nebude. A že to budou lidi chtít? Chtít můžou, stejně jako chtěli 57 do Obřan, 46 přes Schodovou na Moravák atd. Jedno v osekané podobě zůstalo, druhé v osekané podobě chvíli přežívalo a pak zaniklo. No a jede se dál. V momentě, kdy lidi zjistí, že méně kapacitní vozy na d-10 jsou přeplněné, tak se ještě rádi vráti od Grandu na první perón na d-1. Nehledě na to, že většina Bystrce jistě nebude dobrovolně volit cestu s přestupem, když je desítka vyhodí u Vozovny nebo nanejvýš na Rakovecké.


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
vlakofil: Přesně tak. Vystihl jsi všechny dopady.


Offline
72
17 lis 2012 23:31
Nebylo by to špatný, ale vzhledem k tomu, že cesta z Bastru přes Žabiny na hlavas je o 1-3 minuty kratší než přes Mendlák, vedlo by to k tomu, že by lidi mohli začít preferovat cestu přes Žabiny. Tím pádem by se přepravní proud z Bastru dělil mezi Veveří a Žabovřeskou dělil tak, že by se ještě více přetěžovalo rameno přes Veveří, a ještě méně vytěžovalo rameno přes Žabořeskou, tedy d-1, což by zase mohlo/mělo vést k osekání d-1 v úseku Pisárky-Bystrc. Tedy ke stavu, který byl v 80. letech, kdy 4 linky do Bastru vedly po Veveří (3+10+14+21) a 2 linky po Žabovřeské (18+20). (20 byla převedena z Veveří na Žabovřeskou až později). Připomínám, že tehdy jezdily všechny tramvaje ve špičkovém intervalu 12 minut, měli jsme tady řádově méně VŠ studentů než dnes, tedy zákazníků d-12. Takže i když i mně osobně by d-10 vyhovovala, nemyslím si, že by to bylo optimální řešení. Navíc d-10 z hlaváku do Bastru by jezdila v polovičním intervalu než dnes, takže spojení už by nebylo zdaleka tak komfortní. A pokud by někdo chtěl jet z hlaváku do Bastru, musel by volit, jestli půjde na 1. kolej na d-1 nebo ke Grandu na d-10, a nakonec by možná musel volit mezi dvěma špatně jezdími linkami (pokud by část spojů d-1 byla zkrácena do Pisárek), a to už jednozačně mluví pro původní řešení d-1/d-3/d-11 a d-10 zpátky do Bohunic.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
xxx: A on by těm lidem někdo přikazoval jezdit z Bystrce na Hlavní nádraží 10 přes Žabiny? Martin nenavrhuje zrušení 1... :wink:


Offline
143
10 lis 2012 09:29
Pokud se tam vlezly před výlukou, proč by se tam nevlezly po ní? Před ní jezdily po Veveří 3+11+12, podle Martinova návrhu by tam jezdily 3+10+12 (ovšem linka 10 samozřejmě v delším intervalu než nyní, protože už nebude muset vozit celou Bystrc). Linku 1 určitě Martin nechá jezdit normálně po trati po Žabovřeské, takže lidi z Bystrce nebudou muset na rolu vyhlídkovou trasou :)


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Proboha, to snad nemyslíš vážně, tahat lidi z Bystrce na hlavas přes Žabiny. Copak nevidíš, že je kvůli tomu osekaná dvanáctka a i tak se musela prodlužovat nástupiště? Ty šaliny se na tu Veveří prostě nevejdou. Proto se ta trať podél Žabovřeské stavěla.


Offline
Uživatelský avatar

6901
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Paralelně k diskuzi o regionálkách:
napadlo mě, že by nebylo marné po ukončení výluky v Pisárkách nechat linku 10 do Bystrce a 7/11 do Lískovce. Jednak by odpadl svazek 8+10 většinu cesty, jednak by odpadlo proplétání 11 centrem přes Cejl. Jediná nevýhoda může být zastavování 10 na hlavasu u Grandu. A Žabiny by měly spojení s hlavasem.
I kapacitně by to mohlo odpovídat (když porovnávám dotčené větve Lesná, Bystrc, Stránská skála, Lískovec).


Offline
2671
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Bavil jsem se o tom s jedním řidičem od BDS a 401ex má stavět na mostě a 401/402 mají jezdit na Kyjevskou, dokud nedojde k otevření terminálu šalin v kampusu, pak mají být tyhle linky přesměrované na kampus, respektive asi bude sjednocený výstup a nástup u špitálu se 405/406, jestli jsem to pochopil správně. Řidičům BDS to prý říkal Havlík z Kordisu na nějakém školení v poslední době. Takže to otáčení 401ex je asi trvalejšího rázu, protože se nemůže otáčet jako dřív zajížděním na Labskou a zpět na "Osová, u tramvaje."
Co se týká časů, tak 401ex jezdí ráno a odpoledne v PDŠ, v létě bývá většinou zrušená a jezdí jen základní spoje. Výhodou je, že vynechává Bosonohy a "valí po Hajveji číslo jedna vyjetejma kolejema." :mrgreen: Párkrát jsem s ní jel z Říčan odpoledne kolem třetí a ve finále byla o dvě minuty pomalejší, než základní spoje, které jedou z Kývalky na Vintrovnu, rovně po staré na kruháč na Veselce a do Bosonoh.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1072
09 lis 2006 18:16
Netuší někdo, jestli je otáčení expresní 401 (spoje na Osovou) na kruháči za zastávkou Humenná trvalý stav? Nebo se pak vejde do smyčky? Popravdě jsem moc nepochopil, kdy má tato linka rozdílná přestupní místa v různou dobu.

Ne že bych jí požadoval, ale tuší někdo jak to bude s linkou 35 na Kamenný vrch? Stále nejezdí, ale ve schématu linek zůstala a dokonce po trase linky 26 a ne přes tunel, ačkoli to může souviset s rekonstrukcí Křížkovského.

Díky.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
https://encyklopedie.brna.cz/data/image ... mg1648.jpg
Během přestavby. Koleje jsou ještě v původní poloze. Je tady dobře vidět o kolik se posunuly.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2259 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 91  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 dub 2024 08:13
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]