Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 43 z 232    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 232  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3085
29 srp 2009 19:30
Z zadosti z obnovováním provozu bych byl velmi opatrný. Úkol daný městem zní jasně, ušetřit 5 % plánovaných nákladů oproti plánu na letošní rok. Něco se ušetřilo na spotřebě energií a PHM, ale to nestačí. Viz změny základních intervalů (zejména u autobusů), zkrácení spojů bývalé d11 a budoucí d7 do smyčky Zemědělská.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Zdeněk píše:
Od pondělí se vrací na tramvaje intervaly z loňského září, tedy špička 5 minut, a dokonce i MtM se dočká posílení do Orešína.

Je tato inforamce naproto jistá? To by bylo super! Můžu doufat, že dojde i k posílení 52/54, jezdí to teď neskutečně narvaný i při společném intervalu 4-6. A hlavně Vrátit 15 minut celý den na E50, jinak ty linka nedává moc smysl, když jede jenom "někdy" v intervalu venkovské linky...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Richie píše:
Netušil jsem, že tohle pořád platí, to bylo někdy před 3-4 rokama surprised

Platí pořád. Možná by stálo za zvážení náboru řidičů z cizích zemí. Ale to prej nejde, protože na personálním máte nějakou dívku, která cizince nechce. On sice ukrajinec taky není žádný zázrak, podmínky a ochotu pracovat mají už stejnou jako řidič od nás (ukrajinec už taky nebude dělat od nevidím do nevidím za pár korun jako dřív), vyjebává taky už jak řidič od nás, ale pořád na doplnění stavu dobrý, protože těch UKček je hodně a je to docela slušná zásobárna kusů na naplnění stavu. A český řidič není a nebude, respektive když pominu, že to je všeobecný problém všech dopravců, tak ten, kdo už si noty udělá, nepůjde jezdit MHD. A poslední dobou je stále čím dál tím víc řidičů, kteří mají smlouvy u více dopravců a čekají, až někdo zavolá, a jedou pro toho, kdo dá víc. A ví, že je to uživí. Jenže takovej řidič je vhodnej na nepravidelnou dopravu, ne na MHD. A pod trojku za den čistá ruka zadek nezvedne.


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
Od pondělí se vrací na tramvaje intervaly z loňského září, tedy špička 5 minut, a dokonce i MtM se dočká posílení do Orešína.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
7
12 kvě 2018 19:03
Igor Mauricio píše:
Osobně je mi příjemnější, když je inverval 15 minut a vše jezdí, než stav dva roky zpět, kdy si komunál nechtěl připustit nedostatek personálu, jízdní řád byl co 5 minut a reálně jezdil stejně jen každej třetí spoj, tj. po těch 15 min.

Ano, s tím musím jedině souhlasit. Sám pamatuji na roky 2015/16 a intervaly na 44 a 84 po 7 minutách.

On MtM reaguje zejména na ranní a odpolední kurzy linky 70, které jsou přeplněné až k prasknutí. Je pravda, že je ráno linka 70 přetížená, ale to je pouze u jednoho kurzu, ostatní jsou prázdné na úkor linky 42(já sám ráno sleduji jak jsou na tom kapacitně). Každopádně je lepší vždy prvně poslat nějakou stížnost, ostatně to již MČ nějak řešila a řeší.


Ono problémové jsou v posledních dnech od začátku ŠR hlavně ty nejvíce frekventované okružní linky např. 44 a 84 apod(to je ale známý fakt a s tím nic neuděláme, stěžování si na diskusi je zbytečné.). Já každý den jezdím ráno 44, a i přes ten fakt, že před ní jede 53, tak je velice narvaná a kapacitně již řidič nemůže nabírat další lidi, což cestujícím nijak nevadí a chápou to, protože si dokáží představit, jak je asi příjemné pro řidiče. Jediné co zatím pomáhá jsou posilové kurzy a přejezdy z končících nočních linek.

