Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 100 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
goldfinger píše:
To snad při existenci moderního zab zař nemůže být zásadní problém, HBf. není odstavné nádraží, pobyt cca 5 min. by měl stačit plus čas na příjezd a odjezd akorát vychází. Nevím, kdy to tak je, ale většinou vidím nádraží poloprázdné.

To by na hlavaku prvne muselo byt moderni ZZ :lol:

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
To snad při existenci moderního zab zař nemůže být zásadní problém, HBf. není odstavné nádraží, pobyt cca 5 min. by měl stačit plus čas na příjezd a odjezd akorát vychází. Nevím, kdy to tak je, ale většinou vidím nádraží poloprázdné.


Offline
Uživatelský avatar

41
15 zář 2007 19:52
Brno
Pokladny na starým nádraží by se dali nějak vymyslet, a zkuzte něco udělat s 4 vlakama na 1 nástupiště během 45minut!!!


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
renda píše:
A to si myslíte že na novým nádráží to bude lepší?

No když na tím popřemýšlím asi jo:
na nádraží bude třeba dojít pěšky (usuzuju podle toho kolik do toho město a kraj chtělo vrazit a kolik bude podle státu muset, pár miliard šup sem a šup tam - aby tak DP začal montovat zpátky ty rozebrané K2 aby měl čím jezdit), tak lidi raději přesednou do IGK,
a pokud tam šaliny pojedou tak k pokladně a k nástupišti bude třeba ujít jen pár kilometrů,
ale hlavně že IGK budou moci po novém bulváru jezdit tak 160 až pod Petrov.
Nějak mi uniká co na takovém bulváru je tak úžasného, že ho musíme mít i tady, nejspíš aby nespokojení cestující, kteří nechtějí přesednout do IGK, nemohli stavět barikády :lol: .
A už nemluvě o tom co to udělá s IDS.


Tak tenhle příspěvek mně hlava nebere.


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
A to si myslíte že na novým nádráží to bude lepší?

No když na tím popřemýšlím asi jo:
na nádraží bude třeba dojít pěšky (usuzuju podle toho kolik do toho město a kraj chtělo vrazit a kolik bude podle státu muset, pár miliard šup sem a šup tam - aby tak DP začal montovat zpátky ty rozebrané K2 aby měl čím jezdit), tak lidi raději přesednou do IGK,
a pokud tam šaliny pojedou tak k pokladně a k nástupišti bude třeba ujít jen pár kilometrů,
ale hlavně že IGK budou moci po novém bulváru jezdit tak 160 až pod Petrov.
Nějak mi uniká co na takovém bulváru je tak úžasného, že ho musíme mít i tady, nejspíš aby nespokojení cestující, kteří nechtějí přesednout do IGK, nemohli stavět barikády :lol: .
A už nemluvě o tom co to udělá s IDS.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Tím že udělali na Hlavním nádraží ohrádky chtěli docílit toho, aby ČD opravdu hungovalo všude. Takže tedy i ve frontě na lístky ČEKÁM DLOUHO.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
CD tim chteli ukazat jak to u nich vypada - vsude bordel, tak ho udelali i v CD centru :-D

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
PvvS píše:
Kolikrat do roka je dlouhej vikend ? Kdyby CD Nevymyslely ten system s rozdelenim pokalden a nechaly normalne vsechny prodavat, tak neni zadnej problem.

Přesně tak.
Největší zhoršení utrpělo ČD centrum. Dřív si člověk přišel pro lísteček, sedl si a čekal, než se na displeji objeví jeho čísilko a většinou za chvilku byl na řadě. Dnes musí stát v ohrazených frontách a ještě pořádně neví, kam má jít.


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
Jo jo ... jezdím pro jízdenky do Krpole na nádr a hlavák jenom projdu ...

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Nepamatuju si NIKDY, že by byly otevřeny všechny okénka #-o :-k

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Kolikrat do roka je dlouhej vikend ? Kdyby CD Nevymyslely ten system s rozdelenim pokalden a nechaly normalne vsechny prodavat, tak neni zadnej problem.


Offline
Uživatelský avatar

41
15 zář 2007 19:52
Brno
Dneska jsem je vlakem, přijdu jako vždy v 14:15 a plný nádraží lidí, k tomu jsete nevěděli kde je konec fronty od pokladny a jelo tam jenom 8 pokladen, potom po vypětí všech sil se dostanu na nástupiště, kde čekají někteří na osobák druzí pak na IC zpožděný a ostatní jako já na rychlík, pochopitelně co se nestane: Hlášení o změne nástupiště, přidali na to stejný nástupiště další osobák, který přijel 5minut před mým rychlíkem, takže absolutně nevěděl nikdo do kterýho vlaku má nastoupit a k tomu tam nebylo k hnutí! Po dnešním zážitku si stále přeji nové nádraží v odsunuté poloze a říkám že ti kteří vlakem jezdí 2x do roka tak chcou nádraží v centru, ale co my chudáci ci jezdíme 2x do týdne a na nádraží se pomalu nevejdeme, a k tomu někdy ani do vlaku, protože tam nastoupí mamka s děckem, který prochází celej vlak než najde místo a přitom všichni kteří sedí v uličkách musí si stoupnou a k tomu za 5 minut vystupují. ROZHODNĚ NOVÉ NÁDRAŽÍ V ODSUNUTÉ POLOZE A TO NEJDŘÍV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
...a asi tama ( pres Bratislavu) nejazdia tolko vlakov ako v Brně.

