Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 3 z 37    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 37  Další
Autor Zpráva
Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Cracatit: Přesně to, co píšeš, jsem navrhoval. Ze smyčky na SO po Svatoplukově (to už nebude součástí VMO), odbočit na Rokytovu, jet nahoru až na Žarošickou a přes ní až k Bzenecké a po té až na Pálavské náměstí, kde bude smyčka.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Ono to chce přemejšlet i dál. Když po jedné trati (Křenová) , pojedou zaráz linka 8, linka 10, linka 12 a ještě případně ještě spoje z Vinohrad. Unese to Křenka ? A nedejbože, kdyby se obnovila Líšeňka. Tak jsou tu 4 linky, který by ve špičce měly interval okolo 5 minut. L-10 možná míň, záleží na rozvoji okolní zástavby. Takže okolo 50 spojů jedním směrem. A jeden ťukanec s IGK odstaví všechno.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Naxashi: Podepsat se můžeš, nějaká petice k tomu asi existuje, podrobnosti neznám, jen sleduju tu stránku Kunce na Ksichtoknize a jeho návrhy jsou občas pořádnej bizár. Prosazoval i nějaký změny do novýho ÚP města, nevím, jak to dopadlo.
Spíš by to chtělo překopat uzel na Starce a protáhnout dvojku dál až někam pod Pálavák, klidně podzemně, pokud sklonové poměry nedovolí povrchovou variantu.
King666: Pochopil jsem, co myslíš, jen jsem si to chtěl upřesnit, o čem mluvíš, takže nějaké zmatení asi nenastalo.
Celkem jsem v téhle oblasti zvědavý na novou zástavbu bývalého Krasu, kde má vzniknout obytný komplex s obchodní pasáží.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Cracatit: No jsem rád, že za to někdo bojuje, ta MČ by si svou vlastní trať, co jde do hloubi té části, zasloužila. Bydlí tam dost lidí, je to velký… Přijde mi, že to je něco, co už mělo být. Nebydlím tam, neplánuji to a ani vlastně nechci, ale pod petici pro stavbu té trati bych se podepsal. A fun fact: neplánuji tam bydlet právě kvůli dopravní situaci. Být tam ta traď, tak proč ne…
No to napojení přes trasu 8 je fakt pořádná blbost. Ne, to chce napojení na SO. Když jsem dělal tu mapu, tak jsem o něčem takovém přemýšlel, o nějaké odbočce tam, ale ne. Mám odbočku na Slatinu a Černovice.
king666: Aha, dobře.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Naxashi píše:
Ten průtah se nějak měnil, jo? Stejně nějak nevím, proč průtah nemocnicí.
Asi se neměnil, nejspíš jsem jenom pomotal pojmy... psal jsem z mobilu a nekoukl na mapu abych si to ověřil, ten průtah jsem měl po paměti zapsaný pod pojmem "Ypsilantiho" což je ale špatně, když teď koukám na mapu tak ten název byl zavádějící.
Že se to měnilo jsem nabyl dojem z následujícího příspěvku (změna dávala jako vysvětlení smysl dokud jsem si na mapě nenašel že Ypsilantiho je jinde):
Cracatit píše:
King666: Ypsilantiho? To se neplánuje, pokud vím...

Za případné zmatení se omlouvám :)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Prste, díky, leták ŘSD znám, ukazuje se mi odkaz jako navštívený. Jen mi nedošlo, o čem mluvíš. Takže díky.
Naxashi: Vincky asi jednou budou, bojuje za tu trasu Petr Kunc, místostarosta Židenic, má k tomu Fb stránku. Prý to ani nekoliduje s podzemní stokou a tunelama VMO Vinohrady, tak uvidíme, jestli to jednou protlačí. Posledně přišel s takovou píčovinou, že by napojil Vincky na trasu osmičky u Židovského hřbitova (Ostravská). Prý by to Křenku zásadně nezatížilo. Názor, ať si na to udělá každý sám.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ano, přesně tohle je naprosto zásadní problém ŽUBu. Platné územní rozhodnutí sice je, ale není jasné co všechno pokrývá a zda je možné na jeho základě provést stavební řízení pro v současnosti zamýšlenou variantu ŽUB. Projednání jakékoliv změny územního rozhodnutí bude zase proces na dlouhý a dlouhý roky.