A omlouvám se za případný offtopic ale chtěl jsem přidat i svůj názor.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
MtM píše:
Jaký 5-minutový interval? Stačí vrátit ten 10-minutový. A neříkejte mi, že bude nedostatek řidičů i po skončení těch výluk, kde je navíc snad i 15 kurzů mimo výlukový stav. Nebo mi neříkejte, že se pak nenajdou nějaké kapacitnějši vozy, když už. Jako 20-minutový interval lehce po 8h (byl tu 10-minutový až do 8:30), když jede ještě minimálně třetina školáků a další půlka pracujících ještě na 9h, fakt na tohle pokrytí špičky nestačí. Zvlášť, když je ta covidová doba a nikdo nechce, aby se lidé tísnili na sobě teď na podzim.


Je vidět že o této problematice víš uplně kulový, hlavně že umíš nadávat, takoví jako ty jsou ti nejlepší. ](*,)


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
xcav8 píše:
Krásná práce dojedu 44 na Zvonařku a že by další počkala? Ne ne ne. ](*,)

No tak snad nechceš, aby něco na něco navazovalo. biggrin
MtM píše:
Chtěl bych poděkovat té pomazané hlavě, kterou napadlo nechat na některých bus linkách ve špičkách prázdninový 15-min. interval. Jde snad o snahu ještě víc lidí vyhnat z MHD? Jako stát půlku trasy namáčklej jak sardinka na jedné noze a to ještě ne vlastní, kam to chcou z DP tímto stylem dotáhnout?

No tak jasně, pokud se na to díváš přes „DPMB chce vyhnat lidi z MHD“ čočku, tak to najednou dává smysl.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1321
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Jaký 5-minutový interval? Stačí vrátit ten 10-minutový. A neříkejte mi, že bude nedostatek řidičů i po skončení těch výluk, kde je navíc snad i 15 kurzů mimo výlukový stav. Nebo mi neříkejte, že se pak nenajdou nějaké kapacitnějši vozy, když už. Jako 20-minutový interval lehce po 8h (byl tu 10-minutový až do 8:30), když jede ještě minimálně třetina školáků a další půlka pracujících ještě na 9h, fakt na tohle pokrytí špičky nestačí. Zvlášť, když je ta covidová doba a nikdo nechce, aby se lidé tísnili na sobě teď na podzim.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Netušil jsem, že tohle pořád platí, to bylo někdy před 3-4 rokama surprised

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Přesně tak jak píše Igor Mauricio, má právdu. Vůbec nechápu jak se nad tím zde všichni podivují, všichni co jste zde se zajímáte o MHD, všichni víte jak je to s řidiči a jejich nedostatkem a pak se všichni divíte, že je jízdní řád takový jaký je, každej inteligentní člověk věděl, že to tak po prázdninách zůstane, ti řidiči co chybí z nebe doposud nespadli. Od 20.9 dojde ještě k nějakým drobným změnám a posile na studentských linkách. Toď vše, protože ani od toho 20.9 řidiči z Marsu nepřiletí.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Já bych se hlavně obrátil na místa k tomu určená, byť chápu potřebu vybít tu emoci... Ale nekonkrétní příspěvek plný klišé o stání na jedné cizí noze zde na fóru nic nevyřeší. Nedělám si moc iluze, že nějaká oficiální stížnost bude mít reálný výsledek, ale určitě by to bylo o něco prospěšnější. ;-)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Osobně je mi příjemnější, když je inverval 15 minut a vše jezdí, než stav dva roky zpět, kdy si komunál nechtěl připustit nedostatek personálu, jízdní řád byl co 5 minut a reálně jezdil stejně jen každej třetí spoj, tj. po těch 15 min.


