Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1355 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 55  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 23 dub 2019 13:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 470
Od: 15 srp 2012 14:28
DPMB na FB:
Citace:
Dobrý den, autobusová linka 55 pojede severní částí sídliště Líšeň, kde doplní linku 78. Linka 55 bude míst stejné konečné jako doposud - v Židenicích a Mariánském údolí. Ale v oblasti Líšně nepojede ulicí Novolíšeňská, ale bude projíždět severní částí - např. přes zastávky Horníkova a Molákova.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 dub 2019 11:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1239
Od: 10 čer 2006 20:45
Bydliště: Brno
Hlavně ať nemá zase každá linka 3 varianty trasy

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 dub 2019 10:51 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2745
Od: 29 srp 2009 19:30
MartinV píše:
Pokud by do Líšně (na Jírovu) zůstala pouze jedna linka, tak doufám, že ruku v ruce s příslušným zkrácením intervalu.

Ona tam dneska defakto pouze jedna linka jezdí - akorát se v čase t25/t26 střídají. Lze taky prodloužit t27 až na Jírovu. Záleží ale, co si vymrčí Líšeň vzhledem k zachování a55.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 dub 2019 10:26 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1468
Od: 07 dub 2006 09:03
Jakub S. píše:
IDSJMK je systém přestupní. A jak říkám, bude snaha naučit lidi jezdit tramvají - tedy z Lesné d9 s přestupem na d8. Případně trolejbusy s přestupem na Mendlově náměstí.

Když přestup, tak z Lesné S3/S33 na rolu, tam přestup na S41 k Leskavě a odtud t25 biggrin


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 dub 2019 10:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6077
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Pokud by do Líšně (na Jírovu) zůstala pouze jedna linka, tak doufám, že ruku v ruce s příslušným zkrácením intervalu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 dub 2019 10:14 

Příspěvky: 97
Od: 24 lis 2017 11:40
Já teda chápal, že to bude výhledově (bez výluk) takhle:
25 Osová - Jírova
26 Kamenný vrch - Jírova
+ navíc
37/46? Nemocnice Bohunice - Haškova
že se mezi Mendlákem a Provazníkovou zvětší kapacita a zkrátí interval


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2019 15:40 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2745
Od: 29 srp 2009 19:30
IDSJMK je systém přestupní. A jak říkám, bude snaha naučit lidi jezdit tramvají - tedy z Lesné d9 s přestupem na d8. Případně trolejbusy s přestupem na Mendlově náměstí.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2019 15:13 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 470
Od: 15 srp 2012 14:28
Martan píše:
...


Proč by protahovali 37 místo 25? Když už někdo z Lesné bude chtít jet do Bohunic, tak určitě né okružní jízdou přes Kohoutky... A to stejné platí i v opačném směru.

Smysl mi to dává takhle:
25 (Osová) - Nemocnice Bohunice - Mendlovo náměstí - Haškova
37 (Osová) - (Nemocnice Bohunice) - Jírovcova - Mendlovo náměstí
26 Kamenný vrch - Mendlovo náměstí - Lesnická - Jírova

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2019 14:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2745
Od: 29 srp 2009 19:30
Marťan: Ano, ano, díky za doplnění.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2019 14:37 

Příspěvky: 572
Od: 24 čer 2005 20:56
Ono asi bylo myšleno:
25 (Osová) - Nemocnice Bohunice - Mendlovo náměstí
37 Osová - Jírovcova - Mendlovo náměstí - Lesnická - Haškova
26 Kamenný vrch - Mendlovo náměstí - Lesnická - Jírova

_________________________________
I cesta může být cíl.
You know nothing, Richie :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2019 12:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1239
Od: 10 čer 2006 20:45
Bydliště: Brno
Přesně jsem si to nepamatoval, dík za doplnění☺️jen bych tu 25 nechal aspoň k nemocnici, aby lidi nemuseli jezdit výlet přes Kohoutky, samozřejmě do zprovoznění tramvaje

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2019 11:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2745
Od: 29 srp 2009 19:30
Ne, v ZD na kloubové parciály je uváděna trasa Osová - Kamenný vrch - Jírovcova - Mendlovo náměstí - Štefánikova čtvrť - Blažkova - Haškova. Tzn. propojení dnešních linek 37 a 46.
Nejspíše tedy půjde o spoje, které by jinak končily v Husovicích + další k zajištění celodenní obsluhy. Ať už budou mít linky v novém trasování označení jakékoliv, lze předpokládat zkrácení jedné z dnešních linek 25 a 26 pouze na Mendlovo náměstí. Osobně to tipuji spíš na 25, aby po zprovoznění tramvaje do Kampusu měli lidé lepší jet spíš tou šalinou.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2019 11:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1239
Od: 10 čer 2006 20:45
Bydliště: Brno
Když se o těch parciálech psali naposled, tak, jsem nabyl dojmu, že se počítá s tímto:
25 Osová - Jírova (v sedle PD Husovice) v základním intervalu
26 Kamenný vrch - Jírova v základním intervalu
28? Nemocnice Bohunice - Haškova, opět základní interval s tím že na Lesné náhradí posilové 57 a výpadek intervalu 26 nahradí ve špičce ten expres, co pojede z kameňáku po čtvrtě a na Mendlák.
Hlavně doufám že se nějak sjednotí trasy a nebude každej spoj originál jako teď

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2019 10:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 470
Od: 15 srp 2012 14:28
Ty parciální trolejbusy by ale mohly dobíjet elektrokola sarcastic

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2019 09:44 

Příspěvky: 4409
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Teoreticky by nemusela, kdyby některé spoje zajistil autobus.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2019 09:29 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2254
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
Jistý problém bych viděl v tom, že by tím skončila přeprava kol do Mariánského údolí. Ale jo, jinak je to zajímavý nápad.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2019 09:03 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1635
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Cracatit píše:
T-37 pojede jen po Mendlák, pak nejspíš převlíkne na T-26 a na Provazníkově/Lesnické podruhé, nebo taky už nemusí. Uvidíme, jaké bude celkové kvedlání s linkama, každopádně kvůli Tomkovu náměstí určitě nějaké nastane.

