Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 86 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Tak ze prvé - to vybájené, či spíše vylhané nádraží není o půl kilometru dál, ale o osm set metrů. To odradí od cesty vlakem minimálně denně dojíždějící, zvlášť mají-li své pracovní a obchodní příležitosti v severním segmentu města. Nevím, jak dálkové cestující, protože vlakem např. do Prahy s černou dírou ani náhodou, ale když to srovnám s busem, i kdybych si odmyslel určitý rozdíl ve standardu, tak pokud mi něco pojede od Grandu, tak pojedu odtamtud a ne od nevábné smradlavé Zvonařky, kam mne MHD nedoveze, neb musí následně šplhat po rampách nahoru a zpět a mám to dál. Problém právě je, že k odsunutému nádraží těch "pár" kapacitních linek přivézt nelze - a ty co by se tam přivedly, budou chybět jinde, protože se rozvrátí zavedený systém přestupním uzlem na HBf. Kromě toho z některých perónů odsunutého nádraží je to na mhd docela dost dlouhá štreka.
Terminál u Grandu je u dvou zastávek - na spojce u grandu stojí d9 a Maliňák by se dal považovat za druhou zastávku, docházková vzdálenost k paláci Morava je minimální.
Nádraží na Svoboďáku být nemusí, stačí, když na něho dojdu z HBf. pěšky za 5 minut, z Dolního už musím jet šalinou a zbytečně tak zatěžuju mhd.
Nevím, jak kdo, ale pokud jdu na vlak - a opět mám na mysli pravidelné dojíždějící, nemají obvykle větší rezervu než 5 min. Ale dobrá - dálkoví cestující nechť mají širší možnosti realizace - pod kolejištěm je hafo místa a podzemní pasáž s obchody, rychlým občerstvením apod. by se tam dala udělat.
Nevím, jak chcete udělat bezbariérové nádraží bez výtahů, příp. eskalátorů. Na peróny kromě prvního musíte podchodem - výtahy tam jsou už dnes.
Žádné koleje rozvoji jižní části nezastavily, naši předkové nebyli hloupí a moc dobře věděli, proč v záplavovém území nestavěli.
A blízkost vlakového a autobusového nádraží není vyloučená ani ve stávající poloze - stačí rozšířit stanoviště u Grandu, případně ho udělat na dvě nebo i více pater, místa je u bývalých spěšninových terminálů taky až až. Pro inspiraci, jak má vypadat bus nádraží, se stačí podívat např. do Tel Avivu.
A parkoviště může být mezi nádražím a Tescem, pokud tam bude ústit ta obchodní pasáž, mohou tam být i pokladny, nebo aspoň automaty.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Taky se přidávám na stranu odsunutého nového nádraží. Mám k tomu více důvodů.
- Nejsem toho názoru, že nádraží o půl kilometru dále kohokoliv odradí od cesty vlakem. To už bychom se mohli bavit o tom, proč není třeba na Svoboďáku. Za předpokladu, že bude na nádraží zavedeno pár kapacitních linek, nebude problém. A mohu to bez potíží doložit - dnešní autobusové nádraží je na tom s dopravní obslužností někde mezi slovy "velmi špatně" a "katastrofálně" a nevím o tom, že by tam bylo prázdno. Ani terminál u Grandu není zrovna na zastávce a ve velkém se používá.
- Staré nádraží nikdy nebude splňovat moderní požadavky. Nejsem z těch, kteří by volali po tom, aby si každých 20 let strhlo celé město a postavilo znovu, ale zrovna nádraží považuju za natolik funkční budovu, že by si moderní pojetí zasloužilo. Zejména mi tam chybí nějaké obchody, bufety a podobné věci, kde by bylo možné trávit nějaký čas a také se dobře najíst bez obavy ze žloutenky. Lidé čekají při přesedání, na vlak se obvykle chodí s jistým předstihem... Mimo to obchody spolufinancují provoz nádraží, díky čemuž je možné udržet jeho finanční samostatnost a může být mnohem lépe spravováno, nemuselo by tedy být takto odporné.
- Nádraží by mělo být postaveno jako bezbariérové, nikoliv bezbariérovost nějak složitě dodělávat výtahy a plošinami.
- Sdružení autobusového a vlakového nádraží by cestující jistě ocenili.
- Mám problém s tím, věřit, že bude rekonstrukce levnější než stavba nového. Jestli někdo někdy rekonstruoval dům, jistě mi dá za pravdu, vždy se objeví takové množství skrytých problémů, o kterých nikdo dopředu nevěděl, že se položky na rozpočtu množí jako králíci a z rozpočtu je trhací kalendář.
- Nikdo netvrdí, že se současná budova strhne, velké množství uznávaných budov původně sloužilo k jinému účelu. Asi nejslavnější přestavbou starého nádraží je Musée d'Orsay v Paříži, je z něj světově proslulá galerie impresionismu.
- Jsem proti bourání nádherných budov u Malé Ameriky, to jsou krásné industriální budovy hodné ochrany. Bohužel ve stavu jakém jsou...
- Osobně mi vadí postavení kolejí v Brně. Jsem toho názoru, že zastavily rozvoj jižní části Brna. Jejich přeložení by pomohlo rozvoji tamních nevábných míst.


