Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 85 z 232    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 232  Další
Autor Zpráva
Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
H4 bude jezdit denně? Pokud ne, porušují licenci.


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
ms123: To, že je licence udělena na trasu Vozovna Komín - Komenského náměstí a zpět, neznamená, že ty spoje musí obsluhovat celou trasu z této licence. Z tvého odkazu je navíc patrné, že budou všechny spoje v letošní sezóně vedeny pouze z/na Mendlovo náměstí.


Offline
478
14 úno 2014 15:19
Brno
Nové jízdní řády linek H4 a H24 na idosu:

H4: http://portal.idos.cz/Down.aspx?f=pdf/L ... 206925.pdf
H24: http://portal.idos.cz/Down.aspx?f=pdf/L ... 206926.pdf

U linky H24 se počítá s protažením na Komenského náměstí?


Offline
800
12 zář 2014 23:38
s tím se počítá taky :)


Offline
Uživatelský avatar

3690
08 čer 2005 23:12
Eda píše:
Daleko přínosnější by ale bylo konečně udělat sdružené JŘ v koncových úsecích tramvajových tratí, kde nemá žádný smysl rozlišování čísel linek.

Totéž by se hodilo například u linek 34 a 36 od Přívratu do centra, 31 a 33 od Černoviček do centra a mnoho dalších podobných případů.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Pozitivní je, že je tu snaha vzhled JŘ nějak inovovat. Nicméně se mi to teda taky čte hůř než starý vzhled.

Daleko přínosnější by ale bylo konečně udělat sdružené JŘ v koncových úsecích tramvajových tratí, kde nemá žádný smysl rozlišování čísel linek.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
budi píše:
K angličtině - máte někdo nějaké příklady, co je v DPMB angličtině špatně (krom výslovnosti)? Podle mého cítění je to napsané pochopitelně, ale nejsem v angličtině úplně zběhlý a rád bych věděl, kde mohu já sám potenciálně dělat chyby, kdybych psal něco podobného.
Můžu se vyjádřit jako člověk, co do angličtiny ve starší grafice dost rejpal.

Aspoň v případě té jedné fotky zde musím říct, že angličtina mi tam nepřijde vůbec špatná, asi bych nic nepřeložil lépe.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
4
23 kvě 2015 14:08
K těm malým písmenům - možná by stačilo ubrat některé čáry v té tabulce odjezdů nebo je alespoň zesvětlit - takto mi přijde, že tam zbytečně přidávají vizuální šum. Nebo přidat trochu mezeru od té horizontální čáry pod minutami. Myslím si, že toho tam je zkrátka moc na malém místě a pro oko je to pak hůře čitelné.

K angličtině - máte někdo nějaké příklady, co je v DPMB angličtině špatně (krom výslovnosti)? Podle mého cítění je to napsané pochopitelně, ale nejsem v angličtině úplně zběhlý a rád bych věděl, kde mohu já sám potenciálně dělat chyby, kdybych psal něco podobného.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
MartinV píše:
Co se týče grafiky, z mého pohledu je škoda nejednotnost DPMB a Kordisu. Protože grafiky IDS by měla být z podstaty systému důležitější, než grafika dopravce. V Brně to ale máme naopak.

No jo, DPMB si bohužel už dlouho kope na vlastním písečku a IDS se snaží co nejvíc ignorovat... A bohužel jim to prohází a Kordis nestíhá taky vymýšlet změny - řada těch změn není špatná, ale měla by být v souladu s grafikou/pravidly celého IDS...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Byl bych moc rád, kdyby se opustilo horizontální psaní zastávek s naklopeným seznamem, protože opravdu často jsou texty přes sebe, což působí hodně neprofesionálně a někdy i nečitelně. Mizející barvy by možná šly vyřešit černým obrysem? Pokud by zmizela červená barva, zlstal by alespoň černý obrys :)
Ale nevím, jak by to vypadalo čerstvě vytisknuté surprised .

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
800
12 zář 2014 23:38
horizontální psaní zastávek s sebou zase neslo to, že ten naklopený seznam lezl do poznámek nebo úplně mimo stránku u delších linek...

každopádně ani rozložení jednotlivých částí JŘ, ani třeba poznámky nad časy (místo dnešních vedle) nejsou žádným mým excesem — to bylo předem nějak dané ani vlastně nevím kým... věřte, že to nebyl bůhvíjaký odvaz pokusit se tu excelovou tabulku udělat nějak esteticky přijatelnou :D ale zas to byla výzva

alespoň se povedlo prosadit jednotný font, díky kterému se dá do JŘ dostat spousta grafických prvků vlastní výroby atp. — uvidíte konečně sami, až to dojde dál než do téhle tak trochu nedodělané, ručně sázené betaverze na nádraží...

uvidí se taky, co všechno zvládne automatizovaná verze, takže je možné, že to dozná jistých změn...


