Ty větrací mřížky na voze 3601 opravdu původně nebyly, ale nyní už tam jsou. V počátcích provozu vozu 3601 se totiž přišlo na to, že statický měnič se v uzavřeném prostoru schrány přehřívá a tudíž v horkém počasí vůz často "umíral", takže bylo nutné třeba 10 minut počkat, aby byl schopen další například půlhodinové jízdy. Statický měnič Cegelec totiž na rozdíl od měničů Škoda v 21Tr není chlazen přímým větrákem, ale je chlazen svým žebrováním. Na vozech 3602 - 3608 jsou mřížky již z výroby, u 3601 byly dodělány v dílnách až po nějaké době provozu. Jinak kloubáky, to je taková malá škola hrou, prakticky do detailů vzato je jiný každý. Shodné jsou pouze 3605 s 3606 a pak 3607 s 3608. Vozy 3601, 3602 a 3604 se od zbylých lišily například ovládáním dveří na pultíku řidiče (kolébkové spínače místo pozdějších přepínačů, nyní již sjednoceno), vůz 3603 byl po elektrické stránce předvzorem pro 3605 - 3608, ale není s nimi shodný. Vozy se navzájem liší například systémem otevírání horních schrán (krovek) (3601, 3602, 3603 - klasicky jako 21Tr, 3604 má jen dva zámky místo čtyř na jednu schránu, 3605 - 3608 se otevírají směrem ke středu vozidla pomocí dvou zámků na stranách). ale to jsou poravdu jen detaily, které uvádím jen proto, abyste měli představu, jakej je v tom madlajz. U nás na dílně existují elektrická schémata spešl od vozů 3601 - 3604 a spešl od vozů 3605 - 3608, ale například vůz 3603 je něco mezi tím a přesné schéma k němu nemají asi ani v NASA
Jo a pokud si dobře pamatuju tak 3601 má ještě jinou podlahovou krytinu než ostatní 22tr