Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 4 z 37    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 37  Další
Autor Zpráva
Offline
1779
04 bře 2012 23:26
No tu spojku jsem právě navrhl tak, aby nebylo potřeba nic demolovat. Celé by to v podstatě bylo na mostě nad silnicí, ten oblouk a tak. A pak ta rampa by už byla nad volným prostorem.
V podstatě delám to, co se už udělalo.
K VMO: Myslel jsem, že se plánuje jakýsi tunel pod červeným kopcem, přesně kvůli tomu, aby ta hrozná silnice mohla být…ne tak hrozná. Kdy se to bude stavět, to je už jiná…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Podle mě by přidání TT do stávajících jízdních pruhů Poříčí zas tak ničemu nevadilo.

Bauerova v tom rozšiřovaném úseku bude trvalou součástí VMO, Poříčí snad někdy nahradí jižní část VMO. Osobně, bych si dokázal představit, že by se Poříčí zklidnila už v době kdy bude existovat kompletní VMO od Tomkova náměstí po křižovatku D1xD2 a dálnice D1 bude přestavěna na šestípruh alespoň v úseku mezi MUK 190 a MUK D1xD2.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, to asi nepůjde, Poříčí bude dál součást okruhu, viz. započatá přestavba Bauerovy na dělený čtyřpruh MS16/80 nebo jaká kategorie to má být, mají k tomu leták na ŘSD.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Spojka pro přímou jízdu od Modřic na Renneskou by se určitě uživila a měla by smysl, nicméně vzhledem k rozsáhlé potřebě demolic by byla neprojednatelná.

To už by spíš dávalo smysl a bylo by reálnější postavit spojku mezi Renneskou a Vídeňskou po Poříčí v trase dnešní vlečky BVV.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
xcav8: Klid, nic si nevynucuju. Jen říkám.
Naopak doufám, že mluvíš jen za sebe a že ostatní netrucují.
MartinV: Jj, prvotní byla 0.0, a tam mi došlo až po uploadu, že jsem to vlastně mohl zmenšit a oříznout. Změny tratí tam nejsou žádné. Je to zatím verze 0._, protože si nejsem zcela jistý definitivností. Jistě nějaké detaily ještě doladím.
Most. Stoupání na mostu. Kde je potřeba, tam ostrý oblouk. Jde mi o „z-fullhause-ování“ křížení. Zejména chci, aby bylo možné odbočit od Ústředního hřbitova na trasu 8 a směrem na NS.
K trati v Ivanovicích: chtěl jsem to vést právě tou trasou, kudy jsem to vedl, protože jsem nechtěl, aby to byla jen trať do nějakýho krámu. Ale rozumím připomínce a už pracuji na verzi, kde to bude opravenu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
A ta tvoje verze je už druhá? Že má číslo 0.1?

Jinak nevím, jak chceš propojit TT na Vídeňské s trasou osmičky (v okolí Vsetínské a směrem ke Krematoriu)? To je víc škody, než užitku. Každopádně protažení TT k nákupním centrům (Avion, severní Bauhaus) by se hodilo, byť v těch Ivanovicích bych to vedl pod Hradeckou až ke Globu, bo pokud jedeš na nákup MHD, tak je to spíš supermarket, než obchod s domácími a stavebními potřebami)..


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Naxashi píše:
Super, tak si aspoň všichni stáhněte tu základní mapu a nakreslete svoje šotovize.

Budu teď mluvit za sebe a doufám že i za ostatní: Nic si stahovat a kreslit nebudu jen proto, že jsi to napsal v předchozím příspěvku. Pokud někdo chce diskutovat na dané téma, je to otázka dobrovolnosti a nikoliv si to vynucovat.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Super, tak si aspoň všichni stáhněte tu základní mapu a nakreslete svoje šotovize.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: trochu si rýpnu, u debaty je potřeba pochopení obou stran, ani jedna z nich nemůže dogmaticky prosazovat jednu variantu. :mrgreen:


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Prostě jsem doufal ve větší debatu.
Pokud by někdo chtěl dělat něco podobného, zde je základní mapa Brna a blízkého okolí z mapy.cz, zoom 17: https://uloz.to/file/3pKE6X5pnLBY/brno- ... cyFGyzLj== . Je to hrozně velký, ale to je daň za detail. Stáhněte a čmárejte si.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Reakcí na co? Bláznivé šotosny?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
No jsem zklamaný, nějak jsem čekal víc reakcí.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Vím, že bych měl vědět, o co jde, ale fakt nevím.
Jo, a ta trať přes NCKP není můj nápad. Někdo to navrhl jako vtip tady, tak jsem nad tím zapřemýšlel a realizoval.
Teď se lidi z KP a Řečkovic konečně budou moct dostat do NCKP, které tam je dle názvu pro ně. Ne jen lidi, co mají dostupnou linku 67.

