Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 51 z 232    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 232  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3696
08 čer 2005 23:12
V JŘ linky 720210 z roku 2001 jsou z/do Omic tytéž spoje, pouze s drobnými časovými posuny u některých z nich.


Offline
2792
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
V jízdním řádu 1997/1998 je taková linka pouze jedna: 720210 Brno--Radostice--Ivančice/Omice, přičemž do Omic jedou jen tři páry spojů denně:

Oběh:
720210/1 6:10 Brno, ÚAN -- 6:35 Omice, samoobsluha
720210/22 6:35 Omice, samoobsluha -- 6:54 Střelice, nák. středisko
720210/17 7:05 Střelice, nák. středisko -- 7:20 Omice, samoobsluha
720210/2 7:25 Omice, samoobsluha -- 8:00 Brno, ÚAN Zvonařka
720215/3 11:00 Brno, ÚAN Zvonařka -- 11:25 Střelice, nák. středisko
720210/21 12:55 Střelice, nák. středisko -- 13:15 Omice, samoobsluha
720210/20 13:20 Omice, samoobsluha -- 13:45 Brno, ÚAN Zvonařka


Offline
Uživatelský avatar

1625
10 čer 2006 20:45
Brno
Přátelé, sháním jízdní řády linek s konečnou Omice samoobsluha mezi roky 1998 až 2003. Mělo by se jednat o dvě linky, čísla bohužel nevím, nicméně v knižním JŘ byl sezam zastávek, tak by to mělo jít dohledat. Rozsah provozu si sice pamatuju, ale ve sbírce chybí, neměl by někdo?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
588
25 říj 2019 10:12
Vyřešeno díky uživatelům "michalk" a "b1". :-)


Offline
588
25 říj 2019 10:12
Neměl by někdo k dispozici knižní jízdní řád linkových autobusů z libovolné doby před IDS a případně by byl ochotný mi něco málo z něho vyfotit? Pokud se někdo najde, tak předem díky.


Offline
Uživatelský avatar

354
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
P.Haluza: Aha, OK, díky; v tom případě mám asi JŘ kompletní; já jsem na tý zastávce vystoupil a dál jsem už nešel, takže jsem předpokládal, že to byla nějaká mimořádná zastávka, třeba nově zřízená. V tom případě se nabízí dotaz, kdo má na starosti zastávkové stojany a jejich údržbu? To už samozřejmě patří jinam, ale pro člověka, co tam nejezdí denně to může být matoucí, i když chápu, že „za pár let se může do tý budovy nastěhovat jiná firma a název se bude měnit znovu“, ale tak přejmenovávání zastávek patří k dlouhodobému trendu, ne?
Třeba zrovna dneska jsem zjistil, že už neexistuje zastávka „Šlapanice, Evropská“, a že už tam (pravděpodobně dávno) nejezdí linka 77, ale E76 závlekem a to ještě jen někdy a navíc místo oné Evropské zastavuje na „CTPark Brno South“ – předpokládám, že byla přeřazena do zóny 101?
Mimochodem, když už jsme u toho přeřazování a přejmenovávání… nemá někdo náhodou přehled takto „postižených“ zastávek (třeba i mimo Brno, ale v rámci IDS JMK) třeba z posledních 10 let? Já si namátkou pamatuju přejmenovádní Vinařské a Edisonovy a přeřazení bývalé Sochorovy (navíc ještě přejmenované na Rosického nám.)…


Offline
2792
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Commscope by měl být přejmenován na IFE. Viz tohle:
http://www.tourbus.cz/orig/linky/720004.pdf
https://www.hrdinouvife.cz/jizdni_rad_2019.pdf


Offline
Uživatelský avatar

354
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Nemáte někdo k dispozici skutečný, úplný a platný JŘ CTP linky do Modřic (720004, dopravce Tourbus, a.s.)?
Psal jsem přímo do Tourbusu a nečekaně rychle mi přišla i odpověď včetně přiloženého .pdf souboru s platným JŘ… leč dnes jsem tou linkou jel a na trase jsou i zastávky neuvedné v JŘ (např. zast. Modřice, CTP, Commscope). Dokonce ani přímo na jmenované zastávce není JŘ s odjezdy z oné zastávky. Nevím, jestli nedělám něco blbě, ale IDOS mi to taky nedokáže vyflusnout a další jiný způsob, jak si zjistit všechny skutečné odjezdy ze všech zastávek na trase (snad kromě toho, že bych byl osobně přítomen na každé zastávce celý den) neznám… možná mají něco přímo firmy v lokalitě, ale k těm se zatím úplně nedostanu…
Mmch, kdyby náhodou tohle patřilo jinam, případně přesuňte; tohle vlákno mi ale přišlo jako nejvhodnější.


Offline
Uživatelský avatar

2558
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Jj, asi tak, takhle jsem to viděl před pěti lety, kdy mi stálo za to se projet Routemasterem.