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Nydros: kromě toho, že by se variantou "odsunuté" polohy přiblížily vlakové a autobusové hlavní nádraží, měl bys hodně prostoru k vytvoření potřebné infrastruktury (jestli bude je věc druhá). Pro zkvalitnění služeb cestujícím potřebuješ (nejen) čekárny, WC (kam by se člověk nebál chodit),... A na to je potřeba větší budova než ta stávající. Ta kapacitně stačila v 19. století a v 1. polovině století dvacátého.


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Pavel:
jen pro poradek: ja osobne jsem pro nadrazi v centru, hlavne kdyz nebude v te odsunute poloze;
a jak pise renda, s tim souhlasim, tedy s rozsirenim o 1 nastupiste a podchod.
skoda ze nema odkaz


Offline
1072
09 lis 2006 18:16
renda: jsem rád, že máš stejný názor na projekt Koalice nádraží v centru. Ohledně 4 průjezdných kolejí, jsem akorát reagoval na nydrose, který nemluvil o konkrétním projektu, ale že by to mělo teoreticky stačit. A to je pořád problém přisunuté polohy. U odsunuté už víme, jak by měla vypadat. Ale u přisunuté se zatím nikdo nebyl schopen spokojit s žádným návrhem a pořád se tady lidi baví o pseudonávrzích. Potom to vypadá tak, že nádraží v centru bude strašně levné, ale zároveň dokonalé.

Pochybuji, že bude VRT až v roce 2200, stačí aby byla v této věci více akční EU a peníze by byly. Teď se vyhazují oknem za úplně zbytečné projekty

Co se týká nákladů na MHD, tak stejně je v plánu vybudovat šalinu na jih, nemluvě o nutnosti konečně zajistit obsluhu autobusového nádraží. A kolik to bude stát bude záležet na strašně moc okolnostech. Jestli nové nádraží nahradí uzel Úzká atd.


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Doufám, že nezapomínáte i na další problémy současného nádraží, například zoufale nepostačující kapacita jednokolejné komárovské spojky. Kdyby to byly jenom průjezdné koleje…

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
Kde jste vzali 4 průjezdné koleje? Pokud teda mně nešálí zrak tak je jich 6 u 4 nástupišť a 4 kusé :-k


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
Projekt odsunu i koalice v centru je stejně megalomansky drahý.

Viděl jsem projekt rekonstrukce s rozšířením o jedno nástupiště - to jest na 8 průjezdných kolejí a s druhým novým podchodem blíže kusým nástupištím a druhou skromnou potřebám dostačující odjezdovou halou tamtéž. Bohužel se mi nedaří to dohledat ... cenově tak za polovic. To by současnému provozu, tak uvažovanému zvýšenému si myslím plně postačovalo. Na druhou stranu s obměněným vozovým parkem (s kterým se teda vůbec nic neděje a asi ani nebude, dokud se nerozpadne) a přístupem k řízení provozu a tvořbě GVD je možné provoz řešit poněkud ... jinak.