Vzhledem k tomu, že tím platným územkem se nikdo téměř nechlubil a, že SŽ připravuje VRT v podobě, která bude nezávislá na podobě ŽUB, bych řekl, že to platný územko moc k ničemu nebude.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Pro Cracatita: https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/562 ... adiala.pdf
ŽUB je sice územně "ukotvený", ale potíž je v tom, že se podle stávajícího územka postavit nedá. A o finanční náročnosti ani nemluvím. V následujících letech se mají začít stavět VRT, cajzli chcó tunel do Beróna a nová rola by stála betelnou krupicu. Takže spíš nebude, protože její přínost na rozdíl od ostatních staveb je výrazně menší. Ne že by nebylo potřeba propojení Jihlaffské a Komárova už teď, ale potíž je, jak a kam je napojit. Není dořešená farma Ráječek.
Průraz z Mendláku na Hybešku má problém v kolizi s heliportem.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Ten průtah se nějak měnil, jo? Stejně nějak nevím, proč průtah nemocnicí. Přijde mi to šílené. To už některé moje nápady jsou reálnější.
Jako například trať na Nové Černovice, Slatinu (současná 33) a Vinohrady (zajímaly by mě názory na tyhle 3 tratě).
Ta 4: nevím, je to jen takový můj nápad. Pro pohodlí.
Ještě to chce napojit Bystrc na tenhle systém metra. A Líšeň. Jako minimálně 2 linky by tu jezdit mohly. Pokud bychom byli velkorysí, možná i 3. Při napojení Komárova a Lesné.
Hmmm. Možná v mé BAHN reprezentaci nápadu pro Brno to metro fakt udělám.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Ypsilantiho jsem myslel prutah nemocnici, nezaznamenal jsem zmenu trasy toho prutahu a nazev jsem psal po pameti, moje chyba, omlouvam se :)

Proc by to bylo fajn - vetsi variabilita linkoveho vedeni az bude odsunute nadrazi. Z mendlaku by jedna linka mohla jet na nove nadrazi (d-1) a druha na stare (d-2). Pokud by se zachovala trat Hybesovou aspon v jednom smeru, byla by manipulacni blokova smycka s koncem na Mendlaku pouzitelna aspon ve smeru z Hlavaku (pokud by slo udelat oblouk z Hybesky smer mendlak, mohla by byt plnohodnotna blokova).

Masarykova ctvrt - protazeni d-4 se tam charakterove absolutne nehodi. A lidi odtama ted nemaji cim jinym jet tak by cestujicich do d-4 stejne nepribylo. To se mi fakt nezda jako dobry napad. Spis bych tam upravil smycku, posun nekam smer do parku at se tam vleze vic vozu.

Metro by si podle me Brno taky zaslouzilo. Ale kdyz zacnu premyslet kudy by sly dalsi linky tak se mam tendenci zaseknout, severojizni by byla asi nejzasadnejsi... dalsich smeru uz tolik asi neni... tak mi diametr jako polovicaty reseni tolik nevadi... doplneni o castejsi s-bahn (napr leskava - az tower - hlavak - krenova - zidenice - lesna) a napojeni terminalu liskovec na spojeni s kampusem a mohlo by to Brnu pomoct fest...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Cracatit: No jo, ale pokud tam postavíš trať, tak ti buďto budou jezdit auta na kolejích, což je dokonalý recept pro nehody na denním pořádku, nebo tam auta nebudou moct jezdit, což zase příliš zúží celou tu ulici a sníží průtok aut.
D1 je pro službu v VMO moc daleko. D1 by spolu s dalšími měly tvořit jakýsi externí okruh okolo Brna, ale přijde mi, že i na tohle přemýšlím moc dopředu a že nikdo ještě neví, že něco jako dálniční okruh mimo Brno je potřeba.

king666: Vím, že to proražení nemocnicí v ÚP je, ale nevím. Nemůžu si pomoct, ale prostě se mi to nelíbí. Nesouhlasím s tím. Nějak nemůžu přijít na to proč, takže mě argumenty pro to asi přesvědčí, ale zatím jsem proti. Chápu přínosy, to zase jo.
Ano, z Náměstí míru jede 4 ještě jednu další zastávku. Proč? Aby to pobralo víc lidí.
Na Konečňáku plánuji plnohodnotné Xko. S podzemní tratí přes Úvoz na Mendlák. A ano, uznávám, je to strašný sci-fi, ale! Už se těším, až to tam v BAHNu budu projíždět.
SJ diametr by byl fajn, ale je to takové polovičaté. To už by raději chtělo trochu odstup, zamyšlení se a plán plnohodnotného metra. Lidí na to tu je dost.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ondra K.: Ani šestipruh nepřevezme všechno a dát třeba na Poříčí zákaz průjezdu mi připadá jako nonsens.
(Vím, že to nenavrhuješ, jen přirovnávám situaci.)
A ŽUB je územně dořešený, spíš technicky ještě úplně není, takže koordinace okruhu by od roku 2021 dál neměla být problém.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Konečného náměstí by mohlo mít okruh třeba takhle: z Kounicovy vpravo kolem MZK a práv na Veveří, výhybky na obě strany, při jízdě doleva projet k poliklinice a doplnit levý oblouk na Nerudovu, v obráceném směru by byl moc prudký, ale tohle je fakt jen sci-fi, nebo dvoukolejně kolem výškáčů, tam se to vejde. (obojí je úlet)