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Přijde mi škoda opuštění horizontálního způsobu psaní zastávek, který byl jednak unikátní, jednak se tím většinou seznam nemusel dělit.

Co se týče grafiky, z mého pohledu je škoda nejednotnost DPMB a Kordisu. Protože grafiky IDS by měla být z podstaty systému důležitější, než grafika dopravce. V Brně to ale máme naopak.


Offline
Uživatelský avatar

3086
29 srp 2009 19:30
Spíš než na tiskárně bych řekl, že to bude o tom, jakým smřerem jsou JŘ natočeny. Pokud jde o J až JZ směr, podle mne žádná červená nemá v létě šanci a za 2 měsíce je pryč.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
očekává se, že JŘ se mění tak často, že nestihnou vyblednout :D a taky už máme ozkoušeno, že záleží na tiskárně (některé červené výlukové tabule vydržely měsíce, některé ne, podle toho, kdo to tiskl


Offline
Uživatelský avatar

3086
29 srp 2009 19:30
eframmcbeth: Měl bych poměrně zásadní připomínku k červené, oranžové a jiným teplým barvám. Vlivem slunečního záření poměrně rychle blednou, ověřeno na vývěskách (různé informace o sms, kouření a podobně). Hlavička a další informace pak nemusí být k přečtení.
Jinak musím přitakat, písmo doopravdy působí menší. (neberu-li v úvahu ranní špičku a blešší písmo). Monochromatické verze jinak OK.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Nebudu se pouštět do dlouhosáhlé debaty a řeknu jen tolik:
— angličtina v nových JŘ je předepsána městem, které si nechalo vypracovat překlady od několika rodilých mluvčí
— barevné budou jen a pouze tramvajové a expresní JŘ, vždy monochromatické v barvě dané linky, vše ostatní bude černé
— malé/nečitelné to není, jen nezvyk, písmo je stejně velké nebo větší než na současných, to byl základní požadavek

zajímalo by mě však, co si představuješ pod pojmem "grafický styl roku 2018"?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, já doufám, že to neprojde. Je to malé, údaje špatně čitelné, k tomu nesmyslná a zbytečná hra s barvičkami, jakou jsme už viděli třeba na tom plakátu o cenách jízdného, kde je to s těmi barvami ještě šílenější. Děkuji, neprosím. Toto není grafický styl roku 2018. Dnes bych čekal spíš velké a čitelné informace s co nejmenším barevným smogem. A k tomu ta šílená angličtina, která stále vypadá, jako mírnou korekturou prošlé texty z Google překladače. Fakt ostuda. To si DPMB vážně nemůže konečně najmout skutečného překladatele, když už chce texty v angličtině (což je samo o sobě chvályhodné, ale ne v tom stavu, v jakém to aktuálně je, ty anglické texty)?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
800
12 zář 2014 23:38
ms123 píše:
A co třeba Náměstí Svobody nebo Česká. Bude?


Je to "prototyp" nového vizuálu ZJŘ, až to projde vše, co je třeba, budou takové všechny.


Offline
478
14 úno 2014 15:19
Brno
Tom S. a ms123 píše:
Tak co zítra na lince 4? Začíná výluka. KT8 nebo 13T?

Bez změny s KT8.


Souhlasím. Na x4 jezdí 2 ciťáky a 1 devítikilo.


Offline
Uživatelský avatar

2031
03 zář 2009 13:18
ms123 píše:
Tak co zítra na lince 4? Začíná výluka. KT8 nebo 13T?


Bez změny s KT8.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
478
14 úno 2014 15:19
Brno
eframmcbeth píše:
je to jen na Hlavním nádraží — tramvaje + E76 — takový testovací nástřel,


A co třeba Náměstí Svobody nebo Česká. Bude?


Offline
478
14 úno 2014 15:19
Brno
Tak co zítra na lince 4? Začíná výluka. KT8 nebo 13T?


Offline
800
12 zář 2014 23:38
je to jen na Hlavním nádraží — tramvaje + E76 — takový testovací nástřel,


Offline
Uživatelský avatar

2031
03 zář 2009 13:18
eframmcbeth:

dá se někde na internetu podívat na tyto nové JŘ, třeba jako na http://pdf.dpmb.cz, nebo jenom na vybraných zastávkách?

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
800
12 zář 2014 23:38
jojo, vozíček a případně písmenné poznámky jsou nad každým časem odjezdu
v tomto případě je symbol vozíčku uveden u čísla linky a dále pak dole ve vysvětlivkách s tím, že všechny spoje jsou NP.

"zbytečný" ten plac nad číslem v tomto případě je, nicméně šablona nedovoluje tohle rozlišit... rozhodovalo se, zda ty vozíčky raději nedat úúúúplně všude, nad všechny časy, ale to zas vypadalo hrozně přeplněně a v podstatě to bylo zbytečné...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5785 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 20 dub 2024 12:57
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]