Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 31 srp 2015 14:10 

Příspěvky: 68
Od: 23 bře 2014 19:59
Ukázka ranního provozu (zatím linky 1-16) :)
https://www.youtube.com/watch?v=R-ha_nqLmV8

V simulaci jsou určité nedodělky, koleje sloužící pro manipulaci s vozy (viz v Pisárkách, u Zvonařky), ale jinak provoz by měl byt tak, jak byl


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 črc 2015 17:12 

Příspěvky: 68
Od: 23 bře 2014 19:59
Zdravím, opět jsem se rozhodl trochu pokročit a mám otázku ohledně linek 1/8 v Pisárkách. Zastavovaly na jedné koleji nebo každá linka jezdila přes jinou kolej? Momentálně mám jednu kolej pro linku 1 a druhou pro zátahy a přemýšlím, kam budu posílat osmičku


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 srp 2014 20:10 

Příspěvky: 68
Od: 23 bře 2014 19:59
Zdravím, po delší době jsem se rozhodl znovu otevřít síť, jen co si tak zpětně vzpomínám, tak mi vozy linky 2 nestíhaly při výjezdu z vozovny odjezd z konečné ve správný čas (sekyra do 5 minut). Vyjížděly tehdy vozy režijně nebo jen budu muset upravit rychlostníky či časy výjezdů?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 dub 2014 01:05 
Zabanovaný
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3619
Od: 26 srp 2007 15:26
Bydliště: Brno
Je to tak ...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 dub 2014 21:13 

Příspěvky: 68
Od: 23 bře 2014 19:59
J*M*Aha, já to špatně pochopil. Já jsem si myslel, že ta druhá kolej smyčky vznikla dostavbou výhybky na tu kusou kolej, ale kusá kolej byla až za obloukem smyčky. Je to tak?
http://obrazkuj.kazlik.cz/images/origin ... 0ce583.png


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 dub 2014 07:58 
Zabanovaný
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3619
Od: 26 srp 2007 15:26
Bydliště: Brno
U viaduktu ti chybí spojka z Dornychu na Křenovou - nechybí, ta byla až v roce 1982

U divadla chybí oblouk od nádraží z Divadelní směrem na Cejl, do 7/1978 kolej objíždějící palác Morava jen jako manipulační


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2014 23:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3273
Od: 08 čer 2005 23:12
kazlik: U viaduktu ti chybí spojka z Dornychu na Křenovou. Jinak hodně zdaru s tvorbou.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2014 22:14 
Zabanovaný
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3619
Od: 26 srp 2007 15:26
Bydliště: Brno
smyčka tehdy byla již dvoukolejná tady je taky dvoukolejná a odstavná kolej tu je a ještě min 3,5 roku bude
Příloha:
had 0274a.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2014 21:18 

Příspěvky: 68
Od: 23 bře 2014 19:59
Na zastávky se podívám, smyčka tehdy byla již dvoukolejná
Citace:
O čtyři roky později došlo k poslední pozitivní změně v tramvajové
dopravě v oblasti Židenic – po zdvoukolejnění židenické smyčky
předchozího roku byla v roce 1968 vybudována krátká spojovací trať od
smyčky na Karlově na obřanskou trať.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2014 20:26 
Zabanovaný
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3619
Od: 26 srp 2007 15:26
Bydliště: Brno
Ve smyčce Židenice schází odstavná kolej (myslím, že ještě nebyla odpojená) a nějak mi kroutí se zastávky. Snad ještě v té době smyčka Židenice, Karlovo nám., u kasáren zastávka Svatoplukova a asi ještě jedna zastávka u ulice Těsná


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2014 19:47 

Příspěvky: 68
Od: 23 bře 2014 19:59
qwasar: Díky za krásné informace o vedení trati v Židenicích :)

Upravené hlavní nádraží:
http://obrazkuj.kazlik.cz/images/origin ... 62b358.png

Oblast Židenic:
http://obrazkuj.kazlik.cz/images/origin ... 12d797.png
http://obrazkuj.kazlik.cz/images/origin ... 422671.png


