Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

Nové nádraží - dopravní problematika
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=10&t=72
Stránka 5 z 110

Autor:  goldfinger [ 28 úno 2019 12:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové nádraží - dopravní problematika

Tohle se dalo čekat, akorát mne překvapuje, že se k žalobě nepřipojilo víc Šimičáků, možná ten jeden neoficiálně zastupuje další, přece jen je podání správní žaloby spojeno se zaplacení soudního poplatku 3.000,- Kč. Není to nijak likvidační, ale nějaký love to samozřejmě jsou. A je zajímavé, že žaloba se podávala ke Krajskému soudu v Chacharstánu, když ve věci rozhodoval jako odvolací orgán Krajský úřad v Českých Budějovicích, takže podle místní příslušnosti by řízení mělo být tam.

Autor:  Mouka [ 28 úno 2019 11:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové nádraží - dopravní problematika

Aktivisté napadli rozhodnutí o brněnském nádraží, kvůli ochraně krajiny

Autor:  goldfinger [ 29 led 2019 15:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové nádraží - dopravní problematika

Mea culpa, viděl jsem Fialu a už jsem dál nepátral po křestním. Příjmení je asi součást kvalifikačních předpokladů na správce komunikace. No pořád lepší, než když se mezi Slovenskem a Itálií uskutečnilo klonování Robertů Ficů...

Autor:  abcde [ 28 led 2019 21:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové nádraží - dopravní problematika

Josef Fiala je výkonný ředitel ASFINAGu. V Brně máme Davida Fialu.

Autor:  goldfinger [ 28 led 2019 16:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové nádraží - dopravní problematika

APA - OTS, tedy Austria Presseagentur. Odkaz zde: https://www.ots.at/presseaussendung/OTS ... bWjZmAdEKY

Autor:  Jakub S. [ 28 led 2019 15:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové nádraží - dopravní problematika

A zdroj? Na to se dneska trochu zapomíná...

Autor:  goldfinger [ 28 led 2019 14:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové nádraží - dopravní problematika

Rakouský ministr dopravy Norbert Hofer navstívil minulý týden svého resortního kolegu Ťoka. Podle následné tiskové zprávy oznámil modernizaci severní dráhy na 160 - 200 km/h, přičemž by se mělo začít v roce 2021, tedy za dva roky a realizace má stát 650 mil. ojro. Výslovně se však zmiňuje modernizace celé trati, tedy i na Moravě.
Zábavná asi byla debata o D52. Jednání se zúčastnil ředitel brněnského závodu ŘSD neschopa Josef Fiala a podle všeho zoufale mlžil.

Autor:  Robert [ 24 led 2019 12:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Aktuality a update Tramvajklubu

A proč by všichni museli přestupovat? Neříkám, že v odsunuté poloze bude stejná nabídka spojů jako dnes, ale permanentně je prezentováno, že jiná možnost než přestup na Nádražní neexistuje, jakoby měl jezdit jen pendl mezi starým a novým nádražím.

Autor:  goldfinger [ 24 led 2019 12:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Aktuality a update Tramvajklubu

K 5 min. čisté JD je třeba připočíst střední hodnotu čekání na přestupu plus dobu přesunu z/na nástupiště, které je o odsunu výrazně delší, než u stávajícího HBf.

Autor:  mnadenicek [ 24 led 2019 11:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Aktuality a update Tramvajklubu

To jo, já to bral, že to bylo myšlený jako jako příměr, u novýho tam nebude těch 10 min. kvůli přestupu na bus, tam jen těch 5 cca. Ale principiélně jsem to myslel, podobnost tam je zhlediska trasy, linkové vedení bude ale jiné.

Autor:  Fantomas [ 23 led 2019 23:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Aktuality a update Tramvajklubu

Na druhou stranu není úplně fér srovnávat současný výlukový stav a stav, který by měl ideálně nastat po přesunu. Záměrně říkám "by měl", protože tady si bohužel člověk nemůže být ničím jistý.

Autor:  mnadenicek [ 23 led 2019 09:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Aktuality a update Tramvajklubu

Robert píše:
Hotové peklo. Jet odněkud 2,5 hodiny (či více) a pak ztratit 10 minut života.


