Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4104 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 165  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 19 zář 2019 16:14 

Příspěvky: 9159
Od: 15 led 2005 23:41
Nikomu nic nebrání vyřídit si koncesi a zažádat MMB o licenci...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 zář 2019 23:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1690
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
To spojení Úzké s Hybešovou potažmo Mendlákem prostě bezesporu chybí. Nijak racionálně se člověk v tomhle úseku prostě nepřepraví. Nejradši bych linku obnovil v původní trase. Rozhodně by to bylo užitečnější než stávající prodloužení na Kamenný Vrch. Aby se ušetřily jalové kilometry mezi Úzkou a Zvonařkou, nebál bych se ji propojit s nějakou regionálkou.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 zář 2019 09:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1228
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Mně zase Mendlák – Úzká. Okružkama na/z autobusáku to není úplně ono. Navíc zrovna v tomto úseku často nabírají zpoždění, což se a-51 nestávalo.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 zář 2019 06:29 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1476
Od: 03 zář 2009 13:18
xxx: teď mi občas chybí spojení Úzká-Hybešova.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2019 21:30 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1690
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Zvonařka - Barvičova. Jezdila každých 20 minut a pouze ve všední dny. Dle mých zkušeností jezdila docela slušně vytížená v celé trase (možná s výjimkou koncového úseku mezi Úzkou a Zvonařkou). Velmi slušně na to, že to byla vlastně nesystémová linka. Ta nesystémová linka totiž jezdila v atraktivní trase a šetřila lidem mnoho přestupů.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2019 20:11 

Příspěvky: 1
Od: 04 dub 2019 16:25
Bydliště: Brno / Prešov
pospi11 píše:
stará 51

Kadiaľ a ako často kedysi jazdila?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2019 04:30 

Příspěvky: 1113
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
M a XXX: děkuju za popis.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 zář 2019 21:51 

Příspěvky: 2124
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
přesně jak píše XXX : ta bouda stojí tak, že je směrem od označníku k silnici, u označníku je wc pro řidiče a pak teprve přístřešek.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 zář 2019 21:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1690
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Bouda pro řidiče je součástí toho přístřešku. U té boudy bys ještě zahnul doprava.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 zář 2019 21:15 

Příspěvky: 1113
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
M: Kde přesně ten přístřešek je? Já tam většinou jdu od šaliny, pokud nepřesedám na Mendláku, teď už teda přesedám sporadicky. Vím, že když přejdu most (ten se schodama, ne silniční) od šaliny rovnou ke smyčce, tak dojdu k zámkovce, odbočím na ni vpravo a kolem laviček dojdu k boudě pro řidiče, u které stojím, protože plus minus u dveří do boudy bývá čelo t-busu na odjezdu. Je to někde, kde končí ty ocelové lavičky?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 zář 2019 17:33 

Příspěvky: 2124
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Cracatit: na Osové ve smyčce trolejbusů je ta třevěná bouda, tam se pod tím dá skovat, to je docela velkej přístřešek.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 zář 2019 15:42 

Příspěvky: 1113
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Dává to smysl i dobudoucna, kdy bude po kampus šalina a od kampusu trajfl. Ještě by mohli prosadit trajfl k Leskavě a vlaku od Střelic, pak by se sjednotila zastávka na Osová (na mostě). Konečně by tak nechyběl přístřešek pro cestující, který na nástupní zastávce T-25 ve smyčce není a ani po opravě nebyl doplněn.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 zář 2019 09:53 

Příspěvky: 2124
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Pavel: tato úprava bude spojená s výstavbou tramvaje na Kampus, Budou se tam dělat nějaké výkopové práce a očekávají se tam kolony a komplikace větší než jsou nyní, tak proto to zkrácení, aby se tam kumulovalo co nejméně trolejbusů.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 zář 2019 23:54 

Příspěvky: 952
Od: 09 lis 2006 18:16
Zajímavá změna od 16.9 na lince 37. Mimo špičku spoje jedoucí na Osovou zkráceny k nemocnici. A o víkendech každý druhý spoj prodloužen k nemocnici.
Je to docela zajímavé. Jednu dobu se neustále posilovalo spojení Osová - Nový Lískovec (byl i špičkový interval 5 minut) a v poslední době se zase neustále ubírá.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 srp 2019 19:13 

Příspěvky: 1113
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jasně, hlavně původní Úzká před výlukou Dornychu, úplná lahůtka pro končící regionálky. sarcastic roč by si Kordis měl prosazovat přestupní uzel v Komárově, když jde o skvělou záminku, proč mít linky do centra města.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 srp 2019 17:24 

Příspěvky: 58
Od: 21 kvě 2017 18:40
Výrazný problém je v Brně stavebně-technický. Není kde přestupovat, není jak vytvořit funkční návaznosti, protože veškeré přestupní uzly mají stanoviště rozesetá po úctyhodné půdorysné ploše a mezi nimi je samozřejmě minimálně pět přechodů sarcastic
V Praze tento problém nemají. U každé stanice metra je stanoviště tramvají a autobusů, na které se dá přestoupit bez přecházení nebo s jedním přejitím silnice. I přestupní uzly tram-tram, bus-bus, bus-tram mají smysluplněji řešené.
Přestupovaní jako takové není problém, problém je tupě řešená síť MHD po stavební stránce. Asi taky proto si lidi vymrčují nesmyslné přímé linky typu původní padesát jedničky.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 srp 2019 12:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6119
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Pospi11: jasně, bo to bylo jediné přímé spojení Úzká-Mendlák. Na Úzké končí pár regionálních linek, ale důležitý byl přece souběh na Hybešově.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 srp 2019 11:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 88
Od: 10 zář 2012 17:19
Bydliště: ráj Crossů
A stará 51, která jezdila oběma směry skoro vždycky nacpaná (i v kloubech) se neobnoví...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 srp 2019 11:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1690
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Dávám jí rok. Maximálně dva. Než městské části dojdou peníze.

Příště může vzniknout třeba 83 z Bystrce do Tuřan, aby těch nesystémových linek nebylo málo. Samozřejmě se závlekem přes Lesnou a Starý Lískovec.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 srp 2019 08:59 

Příspěvky: 106
Od: 24 lis 2017 11:40
To je opravdu geniální linka! Bojím se, co vymyslí podobnáho příště.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 srp 2019 06:53 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6119
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Vypadá to, že 35 zůstává autobusová. #-o


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 srp 2019 08:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1494
Od: 19 led 2014 12:31
Bydliště: Brno - Maloměřice a OBŘANY
Zastávkové jízdní řády brněnské MHD s platností od 31. 8. 2019 jsou k dispozici na webových stránkách DPMB. Zatím asi jediná již dostupná možnost k vyhledání spojení od září.
https://pdf.dpmb.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 srp 2019 21:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3636
Od: 26 čer 2005 08:44
Bydliště: Brno-Líšeň (55, 58, N97, N99,x8)
39ka je často v dekádě kloubů, ale jezdí tam normálně sólo.

_________________________________
RH.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 srp 2019 21:30 

Příspěvky: 294
Od: 14 úno 2014 15:19
Bydliště: Brno
Dívám se na nové rozdělení u trolejbusů od 31.8.2019

03902 a 03904 v kloubech
03906 v sólu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 črc 2019 09:29 

Příspěvky: 4535
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Ne, hlavni je furt po kolejích.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4104 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 165  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 zář 2019 07:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]