Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 145 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 02 lis 2011 22:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1390
Od: 15 zář 2005 13:43
Bydliště: čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
to ještě nic není.. mám publikaci Informace o PID z roku 1998 vlastnoručně podepsanou s věnováním od tehdejšího generálního ředitele dpp Tomáše Jílka biggrin biggrin


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 lis 2011 08:22 

Příspěvky: 9158
Od: 15 led 2005 23:41
Abych měl taky ty cedule kam dávat...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 říj 2011 15:39 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3273
Od: 08 čer 2005 23:12
P. Haluza, Té-trojka: Mám pocit, že vaši předřečníci se stále bavili o noční dopravě.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 říj 2011 14:31 

Příspěvky: 9158
Od: 15 led 2005 23:41
Prosím o přesun posledních příspěvků sem viewtopic.php?f=21&t=473, díky.

Edit - případně sem - viewtopic.php?f=28&t=173 - a přejmenovat jen na Linkové vedení.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 říj 2011 14:29 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Od: 27 zář 2011 21:38
Bydliště: Brno, po trase 69 a 96
V tom roce 1984 jezdila do Líšně i 45 (z Haškovy na Nám. Karla IV., jen ve špičkách prac. dnů) a právě 82 (Česká - Líšeň, Jírova) + 83 (Koliště - Líšeň, Jírova)

_________________________________
Člověk začne jednat rozumně, až selžou všechny ostatní varianty.


Naposledy upravil Té-trojka dne 26 říj 2011 14:34, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 říj 2011 14:27 

Příspěvky: 2222
Od: 01 črc 2006 22:24
Bydliště: Bedřichovice
ReZ píše:
Co si pamatuju, tak do Líšně jezdila vždycky a-55. Pak, jak se v 80.tých letech postavilo sídliště, tak a-81. A jednu dobu i a-58 ke hřbitovu.

No a-58 ke hřbitovu jezdí dosud. A co trojice a-56 + a-82 + a-83? Ty jsou až novější kapitola? Počátkem 90. let byla a-83 první linka v této oblasti, kde se vyskytovaly tehdy nové kloubové sedmistovky.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 říj 2011 14:14 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2965
Od: 04 pro 2008 10:07
Bydliště: tam, kde mám postýlku...
Co si pamatuju, tak do Líšně jezdila vždycky a-55. Pak, jak se v 80.tých letech postavilo sídliště, tak a-81. A jednu dobu i a-58 ke hřbitovu.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 říj 2011 12:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Od: 27 zář 2011 21:38
Bydliště: Brno, po trase 69 a 96
Jo, omlouvám se, linka 46A skutečně do Líšně nejezdila. :oops: Jela z Lesné, Haškovy na Malinovského náměstí.

_________________________________
Člověk začne jednat rozumně, až selžou všechny ostatní varianty.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 říj 2011 11:52 

Příspěvky: 451
Od: 13 čer 2004 23:04
46A nikdy na Nam Karla IV nejezdila, v roce 1988 46A jezdila na Malinovskeho nam.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 říj 2011 11:45 

Příspěvky: 1161
Od: 06 kvě 2007 13:02
Bydliště: ČR
Ani literatura nic neříká o lince 46A kdekoliv v oblasti Líšně. V období okolo roku 1984 je psáno o trase Lesná - Benešova, pak zkrácena na Malinovského náměstí (rok 1982 / 83). V dalších letech přetrasována na trasu Hlavní nádraží - Lesná, Haškova, pak přečíslována na 46.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 říj 2011 11:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 859
Od: 14 lis 2007 11:01
Bydliště: Brno-Juliánov
46A na nam. Karla IV v Lisni :shock: To si teda vubec nevybavuju... Muzes napsat jeji presnou trasu?

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2011 15:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3446
Od: 28 úno 2006 19:00
ReZ píše:
Co pamatuju, tak jednu dobu jezdila noční d-11. Po MH a na Moravským doleva k divadu a asi na nádr.
To byla jediná linka, co na Moravském náměstí zatáčela vlevo do Rooseveltovy. Teď se navrhuje druhá, d-9.

Takhle jezdila d-15 obousměrně po svém přesměrování na Lesnou od 1.11.1974, ovšem nevím, jak dlouho jí to vydrželo...
Druhou konečnou měla na tehdy ještě jednokolejné staré smyčce Ústřední hřbitov.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2011 15:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Od: 27 zář 2011 21:38
Bydliště: Brno, po trase 69 a 96
Tak já mám doma plán Brna z roku 1984 i s přehledem linek MHD a jako linky, jezdící i v noci, tam jsou uvedeny tyto: 1 (Pisárky - Řečkovice), 2 (Modřice - Židenice), 4 (Jiráskova čtvrť - Komárov), 5 (Hybešova čtvrť - Fučíkova čtvrť), 10 (Bystrc, Rakovec - Stránská skála), 12 (Kr. Pole, střelnice - Obřany), 15 (Lesná - St. Lískovec), 40 (Hlavní nádraží - Tuřany/Izolační závody/Dvorska), 46A (Lesná, Haškova - Náměstí Karla IV.), 54 (Kniničky - Žebětín), 55 (Hlavní nádraží - Gottwaldovo údolí), 69 (Hlavní nádraží - Bosonohy), 81 (Hlavní nádraží - Líšeň, Noskova), 131 (Hlavní nádraží - Šlapanice), 136 (Česká - Komín, sídliště), 137 (Komenského náměstí - Kohoutovice, sídliště), 140 (Česká - Bystrc, Černého), 141 (Hlavní nádraží - Slatina, sídliště) a 145 (Bohunice, Kalininova - Mendlovo náměstí).