Offline
1321
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Chtěl bych poděkovat té pomazané hlavě, kterou napadlo nechat na některých bus linkách ve špičkách prázdninový 15-min. interval. Jde snad o snahu ještě víc lidí vyhnat z MHD? Jako stát půlku trasy namáčklej jak sardinka na jedné noze a to ještě ne vlastní, kam to chcou z DP tímto stylem dotáhnout?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2489
28 lis 2007 23:00
Brno
Igor Mauricio píše:
Vsak je nedele, jede ti to za 20 min znova
Kdybys bydlel nekde na lonte, tak to pochopim
Aspon jsi mohl vyuzit sluzeb legendarniho stanoviste 48

Jo opodál jsem si zapálil špinku.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Vsak je nedele, jede ti to za 20 min znova
Kdybys bydlel nekde na lonte, tak to pochopim
Aspon jsi mohl vyuzit sluzeb legendarniho stanoviste 48


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2489
28 lis 2007 23:00
Brno
Krásná práce dojedu 44 na Zvonařku a že by další počkala? Ne ne ne. ](*,)

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No jasně, ale je pikantní, že jinde to nevadí. Typicky Hostěrádky-Rešov -- Vyškov linkou 621 (4 zóny, náhrada dřívějšího vlakového spojení) vs. přes Slavkov linkami 630 a 631 (5 zón).


Offline
Uživatelský avatar

2553
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
P. Haluza píše:
Ehm, no, Bílovice jsou sice blíž než Bystrc, ale tam jde hlavně o peníze. Bílovice mají vlastní rozpočet, nejsou financovány z Brna, tak proč by Brno mělo platit dopravu někomu, kdo nepřispívá do jeho kapsy? Zóna 101 pokrývá výlučně území Brna (ano, jsou nepatrné výjimky, u kterých taky nechápu důvod). Spíš je k zamyšlení, proč směrem na Bílovice chybí zóna 101. Ale to je zase o penězích, zónu navíc by bílovičtí asi nerozdýchali.

No tak to, že Obřany nejsou rovněž v zóně 101 stejně jako Lesná či Vinohrady, je kvůli vlaku, aby počet zón pro cestu kamsi na sever byl stejný jako v případě cesty autobusem. Asi jde o Jedovnice.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Sorry, ale s tím přestupem ve špičce by lidi poslali DP do prd... Navíc by to vůbec nic nevyřešilo. Kromě a-77 je tam a-75, a-E75, a-78, a-E50.. A mimo špičku je tam pokud vím jedinej vůz. To by byla úspora jak.. Navíc by se tady vytvořil přestup bez jakékoliv další návaznosti. Jenom přesypání substrátu ? ? Na úzkou je to o něčem jiným, tam směřuje hlavní proud.


Naxashi píše:
Takže to v reálu vypadá tak, že ráno na zastávku u vozovny Sokolov přijede linka 9V. V značí výjezd. Její odjezdy jsou dány v JŘ. Jsou neslužební a pravidelné. 9V jede nejkratší možnou trasou z AVS (křížení u vozovny) na A10. V tomhle úseku je to stále 9V. Pak to dojede na zastávku Sokolovské strojírny nebo Roháčova, záleží kam to jede, a z 9V se stane 9.
Opačný případ je řešen podobně. Z 9 se na jedné z těch zastávek u A10 stane 9Z, a jede do vozovny. Na zastávce u vozovny vyhodí lidi a je doma.

A tahle změna na trase je co ?

A s tou 31/33 se projeď častěji. Bez další výstavby v okolí Slatiny tam opravdu není kapacita na kolejovou dopravu. S kloubákem by to bylo v klidu, ale to sebou chce novější vozovnu. Ne ten zastřešenej ponk, co tam je teď.

A ony to je dneska pouze o penězích a politice. Modřice vydělávají těžce na drůbežárnách a OC, Šlapanice taky. Proč by jim mělo Brno dotovat dopravu, když s ním nemají a nechtějí mít nic společnýho ?

A co má preference MHD společnýho s tím, že někdo neumí odbočit bez porušení předpisu ? To tu bude furt, i kdyby šaliny měly zelenou vlnu po celé trase.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
PvvS: Wot? Ne. Na tablu bude svítit 9V Citice, nebo 9V Dělnická, smyčka. Substrát bude mít v JŘ vypsanou komplet trasu.
Ne. Opět. Výjezdová 8 by byla 8V od VM až po nádraží. JEDINÉ, co by se tam změnilo, je 8V → 8. Na tablu by pořád svítilo, že to jede na Mifkovu.
No hlavně to nelámat. Člověk je tady rád, když se jednou dostane někam bez přestupu. Navíc víme, jak se v Brně řeší přestupy.
Půjčování čísel je záplata. Jak bych tenhle problém řešil, nevím, protože bych udělal všechno proto, abych se do něj nedostal. Pokud bych měl čísla linek z 250 dekády, tak bych si vypůjčil třeba z 260. Když už. Ale jak říkám. Tohle je řešení problému, kterému bych se vyhnul.
No, takže to je zase o něčem, co nemá s dopravou nic společného. Politika a peníze. Super… Tohle pak rozhoduje. To je špatný…

