Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1421 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 57  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 07 pro 2019 12:27 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2778
Od: 29 srp 2009 19:30
ds píše:
Největší překvapení je pro mě linka 43.

Ještě jedno doplnění ke změně orzganizace na a43. Dle prosincového královopolského obecního plátku změnu požadovali na říjnové schůzce s představiteli MČ Krpole také lidé ze Sadové kvůli údajně nedostačující kapacitě spojů (můj osobní pohled je, že reálně mohlo jít pouze o několik spojů mezi 7. a 8. ranní). Ve výsledku si ale myslím, že rozhodující bylo převedení spousty autobusových linek ze základního intervalu 10' na 15' a zachování návaznosti se spoji do/z Útěchova.
Nejvíce se ale divím vloženým spojům v sedle. To jsou naprosto vyhozené peníze a ta sanitka, co to jezdí mohla být klidně trhačková.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 pro 2019 11:30 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1810
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Tak oni s tím lidi jezdit budou, protože jim nic jiného nezbyde... Ale obyvatelé Líšně z té výletní jízdy přes Vinohrady budou jistě nadšení.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 pro 2019 10:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3022
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
klouby jsou o víkendech předpokládám jen adventní posílení. A když jsou podle vás všech nové trasy 55 a 78 k ničemu, tak tím taky nikdo nebude jezdit a klouby tuplem nebudou potřeba :)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 pro 2019 09:54 

Příspěvky: 2264
Od: 01 črc 2006 22:24
Bydliště: Bedřichovice
A koukám, že klouby na 55 a 78 byly jen víkendovou specialitou, v pracovní dny se přece ten interval je mnohem kratší než ten víkendový a tolik lidí nejezdí, takže nejsou potřeba. ](*,)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 pro 2019 09:32 

Příspěvky: 2264
Od: 01 črc 2006 22:24
Bydliště: Bedřichovice
Tak nově vytvořená garantovaná nenávaznost mezi 78 od Slatiny a 509 směr Měnín na Chrlickém náměstí včera ověřena v praxi. A funguje, k velké radosti cestujících. :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 pro 2019 00:59 

Příspěvky: 1155
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak na téhle trhačce je zajímavé jen nasazení kloubů, jinak prý jezdí, jak jsem se tu nedávno ptal, stále 57 ráno ze ŠČ na Mendlák. Jen nevím, jestli to pořád jezdí Crossway, nebo spíš nějaký městský plyňák. Každopádně dojezd až na Nemocnice Bohunice dává větší smysl, než konec na Mendláku.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 30 lis 2019 19:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1521
Od: 19 led 2014 12:31
Bydliště: Brno - Maloměřice a OBŘANY
Ještě celkem zajímavou novinkou bude vedení dvou spojů 57 před osmou hodinou ranní ze Štefánikovy čtvrti (resp. Haškovy) dále jako linka 25 až k bohunické nemocnici - na trhačkových kurzech 05722 a 05723, kterých se tato změna týká, budou nasazeny kloubové vozy. A kloub by měl jezdit i na trhačkovém kurzu 05721, který bude jako dva předešlé jezdit ráno a odpoledne spoje Tomkovo náměstí-Haškova (a 05723 ještě spoj 75 s trasou Vozovna Slatina-Stará osada po páté ráno).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 30 lis 2019 11:28 

Příspěvky: 2187
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
To je pravda, spojení pro řidiče do Slatiny bude mizerné, délka cesty se zdvojnásobí až ztrojnásobí, podle toho v jakou hodinu, takže trhačkáři si toho volna mezi směnami už moc neužijí.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 30 lis 2019 11:12 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7507
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
No a ještě k té Líšni. Spojení velké části Líšně se Slatinou je v prd... Konkrétně částí vozovna, Černovičky a část teras linkou 75. Garantovaný přestup na Bělohorské 55->75 a opačně (když teda řidič vyčkal a nevykašlal se na to) bylo Bartákova - Vozovna Slatina 10 minut, teď podle IDOSu 16 minut, dva přestupy ve dvou minutách, což je prostě nereálné, nebo 25, 29 minut a místo 4km, 10km. A když se někde nestihne přestup, tak čekání na další 75 krásných 15-20 minut. No nekup to. Z Líšně jezdí plno šoférů na Slatinu a už nějaký rok se nedá na vozovně zaparkovat auto, když ten nesmyslný kousek musí jezdit autem, aby se tam vůbec na nástup dostali. To je prostě kvalita.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 30 lis 2019 09:16 

