Diskuzní fórum MHD Brno http://forum.bmhd.cz:80/ |
|
Nové nádraží - dopravní problematika http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=10&t=72 |
Stránka 5 z 110 |
Autor: | goldfinger [ 28 úno 2019 12:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nové nádraží - dopravní problematika |
Tohle se dalo čekat, akorát mne překvapuje, že se k žalobě nepřipojilo víc Šimičáků, možná ten jeden neoficiálně zastupuje další, přece jen je podání správní žaloby spojeno se zaplacení soudního poplatku 3.000,- Kč. Není to nijak likvidační, ale nějaký love to samozřejmě jsou. A je zajímavé, že žaloba se podávala ke Krajskému soudu v Chacharstánu, když ve věci rozhodoval jako odvolací orgán Krajský úřad v Českých Budějovicích, takže podle místní příslušnosti by řízení mělo být tam. |
Autor: | Mouka [ 28 úno 2019 11:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nové nádraží - dopravní problematika |
Aktivisté napadli rozhodnutí o brněnském nádraží, kvůli ochraně krajiny |
Autor: | goldfinger [ 29 led 2019 15:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nové nádraží - dopravní problematika |
Mea culpa, viděl jsem Fialu a už jsem dál nepátral po křestním. Příjmení je asi součást kvalifikačních předpokladů na správce komunikace. No pořád lepší, než když se mezi Slovenskem a Itálií uskutečnilo klonování Robertů Ficů... |
Autor: | abcde [ 28 led 2019 21:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nové nádraží - dopravní problematika |
Josef Fiala je výkonný ředitel ASFINAGu. V Brně máme Davida Fialu. |
Autor: | goldfinger [ 28 led 2019 16:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nové nádraží - dopravní problematika |
APA - OTS, tedy Austria Presseagentur. Odkaz zde: https://www.ots.at/presseaussendung/OTS ... bWjZmAdEKY |
Autor: | Jakub S. [ 28 led 2019 15:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nové nádraží - dopravní problematika |
A zdroj? Na to se dneska trochu zapomíná... |
Autor: | goldfinger [ 28 led 2019 14:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nové nádraží - dopravní problematika |
Rakouský ministr dopravy Norbert Hofer navstívil minulý týden svého resortního kolegu Ťoka. Podle následné tiskové zprávy oznámil modernizaci severní dráhy na 160 - 200 km/h, přičemž by se mělo začít v roce 2021, tedy za dva roky a realizace má stát 650 mil. ojro. Výslovně se však zmiňuje modernizace celé trati, tedy i na Moravě. Zábavná asi byla debata o D52. Jednání se zúčastnil ředitel brněnského závodu ŘSD neschopa Josef Fiala a podle všeho zoufale mlžil. |
Autor: | Robert [ 24 led 2019 12:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktuality a update Tramvajklubu |
A proč by všichni museli přestupovat? Neříkám, že v odsunuté poloze bude stejná nabídka spojů jako dnes, ale permanentně je prezentováno, že jiná možnost než přestup na Nádražní neexistuje, jakoby měl jezdit jen pendl mezi starým a novým nádražím. |
Autor: | goldfinger [ 24 led 2019 12:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktuality a update Tramvajklubu |
K 5 min. čisté JD je třeba připočíst střední hodnotu čekání na přestupu plus dobu přesunu z/na nástupiště, které je o odsunu výrazně delší, než u stávajícího HBf. |
Autor: | mnadenicek [ 24 led 2019 11:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktuality a update Tramvajklubu |
To jo, já to bral, že to bylo myšlený jako jako příměr, u novýho tam nebude těch 10 min. kvůli přestupu na bus, tam jen těch 5 cca. Ale principiélně jsem to myslel, podobnost tam je zhlediska trasy, linkové vedení bude ale jiné. |
Autor: | Fantomas [ 23 led 2019 23:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktuality a update Tramvajklubu |
Na druhou stranu není úplně fér srovnávat současný výlukový stav a stav, který by měl ideálně nastat po přesunu. Záměrně říkám "by měl", protože tady si bohužel člověk nemůže být ničím jistý. |
Autor: | mnadenicek [ 23 led 2019 09:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktuality a update Tramvajklubu |
