Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1035 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 38, 39, 40, 41, 42  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 11:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
obojí to vypadá celkem přijatelně :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 10:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8612
Od: 10 čer 2004 11:19
Mno a par dalsich uprav. Aby se dodrzelo pravidlo, co vuz to unikat, proslo nekolik aniter ruznymi stupni oprav a uprav. Pro zmenu a zkousky byl dosazeny ruzna cela ze zasob.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Naposledy upravil PvvS dne 09 zář 2006 22:15, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 srp 2006 14:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6110
Od: 21 pro 2005 17:01
a je stejně poznat, že to je Smetanova, směr Sušilova


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 srp 2006 12:52 

Příspěvky: 888
Od: 21 led 2006 12:26
Kuba píše:
Teď nevím, jestli tomu mám věřit...

věř tomu, ... fotomontáž to není, ... to jenom autobus objížděl trolejbus stojící v zactávce, .. :wink: a pan kolega to zachytil tak akorát :lol:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 srp 2006 12:40 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6110
Od: 21 pro 2005 17:01
doktor píše:
Hm, ale takovéto bastly už existují - viz připojený obrázek. V dílnách ČAD Blansko byla upravena Karosa LC 735 BKA 25-07 na elektropohon z troleje čili přestavba na trolejbus. Tento vůz má zajišťovat ekologickou dopravu v Moravském krasu na lince 226 Blansko aut.st. - Skalní Mlýn. Bohužel však trolejbus ještě nemá schválení k provozu s cestujícími, tudíž většinu času tráví odstaven v garáži. Ale je to jen otázka času. S výstavbou trolejbusové trati se již začalo, letos byla rekonstruována silnice z Blanska ke Skalnímu Mlýnu, příští rok - zřejmě na jaře - by mělo dojít k osazení sloupy TV a natažení trolejí. Závisí to samozřejmě na rychlosti, s jakou trolbus získá papíry. Pokud se trolejbus 735Tr osvědčí, bude ČAD Blansko v přestavbách pokračovat. Druhým vozem navrženým k přestavbě je Karosa LC 735 BKA 25-00.

Na snímku 735Tr na zkušebních jízdách v Brně, ještě neosazena panely BUSE.

Obrázek
toto NENÍ fotomontáž


Teď nevím, jestli tomu mám věřit...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 srp 2006 10:03 

Příspěvky: 888
Od: 21 led 2006 12:26
doktor píše:
...toto NENÍ fotomontáž...


fotomontáž sice ne, ale někdo zručný s foťákem 8-)

trajf stojí na zastávce a bus ho objíždí, ... teda aspoň mně to tak připadá, .. :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 srp 2006 11:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 33
Od: 23 srp 2006 20:31
Bydliště: brno
Hm, ale takovéto bastly už existují - viz připojený obrázek. V dílnách ČAD Blansko byla upravena Karosa LC 735 BKA 25-07 na elektropohon z troleje čili přestavba na trolejbus. Tento vůz má zajišťovat ekologickou dopravu v Moravském krasu na lince 226 Blansko aut.st. - Skalní Mlýn. Bohužel však trolejbus ještě nemá schválení k provozu s cestujícími, tudíž většinu času tráví odstaven v garáži. Ale je to jen otázka času. S výstavbou trolejbusové trati se již začalo, letos byla rekonstruována silnice z Blanska ke Skalnímu Mlýnu, příští rok - zřejmě na jaře - by mělo dojít k osazení sloupy TV a natažení trolejí. Závisí to samozřejmě na rychlosti, s jakou trolbus získá papíry. Pokud se trolejbus 735Tr osvědčí, bude ČAD Blansko v přestavbách pokračovat. Druhým vozem navrženým k přestavbě je Karosa LC 735 BKA 25-00.

Na snímku 735Tr na zkušebních jízdách v Brně, ještě neosazena panely BUSE.

Obrázek
toto NENÍ fotomontáž


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 srp 2006 20:56 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
jj, hodně pěkná věc:)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 srp 2006 20:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8612
Od: 10 čer 2004 11:19
Peknyy :) Gratuluju :) Tohle bych si dal libit i ve skutecnosti


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 srp 2006 20:18 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3013
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Omlouvám se autorovi za prznění jeho díla, ale neodolal jsem a pokusil se tomu sladit barvy...
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 srp 2006 19:06 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 483
Od: 22 srp 2006 12:35
Bydliště: Bohunice
PvvS píše:
Tak zas par uprav ala DPMB :) ... V ramci unifikace bylo dosazeno standartni celo...

