Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 108 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Za malo.
Kdyz sem videl nektery projekty na okruh, tak me jima hruza. (pisarky etapa pres reku)

Sam sem zvedavej na odpoved

http://nadrazibrno.ecn.cz/porpoldoby.php

tohle se mi moc nezda. Ty narusty jsou prilis


Offline
89
18 srp 2005 21:20
Tak jsem poslal mail Danovi do kanceláře :)
Alespoň k tunelům Dobrovského Ti můžu dát povzbudivou informaci (kousek od nich bydlím): letos se začnou stavět.
Jinak Ti, PVVS, děkuji za kultivovanou diskuzi, nebývá to na netu zvykem! :)


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
A proc ta diskuse vznika ?
Kdyz sem se nekolikrat ptal na linkove vedeni bez diametru, bez premosteni v herspicich (neni doucasti projektu, ale vede tudy trbus) , tak mi nebyli schopni odpovedet.
Co to je za pripraveny projekt, kdyz nemaji ani ZAKLADNI informace ? Nerikam, kdybych chtel vedet barvu lavicek na 3 nastupisti, ale svyho casu nemeli ani nakresy prednadrazi.
Proc se vsichni zastituji diametrem, kdyz je jasne ze v dobe stavby a dostavby nadrazi nebude ani funkcni ani rozestavenej ?

Pokud to ma byt stavba za 25 miliard, proc tedy neni k dispozici plny rozsah informaci ? proc se nekolikrat menil rozsah stavby ? Pokud se do neceho tak pochybnyho maji lit nase dane (nejen ty unijni) , tak at je jasno.

Za ty penize by se daly doresit podstatne vetsi problemy, jako uz 3 roky odkladane tunely dobrovskeho, dokonceni mestkeho okruhu , i ten diametr .


Offline
89
18 srp 2005 21:20
Zkusím se tedy na ty linky zeptat.


Offline
89
18 srp 2005 21:20
Hodnota Tesca je při normálním vztahu nabídka-poptávka (a z toho vzešlá cena) přinejmenším sporná. Záplavové oblasti v Brně budou řešeny celkovou koncepcí protipovodňových opatření v rámci Jihomoravského kraje.

Jinak: nemyslím si, že by někdo nechal nové nádraží bez dopravy a zatopené. Jde spíš o tom, že díky ostré brněnské diskuzi se sami odstříháváme od pražských i evropských peněz. Referendum prostě bylo neplatné a poražená strana to měla uznat a nepožkozovat dále Brno. Nebo si měla zajistit 50% účast, popř. zvolit na radnici více ČSSD a Zelených - možnost k tomu je každé 4 roky. To je demokracie.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Kdyz jsem se na to nekolikrat ptal, tak mi nebyli schopni odpovedet.


Offline
89
18 srp 2005 21:20
Co se týče intervalů, to bychom museli dotaz směřovat na Informační kancelář ŽUB nebo na DPMB. Návrhy linkového vedení jsem viděl, ale nic konkrétnějšího.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Ona novostavba dilen CSAD Brno je stejne draha jako odkup staryho Teska. A vzhledem k tomu ze pozemky, kde ma stat novy nadrazi jsou definovany jako zaplavove uzemi, je nutne pocita s dalsimi naklady na zamezeni zaplav a ucinku spodnich vod.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Mno zase klamani. Nadrazi se podle dvou projektu narovnalo i ve STAVAJICI poloze, pouze se zrusilo parkoviste u teska a ty rakosnicky strasidla. Tesko jako docasna budova bylo uz predem urceno jako budova vhodna k demolici. pripadne rekonstrukci .


