Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 61 z 231    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 231  Další
Autor Zpráva
Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Linka 1 je taky plná. Jako obvykle. Kdy budou rozumné intervaly na té?
Kdy budou striktně klouby na 44/84 s nějakým rozumným intervalem?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Tak doufám, že tu 30 bude mít kdo a čím jezdit, protože je fakt, že to už je mnoho týdnu plná víc, než je záhodné :)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Online
7090
27 úno 2010 07:40
OndraS píše:
no ale taky zepár trolejbusů confused

Soudruhu majore, jednotka nastoupena, vozy ještě nepřijely.
Nezajímá, nastupovat!


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Od 25.5. bude " v plném" linka 30, za současného již ponechaní neprázdninové 31/33.

No a do plných jízdních řádů jako takových nám chybí par řidičů, no ale taky zepár trolejbusů confused

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Vzhledem k současné natřískanosti spojů (a ještě v současné situaci) mi přijde trochu šílené pokračovat s prázdninovými JŘ. Podniky prostě obnovují provoz a lidi začínají chodit do práce. Ne každý den v týdnu, ale i tak.
A ano, myslím si, že „i na ten měsíc“ to má smysl. Vůbec, PJŘ zrušit, protože co bude o prázdninách? Stejný počet lidí jako teď, a teď to nestačí, intervaly příšerný, ujede ti to o pár sekund před nosem, a seš vytrestanej věčným stáním… A pak ti přijede narvanej spoj.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
609
24 čer 2005 20:56
P. Haluza píše:
V regionální dopravě by se měl obnovit normální provoz bez některých nepotřebných školáků (tam, kde školák jen posiluje běžný spoj), nočních spojů atd.

I v případě některých linek ve velmi četném intervalu došlo k omezení.
Například linka 406 nebo linka 702 mají místo běžného intervalu 10 minut interval 15. U linky 406 toto opatření společně se zrušením školní posily na 153, ranního obratu do Biskoupek a drobných omezení dpoledne uspořilo 2 vozy.
Podobně na Šlapanicku se ruší ranní posila do Podolí a do Jiříkovic a některé spoje jsou mírně pokrácené. Navíc 48 jezdí v režimu prázdniny což stále šetří 1 bus.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
V regionální dopravě by se měl obnovit normální provoz bez některých nepotřebných školáků (tam, kde školák jen posiluje běžný spoj), nočních spojů atd.


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Ano, bude a poměrně nečekaně razantně. Ale prázdninový provoz jako celek zůstává.


Offline
1204
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Bude se od příštího týdne posilovat doprava? Zaslechl jsem něco, že by se měly posilovat aspoň špičky ráno a odpoledne. Nevíte někdo jestli to je pravda?


Online
7090
27 úno 2010 07:40
https://portal.cisjr.cz/Search.aspx?c=7&mi=2

Tady si zadej 737012, můžeš srovnávat 5 posledních variant.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Máte někdo prosím k dispozici JŘ linky 12 před změnou? Popř. dá se k nim někde dostat online?
Zajímal by mě procentní nárůst spojů ve špičkách.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
To bude tím, že jsem víc jak měsíc nebyl nikde pít. :D


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
Po měsíci postřeh :mrgreen:
https://www.bmhd.cz/aktuality/aktualita.php?1618


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Ony nejedou posilové rozjezdy před půlnocí? :shock:


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No, mohly by se zamyslet obce a dočasně pozastavit financování objednaných nočních spojů, když jaksi nemají koho vozit. :mrgreen:


Online
7090
27 úno 2010 07:40
Mexa píše:
Mám strach aby Kordis nevymyslel nějakej nesmysl, Babiš řekl že doprava se bude naopak posilovat. To že DPMB přechází na prázdninový režim sice není posílení, pořád to ale nebude moc znát vzhledem k tomu jak jsou šaliny prázdný. Pokud ale pojede nějaká regionálka 1x za 3 hodiny nebo delší trasy, už to může být problém a věřím tomu že Kordis tohle není schopnej vymyslet správně a bude to peklo. No a jestli do toho vláda neprodlouží omezenej pohyb, tak budou venku zas všichni, ale spoje budou ořezaný. To co se Kordis chystá udělat na další týden tu mělo být už v tomhle týdnu. Ale chápu že to nejde vše hned.