_________________________________
Člověk začne jednat rozumně, až selžou všechny ostatní varianty.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2011 11:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1262
Od: 10 čer 2006 20:45
Bydliště: Brno
ReZ: jj, v roce 1999 noční d-11 Lesná (respektive kvůli výluce Zemědělská) - MH - Roosveltova - Hlavák - Svoboďák a do Bystrce, vyměnila si to s noční trojkou

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2011 10:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 859
Od: 14 lis 2007 11:01
Bydliště: Brno-Juliánov
Pred rokem 1989, kdy do Julcu, respektive Hybesovi Ctvrti jezdila d-5, d-11, d-13 jezdila v noci d-5 do Julianova. Pak si soudruzi rekli, ze je to moc velky luxus, aby tam jezdila v noci jak a-55, tak d-5 a udelali z d-5 ten zkraceny okruh. Ovsem ne jak pise ds, ale tak ze d-5 jezdila normalne po sve trase pres Ceskou a pres Husovu, na nadrazi. Tam mela drivejsi prijezd nez ostatni linky, jela se otocit do smycky Zvonarka a na rozjezd spojeni byla pripravena na 3. koleji. Je mozne, ze po tom to prekopali do dsovi podoby.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2011 10:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2965
Od: 04 pro 2008 10:07
Bydliště: tam, kde mám postýlku...
Co pamatuju, tak jednu dobu jezdila noční d-11. Po MH a na Moravským doleva k divadu a asi na nádr.
To byla jediná linka, co na Moravském náměstí zatáčela vlevo do Rooseveltovy. Teď se navrhuje druhá, d-9.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2011 09:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1262
Od: 10 čer 2006 20:45
Bydliště: Brno
Mouka: jo, ona si tak udělala smyčku a zpátky do Komína

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2011 07:06 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6110
Od: 21 pro 2005 17:01
Já si pamatuju noční trojku z Komína k nádraží, jeden směr přes Svoboďák, druhej přes Maliňák, ale to už jsem chodil do školy, to bylo období asi tak 1997 - 2000.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2011 06:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3013
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
no ono se to hodně měnilo, ale co si před rokem 95 pamatuju, tak v noci jezdilo toto:
1 řečkovice - pisárky
2 modřice- stará osada
4 masarykova čt - juliánov
5 štefánikova č - rooseveltova - nádraží - štefánikova č
10 líšeň - husova - bystrc
12 obřany - zvonařka
15 lesná - st.lískovec
22 komárov - kr pole střelnice
40 hl.nádraží - tuřany - chrlické nám.
46 nádraží - pionárská - blažkova - haškova - slavíčkova
54 bystrc zoo - žebětín
55 nádraží - juliánov - mariánské údolí
69 nádraží - bosonohy (-popůvky)
81 novolíšeňská - jírova - horníkova
131 nádraží - šlapanice
135 mendlovo nám - kamenný vrch
136 česká - komín
137(142) mendlovo nám - kohoutovice
141 nádraží - slatina
147 stará osada - novolíšeňská

toto tak nahrubo po paměti stav cca 1994

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 říj 2011 23:18 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3273
Od: 08 čer 2005 23:12
Ano, třeba po reorganizaci v roce 1995 byly takové cedulky na Svoboďáku u linky 3, nebo u svého času noční autobusové linky 81.

Edit: Ale tak všeobecně by mě zajímal noční provoz před rokem 1995, moc pramenů k tomu není, a v paměti toho taky moc nemám, protože jsem tehdy v noci prakticky nejezdil.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 říj 2011 23:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1262
Od: 10 čer 2006 20:45
Bydliště: Brno
V JŘ k 1. 1. 1988 maj noční spoje poznámku "R" - "jede jen k hlavnímu nádraží a ulicí Roosveltovou." Pak zřejmě zpět do Fučíkovi čtvrti, což by odpovídalo umístění inverzní cedulky u divadla. O rok později se měnila trasa a už jezdila v noci stejně. Já si tu inverzní cedulku matně pamatuje na Svoboďáku pro čtyřku, to už je dávno...

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 říj 2011 23:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3273
Od: 08 čer 2005 23:12
Třiadvacítka byl vlastně i trolejbus, ale v té době se ještě myslím takové cedule nepoužívaly.

A k té pětce: Mám pocit, že tahle verze se používala jen tam, kde linka zastavovala jen v noci, a ne ve dne. Mohl bys upřesnit trasu tehdejší noční pětky?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 říj 2011 22:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1262
Od: 10 čer 2006 20:45
Bydliště: Brno
b1: koukl jsem do svého archivu linky č.5 a jako noční ji vidím v roce 1988 až 1990 (pak mám JŘ až z roku 1995, nevím, jestli byl noční provoz až do velkého třesku)

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 říj 2011 22:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3013
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
d-23 v květnu/červnu 1993, náměstí svobody - bystrc zoo, z důvodu rekonstrukce tratě na ečerovu.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 říj 2011 22:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3273
Od: 08 čer 2005 23:12
Kdy se v Brně používala třiadvacítka a inverzní (asi noční) pětka?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 145 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 20 zář 2019 22:55
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]