Offline
89
18 srp 2005 21:20
A ještě připomínám: nádraží bude každopádně odsunuto: ti, kteří prosazují stávající polohu, vlastně matou - jejich návrh znamená odsun 300m k Malé Americe, což při přestvavbě na dlouhou dobu velmi sníží komfort života a cestování v centru (vlaky by dokonce na nějaký čas musely přestat jezdit úplně), je to řešení minimalistické, bez možnosti rozvoje a také dražší (muselo by se vyměnit více koleji, spodek, svršek...) - což by se EU, která bude koleje platit, asi nelíbilo. Navíc by Brno přišlo o unikátní památku a dominantu - krásný, 2 století starý viadukt (který by byl vidět, kdyby byl realizován Europoint).


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Mno nevim u stavajiciho nadrazi je
1,2,4,8,9,10,12,13
ktery se smeruji do 4 smeru . ve spicce je prumerny interval prijezdu jakekoliv linky okolo 30 vterin. Tudiz toto funguje jako kapacitni rozptylovy bod.

Nove nadrazi bude fungovat v podstate jako koncovy bod a pochybuju ze tam dosahnou stejneho intervalu.

Pro dosazeni stejne kapacity by tam musely jezdit snad skuplovany KT8


Offline
89
18 srp 2005 21:20
Myslím si, že dopravní obslužnost nového nádraží je řešena obstojně. Prvním krojem je "tramvaj Plotní", jejíž realizaci nic nebrání. Také tramvají bude dost (je vypsáno výběrové řízení na nákup 100 vozidel).

Taky si myslím, že Brno vzhledem ke své velikosti potřebuje podpovrchovou dopravu minimálně na úrovni skotského Glasgow. Nové nádraží by tuto potřebu samozřejmě umocnilo.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Vzhledem ke stavajici dostupnosti je to odsun az za brno :( .

Byly zpracovany i studie na moderni nadrazi ve stavajici podobe, ale to by nebyla az takova betonova loby . Navic by magistrat nemohl argumentovat nutnosti diametru. Ony by totiz nebyl az tolik potreba ...

Proc to mit za 15 miliard , kdyz ti muzeme mit za 25 + 5 miliard .


Offline
89
18 srp 2005 21:20
Myslím si, že přesun o 700m (přibližně vzálenost ze starého nádraží na Českou) není "odsun na lont". Ale o to tady už nejde. Pokud by se vám podařilo stávající projekt Europoint zaříznout, Brno se z toho na dlouhá léta nedostane - a než by bylo zpracován jiný projekt (dražší, horší...), uplynulo by mnoho času a peněz a minimálně 30 let by se zase čekalo. Z toho je mi smutno, je to škoda pro Brno (nejde mi o politiku - nejsem příznivcem žádné z našich slavných politických stran).


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Hmm jenze nove spojeni aspon praze prinese zlepseni pristupnosti zeleznice a mesta, jenom my si ho ODSunem az nekam na lont, proc ho tedy neat primo nekam ke komarovskym hypersupermarketum ? Nekteri by to jiste ocenili


Offline
89
18 srp 2005 21:20
Myslím si, že se opět začíná ukazovat, o co jde. Někteří zastánci nepřipraveného projektu odsunu o 300m (Zelení - p. Liška, brněnská ČSSD ad.) více či méně vědomě připravují Brno o peníze na rozvoj. V EU křičí, aby nám nedávali miliardy (a přitom jejich alterantiva je dražší), na což EU slyší. Korunu všemu včera nasadil premiér a všeználek Paroubek, který pro Rovnost prohlásil, že přesun brněnského nádraží je zbytečný luxus (přitom se v Praze staví Nové spojení za 120 mld.).
Napadá mne paralela s uvažovaným projektem Mayo Clinic, který by pro Brno znamenal 2 mld. a který ministr Rath také přetahuje do Prahy.
My se tady tedy budeme hádat, peníze si nechá Praha a Brno upadne do bezvýznamna. Řežeme si pod sebou větev.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Zajimavy clanek vysel ted v Moravskym regoinu.