Kordis jen plní přání kraje. Žádné opatření není jeho nápad.


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
xxx píše:
Kámo, tys ještě nebyl v Pardubicích. :D


Já jo, pravidelně, a místní MHD mě "donutila" si tam sehnat kolo a prostě ho mám u nádraží, jako všichni ostatní. :mrgreen: Během dvou minut mi ujedou tři linky a dvacet minut pak nic.

Mexa píše:
(pokud to vláda neprodlouží)

:-"

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ano, tím pádem z 5 minut je 7-8 minut (tedy pravidelně se opakující cyklus po 15 minutách), tedy v 50 % případů dojde k lehkému snížení přestupního komfortu tam, kde dnes přestupní návaznost je. V jiných případech naopak může dojít ke zlepšení přestupní návaznosti. Logicky z rozsahu brněnského provozu nemůže navazovat vše.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
No on si zřejmě neuvědomil, že se prázdninový takt prodlužoval z 12 minut na 15, no...


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Z hlediska návazností se Naxashi sice rozčiluje dobře, ale zbytečně. Která linka má nyní interval 12 minut, aby nezapadala? Základní intervaly jsou snad u všech linek 15 minut ve špičce (tramvaj za tu dobu jede 3x), v sedle 20 minut (tramvaj za tu dobu jede buď 2x, nebo 4x). Z hlediska intervalového JŘ jsou návaznosti to celý den stejně - nehodnotím teď, jestli stejně dobře, nebo špatně.

Mmch má poslední zkušenost: Přes den včera v tramvajích řádově nízké desítky lidí, takže v současnosti prodloužení intervalu opravdu půjde bez ztráty komfortu, asi klidně i na víkendovou úrověň. Navíc lidí stále ubývá, oproti pátku další výrazný pokles. A ode dneška už nemusím jezdit ani já...
Spíš jsem zvědav, zda a jak bude vymáhána povinnost nosit ochranu úst a nosu. Protože při včerejším setkání s chrchlajícím bezďákem o úspěchu tohoto opatření (ačkoliv je zcela jistě prospěšné) začínám trochu pochybovat a to i za předpokladu, že by všichni měli roušky. A aby při jeho vyhazování někdo chytil kromě případného korouše i žloutenku či něco podobného, asi nikdo nestojí...


Offline
Uživatelský avatar

182
27 pro 2011 22:32
Blansko
Jak to vidíte s tou změnou od 23.3.? Zejména co se týká toho "U některých linek bude zaveden speciální jízdní řád." Paradoxně po tom co největší peklo možná v česku skončí (pokud to vláda neprodlouží). Tohle se ale týká nedostatku řidičů.

Třeba taková mnou často diskutovaná linka 504, tam by se to hodilo, i když s tím už teď nesouhlasím. (ač jsem původně byl lehce proti 504)

Klidně by mohla jezdit omezeně (ale zas né moc aby v jednom buse nebylo moc lidí) napadla mě i možnost že by se vrátila 105, stejně nikdo nejezdí moc, tak by to lidé přežili že to jede zase déle jak dříve. To je ale asi nereálné kvůli smlouvám, smlouvy ale neznám tak nevím. Přeci jen i v této době jsou potřeba nějaké výkony ale, pokud by teď zase jezdil jen ČSAD Hodonín, co by bylo s ostatníma. Asi to moc přeháním :D

Ono je ale těžké odhadnout co se bude dít, na jednu stranu spoje by se neměly moc ořezávat, aby nejezdili plné (ideálně 15 lidí v buse max) na druhou stranu nemá kdo jezdit a i pro řidiče by bylo lepší být doma.