31/33 jsem jel jen párkrát, a pokaždý ty trolejbusy byly natřískaný, že jsem si to zapamatoval tak, že když jsem tam šel příště, tak jsem se postavil rovnou tam, kde budou dveře, až to přijede, abych se tam vůbec vešel. A měl jsem na mysli šalinu pouze do Slatiny. Zároveň by to mohlo nahrazovat část 77. Někde jak je Olomoucká, u školy, by bylo stanoviště busů, odjezdy a příjezdy by navazovaly na šalinu (tím pádem pohodový přestup), a rozvezlo by to lidi po těch výrobních areálech, kam chodí umírat naděje na pěkný život.
Šalina by jela pouze do Slatina, sídliště. Tam by na to opět navazovaly trolejbusy a busy.

Tak, přemýšlet nad tím asi není nutné. Řešení jsou dávno vymyšlený. Metro. Asi je na čase, abychom si i v Brně uvědomili, že to je něco, co třeba jen ve 2 linkách potřebujeme. I když tomu budeme říkat „severojižní tramvajový diametr“ nebo tak. Prostě pod zem, jinak to asi nepůjde.

Takové směry sice jsou, ale zase se děje příliš často to, že 1 v autě si prostě POTŘEBUJE odbočit, a šalina plná lidí si počká.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Hmm, takže během trasy se náhodně změní číslo linky a její konečná ? To určitě potěší. Když se substrát někde na lince najednou dozví, že má smůlu a spoj kterým jeden jede jinam a jinudy.
A taková d-8 by vyjela jako d-1 a před nádražím by se změnila na d-8 a vysypala substrát pod Grandem ?
A takových linek, kde jede posilu linky a pak je přejezd jinam je docela dost. Navíc ty superdlouhý linky typu t-25 a t26 nevynikají nějakou stabilitou. Jestli by nebylo rozumnější je řekněme na mendláku rozlomit a ukončit.

Půjčování čísel. Je vcelku rozumné že v jedné oblasti jsou linky číselně při sobě. A najednou půjde linka s řádově jiným číslem, když za normálního stavu by bylo dost čísel ? A nemátlo by se to tak náhodu pro neznalé ?

Jinak 100/101tak nějak označují místa a obce v působnosti města Brna. Mimo jiné tam proto nespadají Modřice, Šlapanice a podobné obce, které se rozhodly hrát si na svém písečku. Proto i jiné pásmo a jiné finance.
Vinohrady a Lesná měly mít kolejovou dopravu od začátku. O tom žádná. Ale u Vinohrad je to asi tím, že se postavila tuším jen 1/3 plánované zástavby. V původních plánech se měla celá oblast od Geislerovy dál zcela proměnit. Ta nízká zástavba měla zcela zmizet.

Šalina místo t-33 ? Sice by to asi bylo na pohled krásný, ale vytížeností je to tak na motorizovanou VV60LF. A kudy ? Starou Slatinou to nepůjde, a při protažení okolo by buď musel zůstat trbus, nebo by to bylo bez obsluhy. O t-31 by se dalo debatovat, ve špičkách je tam dost provoz, ale asi nic co by nevyřešily kloubáky.
To by jen prodražilo náklady na km. U trolejbusů tahle rychlotrať naopak sníží náklady.

Spíš by bylo potřeba přemýšlet, jak v širším centru zrychlit a zkapacitnit kolejovou dopravu. Když se vezme, že d-8 po přeložení až k ABB, pak od Nových sadů, d-1 od Mendláku,jsou na samostaném tělese a jenom podjetí centra by je zrychlilo docela hodně. Stačilo by dokončit pár úseků a docela by to pomohlo. D-8 přeložka na původní trasu k Černovickýmu nádraží, d-1 tunel Mendlák-Česká (štola a projekt jsou).