Tak tohle mě inspirovalo k modernizaci 14Tr:
Obrázek
Zvětšit obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 srp 2006 13:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 893
Od: 14 čer 2004 18:43
Bydliště: Brno - Bystrc
MKzB píše:
Jinak bych byl radši, kdyby někdo reinkarnoval projekt všech forem řady LT z bývalého ČKD, než vyrábět ty brusy.
Neni duvod neco reinkarnovat. Vozy teto koncepce se normalne vyrabeji. Beztak se CKD inspirovalo u konkurence pri planech na radu LT, stejne tak jako RT6 je inspirovana alstomem.

Jedinny problem je, ze cena srovnatelneho vozu s 14T, akorat s otocnymi podvozy by byla o 10 - 20 milionu vyssi.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 srp 2006 09:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1721
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
PvvS: Ani bych se nedivil, kdyby k té úpravě vleku fakt došlo.

Jinak bych byl radši, kdyby někdo reinkarnoval projekt všech forem řady LT z bývalého ČKD, než vyrábět ty brusy.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 srp 2006 21:56 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8612
Od: 10 čer 2004 11:19
Tak zas par uprav ala DPMB :)
Jelikoz ve stavu tramvaji chybela vyzbroj TV2 a nekteri sberatele to nemohli prenest pres srdce, tak byla z mostu zakoupena T5B6, ktera pote v dilnach prosla modepri niz ji byl dosazen novy polopantograf, BUSE, klima ridice. Bohuzel i tady vuz nemuze vyjizdet na trat kvuli nadmerne sirce a je proto pouzivan jako posunovaci v dilnach , alespon do doby nez bude kvuli nemu prestavena vetsi cast site.

Behem prazdnin nevyjizdela souprava 1560+1301 na trat . Oficielni duvod byl uvaden jako problemy s elektrickym propojenim . Ve skutecnosti vyl vlecny vuz pri manipulaci celne nabouran a muselo mu byt vymeneno celo za nove. V ramci unifikace bylo dosazeno standartni celo Kardaus ze skladovych zasob . Motorovy vuz byl v ramci prohlidky zkusebne znizkopodlaznen.Ovsem aby se nemusela kupovat nova sikma okna, byly okenni ramy pouze protahnuty a skla byla poskladana z klasickych.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 srp 2006 19:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 483
Od: 22 srp 2006 12:35
Bydliště: Bohunice
MKzB píše:
Neustálá reinkarnace starých vraků.

Mě to teda neděsí.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 srp 2006 19:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1721
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Neustálá reinkarnace starých vraků.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 srp 2006 19:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 483
Od: 22 srp 2006 12:35
Bydliště: Bohunice
Izzy píše:
...desiva skutecnost...

Co je na tom děsivého?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 srp 2006 16:13 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Zatim sci-fi ale zanedlouho jiz desiva skutecnost na kurzech obsluhovanych 2xT3/T6...1596/67/51 s 1303/4...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 srp 2006 14:45 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 483
Od: 22 srp 2006 12:35
Bydliště: Bohunice
Příští rok rallye Paříž - Dakkar zavádí novou soutěžní kategorii: autobusy. Už jste viděli český speciál?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 srp 2006 10:18 

Příspěvky: 1667
Od: 22 led 2006 12:56
Bydliště: Brno
ds píše:
abych pravdu řekl, líbí se mi to víc než porschetra...


Přesně tak.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 srp 2006 09:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3013
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
abych pravdu řekl, líbí se mi to víc než porschetra...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 srp 2006 19:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Me se 05T vali ma hadru uz dost dlouho...
http://www.k-report.net/discus/nahledy/006747.jpg


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 srp 2006 19:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 483
Od: 22 srp 2006 12:35
Bydliště: Bohunice
Tady je ta slibovaná Vektra
Obrázek
Zvětšit obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 srp 2006 18:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
PvvS: je to T5A5 ve sve posledni podobe...
http://www.mestskadoprava.net/galeria/picture.php?cat=324&image_id=9449


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 srp 2006 17:18 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8612
Od: 10 čer 2004 11:19
Jinak dalsi (a)typ vozu DPMB. Pro zmenu byl z nahradnich dilu a vraku v Medlankach poskladan novy kapacitni abus.
plus zbytky citybusu z prahy po celni nehode zde taky nasly vyuziti..


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1035 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 38, 39, 40, 41, 42  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 20 zář 2019 22:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]