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 dub 2014 15:05 

Příspěvky: 540
Od: 25 led 2006 09:46
No na výjezdu ze smyčky byla odstavná kolej. I vedení tratí je velice podivné. Např. za odbočkou do smyčky směrem na Obřany byl pravý oblouk, pak levý oblouk a teprve rovná trať kolem kasáren až ke smyčce Židenice. Ani směrem do města nebyla trať přímá. Stačí se podívat do nějakého staršího plánu Brna.
Na Nádražní pak byla tříkolejná trať řešená stejně jako na Benešově. U koleje směrem na Husovu před křížovatkou byl nástupní ostrůvek.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 dub 2014 11:53 

Příspěvky: 79
Od: 13 úno 2012 18:04
Podle popisu na straně 3 tady: http://tkb-git.tramvajklub.info/www/dok ... _2001k.pdf máš smyčku Svatoplukova správně, ne?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 dub 2014 21:10 

Příspěvky: 2221
Od: 01 črc 2006 22:24
Bydliště: Bedřichovice
Nenašla by se někde fotka té bývalé autobusové smyčky u 5. nástupiště?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 dub 2014 19:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3639
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
Tak tu tříkolejku si nepamatuju...zajímavý, a třeba to obratiště busů při Nových Sadech zase jo...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 dub 2014 18:55 

Příspěvky: 1666
Od: 22 led 2006 12:56
Bydliště: Brno
ne, trojkolej byla i v opačném směru.

http://foto.bmhd.cz/foto.php?17073
http://foto.bmhd.cz/foto.php?15829
http://foto.bmhd.cz/foto.php?15952


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 dub 2014 18:24 

Příspěvky: 68
Od: 23 bře 2014 19:59
Zlaťák: Jedná se pouze o chybějící trojúhelník z ulice Masarykovy?
k.ondra89 Díky, v simulaci opraveno


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 bře 2014 18:38 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5536
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Na spojce Židenické trati na trať do Obřan přes Husovice byl úplný kolejový trojúhelník.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 bře 2014 18:18 

Příspěvky: 1666
Od: 22 led 2006 12:56
Bydliště: Brno
Trojkolejná trať u Nových sadů není dobře udělaná.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 bře 2014 16:33 

Příspěvky: 68
Od: 23 bře 2014 19:59
Zdravím. Nedávno jsem se rozhodl, že bych předělal tramvajovou síť Brna od Ondřeje Pokory do stavu odpovídajícího provozu v roce 1978. Tento rok jsem si vybral díky tomu, že se v archívu nachází služební jízdní řád linek před redukcí jejich počtu na 13.
(Bohužel) jsem ročník 95, tudíž místa, která se od té doby změnila znám pouze z fotek.
Zde je několik již upravených míst:
Nové Sady:
http://obrazkuj.kazlik.cz/images/origin ... fbafa0.png

Židenice (Smyčka Židenice by měla odpovídat skutečnosti, smyčka Svatoplukova pravděpodobně ne):
http://obrazkuj.kazlik.cz/images/origin ... 2f8f80.png

Smyčka Bystrc (snad OK):
http://obrazkuj.kazlik.cz/images/origin ... 4f05fa.png

Vozovna pisárky (nenapojené koleje z Komína si nevšímejte)
http://obrazkuj.kazlik.cz/images/origin ... d392a7.png

Potřeboval bych poradit s
  1. Je správně udělána trojkolejná trať u Nových sadů?
  2. Jak byla umístěna smyčka Svatoplukova?
  3. Jak byly v pisárkách ukončeny linky 1 a 8? Tak, jak je popsáno výše na obrázku?
  4. Jak byly řešeny rozjezdy (v kolik se vozy rozjížděly)?
  5. Je u Nových sadů dobře uděláno rozdvojení tratě?

Pokud máte dobové fotografie z míst, která se od té doby změnila, připojením do tématu či zasláním do zpráv mi velice pomůžete :)

Možná mě časem napadnou další otázky, momentálně by to mělo být vše

Předem díky
kazlik


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 zář 2019 18:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]