Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2609 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 105  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 11 črc 2018 10:29 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1375
Od: 07 dub 2006 09:03
O BDSM muzikologovi a jeho schopnostech řídit dopravu si myslím svoje, ale v případě nádraží ta vyjádření očividně nemá ze sebe, ale od lidí kolem něho. A názory korespondují například s Lukášem Tittlem, kterého považuji za odborníka na tuto problematiku. Prostě město a stát se rozjely proti zdi a navzdory varovným hlasům ještě zvyšují rychlost.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 črc 2018 07:40 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5939
Od: 21 pro 2005 17:01
Každý to vidí podle toho, jestli s jeho názorem souhlasí (odsun / neodsun). To se pak těžko objektivně posuzuje.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 črc 2018 14:25 

Příspěvky: 3297
Od: 21 led 2011 14:19
Zopakuji svou předchozí prosbu:
Fafner píše:
Technická: Nic tu mazat neplánuju, ale omezte prosím vyjádření o tom, koho byste volili a nevolili, to by byl zbytečný spouštěč debaty úplně mimo téma a pokud byste tu politiku řešit just chtěli, přesuňte se s ní do Politické debaty.

Děkuji za pochopení :)

_________________________________
Definitivně možná.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 črc 2018 14:03 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 499
Od: 15 dub 2013 15:57
Naopak. Je ještě blbější, než si většina vůbec dovede představit...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 črc 2018 13:13 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1477
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Ten Hollan není tak blbej, jak jsem si vždycky myslel...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 črc 2018 12:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5939
Od: 21 pro 2005 17:01
Když bude nové nádraží (ať už kdekoliv) do 30 let, tak to bude zázrak.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 črc 2018 10:32 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1375
Od: 07 dub 2006 09:03
Za dva járy nebude ani územko, bo se v nejlepším případě bude řešit kasační stížnost sarcastic


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 črc 2018 06:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5939
Od: 21 pro 2005 17:01
Hollan: Odsun brněnského nádraží bez podzemní dráhy nemá smysl. Rada by o tom měla přesvědčit vládu

Vláda teď řeší jiné problém. Navíc nevím, jestli zrovna vláda bez důvěry by měla řešit takto důležitý krok.

Citace:
Přestavba železničního uzlu ve vybrané variantě u řeky by měla stát 43 miliard korun a začít by se s ní mohlo za dva roky.


Tak to asi těžko.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2018 19:52 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5347
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
Tak snad to babišova vláda brzy odklepne. Při takové široké shodě všech potřebných orgánů by byla pitomost do toho hodit vidle.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2018 11:21 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1454
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Hlavní vlakové nádraží? U řeky, rozhodlo ministerstvo. Chybí jen souhlas vlády

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.
doktor Reiniš


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2018 09:54 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1454
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Přesun brněnského nádraží podpořila také komise ministerstva dopravy

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.
doktor Reiniš


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2018 08:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2204
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
Další problém s brněnským nádražím. Studie neřešila nákladní dopravu

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2018 06:21 

Příspěvky: 3297
Od: 21 led 2011 14:19
Dvě nádraží jsou prostě blbost. Způsobují stejné problémy, jako současná nulová varianta, a k tomu jsou ještě nesmírně drahá.

Když už by něco takového bylo naprosto nutné, tak aspoň něco jako https://www.gatwickairport.com/at-the-a ... terminals/

_________________________________
Definitivně možná.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2018 11:41 

Příspěvky: 946
Od: 09 lis 2006 18:16
MartinV píše:
Peno: jaká dvě hlavní nádraží? Nové hlavní by bylo odsunuté a stávající by mohlo být zachováno v podobě zastávky pro regionální dopravu, což by myslím dvě koleje (po vzoru Lesné) zvládly. Zkrátka by to umožnilo větší využití vlakové dopravy po městě.
Samozřejmě v případě, pokud bude SJKD, nepotřebujeme současné nádraží zachovat.