Robert píše: Hotové peklo. Jet odněkud 2,5 hodiny (či více) a pak ztratit 10 minut života. Ono nejde hlavně o lidi, co jednou za čas přijedou z daleka, tam se to stratí. Jde o ty, co dojíždí denodenně do práce. Jasně každej jinam, nejen do centra, ale jsem přesvědčenej, že i tak většině to prodlouží každodenní rutynu, no aspoň, že v mhádě bude wifina, aby si zatím mohli počíst novinky... |
Autor: | M [ 22 led 2019 18:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktuality a update Tramvajklubu |
Až to nádraží někdy možná bude stát, pak teprve budeme moci posoudit, pokud tu ještě budeme, jestli nám přinese tolik slibovaných mega plusů a výhod či naopak. Dnes jsou to jen spekulace. |
Autor: | Robert [ 22 led 2019 17:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktuality a update Tramvajklubu |
Popravdě neznám nikoho, kdo by ztrátu času z jakéhokoli důvodu násobil počtem dotčených dní a pak se z toho sesypal. Řekl bych, že za den člověk prodrbe mnohem víc času než 10-20 minut, a neřeší to. Když už tedy přijmu tvé tvrzení, že odsun nádraží bude znamenat tohle zdržení pro většinu lidí, o čemž mě dosud nikdo nepřesvědčil. |
Autor: | goldfinger [ 22 led 2019 17:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktuality a update Tramvajklubu |
Ve špičce ta ztráta dělá až půl hoďky. Jasně, jednorázově 10 min. neznamená skoro nic. Když je to 2 x denně, tak už je to 20 min. a vynásobeno na měsíc a rok už to na mávnutí volšovky není. |
Autor: | xcav8 [ 22 led 2019 15:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktuality a update Tramvajklubu |
goldfinger píše: Tomu nevěří ani samotní odsunovači, ale ve studiích studií se budou furt točit nějaký lově - a o tom to je. Včera jsem byl nucen použít Dolní a byl to skutečně traumatizující zážitek. Cesta 61 sice trvala čistého času 5 minut, tedy připočíst dalších cca 5 min. na přestup, ale jel jsem až večer, nečekali jsme na žádné křižovatce, provoz nulový. Já třeba nevěřím tomu, že někdy přestaneš prznit češtinu. |
Autor: | Robert [ 22 led 2019 15:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktuality a update Tramvajklubu |
Hotové peklo. Jet odněkud 2,5 hodiny (či více) a pak ztratit 10 minut života. |
Autor: | goldfinger [ 22 led 2019 14:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktuality a update Tramvajklubu |
Tomu nevěří ani samotní odsunovači, ale ve studiích studií se budou furt točit nějaký lově - a o tom to je. Včera jsem byl nucen použít Dolní a byl to skutečně traumatizující zážitek. Cesta 61 sice trvala čistého času 5 minut, tedy připočíst dalších cca 5 min. na přestup, ale jel jsem až večer, nečekali jsme na žádné křižovatce, provoz nulový. |
Autor: | M [ 22 led 2019 12:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktuality a update Tramvajklubu |
Tak tomu taky nevěřím. |
Autor: | mnadenicek [ 22 led 2019 12:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktuality a update Tramvajklubu |
Já ne. |
Autor: | xcav8 [ 22 led 2019 12:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktuality a update Tramvajklubu |
Mouka píše: On tady někdo věří tomu, že se dožije přesunutýho nádraží? Já jo. |
Autor: | Mouka [ 22 led 2019 11:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aktuality a update Tramvajklubu |
On tady někdo věří tomu, že se dožije přesunutýho nádraží? |
Autor: | goldfinger [ 17 pro 2018 16:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nové nádraží - dopravní problematika |
Takže si připočtěme nejmíń dva járy na přezkum Krajským soudem v Brně a Nejvyšším správním soudem (pokud územko prvostupňový soud nezruší - nepředjímám). |
Autor: | ZGHK [ 17 pro 2018 15:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nové nádraží - dopravní problematika |
Asi sem: Potvrzeno územní rozhodnutí na přesunutou rolu |
Autor: | bugear [ 17 říj 2018 23:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nové nádraží - dopravní problematika |
To samozřejmě budou. Stejně tam je dvoustovka v současném stavu dopravně ekonomický nesmysl. |
Stránka 5 z 110 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |