Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4349 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 174  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2020 17:26 

Příspěvky: 1375
Od: 04 bře 2012 23:26
Když se „dlouhé“ soupravy dostaly na linku 12, mohou se z ní taky dostat.
Myslím, že je vcelku objektivní fakt, že 1 je víc vytížená.
Spojování aniter zní fajn, ale to úsilí bych věnoval spíš spojování T6 do trojic.

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2020 16:26 

Příspěvky: 187
Od: 24 lis 2017 11:40
no v rámci VP nebo GO spíš, ale jak sem říkal, asi to není perspektivní, ale prostě škoda, nic víc..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2020 15:34 

Příspěvky: 1370
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak gratis by to určitě nebylo a pochybuju, že by někdo předělával v rámci SP silovou kabeláž.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2020 15:27 

Příspěvky: 187
Od: 24 lis 2017 11:40
To už jsem slyšel od někoho, nemají, ale mohly mít (a mohly by mít..?). Proto píšu, škoda, že se u nás nespřahují (a nejdou protože se ani neměli spřahovat). Možná kdyby se upravily v rámci nedávných oprav, ale asi teď už to není prespektivní, otázka, co by to stálo.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2020 13:17 

Příspěvky: 1370
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mnadenicek: Anitry nemají spřáhla ani elektriku nachystanou na trvalé ovládané spojení ve dvojici, takže je asi těžko bude někdo spojovat.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2020 13:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3050
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Izmaill píše:
Ale hlavně tady přestaň brečet, kdo to má furt číst.


na to je jednoduché řešení, které mi docela funguje :-)

Příloha:
screen (Malé).png


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2020 12:49 

Příspěvky: 187
Od: 24 lis 2017 11:40
že to sem zase tahám, ale škoda, že v Brně nespojujeme Anitry. Nedostatek řidičů by neřešily, ale počet velkokapacitních souprav ano.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2020 12:43 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5651
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Dlouhé soupravy se na linku 12 dostaly už dost dávno celkem logickým způsobem. V prázdninovém režimu delších intervalů není potřeba tolik souprav na linku 1 a tak se zbytek využívá na 12 k zajištění nizkopodlažnosti a navýšení kapacity při prodloužených prázdninových intervalech.

Ještě je třeba znovu připomenout, že o nastavení jízdních řádů a přepravní kapacitě rozhoduje město. DP je pouze dopravce, který plní zadání.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2020 11:26 

Příspěvky: 27
Od: 02 črc 2014 21:29
A já se vsadím, že kdyby Naxashi bydlel na trase linky 12, bude požadovat LF2+LF1 výhradně na lince 12 stejně, jako teď tady řve po tom samém na lince 1.

Jestli tě tak strašně štve, že na trhackach linky 1 mají jezdit jen 2x T3, kup si auto, nebo začni ty tramvaje řídit - obojí ti zařídí tunu prostoru kolem sebe. Ale hlavně tady přestaň brečet, kdo to má furt číst.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2020 11:14 

Příspěvky: 1375
Od: 04 bře 2012 23:26
Bylo toho tu řečeno mnoho, zejména ten typ reakcí, který jsem čekal a který budu ignorovat.
Proč je na 12 LF2+LF1? Je to tam doopravdy kapacitně nutné? Vím, že ta linka je plná, ale zároveň doufám, že všichni víme, že na 1 tohle udělá víc dobra. Nehledě na to, že vidím 1 trojici T6. OK. Kde je zbývajících 5?
Nejsou řidiči? Tak delší vozy. Primárně na nejobsazenější linky. Protože mi je vcelku jedno, že „dlouhý“ vůz jel na předchozím kurzu a pojede na následujícím, když mi přijede dvojice starých, rozvrzaných verglů, ještě ke všemu přecpaných. Stejně tak mi bude jedno, že to je posila na zkráceném úseku. Prostě to nefunguje tak, jak si někteří myslí.
Jasně, já tu mohu chápat, že nejsou řidiči a zejména není vozovna pro pořádné vozy, aby pak ty pořádně vozy mohly být. Tohle je ale obyčejnému cestujícímu zcela jedno.

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2020 22:05 

Příspěvky: 23
Od: 18 led 2019 19:22
Citace:
Vzhledem k tomu, že díky prodlouženým intervalům je část LF2+LF1 na dvanáctce, nic jiného, než 2*T na posílení jedničky nezbývá.

