Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 2 z 42    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Tyjo, to si někdo dal hodně práce... v tom 3DMaxu.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
hádám, že za oknem vlevo má být asi pohled ze Soukenické na Petrov... a taky je milé, že boxy u stropu vyplnili DPMBáckými materiály, když už nesehnali brněnskou šalinu :D


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Obrázek z reklamní kampaně "Jezdím zdarma" nejmenovaného operátora. Poznáte vůz? :mrgreen:
Zdroj: Vodafone.cz


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

35
04 říj 2013 19:26
V kabině linky 4 ;)
mceza píše:
Ten vlečňák je pro trpaslíky? :D

Rovnou bysme mohli zavést vlečňák pro psy :lol:

_________________________________
Musíme si užívat cedulových K2 dokud ještě jezdí :)


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Náhodou, bylo by to krásný auto. Opravdu škoda, že se nevyrábí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
chat-maniac 7 črc 2012 píše:
Sem si trochu hrál. Dal jsem to na FB, ale kdo ho nemá...
mceza: ne, dvoupatrovou verzi dělat nebudu :-P

;-)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Jelikož se blíží zkouškové a i zírání do zdi je zábavnější než učení, tak jsem vytvořil kloubový Crossway ve verzích City a Line...

No není to škoda, že se nic takového nevyrábí? :-k

Klik

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Je to sice Z4 obrázek pro BAHN vozidlo, ale je to fantazie.
(Fiktivní background:) V roce 1970 ČKD reagovala na potřebu kapacitnějších vozů tak, že použili osvědčenou konstrukci K2 a přidali střední článek.
Vždycky jsem si říkal, že je škoda, že K3 nevznikla. Jasně, máme tu KT8, ale i tak. Linie T3 → K2 → K3…


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
146
20 lis 2006 13:21
Brno
@vleky: Bylo to myslím tak, když tak mě opravte, že Pragoimex začal nabízet vysokopodlažní skříně VarCB3 (však máme úplně první - 1560, dle evidence z skříň z roku 2001, tramvaj zkompletována 2002) a k nim do soupravy o trochu později nově vyvinutý nízkopodlažní vlek (taky máme první - 1301 z roku 2003). Tedy byla to snaha o znízkopodlažnění vozového parku. Wany tehdy nebyly, prototyp (ostravská 1311) byl postaven až 2004.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Nakousla se zde "dynamika vozu" - tak bych menší postřeh k LF2, někde se tu objevilo, že výkon motorů u dvojčete LF2 ořezán softwarově na 60%, takže méně než, kdyby jeden podvozek byl jalový (navíc cca o 2 tuny dle mne by mohla být LF s jen 2 motorizovanými podvozky a bez schodů nad prostředním podvozkem lehčí). Jenomže naši výrobci neumí vyrobit nemotorový podvozek (dle RJ /vulgo Jenki/ by se do podvozku nevešel buben /kotouč/ čelisťové/kotoučové brzdy)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Janatak píše:
Ovšem, co by to udělalo s dynamikou vozu...

Podle mě by to neudělalo nic převratného. Když to vezmu orientačně podle poměru pohotovostní hmotnost/výkon.

13T bez 2 motorů dostala na poměr 105 kg na kw, což přibližně odpovídá T3. U LF2 by to vycházelo na 87,5 bez započítání možné úspory hmotnosti karoserie vlivem lepšího řešení středního podvozku.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Ježíš, sežerte ho :-D

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
125
06 srp 2013 22:29
Já to pochopil zase jak píše Naxashi. Teda až na ten nepoměr ve velikosti


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Jenže problém v tom je, že já to NEMYSLÍM smrtelně vážně. Očekávaná reakce by byla taková, že to někdo uvidí, pousměje se nad tím, jaká je to blbinka, ale nebude to myslet ve zlým. Na druhý pohled si řekne, že kloubový vlečňák ještě neviděl, že to je něco, co tu nebylo (a nebude), a tím to končí. :-)
Je to fakt jen odlehčení. Sám vlečňáky moc rád nemám, jak jsem již psal (vícevozové soupravy ne-e. Klouby!). Rozhodně to teda neobhauju. Jen mě napadlo, jak by to mohlo fungovat, což je stále jen rozvíjení fantazie. A i když by bylo fakt zajímavé na živo vidět kloubový vlečňák, stále: jen to jen NEVÁŽNÁ blbinka. Prosím, berte to tak.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Rorschach: Což o to, ale pan N. si vše, co sem kdy postnul, obhajuje tak, jako by to myslel smrtelně vážně ;)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
125
06 srp 2013 22:29
Holky a všiml si někdo z vás názvu tohoto tématu? Jsou tu blbiny tak proč ne tahle


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Jo. Třicetimetrovej vůz, kterej bude potřeba zapojit za další aspoň patnáctimetrovej, plus kabel tlustej jako kráva na propojení těch dvou vozů, na což není ani jeden stavěnej.