No ale jak to udělat rozumně, to jsem se stále nedozvěděl. Buď vlaky od severu prvně zastaví na odsunutém a pak pojedou 2,5 km na současné. Přičemž to MHD může vyjít časově podobně. Nebo prvně vlaky zastaví na hlavním a pak pojedou 2,5 km na odsunuté, což některým udělá radost, ale dalším moc ne. A to nemluvě o špuntu, který by to kolejiště vytvořilo a nemluvě o dalších nákladech, protože teď taková spojka neexistuje. A po dostavění SJKD to budeme moci zbourat, protože to nebude mít smysl. Stále mi dává větší smysl postavit tramvajovou trať Židenice - současné po nynějších vlakových kolejích.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2018 10:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6026
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Mnadenicek: samospásný samosebou není. Nicméně pokud by se postavil, předpokládám, že to výrazně zrychlí přepravu Tišnov-Brno-jih, což pomůže dopravě v kraji a předpokládám, že by na základě toho i někteří přestoupili z IAD na vlak.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2018 10:20 

Příspěvky: 61
Od: 24 lis 2017 11:40
Mě se líbí jak v jakékoliv diskusi má SJKD samospásný charakter. Pokud pojedu jinam než na těch pár zuastávek, musím z krtka nahoru a znovu přestupovat. Ono každej přestup s bagáží přidává jakousi psychologickkou nevýhodu při porovnávání spojení. Nic proti diametru, ale univerzální argument to není a nebude...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2018 09:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6026
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Peno: jaká dvě hlavní nádraží? Nové hlavní by bylo odsunuté a stávající by mohlo být zachováno v podobě zastávky pro regionální dopravu, což by myslím dvě koleje (po vzoru Lesné) zvládly. Zkrátka by to umožnilo větší využití vlakové dopravy po městě.
Samozřejmě v případě, pokud bude SJKD, nepotřebujeme současné nádraží zachovat.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2018 09:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1477
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
peno píše:
XXX: Ale tím jsme zase u té spojky, kterou by bylo hodně náročné a nákladné postavit (pokud by to vůbec šlo, jak správně zmínil Pavel, jehož velmi hezky napsaný a smysluplný příspěvek jsi hezky účelově ignoroval). A znovu opakuji, než investovat peníze do takovéto šílenosti, to je raději dejme na SJKD, který dopravě v Brně a okolí pomůže mnohem více.

Neignoroval jsem ho účelově. Jen jsem chtěl odpovědět ještě předtím, než příspěvek Pavel napsal, což se mi nepovedlo. Pak už jsem jeho příspěvek nečetl.

peno píše:
A co by SŽDC měla hlídat a co reálně hlídá, jsou bohužel dvě výrazně odlišné věci. SŽDC má často tendenci ustupovat dopravcům, zejména těm soukromým, a povolit naprosté provozní šílenosti, které pak nezřídka akorát ničí nervy cestujících, průvodčích, strojvedoucích i řadových provozních zaměstnanců SŽDC, kterých se samozřejmě nikdo neptá na to, jestli něco takového může v reálu fungovat. Takže asi tak, o regulační činnosti SŽDC bych si opravdu velké iluze nedělal.

Zas na druhou stranu takové zastavování RegioJetu v Židenicích si nemůžu vynachválit. Představuje to pro mě obrovskou konkurenční výhodu. Je zde luxusní návaznost na vlak S3 z Lesné a na Lesnou.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2018 18:30 

Příspěvky: 946
Od: 09 lis 2006 18:16
Pokud nebudou peníze na SJKD, tak nám nic nebrání ho postavit zatím v úseku odsunuté nádraží - současné nádraží. Pokud vím, tak vyhrála varianta s podzemní stanicí, takže bude stačit protáhnout tunel nezastavěným územím o 800 metrů. Tipuji tak za 2 mld.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2018 18:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1135
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
XXX: Ale tím jsme zase u té spojky, kterou by bylo hodně náročné a nákladné postavit (pokud by to vůbec šlo, jak správně zmínil Pavel, jehož velmi hezky napsaný a smysluplný příspěvek jsi hezky účelově ignoroval). A znovu opakuji, než investovat peníze do takovéto šílenosti, to je raději dejme na SJKD, který dopravě v Brně a okolí pomůže mnohem více.
A co by SŽDC měla hlídat a co reálně hlídá, jsou bohužel dvě výrazně odlišné věci. SŽDC má často tendenci ustupovat dopravcům, zejména těm soukromým, a povolit naprosté provozní šílenosti, které pak nezřídka akorát ničí nervy cestujících, průvodčích, strojvedoucích i řadových provozních zaměstnanců SŽDC, kterých se samozřejmě nikdo neptá na to, jestli něco takového může v reálu fungovat. Takže asi tak, o regulační činnosti SŽDC bych si opravdu velké iluze nedělal.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2018 17:29 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1477
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
peno píše:
Aha, takže spojka mezi současným a odsunutým hlavním. Takový návrh tu už také byl a nebyl přijat s příliš velkým nadšením. Ono je totiž účelnější za ty prachy raději postavit SJKD, než takovouhle podivnou spojku.
Navíc, kdo rozhodne, co je a co není příměstská doprava? Je třeba příměstská doprava R13, ve které jsou zahrnuty jak R od Olomouce, tak i Sp od Hodonína? A co R versus Sp od České Třebové? A mohl bych takto dál pokračovat. A co když se jeden z dálkových dopravců zatne a bude jezdit jen na Střed, jako to vidíme už dnes v Brně u dálkových autobusů ke Grandu? Nebo právě v té zmiňované Ostravě, kde opravdu nemám pocit, že by to fungovalo, spíš naopak, je tam v tom akorát bordel.