SJKD bude kdy ? tak rok 2200, dřív bych s tím nepočítal. A VRT ? to tak nejdřív 2100 (a to bude tak leda Praha-Německo) ... vzheldem k tomu jak je záměr stopnout stále ještě nedostavěné tranzitní koridory (které už se taky staví 20 let :cry: ).


Naposledy upravil renda dne 07 srp 2010 14:52, celkově upraveno 1

Offline
151
07 říj 2009 23:14
Pavel:
Souhlasil bych naprosto, kdyby to slo, ba dokonce bych byl velmi rad, aby cast nadrazi byla pod zemi, nejlepe treba 2 koleje pro celou regionalni dopravu(osobni vlaky), stejne tak to bezvadne funguje v mnoha nemeckych mestech(Stuttgart, München, Berlin).
Tech 10% to neni mysleno na regionalni dopravy, nybrz na dalkovou, zase viz relace Brno-Praha.
Mmj, pocita ten projekt za 29mld i tim, ze by se musela naprosto prekopat brnenska sit MHD? a tedy by bud muselo byt koupeno mnoho novych salin, aby v centru byla dostupnost stejna, anebo by se situace zhorsila!
Dale prestup vlak-vlak je zbytecny, paklize bychom meli regionalni dopravu denne v intervalu 30 minut, tak leda mezi dalkovou dopravou, ale to by pak nebyl problem, vzhledem, kolik malo trati v Brne je. A ty 4 koleje jsou mysleny 4 prujezde, ale samozrejme alespon k tomu dnesni 4 kuse.

Citace:
Vybourejme část Brna včetně Tesca a máme krásné nádraží


kdyby se cele parkoviste mezi Tescem a nadrem 'zakrylo', tak na nem by klidne mohly byt dalsi 3 koleje.


Offline
1072
09 lis 2006 18:16
renda: Kde jsi vzal to, že projekt rekonstrukce stávajícího nádraží má být výrazně levnější? Projekt Koalice nádraží v centru: 25 mld, odsun 29 mld. S tím, že kvůli nedostaku kolejí se u přisunuté varianty musí postavit výhledově SJKD, protože nebude kapacitně stačit. Nemluvě o tom, že byli hádky o tom, že je to nádraží podhodnocené. Ale to je i u odsunu. Ale pokud to vezmeme v celkových finančních nákladech včetně zapojení VRT, tak to vyjde stejně, možná i lépe pro odsun. A pokud se někdy postaví SJKD, tak už to bude úplně jedno, kde to nádraží bude.

Nevěřím tomu, že budou stačit 4 průjezdné koleje. Jak chcete koncipovat přestup vlak-vlak? Kam dáte VRT? To chcete to nádraží za 30 let zbourat? Samozřejmě lze postavit plnohodnotné nádraží v centru, ale bude to stát taky jiné peníze. Vybourejme část Brna včetně Tesca a máme krásné nádraží, nebo ho dejme pod zem. Nakonec projekt Koalice nádraží v centru chce dát 4 kusé koleje do podzemí. Osobně je mi jedno, jestli přimo na nádraží bude obchodní centrum, ale uvědomte si, že jeho majitel tam opravdu nenechá přespávat bezdomovce, pokud mu ta budova bude patřit.

nydros: a proč by ubylo o 10 procent cestujících? Zrychlíš průjezd o 5 minut a zpomalíš cestování MHD o 5 minut a jsme na 0. Navíc naivně předpokládáš, že všichi pojedou šalinou na nádraží. Asi zapomínáš, že průmyslové zóny opravdu neleží na severu Brna a že tu máme i autobusy a trolejbusy, které mohou nádraží spojit s hlavními přestupními uzly (Mendlovo náměstí, Stará osada, nemocnice Bohunice...) s prakticky stejnou jízdní dobou. Nejhůř se dotkne cestování na sever, jinak to taková hrůza vůbec není.


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Nydros: ty regionální vlaky by zajížděly i na hlavní nádraží (to odsunuté), to současné by už nebylo hlavní, takže to není dělení na dvě nádraží.


Offline
312
22 led 2006 19:31
Brno
...... rozdeleni na 2 nadrazi - by mozna nebyl tak hrozny, kdyby existrovalo zaroven metro(ale to asi nikdy nebude), ktere by propojovalo obe nadrazi a jelo dale na sever......

No pokud se nepletu tak se počítalo (po současné situace na ministerstvu dopravy už asi ne) s projektem severjižního tramvajového diamteru, který by nejspíš tebou popisovaný problém vyřešil.Osobně však diametru moc nefandím.


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Citace:
Nejsem pro úplné zrušení nynějšího nádraží, ale radši bych zde viděl jen regionální vlaky. Je lepší, když vlak jede po kratší a rychlejší trase a zastaví o těch 600-800 metrů dál, než když pomalu projíždí stávajícím nádražím.


A myslis si, ze by to Brnu pomohlo, kdyby se tim zrychlil prujezd, kdyz moc, tak o 5 minut, ale ubylo by cestujicich treba o 10%?
Tento scenar - rozdeleni na 2 nadrazi - by mozna nebyl tak hrozny, kdyby existrovalo zaroven metro(ale to asi nikdy nebude), ktere by propojovalo obe nadrazi a jelo dale na sever.
Mmj, kdyby se opravily koleje kolem souc.nadru, tak by se dala nejaka ta minutka usetrit, treba kdyby ta 30/40 byla az na urovni konce 5.nastupiste, a tedy jiz odsud by vlaky mohly jet smer HH 80km/h.
Mas to stejne, jako kdyby dalkova doprava v Praze jela na Vrsovice, tam taky nemas metro a je to tedy naprosto v haji.


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mauricio: moderní nádraží nemusí být nutně malé NC, ale několik obchodů (větších než 1 výdejní okénko) by cestující uvítali. Pokud cestující jede skrz státy, může při přestupu strávit na nádraží několik hodin. Pak něco podobného uvítá.

Mceza: Reichstag slouží ke krapet jiným účelům, než budova hlavního vlakového nádraží. Pokud se chceme zbavit pragotronů (resp. je něčím nahradit), pak by bylo lepší mít modernější budovu, než tu stávající. Nejsem pro úplné zrušení nynějšího nádraží, ale radši bych zde viděl jen regionální vlaky. Je lepší, když vlak jede po kratší a rychlejší trase a zastaví o těch 600-800 metrů dál, než když pomalu projíždí stávajícím nádražím.


Offline
151
07 říj 2009 23:14
souhlasim rovnez s Pvvs a rendou
Citace:
Dan:
Pokud by otázka zněla co mi VADÍ:
Esovitě zatočená nástupiště bez itineráře, nepřehledná..., pokud bych měl zacházet i do detailů tak mi vadí i sdružené odjezdové návěstidlo pro 5 a 6
kolej.Už kvůli tomu byla i dost "pěkná" srážka.


Dale bych chtel ale rict, ze neni potreba milion koleji, staci, kdyz vlaky budou v drtive vetsine jen projizdet, tedy napr. ze by R z Bohumina jel jako primy vuz smer Havl.brod. A pak kdyby se zase cesi inspiroval - treba nemeckou S-Bahn. Aby neustale neco nestalo v Brne, ale jen to zastavilo, lidi nastoupili, vystoupili a zas to odjelo. Co se tyce polomeru, tak paklize by vsechny vlaky projizdely, stacily by 4 prujezdne koleje, cimz by se polomery vyrazne zvetsily.Anebo, pokud nekdo opravdu potrebuje moc koleji, tak zase jako v zahranici, udelat nadr. se tremi castmi: koleje pred hl.budovou, 5 a 6. nast. a pak nove koleje misto Male Ameriky a dalsich zdejsich podniku.