Příspěvky: 34
Od: 29 lis 2017 11:29
Jakub S. píše:
Něco málo dalším rozvoji (zejména) trolejbusové infrastruktury a vozového parku. Na spadnutí je údajně VŘ na 20 kloubových vozů, uvolnění vozovny Husovice pro retrovozy a investice do trolejbusové části vozovny Slatina.

Dovolím si reagovat na tento příspěvek zde, ať se zbytečně nezapleveluje vlákno DPMB v TV a tisku. DPMB na jednu ztratu tvrdí, že budování nových trolejbusových tratí je již u konce, na druhou stranu ty změny, o kterých se píše v článku, podle mě nějaké diskuse o trolejbusové síti vyvolají. Pokud se zruší pro trolejbusy husovická vozovna a rozšíří se slatinská, tak bych viděl skoro jako nutnost, aby nově plánovaná manipulační trať po Jednovnické zůstala už natrvalo, notabene když se tam ještě bude stavět měnírna. A pak se logicky nabízí vést tudy nějakou pravidelnou linku. Kdyby se sem přesměrovala 25 nebo 26 (druhá z nich by zůstala na Jírovu), bylo by to velké zlepšení spojení Slatiny se severem Brna, pokud by se zřídila linka z Jírovy, tak by to zase mohlo obstojně kompenzovat současné změny vedení autobusových linek v Líšni (v překladu, líšenští by místo židenického Kauflandu začali jezdit do slatinského). Naopak pokud se nebude realizovat trolejbus na nové lískovecké nádraží, tak začíná postrádat smysl vedení trolejbusů na Osovou. Spojení Nemocnice-Osová bude zajištěno šalinou, plus tam jezdí ještě 50 a 69. A na Mendlák již jezdí z Osové d-6. Po dostavbě šaliny k nemocnici se pro Kamenný vrch jistě stane hlavním přestupním uzlem směr centrum právě Nemocnice. Nabízí se pak otázka, zda nespojit 25+26 v jednu linku, kdy by se jezdilo závlekem přes Nemocnici. Ten, kdo cestuje z Kamenného vrchu do Pisárek a na Mendlák by měl i nadále a-35, čímž by tato linka aspoň získala nějaký smysl.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 lis 2019 15:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1269
Od: 10 čer 2006 20:45
Bydliště: Brno
Linka 67 bude po současné výlukové přes Škrobárenskou jezdit od prosince trvale a zůstane tak i po ukončení výluky, viz informační leták co se rozdává po městě.
51 pojede z Bystrce k nemocnici, pak na Osovou a po 403 do Ostopovic, tam se otočí a bez zastávek zpátky přes Ostopovice do Moravan a na ÚH (pokud to zde již bylo, tak se omlouvám)

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 lis 2019 13:39 

Příspěvky: 9180
Od: 15 led 2005 23:41
Tak nějak podobně si myslím, že by to mohlo být i na linkové/městské dopravě. Ono by to možná dost zachránilo situaci. Jenže kraj je na subdodávky na IDS naladěn dost nepříznivě, i když chápu proč.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 lis 2019 13:38 

Příspěvky: 132
Od: 24 lis 2017 11:40
Tomáš N. píše:
Zkusil jsem vypsat seznam změn režimu zastavení na některých zastávkách při porovnávání mezi starými a novými JŘ. Neprocházel jsem noční linky.
Snad je vše, co jsem vypsal, správně.