Ona hromada úseků v Brně jsou na kraji rozumné kapacity. Těžko si člověk může představit, jak by vypadala taková d-1 při tom plánovaným prosloužení za kasárna. Už teď je tam interval nadohled a trojčata. To stejný je na druhým konci. A místa na další linku taky moc není.
Možná by se dalo využít trasování některých železničních vleček pro nové radiální linky. Ono takový propojení Komárov-Křenová-Židenice by nemuselo být marné. Ale náklady na přestavbu by byly astronomický, navíc pochybuju, že by si obsluhovaný závody nechaly vzít vlečku. To stejný vlečka Zetoru.


A ty kecy o automobilismu. Sorry, ale tohle prosazování MHD za každou cenu je k ničemu. Jsou směry, nebo trasy, kde prostě MHD je absolutně mimo. A než se MHD tahat hodinu přes Brno, tak po dálnici je tam člověk za 20 minut. A osobní čas je to nejdražší.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ehm, no, Bílovice jsou sice blíž než Bystrc, ale tam jde hlavně o peníze. Bílovice mají vlastní rozpočet, nejsou financovány z Brna, tak proč by Brno mělo platit dopravu někomu, kdo nepřispívá do jeho kapsy? Zóna 101 pokrývá výlučně území Brna (ano, jsou nepatrné výjimky, u kterých taky nechápu důvod). Spíš je k zamyšlení, proč směrem na Bílovice chybí zóna 101. Ale to je zase o penězích, zónu navíc by bílovičtí asi nerozdýchali.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
PvvS: Zajištění těch předpokladů je už na jiných částech DP. Jasně, měli bychom mít konečné, kam se i něco vleze.
Kdo to zaplatí? Dalekosáhlé uvědomění si, že ten hyperindividualismus a autysmus, kterým jsme v poslední době skoro posedlí, není udržitelný, a že MHD je právě ta udržitelná cesta i do budoucna. Uvědomění si, že nejdřív musím do MHD nasypat velký objem peněz, tím ho zlepšit, masírovat populaci kampaní podporující MHD, a PAK teprve uvidím nárůst cestujících a tržeb z jízdného, které opět nastavím tak, aby odpovídalo kvalitě služeb. Služby budou lepší? Jízdné bude dražší. A dotované. A ono by asi dražší ani být nemuselo, jak tak nad tím přemýšlím. Ne o moc.
Výjezdové a zátahové spoje jsem (dle mého, jistě nestranného názoru) vyřešil ve vlastní BAHN síti skvěle. Mám linku, například 9, ta běžně jezdí mezi T16 (Citice) a T33 (Dělnická, smyčka). Celá linka je hostovaná z vozovny Sokolov (všechny vozy jsou tam, právě tam a pouze tam). Setkávací bod je A10 (bod, kde V/Z jede na/z svou trasu). Takže to v reálu vypadá tak, že ráno na zastávku u vozovny Sokolov přijede linka 9V. V značí výjezd. Její odjezdy jsou dány v JŘ. Jsou neslužební a pravidelné. 9V jede nejkratší možnou trasou z AVS (křížení u vozovny) na A10. V tomhle úseku je to stále 9V. Pak to dojede na zastávku Sokolovské strojírny nebo Roháčova, záleží kam to jede, a z 9V se stane 9.
Opačný případ je řešen podobně. Z 9 se na jedné z těch zastávek u A10 stane 9Z, a jede do vozovny. Na zastávce u vozovny vyhodí lidi a je doma.
Takhle to je řešené pro všechny linky, u kterých to má smysl. Smysl to nemá, pokud to je jen krátký úsek. Například (z Brna) když 1 nebo 6 vyjíždí z Medlánek do Řečkovic nebo KPN. To jsou případy, kdy to jede služebně.
Ale těch je spíš méně než více. A linky _V a _Z mají své JŘ vyvěšené na zastávkách, aby o tom lidi věděli. Protože tam takových linek moc není, jejich časy jsou odlišené barevně, není to JŘ pro každou linku zvlášť. A taky to není jako tady v Brně, kdy výjezdy a zátahy jsou střežené tajemství, aby tím nedejbože nikdo nejezdil.
A už vidím, co by mi všichni rádi napsali: u takových JŘ je uvedeno jako disclaimer, že spoje mohou být bez varování odřeknuty. V reálu se to ale neděje.
Posilové spoje? Však to je součást té linky, ne?