A kdyby někdo chtěl mapu Brna a okolí (mapy.cz, turistická, trochu jsem upravil barvy aby byly živější, zoom 17), dejte vědět. Má to „jen“ 417 MB a je to zhruba 28000 na 28000 px. Jen otevřít to je trochu náročné.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi píše:
A protože jsem tím byl už nepřímo obviněn: tam, kde bydlím, nevznikla žádná nová trať.

Čichám, čichám Malečkovinu. :mrgreen:


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
K těm Přízenicím: Tohle je v ÚP. V životě by mě nenapadlo něco takového. Ta trať taky na spoustě místech vede skrz budovy, takže předpokládám, že se chystají nějaké větší změny.
Kohoutovice: tam budou trolejbusy. Jejich síť jsem v téhle mapě nekreslil. (Jen vážně reaguji na vtip.)

Rád bych upozornil na tratě do Slatiny a Černovic, na protažení tratě tunelem od KPN do Řečkovic a na spojení Konečňáku s Mendlákem tunelem.
Zplnohodnotnil jsem plno křížení.

A protože jsem tím byl už nepřímo obviněn: tam, kde bydlím, nevznikla žádná nová trať.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Nevybavuju si případ kdy by nějaký "eko" spolek blokovat tramvajovou trať. To většinou dělají místní obyvatelé.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Občas ale ti polní obyvatelé mají zastání u ekospolků. :-)


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Nehledě na to, že na poli nebydlí žádní magoři, kteří by stavbu všemi možnými prostředky blokovali, přestože tam trať byla plánována dávno předtím než se nastěhovali :mrgreen:

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
U Západní brány mě napadá, že mohla být situována jižněji, aby nebyl takový rozdíl mezi délkou úseku Osová-ZB a ZB-NB. Na druhou stranu chápu, že polohu zastávky určuje řada dalších faktorů. A je dobře, že vznikne takto dopředu.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Zářný příklad je budování zastávky Západní brána.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Budovat infrastrukturu až následně po budovách je naprosto nelogické řešení, které nepřináší ani jediný benefit. V minulosti se to dělo hlavně díky tomu, že se nechtělo a nebyl zájem něco budovat.

Stavět v předstihu je mnohem jednodušší, rychlejší a tím pádem ve výsledku i levnější. "Jen" to vyžaduje mít ve vedení města a městských společností zajišťujících investorskou činnost, kompetentní lidi s vizí a zájmem investovat a rozvíjet město.

Výhody budování infrastruktury na zelené louce jsou naprosto jednoznačné. Jednodušší návrh jak dopravního, tak i následně stavebně-technického řešení. Jednodušší veřejnoprávní projednání, a povolovací procesy, do kterých vstupuje menší počet účastníků. A v neposlední řadě také jednodušší a rychlejší realizace stavby, která může být naplánovaná podle potřeb stavby a nikoliv podle potřeby zajistit provozuschopnost danýho území. Všechno tohle je ve výsledku úspora peněz. Ono se to možná nezdá, ale jakákoliv komplikace při návrhu, nebo projednání stojí dost peněz, protože všechny tyto činnosti zajišťují odborníci, kteří si za svoji práci nechají adekvátně zaplatit.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Tady ten argument o stavbě tramvajových tratí do polí je úsměvný. Je správné nejdřív vybudovat infrastrukturu a až potom baráky. Nikoliv naopak, jako tomu je třeba u Kamech nebo Kampusu.

Ona ta výstavba okolo tramvajových tratí pak rychle sama vznikne, tomu věř.

A v oblasti Přízřenic už se mohutná výstavba plánuje teď.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Jako obyvatel Kohoutovic se cítím dotčen, že k nám nevede žádná tramvajová trať?! Není tam nějaká chyba? Když může mít svojí trať i pole v Přízřenicích... To bude sloužit na svoz brambor?

Za jedinou omluvu považuji zakreslení alespoň 2 nových tratí do Kohoutovic, konkrétně z Pavlovské (tam bydlím), směr mendlák a starý lískovec.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Podařilo se mi stáhnout detailní mapu velké oblasti Brna a okolí. Na tuto mapu jsem pak nakreslil kolejovou síť jak bych jí videl já. Takový rozvoj do budoucna. Je to ke stažení zde: https://uloz.to/file/8QBj2tr6K1BW/brno- ... 9XAmVjBN== . Je to velký obrázek, ~9800 × 9800 px. Má to 86 MB. Bude se to bohužel nějakou chvíli stahovat. Nevím ale, jak jinak to udělat.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

135
09 kvě 2014 17:24
Nowy Dwór Mazowiecki
No, když už jsi to nakousnul, kolega měl v autě tohle -kitty-


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 914 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 37  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 01:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]