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
Po Evropě a dokonce i u nás je plno "histrických a zrekonstruovaných budov", všechno historické se nemusí nutně bourat, které plně odpovídají "moderním požadavkůch dněšních zhýčkaných lidí".
To že brněnské hlavní vypadá jak vypadá, je dáno také tím že se furt jenom mluví a dál jenom mluvit bude, o přesunu. Ti co o tom rozhodují evidentně vlakem nejezdí. Jeho dnešní stav vypovídá akorát o absenci investic.
Současný provoz se dá upravit tak, aby i to staré nádraží vše pojmulo, staší se podívat na průjezdné linky S2, S3 a rychlíkové relace Praha-Brno-Olomouc. I na jiným nádražích zastavují na jedné koleji 2 vlaky a nevím o tom že by se z toho dělal problém. A rozšíření, no někde to bylo ... mezi Tescem a nádražím nový perón na mostě a reko ostatních, tak aby byly víc narovno "pro ty co neumí žít bez pravítka :-k "


Naposledy upravil renda dne 07 srp 2010 10:34, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Kordis to hlavně poněkud podělal, jelikož S1 nejede o prázdninách a cestující ze Slatiny směrem severním prskají, že musí jinudy...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

3085
29 srp 2009 19:30
Dan píše:
Ano ale, nejede přes Slatinu.Myslím si že městská linka by měla zajíždět do tak důležitého uzlu jako je Brno hl.n., jestli ji teda chceme obsadit aby byly ty spoje rentabilní.
A srovnávat železniční síť Brna se sítí MHD opravdu, vzhledem k hustotě nelze.

Linka S1 byla zprovozněna primárně z důvodu návozu pracantů na Černovickou terasu (ne na Hlavní nádraží, Kordis to víc než dost v době zprovozňování prezentoval, to bylo letáčků...) !!!

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
312
22 led 2006 19:31
Brno
b1 píše:
A linky 7, 25, 26, 30, 50 taky vynechávají hlavní nádraží, to ti nevadí? Vždyť linku S1 na hlavní nádraží máme, akorát jí říkáme S3.


Ano ale, nejede přes Slatinu.Myslím si že městská linka by měla zajíždět do tak důležitého uzlu jako je Brno hl.n. , jestli ji teda chceme obsadit aby byly ty spoje rentabilní.
A srovnávat železniční síť Brna se sítí MHD opravdu, vzhledem k hustotě nelze.


Offline
Uživatelský avatar

3690
08 čer 2005 23:12
Dan píše:
A kdybych bych měl mluvit obecně tak mi dále vadí že městská linka S1 vynechává ten nejstrategičtější uzel:Brno hl.n..... Možná by jí využilo více lidí..
A linky 7, 25, 26, 30, 50 taky vynechávají hlavní nádraží, to ti nevadí? Vždyť linku S1 na hlavní nádraží máme, akorát jí říkáme S3.


Offline
312
22 led 2006 19:31
Brno
PvvS píše:
Proc nadrazi nesoupnout jenom za 5 nastupiste ? Kolejiste pred malou amerikou ma minimalne 300m , a to jsem hodne vynechal.Po zastreseni/prelozeni uhelne a likvidaci toho autobazaru je misto na nekolik dalsich koleji. Za budovou je krasna silnica primo k zastavce nove sady, kusy koleje dole jsou idealni jako rozsireni kusych koleji u nadrazi.


Toto řešení by bylo opravdu nejlepší..

nydros:na současném nádraží mi nechybí nic ale je potřeba uvědomit si, že stávající nádraží neodpovídá ZDEJŠÍMU provozu.Srovnávat Brusel z Brnem jaksi nelze,v každém s těchto uzlů je přece jiná dopravní a kolejová situace.
Pokud by otázka zněla co mi VADÍ:
Esovitě zatočená nástupiště bez itineráře, nepřehledná..., pokud bych měl zacházet i do detailů tak mi vadí i sdružené odjezdové návěstidlo pro 5 a 6
kolej.Už kvůli tomu byla i dost "pěkná" srážka.