Jedna se o to ze referendum nejni zavazny. Ale zaujala me jedna veta :
Avšak zástupce primátora uvedl že spousta lidí si uvědomuje že přestavba železničního uzlu je příliš náročný projekt , který musejí garantovat odborníci a navíc tvrdí že z plánů na přesun již město nemůže vycouvat.

To by me teda zajimalo co by delali , kdyby referendum bylo platny.


Bacil píše:
Vedení města nedonutí k zamyšlení vůbec nic. Nadějí je zato vláda - alespoň podle denního tisku v ní sílí hlasy, že by se mělo přehodnotit rozhodnutí financovat takový projekt, který sami občané odmítají. Je to sice tak trochu předkrajskovolební rétorika ČSSD (proti brněnské radnici vedené ODS), ale na lehkou váhu bych to přesto nebral. Bez podpory vlády se město může stavět třeba na hlavu.


Ve vládě však kromě "nejsilnějšího" sedí i KDU-ČSL v čele s brněnským ministrem dopravy Šimonovským,a té asi odsun nevadí. Takže bych neřekl že vláda je naděje. Navíc peníze stejně nejsou pro tak rozsáhlý projekt (jak jsem ho popsal viz níže), takže řekl bych že největší naděje pro odpůrce odsunu jsou prázdné pokladny státu a města.


Vedení města nedonutí k zamyšlení vůbec nic. Nadějí je zato vláda - alespoň podle denního tisku v ní sílí hlasy, že by se mělo přehodnotit rozhodnutí financovat takový projekt, který sami občané odmítají. Je to sice tak trochu předkrajskovolební rétorika ČSSD (proti brněnské radnici vedené ODS), ale na lehkou váhu bych to přesto nebral. Bez podpory vlády se město může stavět třeba na hlavu.


Anonymous píše:
Tak účast na referendu sice nízká, ale těch 82 % zůčastněných pro ANO, tedy proti přesunu, by už asi mělo přinutit vedení města k zamyšlení.
Bohužel lidí hlasovalo jen asi 25%,takže "město Brno toto rozhodnutí nemusí považovat za závazné" = rozuměj - nádraží se přesune :cry: .


K přesunu hl. nádraží, Pokud se opravdu nakonec bude budovat nádraží v nové poloze, musí se brát zřetel nejen na vlak, autobus(nové ÚAN-Zvonařka se zboří) a MHD, ale opravdu i na ten severijižní diametr, takže přesun nádraží a humbuk kolem referenda dělá dohormady 50 miliard Kč!! (Suma není přemrštěná-20mld. je nové nádraží+20mld. podzemní SJ-diametr+10mld. ostatní, revitalizace Jihu+MHD). Kdyby se nevybudoval diametr v souvislosti s nádražím, tak v oblasti jižně od Brna padne systém IDS-JMK. A s tímto nikdo neuvažuje(proto že staré nádraží v centru nebude fungovat): Kordis nedělá nic. Magistrát si hraje na svém písečku s novým nádražím a Kraj zas na diametru. Koordinace žádná. Natož peníze, 50 mld. na jednu hromádku Město+Kraj+Stát+EU= NEDÁ!!!
(Obavy o novém nádraží v "poli" bez MHD jsou opravdu na místě).


Tak účast na referendu sice nízká, ale těch 82 % zůčastněných pro ANO, tedy proti přesunu, by už asi mělo přinutit vedení města k zamyšlení.


Offline
487
13 čer 2004 23:04
to VS u toho Lakrumu jde o to, ze pozemky jsou soukrome!. Takze, ze je to kvuli Kuaflandu, bych nerikal. Je mozne, ze terminal bude nejak udelan, ale zatim nic neni jasne.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Referendum bude ve volebních místnostech na školách jako u jiných voleb, tentokrát ale bude probíhat jen jeden den - v sobotu 9.10.


Jen bych se chtěl zeptat, kam člověk může na to referendum přijít hlasovat, na radnici městké části nebo na nějakou jinou instituci? Nikde to totiž nepíšou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2733 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 10:37
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]