Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 253 z 263    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 263  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
manil píše:
V evidenci chybí anitra 1816.


Ta už je?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
V evidenci chybí anitra 1816.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
souprava 2xT3M je nově 1584+1582.Kde sou 1581 a 1592 nevím. 1592 ale jezdila ještě minulej týden normálně s 1584 na d-12.


krytinu jsem opoměl zmínit, správný dodatek. Ono těch detailů je tam stejně mnohem víc. Těžko říct jestli už ve škodovce tak mleli z posledního, že museli každej trolejbus dělat jinej i v té samé sérii.....


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Verusha píše:
Ty větrací mřížky na voze 3601 opravdu původně nebyly, ale nyní už tam jsou. V počátcích provozu vozu 3601 se totiž přišlo na to, že statický měnič se v uzavřeném prostoru schrány přehřívá a tudíž v horkém počasí vůz často "umíral", takže bylo nutné třeba 10 minut počkat, aby byl schopen další například půlhodinové jízdy. Statický měnič Cegelec totiž na rozdíl od měničů Škoda v 21Tr není chlazen přímým větrákem, ale je chlazen svým žebrováním. Na vozech 3602 - 3608 jsou mřížky již z výroby, u 3601 byly dodělány v dílnách až po nějaké době provozu. Jinak kloubáky, to je taková malá škola hrou, prakticky do detailů vzato je jiný každý. Shodné jsou pouze 3605 s 3606 a pak 3607 s 3608. Vozy 3601, 3602 a 3604 se od zbylých lišily například ovládáním dveří na pultíku řidiče (kolébkové spínače místo pozdějších přepínačů, nyní již sjednoceno), vůz 3603 byl po elektrické stránce předvzorem pro 3605 - 3608, ale není s nimi shodný. Vozy se navzájem liší například systémem otevírání horních schrán (krovek) (3601, 3602, 3603 - klasicky jako 21Tr, 3604 má jen dva zámky místo čtyř na jednu schránu, 3605 - 3608 se otevírají směrem ke středu vozidla pomocí dvou zámků na stranách). ale to jsou poravdu jen detaily, které uvádím jen proto, abyste měli představu, jakej je v tom madlajz. U nás na dílně existují elektrická schémata spešl od vozů 3601 - 3604 a spešl od vozů 3605 - 3608, ale například vůz 3603 je něco mezi tím a přesné schéma k němu nemají asi ani v NASA :-D
Jo a pokud si dobře pamatuju tak 3601 má ještě jinou podlahovou krytinu než ostatní 22tr


Ještě malý dodatek k vozu 3277 - ten jediný z eMek má kromě LED transparentů BUSE také vnitřní stropní červený LED panel k zobrazování zastávek, času a směru jízdy.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
pd píše:
Ha, já žil v přesvědční, že ty mřížky jsou jen na 3602, a ony jsou už všude :shock:


Jojo, jsou všude, myslel jsem ale že na 3601 a 3602 nejsou.


Ha, já žil v přesvědční, že ty mřížky jsou jen na 3602, a ony jsou už všude :shock:


Ty větrací mřížky na voze 3601 opravdu původně nebyly, ale nyní už tam jsou. V počátcích provozu vozu 3601 se totiž přišlo na to, že statický měnič se v uzavřeném prostoru schrány přehřívá a tudíž v horkém počasí vůz často "umíral", takže bylo nutné třeba 10 minut počkat, aby byl schopen další například půlhodinové jízdy. Statický měnič Cegelec totiž na rozdíl od měničů Škoda v 21Tr není chlazen přímým větrákem, ale je chlazen svým žebrováním. Na vozech 3602 - 3608 jsou mřížky již z výroby, u 3601 byly dodělány v dílnách až po nějaké době provozu. Jinak kloubáky, to je taková malá škola hrou, prakticky do detailů vzato je jiný každý. Shodné jsou pouze 3605 s 3606 a pak 3607 s 3608. Vozy 3601, 3602 a 3604 se od zbylých lišily například ovládáním dveří na pultíku řidiče (kolébkové spínače místo pozdějších přepínačů, nyní již sjednoceno), vůz 3603 byl po elektrické stránce předvzorem pro 3605 - 3608, ale není s nimi shodný. Vozy se navzájem liší například systémem otevírání horních schrán (krovek) (3601, 3602, 3603 - klasicky jako 21Tr, 3604 má jen dva zámky místo čtyř na jednu schránu, 3605 - 3608 se otevírají směrem ke středu vozidla pomocí dvou zámků na stranách). ale to jsou poravdu jen detaily, které uvádím jen proto, abyste měli představu, jakej je v tom madlajz. U nás na dílně existují elektrická schémata spešl od vozů 3601 - 3604 a spešl od vozů 3605 - 3608, ale například vůz 3603 je něco mezi tím a přesné schéma k němu nemají asi ani v NASA :-D