Tak ideálně, aby pouze na novém zastavovaly pouze expresní vlaky. Os na obou, a jelikož R a Sp jsou zpravidla vlastně takové zrychlené regionální vlaky, tak by měly zastavovat taky na obou. No a aby třeba Radim nezačal jezdit do centra, by měla pohlídat SŽDC.
Jinak ideální by samozřejmě bylo nádraží pod Petrovem, ale toho se asi bohužel nedočkáme.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2018 17:02 

Příspěvky: 946
Od: 09 lis 2006 18:16
A k čemu zachovat, když se nedá rozumně udělat spojka současné a odsunuté nádraží, takže buď by to bylo rychlé na současné a pomalé na odsunuté nebo naopak. A tedy prakticky stejně rychle jako s přestupem na šalinu. Nebo by to jedno míjelo, což by bylo hodně špatné. Stejně na nádraží všichni přestoupí a cíl je to pro minoritu lidí. Mně by se líbilo využít současné vlakové koleje pro MHD. Tedy tramvajová trať Hlavní nádraží - Židenice s propojením na současné tramvajové tratě. Na tuto trať by se pak dala převést polovina spojů linky 2. Bylo by to rychlé spojení z uzlu Židenice, stará osada a zároveň by to mohli využít cestující vlakem od severu do centra města. Zároveň by nám takto mohly u současného nádraží vzniknout další nástupiště (70 metrů od současných) a mohlo by to ulevit současnému uzlu.
Také by se mně líbilo zachovat trať pro MHD v úseku současné nádraží - Spielberk office.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2018 14:24 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1454
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Hlavní nádraží bude vždy jedno, ať už v současné, či odsunuté poloze.
Jestli se postaví nádraží u řeky a tohle současné by se zachovalo, byl bych jen rád.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.
doktor Reiniš


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2018 14:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1135
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Aha, takže spojka mezi současným a odsunutým hlavním. Takový návrh tu už také byl a nebyl přijat s příliš velkým nadšením. Ono je totiž účelnější za ty prachy raději postavit SJKD, než takovouhle podivnou spojku.
Navíc, kdo rozhodne, co je a co není příměstská doprava? Je třeba příměstská doprava R13, ve které jsou zahrnuty jak R od Olomouce, tak i Sp od Hodonína? A co R versus Sp od České Třebové? A mohl bych takto dál pokračovat. A co když se jeden z dálkových dopravců zatne a bude jezdit jen na Střed, jako to vidíme už dnes v Brně u dálkových autobusů ke Grandu? Nebo právě v té zmiňované Ostravě, kde opravdu nemám pocit, že by to fungovalo, spíš naopak, je tam v tom akorát bordel.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2018 12:14 

Příspěvky: 1246
Od: 04 bře 2012 23:26
MartinV: Přesně tohle jsem navrhoval. Nádraží Brno-centrum a hlavní.
peno: Za mně nejde o rozdělení. Osobně to myslím tak, že to, co by zastavovalo na Centru by jelo i na Hlavní, pokud by to alespoň trochu šlo. Naopak to, co by jelo nějak dálkově (Olomouc, Ostrava, Praha, HK/Pardubice apod.), by zastavovalo jen na Hlavním.
Veřejné ukřižování za 3, 2, 1… :-D

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2609 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 105  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 14 lis 2018 00:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]