Už tu padlo, že provoz soupravy T3 s vlekem je ve výsledku dražší, než provoz soupravy dvou motorových T3, na to nezapomínej. Hnaný podvozek má v Brně zásadní problém, a to jsou brzdy - na něj fakt EDB nedáš, a třeba u VV60LF se brzdové obložení mění každou chvíli... Chápu, že tvoje nápady jsou občas ujetý, nebo jak tomu říkáš ty, "nadčasový", ale tohle je fakt mimo v tak moc ohledech... Kdyby se kupovalo třicetimetrový LF3, tak se dá očekávat, že kabinu mít bude, a pravděpodobně ne jednu.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
U 13T bych rozhodně nedával běžný podvozek. Ne, že bych tomu rozuměl, ale vzhledem k délce a hmotnosti je těch 6 motorů myslím patřičně využito. LF2 je z mého pohledu naddimenzovaná, ALE to nemusí být nutně špatně. Proto si i myslím, že kloubový vlek by to utáhlo.
Měl jsem i jinou myšlenku. Hybrid. Vlek, co by byl de facto jako LF3, co by měl 1. a poslední podvozek hnaný. Délka asi 25 m. Neschopné plně jízdy vlastní silou, ALE schopné jízdy s LF1 nebo LF2. Ale to opět posouvám svoje nápady dál (a v podstatě popisuji vozidlo UniTram 5 a 6, co jsem do BAHNu navrhl (ale ještě přes svou monumentální neschopnost nebyl s to dát do NFZ editoru)).

Edit: Takže ty vlečňáky fakt nejsou žádná výhra? Když čtu, že si to vydupali radní, tak to nezní jako že o tom rozhodoval někdo, kdo tomu rozumí. I když, to, že máme jen 4, taky o něčem vypovídá. Na druhou stranu, zapojení s EVčkovýma T3 dodává nízkopodlažnost (i když to vypadá doopravdy směšně).

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
k.ondra89 píše:
Takový běžný střední podvozek u LF2, či 13T by slušně zlepšil využitelnost vozu pro cestující.


Ovšem, co by to udělalo s dynamikou vozu...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jestli se nepletu tak tenkrát byla vize, že vlek bude levnější cesta k nízkopodlažní tramvaji.

Martin: Motory sice opodstatnění mají, ale zase u každého podvozku by být taky nemusely. Takový běžný střední podvozek u LF2, či 13T by slušně zlepšil využitelnost vozu pro cestující.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: naopak, motor má u podvozku opodstatnění. Aneb brzdy u vleku. Jinak vleky tu nemáme proto, že nemají podvozky s motorem, ale protože si to přáli radní.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
0: Je to vtip. Ráno mě napadlo „Hej! Co takhle kloubovej vlečňák? Jak by to asi tak vypadalo?“. A tak jsem sedl ke kompu, než jsem šel k doktorce a na rychlo jsem něco splácal. Detaily jsem neřešil, poměr s Variema je taky mimo, jen jsem si odsud na rychlo vzal obrázek a upravil. Chtěl jsem to vidět.
1: LF2 by to teoreticky dát mohla. LF1 utáhne normální vlenák, LF2 by mohla dát kloubovej. Ale opět: nebrat vážně. :-)
2: Smysl to, překvapení, NEMÁ. :-) Viz to, co jsem už napsal. Ale! Smysl tomu dát můžeme. Asi je docela v módě nemít všechny podvozky vybavené motorama, proto i vlečňáky existují. Takže proč neudělat něco delšího? V případě zaháknutí mezi 2 LF1 tím získáme „zadarmo“ kapacitu.
3: Když spustíte BAHN, tak tam naběhne velmi známá síť. Jen okruh. Něco, co má za sebou 2 vlečňáky. A já, protože nemám rád spojování vozů, ale raději vícečlánkové vozy, tak jsem si řekl, že tohle by byla moje odpověď na to.
4: Berte to jako: sci-fi, vtip, nic vážného, věc pro pobavení, výplod fantazie.
5: Neverte to: vážně.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jaký smysl má kloubák, který by byl jen o nějaké 2 metry delší než sólo LF?

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Ten vlečňák je pro trpaslíky? :D


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
To by mě zajímalo, jak to ta LF2 utáhne.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1042 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 13:55
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]