Něco se určitě doplní, dík. Ještě bych se zeptal na ty předváděcí vozy - 3602 měl být, jestli si to dobře pamatuju, předváděcí vůz na 750V. Liší se nějak výrazněj od 3601? Vzadu pod oknem má malé větrací mřížky, které na ostatních vozech tuším nejsou (na 3601 určitě ne) - souvisí to nějak s odlišnou výzbrojí? Ale ty výzbroje měly být podle mě stejné..


Ještě by stálo za to možná uvést v evidenci vůz 3021. Ten je od října 2004 dlohodobě nepojízdný kvůli poškozenému rotoru trakčního motoru a slouží jako zdroj náhradních dílů s nejasnou vyhlídkou opětovného zprovoznění.


Měl bych tu pár dodatků k evidenci, sami zvažte, která stojí za to doplnit a které jsou nepodstatné. Některé věci co uvedu jsou třeba i všeobecně známější. Moje dodatky se týkají pouze komínských vozů, neboť s nimi dělám.

22Tr:
-vozy 3601, 3602 jsou stavěny původně jako předváděcí vozy výrobce, jejich rok výroby je sice 2003, ale kostra vozu je v obou případech z roku 2002

21Tr:
-vůz 3011 je zkušebně osazen topnými jednotkami MEP Postřelmov, jinak všechny vozy po vůz 3027 topení Škoda, počínaje vozem 3028 již topení MEP Postřelmov, ale menšího rozměru než u vozu 3011.
-vůz 3035 s elektrickým otevíráním dveří je zároveň prvním takovým vozem Škoda
-počínaje vozem 3036 mají vozy hnací nápravu Rába místo nápravy Škoda
-vozy 3040 - 3043 mají statický měnič Alstom (Cegelec) oproti všem ostatním vozům s měničem Škoda
-počínaje vozem 3016 jsou vozy osazeny transparenty s LED diodami namísto podsvětlení zářivkami
(-vozy 21Tr mají porůznu buďto klasickou kabinu řidiče jako na první sérii, nebo upravenou, uzavřenější. Souvislost mezi sériemi se pokusím nějak odhalit.)

14Tr 17/6M:
-vůz 3277 je vybaven transparenty LED-DOT Buse namísto původních jednořádkových Metra Blansko
-vůz 3268 měl původně ovládány transparenty Metra z palubního počítače SAVS (v kabině chyběl ovladač transparentů, řídící jednotka pro ovládání byla umístěna ve zvláštní krabici u zadního transparentu. Nyní jsou transparenty již ovládán klasicky.
- vůz 3286 je po jedné z prohlídek vybaven tlačítkovým ovládáním na palubovce a přístrojové desce - tlačítky EAO namísto změti několik typově různých přepínačů, spínačů a tlačítek
-na voze 3267 je půlené sklo řidiče následem opravy po nehodě, původně bylo nedělené
-lepenou střechu nemá vůz 3283, ale 3285

14Tr/07
-vůz 3194 má po velké prohlídce některé úpravy (oranžová madla, plastové venkovní lišty blatníků apod.