Proč jezdí na 12?
A co takhle 3*T3


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2020 19:45 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5651
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Naxashi píše:
To si snad dělají …
Na linku 1, která je přeplněná už teď, chtějí nasadit dvojice T3? To tam jsou doopravdy tak moc mimo realitu?
Jasně, proč ne, že jo. Nebo tam rovnou dát K2, že… Proč by ne. A vůbec, dlouhé soupravy jsou přeceňované, na 1 nasaďme starý T3, ve dvojicích nebo sóla, jak se komu bude chtít.
Neuvěřitelný, tohle, fakt.
Tohle! Tady, tohle, to je přesně to, proč lidi raději jezdí autem. Mít já auto, taky to udělám. Tohle je doopravdy nejlepší motivace, co jsem kdy měl, pořídit si…no, auto ne, ale kolo. A pokud by se někdo obtěžoval (z DPMB) zeptat se na důvody, tohle by byl důvod. Příliš krátké spoje, vypravenost je zcela mimo realitu, a nyní, když už by bylo velmi vhodné mít normální provoz, tak máme stále ten prázdninový.

Vzhledem k tomu, že díky prodlouženým intervalům je část LF2+LF1 na dvanáctce, nic jiného, než 2*T na posílení jedničky nezbývá.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2020 17:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1557
Od: 19 led 2014 12:31
Bydliště: Brno - Maloměřice a OBŘANY
Přejezdy na linku č. 5 zůstávají (v podobě kurzů 01001, 01003, 01004, 01005). Kurz 01003 večer ještě točí i tu zmíněnou trojku.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2020 16:49 

Příspěvky: 1370
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To je změna na desítce s tím stálým kurzem 01004, býval 01002 a teď jsou asi 4 přejezdové na pětku a jeden, tusím, na trojku večer. Bude to pokračovat, nebo budou ty přejezdy nějak jinak?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2020 16:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6192
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Naxashi: asi jezdíš člověče jinou jedničkou, než já. Já jezdím i v době špičky a přeplněné spoje si sice zaslouží posílení, ale myslím, že ten JŘ od pondělí se dostatečně blíží reálné poptávce. Obecně: stále řada zaměstnanců má možnost homeoffice, nejsou tu studenti. Takže úbytek cestujících stále platí.
Navíc, jak tu psali jiní, zaměstnanci s malými dětmi čerpají OČR. Kde má DP zajistit výpadek těchto řidičů? To je pro jakéhokoliv zaměstnavatele fakt problém. Přihlaš se jim jako řidič. Tím navíc budeš mít rezervované sedadlo ve voze s luxusním výhledem na trať. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2020 13:51 

Příspěvky: 172
Od: 27 pro 2004 12:45
Jakub S. píše:
Pokud k tomu ježdění autem přidáš i to, že na tady na fóru přestaneš brečet, určitě ti nepoděkuju jenom já. Naprosto zásadní důvody, proč musí být udržován stále prázdninový jízdní řád, tu už několikrát byly představeny. Buďme rádi, že krom OČR neskončilo větší množství řidičů v karanténě atp., to by jezdilo spojů ještě méně.

Největší problémy jsou ty "OČR", stejně jako třeba u nás ve firmě. Naprosto nesmyslné bylo to posunutí hranice z 10 let na 13. Dříve to bylo hodně přísné, např. děcka s horečkami v 11 letech... a měl jsi smůlu, poraď si jak umíš. Teď naopak zdravá děcka ve věku 13, která rodiče k skoro k ničemu nepotřebují a najednou se musí o ně rodiče nezbytně nutně starat. Nechápu v čem u toho hodnocení samostatnosti těchto děcek nastala změna. A to chtěli lidovci posunout OČR, aby to platilo snad i pro "18 leté děti"... uff! Ale to je bohužel politika. Zpět k intervalům. Taky bych se již raději vozil v jedničce do Bystrca v intervalu 5-5, zvlášť nyní od pondělka, ale pokud jsou ti zaměstnanci DPmB doma a využívají toho, co jim stát nabídl, tak prostě dopravnímu podniku nic jiného nezbývá a musí jezdit s tím, co má k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2020 13:42 