A kdybych bych měl mluvit obecně tak mi dále vadí že městská linka S1 vynechává ten nejstrategičtější uzel:Brno hl.n..... Možná by jí využilo více lidí..


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Samozřejmě to musí dělat schopný člověk s citem...
Pokud to bude dělat někdo, kdo je schopen vyprodukovat akorát slátaninu ve tvaru UFO naprosto se nehodící do okolí (KrPole nebo třeba garáže na Zelňáku), tak děkuji, nechci...

Ostatně, pěkná je třeba v Praze zastávka metra Kolbenova - původní železobetonová konstrukce někdy z konce 80.let, která je oblečena do novějšího skleněného hávu (tuším 2001)... Navíc je železobeton jaksi přiznaný, žádný moderní omítky nebo nedejbože rádoby dřevěný plastový hrůzy... No, ale to už je opět trochu mimo.

http://metroweb.cz/metro/stanice/linka_ ... 160231.JPG
http://metroweb.cz/metro/stanice/linka_ ... 160232.JPG


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Samozřejměu Reichstagu to měli stavitelé jednodušší v tom, že zbyly pouze obvodové zdi, zatímco zde je i interiér pěkně zachovalý.
Ale divili byste se, jak starým budovám moderní sklo, kov a dřevo sluší. Samozřejmě to musí dělat schopný člověk s citem...

Jak je to s tou cestou k nádraží?
To je důležitá věc a jestli je v tom problém, tak samozřejmě přemístění chápu, ale jinak ne. Stejně se mě to asi netýká, protože pokud vše dobře půjde za 5 letjiž v Brně nebudu, ale za tu chvíli mi město přirostlo k srdci a tak to řeším :)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Co mi na nádraží chybí... Nic. Nepotřebuju obchody (a když už, tak ne zbytečně předražené Ponty nebo značně pofidérní stánky v hale), nepotřebuju automaty na kafe, nepotřebuju tři (dva?) obchody s novinama ani obchod s foťákama... Nádraží beru jen jako běžný přestupní uzel - tady vylezu, přejdu na druhej peron a hned zase jedu.
Žel moderní doba je taková, že na nádraží musí být nejlépe malé nákupní centrum - jistě, chápu, že jsou lidi, co to potřebují a využijí, ale myslím si, že je to mnohdy až zbytečné - cestující to nepřiláká, naopak se tam budou shlukovat různě podivné existence, aby si majitel mohl dovolit nájem, bude mít rohlík za pět korun a malou PETku vody za dvacet (viz kupříkladu Kroměříž). Jediný, co mi na nádraží (a teď nemyslím jen Brno) chybí, je nádražka stylu dojdu, dám si jedno pivo a utopenca, zaplatím a během patnácti minut jsem zpět na peronu.
Nádraží má být provozně funkční budova - a ne, že na jednom místě bude pět obchodů, pokladny smrsklé na jednom místě (což naštěstí není příklad Brna) a ##MLUVÍM SPROSTĚ## kdesi kdoví kde a cestou na vlak pětkrát zabloudím případně se desetkrát zdržím v malých úzkých prostorech budovy (opět, není případ Brna).

Ale to už jsem trochu odbočil a moje představy se liší od jiných :)


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Proc nadrazi nesoupnout jenom za 5 nastupiste ? Kolejiste pred malou amerikou ma minimalne 300m , a to jsem hodne vynechal.Po zastreseni/prelozeni uhelne a likvidaci toho autobazaru je misto na nekolik dalsich koleji. Za budovou je krasna silnica primo k zastavce nove sady, kusy koleje dole jsou idealni jako rozsireni kusych koleji u nadrazi.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2733 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 dub 2024 23:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]