Pisárky z (o) na (w)
Hybešova ze stálé na (o)
Fügnerova z (o) na (w)
Bieblova z (o) na (w)
Tomanova z (o) na (w)
Pod nemocnicí z (w) na (z)
Čtvrtě ze stálé na (w)
Výstaviště, hlavní vstup z (w) na (z) (pouze zastávka pro trolejbusy a busy)
Vlčnovská z (o) na (w)
Prušánecká z (o) na (w)
Bořetická z (o) na (z)
Vozovna Slatina z (w) na (z)
Högrova z (o) na (z)
Vojenská nemocnice z (w) na (z) (pouze zastávka pro linku 82)


Koukám, že hlavně o víkendu by se dalo zrychlit...projeví se to nějak v jízdních dobách?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 lis 2019 12:49 

Příspěvky: 4663
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Tak na výlukách jezdí ten, kdo vyhraje výběrové řízení, a s ním dopravci, které si najme jako subdodavatele.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 lis 2019 12:40 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 517
Od: 28 črc 2013 14:13
Bydliště: Brno Juliánov
Tomáš N. píše:
Pisárky z (o) na (w)
Hybešova ze stálé na (o)
Fügnerova z (o) na (w)
Bieblova z (o) na (w)
Tomanova z (o) na (w)
Pod nemocnicí z (w) na (z)
Čtvrtě ze stálé na (w)
Výstaviště, hlavní vstup z (w) na (z) (pouze zastávka pro trolejbusy a busy)
Vlčnovská z (o) na (w)
Prušánecká z (o) na (w)
Bořetická z (o) na (z)
Vozovna Slatina z (w) na (z)
Högrova z (o) na (z)
Vojenská nemocnice z (w) na (z) (pouze zastávka pro linku 82)


Škoda, že se zastávka Špačkova nezměnila ze (z) na (w). Na té zastávce vystupuje stejně (možná i víc) lidí, jak na Podlomní, která je pouze na (o)

_________________________________
Jsem dost nechápavej člověk, proto se nedivte, že mám někdy blbý otázky


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 lis 2019 12:19 

Příspěvky: 9180
Od: 15 led 2005 23:41
No, zase takové dobrodruhy ne :-D


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 lis 2019 11:56 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 558
Od: 20 říj 2006 16:11
Bydliště: Újezd u Brna
Mauricio píše:
Když pominu, že z různých administrativních, smluvních a závzkových důvodů není toto tak jednoduché, tak ti řidiči nejsou nikde. Opravdu nikde. 5 ze 6 dopravců, kde mám brigády a tak trochu znám tamní situaci, jezdí personálně "na doraz", 3 ze 6 zavedli tzv. "dispečerské turnusy", kde jezdí lidi z kanclů a dílen, aby se potřeba řidičů nějak pokryla, 4 ze 6 upravily turnusy přidáním spojů a poznámky "turnus neodpovídá zákonným předpisům"... O tom, že se se neberou zájezdy, ČD apod., ani nemluvím, byl jsem svědkem situace, kdy se zákazníkovi řeklo: "Pokud na to neseženu brigádníka, nemůžu Vám vyhovět." Takže ne, to, co píšeš, není řešení. Řešení by bylo nabídnout část výkonů alternativním dopravcům (většinou soukromníci - ti maji lidí paradoxně dost) formou subdodávky (tak, jak se děje na příklad na PID).


Hmm zajímavé, ale tak nějak jsem tušil, že situace s řidiči není nikterak růžová nikde. Což už je patrno z všudepřítomných lákacích inzerátů na vozidlech snad všech dopravců. Pravda, na náhradní dopravě ČD je občas k vidění pestrá směsice vozidel linkových i zájezdových stylem, co se kde sežene. Často tam býval ve větším počtu vidět Dopaz ( se staršími autobusy bez IDS výbavy). Ti alternativní soukromnící jsou myšleni jako ti poskytující občasnou a zájezdovou dopravu, co mají tak obvykle cca 1-3 autobusy?