Jinak jsou letos nějaké změny v zastávkách na znamení?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Jo, to je druhá strana mince, že po centru Londýna je ryhlejší jít pěšky jak jet autobusem někdy :D Ale teda tohle je úplnej extrém :-D

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

1338
17 črc 2010 21:41
Krno
No, zase je pravda, že londýnské uličky, nebo i širší ulice s různými ostrůvky a podobnými opatřeními, proti kterým máme v Brně pouze široké bulváry, těm kloubákům fakt dvakrát nenahrávají. A taky když tam průměrná dopravní situace vypadá (nebo aspoň před 2 lety vypadala) nějak takhle:
Příloha:
P6150404.jpg

tak se jim až tak nedivím, že jdou radši do výšky než do délky. :-)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Důvody jsem si přečetl a právě naopak - moc slušně je neshrnuje.

Pro neangličtináře wikipedie říká, že:
- proti dvoupatrákům berou více prostoru, hlavně v křižovatkách a hrozí zablokování provozu
- mediální masáž od cyklistů a motorkářů, že řidič má horší výhled a více mrtých úhlů
- 3 požáry vozů těsně po dodání, všech 130 Citar bylo kvůli tomu upraveno
- v Londýně se nastupuje předními dveřmi, kde se připadně i platí - u kloubáku více dveří, které řidič nestíhá hlídat, tedy více černých pasažérů, museli být najmuti dodateční kontroloři
- mediální masáž Borise Johnsona ve volbách na starostu Londýna, že pokud bude zvolen, jako první se zbaví těch hrozných vozů a nakoupí pořádné double-deckery

Abych řekl pravdu, první dva argumenty jsou ve stylu rozbíjení strojů za průmyslové revoluce - nevím o tom, že by v jiných státech byly kloubáky považovány za problém v provozu či přinášeli zvýšené riziko nehod. Je to o zvyku a zkušenosti řidičů.
Požáry - není problém kloubů, ale výrobce, který je navíc vyřešil.
Placení - jediný problém, jehož řešení by chtělo trochu kreativity.

Tedy moc chytrý z toho nejsem.


Offline
Uživatelský avatar

2558
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
colt274 píše:
Kloubový busy znají, do nedávna jim tam jezdily Citara, ale nesetkaly se s úspěchem :-s

Taky jsem si na první dobrou říkal, že to přeci nedává smysl, kloub musí být výhodnější a kapacitnější, ale anglická Wikipedie docela slušně shrnuje důvody, proč v Londýně byly s provozem kloubů problémy.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
432
24 lis 2017 11:40
Do výšky nebo do délky, proč ne obojí? Ultimativní kapacitní vozidlo by bylo něco takovýhoto, kdyby se upravilo pro MHD:)

https://www.google.com/search?q=neoplan ... AHoECAEQAA


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Kloubový busy znají, do nedávna jim tam jezdily Citara, ale nesetkaly se s úspěchem :-s

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
No u nich ale jezdí furt, protože defacto neznají kloubové autobusy a trolejbusy i tramvaje (kromě malého ostrovního provozu na okraji) po válce kvapně zrušily. Takže v takové několikamilionové metropoli, obsluhované povrchově pouze autobusy, nic jiného nezbývá, než aby jezdili s intervalem do 5 minut ...

Jinak i v ostravských doubledeckerech by mělo být možné stání v dolním podlaží, panují o tom ale nejasnosti - výrobce udává 7 míst k stání a celkovou kapacitu 75 osob, DPO v oficiálních dokumentech píše o 0 místech k stání. Tak uvidíme ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Problém je, že interval v Londýně se s naším absolutně nedá srovnat... Tam v centru neexisutje skoro čekání na autobus, to jezdí furt. Resp. nedal srovnat v době předpandemické...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Důchodci by se škrabali nahoru i kdyby jeli jen jednu zastávku ..


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
NNa a50 by se double deckery nasadit daly.


Offline
Uživatelský avatar

2540
13 črc 2009 13:42
Jo, však to dává smysl. Nahoru si sednou ti, kteří cestují na delší vzdálenost. Ti, co jedou jenom dvě zastávky na stojáka, nahoru šplhat ani nebudou.

Takže v londýnském uspořádání sedadel by se hodily třeba na brněnskou 78. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
V horním patře je stání zakázáno všeobecně - je to kvůli poloze těžiště autobusu. Autobus se stojícími lidmi v horním patře by je méně stabilní.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Pouze dole. Nahoře je zakázáno.


Offline
Uživatelský avatar

2540
13 črc 2009 13:42
A londýnské doubledeckery mají taky zakázané stání? Když jsou určeny pro MHD, a ne jenom pro turisty?


Offline
2792
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Výška jednotlivých pater doubledeckeru neumožňuje normálnímu člověku stání, navíc tam zcela chybí madla na držení (alespoň v tom horním patře). Bus tedy logicky není homologován pro stojící cestující. Otázka je, jak to budou kontrolovat a vymáhat v té Ostravě. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

2540
13 črc 2009 13:42
Aha, to jsem nevěděl. To je nějaký předpis?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5797 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 26 dub 2024 16:59
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]