Proboha jen žádné převlíkání!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2019 08:32 

Příspěvky: 97
Od: 24 lis 2017 11:40
iron_liver píše:
A především - tímto by se dala a-55 zaříznout bez větších problémů, hromadný problém by s tím mohli mít leda pravidelní návštěvníci židenického Kaufu.

Teoreticky by mohla parciální 27 jet až ke Kaufu...nebo tam dodělat troleje.

iron_liver píše:
připadá mi to jako lepší využití parciálů, než je tahat jako prodlouženou t-35 tunelem na Kameňák

To je asi skoro cokoliv:)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 dub 2019 21:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1239
Od: 10 čer 2006 20:45
Bydliště: Brno
A nepsalo se, že to bude jedna nová linka...?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 dub 2019 21:41 

Příspěvky: 1035
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
T-37 pojede jen po Mendlák, pak nejspíš převlíkne na T-26 a na Provazníkově/Lesnické podruhé, nebo taky už nemusí. Uvidíme, jaké bude celkové kvedlání s linkama, každopádně kvůli Tomkovu náměstí určitě nějaké nastane.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 dub 2019 17:38 

Příspěvky: 95
Od: 27 čer 2017 19:11
Bydliště: Bílovice n/S
Nebude tam náhodou jezdit t37? byla tam popsána trasa Bohunice - Kohoutovice - Lesná


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 dub 2019 16:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1635
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
goldfinger píše:
(...) t25 bude přesměrována na Lesnou.

To je jisté? A to tak budou jezdit jako všechny spoje? I o víkendu?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 dub 2019 16:49 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1468
Od: 07 dub 2006 09:03
Spojit úsek Jírova - Mariánské údolí s některou z trolejbusových linek obecně nepovažuji za špatný nápad, ale je třeba si uvědomit, že trasování trolejbusů v severovýchodní částí města zřejmě dozná s nákupem parciálních kloubových trajfů výrazných změn, bo t25 bude přesměrována na Lesnou. Takže na Jírovu tím pádem pojede jen t26, ale u ní je problém, že bude v kloubech a posílat do údolí každý druhý nebo třetí kloub mi připadá jako plýtvání. Navíc ani t26 nezůstane kvůli výstavbě VMO na Tomkově náměstí (aspoň dočasně) beze změny. Ale bude-li ukončena někde ve Štefánikově čtvrti, tak dočasné obsluze t27 Jírovy se sólo parciály nestojí nic v cestě.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 dub 2019 15:53 

Příspěvky: 11
Od: 10 bře 2018 18:16
iron_liver píše:
Je mi jasné, že tato varianta je aktuálně passé, nicméně zajímal by mě názor místních diskutujících, jak moc je tato úvaha mimo - připadá mi to jako lepší využití parciálů, než je tahat jako prodlouženou t-35 tunelem na Kameňák, kde eko aspekt baterkové části díky hustému provozu od nuly pojde


Provoz na elektřinu se pozitivně projeví kdekoli. Není přece možné takto nějakou lokalitu jen tak odepsat ve stylu "tam to smrdí, tak tam ty lidi můžeme zadusit úplně".


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 dub 2019 01:53 

Příspěvky: 48
Od: 04 říj 2011 22:53
Navážu na diskuzi ohledně vedení linek v Líšni po dostavbě TT na Jírovu - když se o ní před pár lety začalo vážně uvažovat, dokonce tak nějak souběžně s nákupem parciálů, připadala mi vcelku reálná varianta obsluhy t-27 parciály s tím, že bude protažena přes Jírovu do Mariánského Údolí (nejspíš jen část spojů, zbytek klasické t-busy na Jírovu?) plus točení vybraných t-25/26 na Pálavském nám., jelikož by se tím interval do Líšně přehušťoval. Má to nesporné benefity pro Vinohrady (bezpřestupové spojení do oblíbené rekreační zóny + přímé spoje do všech dostupných směrů pro úsek Mutěnická - Čejkovická), pro starou Líšeň (obsluha území na hranici CHKO + ulic s těsně přilehlou zástavbou tichými eko vozidly), pro východní sídliště Líšeň (zachování přímých spojů do MÚ - na takto krátkém úseku přestup silně motivuje k přesednutí do aut) i pro obě sídliště zároveň (zachování možnosti ve špičkách oddělit větve na StO a směr Tomkovo nám.).

A především - tímto by se dala a-55 zaříznout bez větších problémů, hromadný problém by s tím mohli mít leda pravidelní návštěvníci židenického Kaufu.

Je mi jasné, že tato varianta je aktuálně passé, nicméně zajímal by mě názor místních diskutujících, jak moc je tato úvaha mimo - připadá mi to jako lepší využití parciálů, než je tahat jako prodlouženou t-35 tunelem na Kameňák, kde eko aspekt baterkové části díky hustému provozu od nuly pojde a stejnou práci - zexpresnění spojení Kameňák - Mendlák - tam zastanou a-busy. Navíc je to řešení systémové, kdy nebudou jezdit a-busy pod nově postavenou TT. Díky za názory!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1355 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 55  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 čer 2019 15:44
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]