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Celkem zásadní problém části VMO mezi bratislavskou a pražskou radiálou je stále nedořešený ŽUB, se kterým se trasa a technické řešení VMO musí zkoordinovat. I z tohoto důvodu bych viděl jako pragmatičtější řešení maximálně upřednostnit zkapacitnění D1 a následné vymístění tranzitu tam.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
King666: Ypsilantiho? To se neplánuje, pokud vím. Spíš je stále ve hře narovnání jedničky od Pisárek směr Wimbledon/Václavská skrz FN U sv. Anny, dvojka bude muset na Mendlák, ale pak už by snad nemusela kolem "Kouřícího Králíka." Ubude tím jedna kolejová křižovatka a dva oblouky z Mendláku na Hlavas.
Z Modřic by trasou po Poříčí nic neubylo oproti současnosti, přestup 2/5/6 by šel pořád na Celní nebo u bratří, to by nešlo s variantou z Modřic rovnou na Renneskou, jak navrhuje Naxashi.
Prodloužení z Míráku na Barvičku je nesmysl = v současné síti ulic neproveditelné.
Ke Konečného náměstí napíšu zvlášť.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Naposledy upravil Cracatit dne 10 kvě 2022 17:37, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
No nevim jestli z Modric jet na HN Renesskou by bylo tak jednoznacny zlepseni... prestup smer Ceska by se naopak zhorsil (neslo by prestoupit na d-6).

Ad mapa (koukal jsem na ni pred par dny tak jen co si pamatuju):
- chybi mi tam pruraz Ypsilantiho (HN - Mendlak tak, ze by d-2 mohla jet z Modric na hlavak pres Mendlak)
- prodlouzeni tram v Masarykove ctvrti na Barvicku = what?
- nektere oblouky zplnohodnujici krizeni jsou nemozne (Konecneho nam. - tam se triangl nejspis nevleze, to tak spis blokova smycka kolem polikliniky Zahradnikova nebo nejaka spojka u Sono centra kolem Lidlu)

Jinak spis nez tunely pod Uvozem apod. bych uvital SJ diametr a podobne veci. A pokusit se oddelit tram od aut kde to jen trochu jde...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Naxashi, jednou výjimečně souhlas, nicméně je ta ulice dost široká, aby se na ni dvoukolejná spojka uprostřed vešla. Pokud by byla jen od Vídeňské k Renneské, tak fajn, dávala by smysl, protože s průrazem z Mendláku na Václavskou rovně k Wimbledonu by to chtělo ještě něco mezi Mendlákem a Celní pro různé objížďky, výluky a tak.
Červený vrch je opravdu v ÚP, i ŘSD s ním počítá a měl by běžet nějaký základní geotechnický průzkum. Do ražby uplyne ještě hodně vody ve Svratce, než přestane tvořit Poříčí okruh II+III. Reálně tu teda vnější okruh tvoří spíš "Hajvej číslo 1" (D1), ale s tou značka nepočítá jako s VMO.
Prste: Ta spojka v Židenicích je nějaký reálný plán k realizaci?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
goldfinger: S posudkem ohledně VMO naprosto souhlasím, takhle to doopravdy bude. Což je smutné. Tunel pro Červeným kopcem (jak je v ÚP a jak se prostě plánuje, tohle jsem si nevymyslel) měl být hotový už včera, ale bohužel ještě dlouho nebude.
A právě proto bych tam nerad viděl trať. Tohle místo bych prostě nechal autům. A doufám, že tohle je místo, kdy si všichni čtoucí uvědomí, že já jsem vlastně strašně proti autům. A najednou jim chci něco nechávat…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Poříčí bude jště hoooodně dlouho suplovat VMO. V dohledné době totiž okruh bude spíš podkovou od Vídeňské po Mariánské náměstí s bodovými závadami na Vinohradech a v Líšni (dokud se nevykope tunel). Po zprovoznění úseku Tomkovo nám. - Rokytova by se měla začít stavět spojka z Jedovnické na Černovickou, což výrazně odlehčí Šimicím a není to tak technologicky ani administrativně náročné.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
…protože mluvit normálně je strašný problém. Ach jo.
Za mě teda má daleko větší smysl prostě zplnohodnotnění křížení. Nejen kvůli výlukám, ale i kvůli tomu, že od Modřic rovnou zabočím na Vsetínskou a jedu směrem na nádraží. Bez objíždění.
Dávat trať na to, co je momentálně část VMO, mi přijde jako šílenost. To by bylo kolizí.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
143
10 lis 2012 09:29
Naxashi píše:
goldfinger: Marně hledám ulici „Švancarova“. Mapy.cz říkají, že v Brně nic takového není.
Proto vždycky říkám, že je lepší postnout mapu. Nakreslit nápad do mapy.
Švancarova je zřejmě Renneská třída.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
goldfinger: Marně hledám ulici „Švancarova“. Mapy.cz říkají, že v Brně nic takového není.
Proto vždycky říkám, že je lepší postnout mapu. Nakreslit nápad do mapy.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Z dopravního hlediska má daleko větší smysl spojka Vídeňská-Švancarova, i kdyby měla být jenom jednokolejná aj ednosměrná.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Pochybuji, že se tam vejdou Ačka na oba konce.
Mně jase přijde logičtější tohle udělat přímo v místě toho křížení.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Aha, tak pokud by se ta spojka po Poříčí dělala až po šestipruhu na D1, tak jsem klidnej, že to v příštích pěti letech nevyjde. Jinak mi Poříčí připadá logičtější, než nějakej most kolem bývalýho Sparu na Vídeňské.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 914 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 37  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 bře 2024 10:08
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]