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 lis 2019 11:28 

Příspěvky: 4663
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Miropiro: Ta na Pálaváku jim nestačí?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 lis 2019 10:57 

Příspěvky: 9180
Od: 15 led 2005 23:41
Izidor píše:
Pokud je tu problém s nedostatkem řidičů u DPMB a z toho plynoucí prodlužování intervalů na linkách, daly by se nabídnout některé spoje v MHD Brno i ostatním dopravcům, pokud ovšem mají vozovou kapacitu a taky dostatek řidičů?


Když pominu, že z různých administrativních, smluvních a závzkových důvodů není toto tak jednoduché, tak ti řidiči nejsou nikde. Opravdu nikde. 5 ze 6 dopravců, kde mám brigády a tak trochu znám tamní situaci, jezdí personálně "na doraz", 3 ze 6 zavedli tzv. "dispečerské turnusy", kde jezdí lidi z kanclů a dílen, aby se potřeba řidičů nějak pokryla, 4 ze 6 upravily turnusy přidáním spojů a poznámky "turnus neodpovídá zákonným předpisům"... O tom, že se se neberou zájezdy, ČD apod., ani nemluvím, byl jsem svědkem situace, kdy se zákazníkovi řeklo: "Pokud na to neseženu brigádníka, nemůžu Vám vyhovět." Takže ne, to, co píšeš, není řešení. Řešení by bylo nabídnout část výkonů alternativním dopravcům (většinou soukromníci - ti maji lidí paradoxně dost) formou subdodávky (tak, jak se děje na příklad na PID).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 lis 2019 10:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2323
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
xxx píše:
Pokud někdo potřebuje jet z Vinohrad k Dělnickému domu, může dojet trolejbusem na Čejkovickou a ztama dojít na Malou Klajdovku na autobus 58/78. Je to kousek. Takhle má 78 zbytečně dlouhou trasu.

Na druhou stranu se tvoří spojení Vincek s poštou. To jsem neuvažoval ani já ve svém návrhu.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 lis 2019 10:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1810
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Pokud někdo potřebuje jet z Vinohrad k Dělnickému domu, může dojet trolejbusem na Čejkovickou a ztama dojít na Malou Klajdovku na autobus 58/78. Je to kousek. Takhle má 78 zbytečně dlouhou trasu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 lis 2019 09:22 

Příspěvky: 4663
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
xxx píše:
Jaký mají smysl dvě linky ze Staré osady na Vinohrady? Tu 27 zrovna můžou zrušit úplně.

Nejsi sám, kdo to nechápe.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 lis 2019 08:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 558
Od: 20 říj 2006 16:11
Bydliště: Újezd u Brna
Pokud je tu problém s nedostatkem řidičů u DPMB a z toho plynoucí prodlužování intervalů na linkách, daly by se nabídnout některé spoje v MHD Brno i ostatním dopravcům, pokud ovšem mají vozovou kapacitu a taky dostatek řidičů?

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 lis 2019 00:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 761
Od: 16 bře 2013 21:03
Bydliště: Bystrc, Černého
Zkusil jsem vypsat seznam změn režimu zastavení na některých zastávkách při porovnávání mezi starými a novými JŘ. Neprocházel jsem noční linky.
Snad je vše, co jsem vypsal, správně.

Pisárky z (o) na (w)
Hybešova ze stálé na (o)
Fügnerova z (o) na (w)
Bieblova z (o) na (w)
Tomanova z (o) na (w)
Pod nemocnicí z (w) na (z)
Čtvrtě ze stálé na (w)
Výstaviště, hlavní vstup z (w) na (z) (pouze zastávka pro trolejbusy a busy)
Vlčnovská z (o) na (w)
Prušánecká z (o) na (w)
Bořetická z (o) na (z)
Vozovna Slatina z (w) na (z)
Högrova z (o) na (z)
Vojenská nemocnice z (w) na (z) (pouze zastávka pro linku 82)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 lis 2019 00:27 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1810
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Jaký mají smysl dvě linky ze Staré osady na Vinohrady? Tu 27 zrovna můžou zrušit úplně.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1421 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 57  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 pro 2019 12:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]