Pokud 10 linek stačit nebude, můžeme si samozřejmě půjčit z číselných oblastí, co nejsou využité.

Občasné končení někde jinde je něco, co mi trochu vadí. To je zase tak, že mám linku, která ideálně na obou koncích občas končí vlastně úplně někde jinde… Tak…to jsem teda vlastně vzal několik linek a spojil je do jedné. Nelíbí se mi to. Rozdělal bych to. Ale nemám asi odvahu nějak hlasitě pro to advokolovat, protože mi dělají obavy následky.

Zóna 101 by ideálně měla být kruhová. To, co je dneska 215 a část 210, by měla být zóna 101. Bílovice jsou blíž k Brnu než Bystrc. Jen terén tam je takový…méně než použitelný.
No, a okolo zóny 101 bych dal 102. Taky tak nějak kruhově. Přece jen, jsou to místa, které na Brnu hodně závisí.

Mám těch šotovýmyslů víc. Třeba kolejová spojka a oboustranná smyčka přes Slovaňák, spojující Husitskou a Skácelovu. To si ještě nikdo neuvědomil, že to je docela potřeba. Nebo dodělat tu poslední možnost odbočení chybějící na Moraváku. Koleje na Vinohrady a šalina místo 31 a 33. Propojení linek končící na KOmenského náměstí s těmi na České (ale tady chápu, že to se může pěkně vymstít ve zpožděních). A hlavně: pozitivní diskriminace MHD na úkor aut. Kdekoliv, všude, furt. A pak by taky bylo fajn realizovat to, co je v ÚP, zejména co se týče jihu Brna.
Jednou tam možná dospějeme.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
124
18 srp 2019 17:01
Naxashi: tvůj systém tříciferných linek mimo Brno není reálný už jen kvůli tomu, že některé linky občas končí už v zóně 101 a jen vybrané spoje jsou za hranici (viz třeba zmíněné linky 41, 75 a další). Což by se dalo vyřešit přidáním "1" před číslem (tedy 141, 175 apod ), ale to naráží na číslování tangent IDS-JMK (čísla 151 a výš) a taky by to bylo vylepování dalších jízdních řádů apod.
Ta zóna 102 je něco oficiálního, nebo tvůj šotovýmysl?


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Naxashi píše:
Tak jo, a teď mi prosím všichni řekněte, jak děsně na … by to bylo.

Oki.. s tím protažením všech spojů až na konečné.
1) jsi si jistý, že se tam i vlezou ?
2) kdo zaplatí ten nárust projetých kilometrů ?
3)Co končící / posilové spoje ?

Vezměme třebas takovou obyčejnou linku a-75. Některé spoje začínají na Slatina nádraží, jiné třebas na Slatina závod. Kam ovšem buď dojedou služebně z vozovny, nebo jako spoj jiné linky. Některé pokračují do Obřan, jiné až do Bílovic. Případně tu linku jede zcela jiný dopravce, který končí na Osadě a odtud pokračuje jako jiná linka. To poženeš všechno do Bílovic a nazpátek ? Nebo by ty linky z Obřan do Bílovic se přečíslovaly, kvůli výjezdu z 100/101 ?

A opravdu myslíš že 10 linek na zónu stačí ? Co třebas Blansko ?

On stávající systém není ideální, ale kdyby DPMB / Kordis netrvali i v posledních výběrkých na zelených panelech, tak se mohlo jít cestou jiných měst a zkrácený linky odlišit barevně. Ony ty linkový panely v RGB jsou kolikrát výraznější jak to co tu máme teď.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5785 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 dub 2024 04:44
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]