Co se týká vyřazovaných vozů, není vhodné uvádět, že jsou někde odstaveny, například 3201 už v Komíně není a v Husovicích se předělává na vůz autoškoly v Szegedu (možná už tam i je)


Rozhodně se 3195 rozpadne později než některé vybrané kusy 21Tr :-D :-D :-D :-D :-D :-D


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
BS170 píše:
Fixi píše:
BS170 píše:
BS170 píše:
Come on...U vozoven máte soupravu T3RF v Medlánkách. Ona je, ale Pisárecká :-D .BS170


Ad Versuha: Jel jsem s 3197 na t-36 docela nedávno :-? ...Jo a taková malá otázka na Fixiho...Nejel si dnes v a-42 asi 3 kola v 7459 :-D ???
Koho jsi tam viděl?


Kdo asi deda. Bylo mu 14, byl brejlatej a zajímal se o MHD.


Jak víš, že mu bylo 14? Mě je zaprvé 15,5 a brýle nenosím.


Fixi píše:
BS170 píše:
BS170 píše:
Come on...U vozoven máte soupravu T3RF v Medlánkách. Ona je, ale Pisárecká :-D .BS170


Ad Versuha: Jel jsem s 3197 na t-36 docela nedávno :-? ...Jo a taková malá otázka na Fixiho...Nejel si dnes v a-42 asi 3 kola v 7459 :-D ???
Koho jsi tam viděl?


Kdo asi deda. Bylo mu 14, byl brejlatej a zajímal se o MHD.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
BS170 píše:
BS170 píše:
Come on...U vozoven máte soupravu T3RF v Medlánkách. Ona je, ale Pisárecká :-D .BS170


Ad Versuha: Jel jsem s 3197 na t-36 docela nedávno :-? ...Jo a taková malá otázka na Fixiho...Nejel si dnes v a-42 asi 3 kola v 7459 :-D ???
Koho jsi tam viděl?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Bob píše:
Verusha píše:
K nové aktualizaci evidence vozidel podle rodělelní vozoven: vůz 3197 nepatří pod Komín, zde jsou pouze 3193 - 3196.

Nepsal jsi onehdy na k-reportu, že 3195 je ve Slatině? Je tam jen dočasně nebo až do té doby, než se rozpadne (tedy možná ještě méně než dočasně) :lol: ?


3195 je teď ve Slatině ale řekl bych že do půl roku bude zpátky v komíně.


Verusha píše:
K nové aktualizaci evidence vozidel podle rodělelní vozoven: vůz 3197 nepatří pod Komín, zde jsou pouze 3193 - 3196.

Nepsal jsi onehdy na k-reportu, že 3195 je ve Slatině? Je tam jen dočasně nebo až do té doby, než se rozpadne (tedy možná ještě méně než dočasně) :lol: ?


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Už jsem to jednou psal, ale nebylo opraveno : 1530 nemá a neměla POD (nicméně pořebovala by nejen to, ale i celou rekonstrukci...)


ad BS 170 - to je možné, ale každopádně pod Komín již nepatří. Vím to náodou docela přesně, jelikož tam pracuju :-D


BS170 píše:
Come on...U vozoven máte soupravu T3RF v Medlánkách. Ona je, ale Pisárecká :-D .BS170


Ad Versuha: Jel jsem s 3197 na t-36 docela nedávno :-? ...Jo a taková malá otázka na Fixiho...Nejel si dnes v a-42 asi 3 kola v 7459 :-D ???


K nové aktualizaci evidence vozidel podle rodělelní vozoven: vůz 3197 nepatří pod Komín, zde jsou pouze 3193 - 3196.


Come on...U vozoven máte soupravu T3RF v Medlánkách. Ona je, ale Pisárecká :-D .BS170


Flashe jsou tady, zatím jen u některých tramvají.
Aktualizace evidence teď bude trochu váznout, pracuje se na jejím rozšíření + pár dalších vychytávek 8-)


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Nevím jestli ještě teď, ale bylo 1539+98.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6572 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 263  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 19:53
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]