Příspěvky: 583
Od: 17 říj 2011 09:57
Bydliště: Brno-Bystrc
Vypadá to, že budou. Ironií ovšem je, že na pětiminutový interval d-1 v celé trase chybí 1 (slovy jedna!) souprava. Ale ne, my přidáme jen 6 souprav místo 7, které rozbijou interval a návaznosti v Bystrci a zajistí posílení jen na polovině trasy. Mimochodem, pokud by se chtělo, tak by se dal pětiminutový interval vyjezdit i s tímto počtem souprav, časy na obrat by vycházely 15 a 5 minut, což by v období špičky bylo snesitelné. Ach jo.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2020 13:29 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1943
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
No a nebudou ty tétrojky tak náhodou jenom na těch zkrácených spojích? Tzn., že na spojích Řečkovice - Bystrc budou nadále jezdit Varia nebo trojice?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2020 13:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2813
Od: 29 srp 2009 19:30
Pokud k tomu ježdění autem přidáš i to, že na tady na fóru přestaneš brečet, určitě ti nepoděkuju jenom já. Naprosto zásadní důvody, proč musí být udržován stále prázdninový jízdní řád, tu už několikrát byly představeny. Buďme rádi, že krom OČR neskončilo větší množství řidičů v karanténě atp., to by jezdilo spojů ještě méně.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2020 13:10 

Příspěvky: 1375
Od: 04 bře 2012 23:26
To si snad dělají …
Na linku 1, která je přeplněná už teď, chtějí nasadit dvojice T3? To tam jsou doopravdy tak moc mimo realitu?
Jasně, proč ne, že jo. Nebo tam rovnou dát K2, že… Proč by ne. A vůbec, dlouhé soupravy jsou přeceňované, na 1 nasaďme starý T3, ve dvojicích nebo sóla, jak se komu bude chtít.
Neuvěřitelný, tohle, fakt.
Tohle! Tady, tohle, to je přesně to, proč lidi raději jezdí autem. Mít já auto, taky to udělám. Tohle je doopravdy nejlepší motivace, co jsem kdy měl, pořídit si…no, auto ne, ale kolo. A pokud by se někdo obtěžoval (z DPMB) zeptat se na důvody, tohle by byl důvod. Příliš krátké spoje, vypravenost je zcela mimo realitu, a nyní, když už by bylo velmi vhodné mít normální provoz, tak máme stále ten prázdninový.

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2020 12:57 

Příspěvky: 2
Od: 09 lis 2019 10:00
Naxashi píše:
Ty intervaly jsou otřesný. Nebylo by jednodušší prostě 5 minut, plošně, všude? Nedělat tyhle složité věci?
Protože už vidím, jak mi ujede před nosem něco, co by normálně jelo za minutu, a já tam budu tvrdnout dalších alespoň 7, protože na čas to samozřejmě nepojede. Aneb…to samý. Stále.
Fakt nemám rád tyhle nesystematičnosti a PJŘ. Prostě intervaly 5, 10, 15 a 20…jednoduché, použitelné…

Myslím si že momentálně dát 1ku do intervalu 5-5-5 by byla blbost, protože by potom byly nesmyslné proklady (s 6 nebo s 3/11)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2020 11:55 

Příspěvky: 2341
Od: 01 črc 2006 22:24
Bydliště: Bedřichovice
A ty kurzy 010xx jsou v takovém počtu proto, že budou posilovat d-8 na Novolíšeňskou.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2020 05:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1606
Od: 03 zář 2009 13:18
butter píše:
ms222:
- 1 se vrací 2xT3, na kurzech
- 10 (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10) K2,
- 55 se vrací o výkendech klouby, x55 (05552 mini)

Po "na kurzech" končí sdělení k 1? První řádek končí prázdnem, druhý čárkou, proč?
Na 10 bude deset kurzů (pořadí) nebo co znamená číselná řada v závorce? Na 10 bude všude K2 nebo jen možnost a lze potkat nízkopodlažní.
Více laicky, prosím.

Na 1 budou T3 na trhačkách 37., 39., 41./1 a
T6 na trhačkách 42., 44., 46./1.

Na 10 není předepsaný žádný garantovaný vůz.
A všechny uvedené kurzy 10 kromě 4./10, jsou trhačky.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2020 13:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 196
Od: 11 srp 2012 21:46
Ono totiž aby ten cyklobus byl k něčemu, tak by byl ideální systémový takt - například vždy 1 za hodinu po celý den ve stejnou minutu, ideálně ještě s návaznostmi v Židenicích na vlaky S2/S3 a opačně. Pokud není zaveden systémový takt, je víceméně lepší kloub po 20 minutách v celé trase...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2020 22:12 

Příspěvky: 1370
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Takže už nebudou na A-55 cyklonosiče? Na kloubech nejsou... ještě nějaká větší změna?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4349 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 174  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 31 kvě 2020 12:34
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]