Mám strach aby Kordis nevymyslel nějakej nesmysl, Babiš řekl že doprava se bude naopak posilovat. To že DPMB přechází na prázdninový režim sice není posílení, pořád to ale nebude moc znát vzhledem k tomu jak jsou šaliny prázdný. Pokud ale pojede nějaká regionálka 1x za 3 hodiny nebo delší trasy, už to může být problém a věřím tomu že Kordis tohle není schopnej vymyslet správně a bude to peklo. No a jestli do toho vláda neprodlouží omezenej pohyb, tak budou venku zas všichni, ale spoje budou ořezaný. To co se Kordis chystá udělat na další týden tu mělo být už v tomhle týdnu. Ale chápu že to nejde vše hned.


Naposledy upravil Mexa dne 17 bře 2020 13:01, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Kámo, tys ještě nebyl v Pardubicích. :D Tam se matematika při tvorbě jízdních řádů nepoužívá vůbec. Nějaká soudělnost čísel jim je tam úplně neznámá. Tam pro tvorbu jízdních řádů používají generátor náhodných čísel. Síť linek tvoří milion čar vedených křížem krážem odevšad všude a přitom odnikudy donikudy. Logiku bys zde nenašel vůbec v ničem. Jejich "systém" by nepochopil ani Einstein.

Tady můžeme být rádi, že máme takty, jaké máme. Někde toto slovo ještě ani neznají. Ano, opravdu tam více než polovina linek nejezdí v taktu, ale "kdy se tomu zrovna zachce". Než jsem tuto malebnou východočeskou vesnici objevil, nedovedl jsem si něco takového vůbec představit. A když už nějaké dvě souběžné linky jedou v taktu, tak jedna jede po 10 minutách a druhá po 12. Apod. Neuvěřitelné, že?

Schválně zkus třeba na tohle aplikovat matematiku. Jen doplním, že až do Pardubiček to jede v souběhu s jinou linkou. Ano, správně, bez prokladu.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Tohle je fakt neskutečný.
To nikdo nerozumí soudělnosti čísel? Že pokud tu mám řadu 5, 10, 15, 20, 30, tak je to všechno dělitelné 5, tudíž přestupy jsou v pohodě (až na případy jako 10 ↔ 15 nebo 15 ↔ 20, ale ty jsou vcelku nepravděpodobné v síti MHD), stejně dobře by to fungovalo v případě 6, 12, 18, 24, 30 (pokud ta neskutečná ohyzdnost a zločin proti všemu, co je dobré, jako PJŘ má existovat, tak takhle a pouze takhle). interval 5×n se dá vcelku dobře zapamatovat, interval 6×n ne, ale přestupy stále jsou.
Ale pokud se sem hodí nesoudělný věci, jako 7,5, 10, 12, 20 apod., tak všechno jde z okna. To to fakt nikomu nedošlo? Děcka ve školách se vždycky ptají, k čemu jim bude matika. K tomuhle! To je přesně ono. Abys pak jednou neudělal JŘ, co nestojí za nic a jen odradí lidi od cestování. A není to jako kdyby to byly matice, derivace, integrály, nebo analytika v hyperkomplexním prostoru. Ne, tohle je prostě základ.
Těšit mě může jen to, že tím momentálně stejně nikdo jezdit nebude, takže DPMB klidně může nasadit víkendové JŘ globálně, na které je potřeba minimum řidičů a vozů, a i tak vozy budou jezdit poloprázdné, vzhledem k tomu, že jsou všichni doma na HO.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Xxx: nějaké návaznosti se zhorší, jiné zůstanou stejné, jiné se zlepší.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
https://www.facebook.com/26336540369138 ... /?sfnsn=mo

Nerozhasí se tím všechny návaznosti, když autobusy pojedou v jiném taktu než šaliny?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5775 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 231  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 13:09
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]