Ono nejde hlavně o lidi, co jednou za čas přijedou z daleka, tam se to stratí. Jde o ty, co dojíždí denodenně do práce. Jasně každej jinam, nejen do centra, ale jsem přesvědčenej, že i tak většině to prodlouží každodenní rutynu, no aspoň, že v mhádě bude wifina, aby si zatím mohli počíst novinky...

Autor:  M [ 22 led 2019 18:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Aktuality a update Tramvajklubu

Až to nádraží někdy možná bude stát, pak teprve budeme moci posoudit, pokud tu ještě budeme, jestli nám přinese tolik slibovaných mega plusů a výhod či naopak. Dnes jsou to jen spekulace.

Autor:  Robert [ 22 led 2019 17:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Aktuality a update Tramvajklubu

Popravdě neznám nikoho, kdo by ztrátu času z jakéhokoli důvodu násobil počtem dotčených dní a pak se z toho sesypal. Řekl bych, že za den člověk prodrbe mnohem víc času než 10-20 minut, a neřeší to. Když už tedy přijmu tvé tvrzení, že odsun nádraží bude znamenat tohle zdržení pro většinu lidí, o čemž mě dosud nikdo nepřesvědčil.

Autor:  goldfinger [ 22 led 2019 17:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Aktuality a update Tramvajklubu

Ve špičce ta ztráta dělá až půl hoďky. Jasně, jednorázově 10 min. neznamená skoro nic. Když je to 2 x denně, tak už je to 20 min. a vynásobeno na měsíc a rok už to na mávnutí volšovky není.

Autor:  xcav8 [ 22 led 2019 15:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Aktuality a update Tramvajklubu

goldfinger píše:
Tomu nevěří ani samotní odsunovači, ale ve studiích studií se budou furt točit nějaký lově - a o tom to je. Včera jsem byl nucen použít Dolní a byl to skutečně traumatizující zážitek. Cesta 61 sice trvala čistého času 5 minut, tedy připočíst dalších cca 5 min. na přestup, ale jel jsem až večer, nečekali jsme na žádné křižovatce, provoz nulový.


Já třeba nevěřím tomu, že někdy přestaneš prznit češtinu.

Autor:  Robert [ 22 led 2019 15:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Aktuality a update Tramvajklubu

Hotové peklo. Jet odněkud 2,5 hodiny (či více) a pak ztratit 10 minut života.

Autor:  goldfinger [ 22 led 2019 14:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Aktuality a update Tramvajklubu

Tomu nevěří ani samotní odsunovači, ale ve studiích studií se budou furt točit nějaký lově - a o tom to je. Včera jsem byl nucen použít Dolní a byl to skutečně traumatizující zážitek. Cesta 61 sice trvala čistého času 5 minut, tedy připočíst dalších cca 5 min. na přestup, ale jel jsem až večer, nečekali jsme na žádné křižovatce, provoz nulový.

Autor:  M [ 22 led 2019 12:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Aktuality a update Tramvajklubu

Tak tomu taky nevěřím.

Autor:  mnadenicek [ 22 led 2019 12:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Aktuality a update Tramvajklubu

Já ne.

Autor:  xcav8 [ 22 led 2019 12:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Aktuality a update Tramvajklubu

Mouka píše:
On tady někdo věří tomu, že se dožije přesunutýho nádraží?

Já jo.

Autor:  Mouka [ 22 led 2019 11:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Aktuality a update Tramvajklubu

On tady někdo věří tomu, že se dožije přesunutýho nádraží?

Autor:  goldfinger [ 17 pro 2018 16:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové nádraží - dopravní problematika

Takže si připočtěme nejmíń dva járy na přezkum Krajským soudem v Brně a Nejvyšším správním soudem (pokud územko prvostupňový soud nezruší - nepředjímám).

Autor:  ZGHK [ 17 pro 2018 15:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové nádraží - dopravní problematika

Asi sem: Potvrzeno územní rozhodnutí na přesunutou rolu

Autor:  bugear [ 17 říj 2018 23:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nové nádraží - dopravní problematika

To samozřejmě budou. Stejně tam je dvoustovka v současném stavu dopravně ekonomický nesmysl.

Stránka 5 z 110 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/