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
No jinak, je to zcela stejna situace. Nadrazi v oblouku, nastupiste v oblouku, maly pocet koleji. Pokud vim , tak se i uvazovalo o presunu na Nove mesto, kterej e vuci centru zhruba stejne daleko, ale je na tom z hlediska trati podstatne lip..


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Tomu se říká OT. V Bratislavě je nádraží dál od centra než navrhovaná odsunutá poloha...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
V Bratislave na to jdou zcela jinak..
http://www.bratislavskenoviny.sk/6451/v ... stal-vpred


Offline
1071
09 lis 2006 18:16
PvvS píše:

nebo tady:
http://www.europointbrno.cz/index.php?nav01=6299&nav02=8049&nav03=9884&nav04=9883
a samotný návrh SZ zde:
http://www.jihomoravsky.zeleni.cz/5747/clanek/projekt-modernizace-nadrazi-v-centru


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Analyza ZUB :
http://www.fi.muni.cz/~zlatuska/ZUB/


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
http://www.zelpage.cz/zpravy/5207

Citace:
Další významná rizika projektu odsunuté varianty tak, jak je uvádí analýza:

* Riziko vyvolaných investičních nákladů MHD (největší riziko odsunuté varianty)
* Riziko vyvolaných provozních nákladu MHD (největší riziko odsunuté varianty)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
HBf. není od toho, aby na něm vlaky postávaly, od toho je odstavné nádraží, pobyt 5 min. ve stanici je tak akorát a pryč, pokud se nečeká na přípoj. Absolutně souhlasím s pd, jak Kénik, tak Šimice by se měly výrazně pozvednout ještě před započetím jakýchkoli prací.
Osobně su zvědavej, jak se chytí linka S1, je to první pokus vést spoj mimo HBf., pokud se osvědčí, může následovat podobná trasa třeba z BK do Šlapek.


Martan: A ty nákladní vlaky by na příhodnou mezeru v sedle a na noc čekaly kde? To by se štosovaly už někde od Rajhradu až do Heršpic?


Samozřejmě by se rekonstrukce nedělala za stávajícího provozu. Část osobních vlaků může jezdit odklonem přes dolní nádraží. To ale předně předpokládá "zkulturnění" nádraží Královo Pole a Židenice (obě to stejně potřebují jako sůl...), přestavbu zastávky Černovice a její lepší napojení na MHD (je i v plánech odsunu, ale asi až někde na posledních místech...) a přesun zastávky v Heršpicích (je též v plánech odsunu).
Na rozdíl od harmonogramu odsunu by se tahle revitalizace městských nádraží měla udělat jako první a potom by se využila pro odkloněné vlaky.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Při vyloučení jednoho libovolného prvku kolejiště (vyhybky, dopravní koleje) v Brně hl.n. hrozí kolaps tohoto nádraží. Už teď se mnoho vlaků odklání na okolní nádraží - soupravy od vlaků Brno - Nesovice v odpoledních hodinách se vrací do Maloměřic, tady se objedou a pak přistaví na hlavní - vjezd na obsazenou kolej! V mnoha případech odjíždí 2 vlaky s jednoho nástupiště a v mnoha případech se vlaky přistavují třeba jen 5 minut před odjezdem - v lepším případě.
Příklad z dnešního rána: čas 8:21 a hlášení, že R 674 do Prahy s odjezdem 8:24 bude přistaven ke 4. nástupišti. Normálně odjíždí z 1. nástupiště. Os 4605 ze Ždáru přijel na 2. nást., normálně na 3. a Sp od Třebové na 1. nást., normálně na 2. Proč? protože na 3. nást. stálo 30 minut zpožděné EC. A toto se děje na hlavním dnes a denně, stačí aby si vlak postál v peronu třeba jen o 10 minut délel a už je z toho celkem problém.
A nákladní vlaky? Zase jich nejezdí tak moc, aby se nedaly skrz hlavní protáhnout v sedlech nebo v noci.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
goldfinger píše:
Kvůli pár rokům relativního nepohodlí potom na věky cestovat mezi květáky? Děkuji, nechci, raději zkousnu pár let staveniště s vidinou komfortnějšího cestování. Žádný kolaps nehrozí, zkus si přečíst harmonogram rekonstrukce, pouze při výměně zhlaví po půlkách bude kapacita menší než ta stávající. Pokud by se stavělo odsunuté nádraží, tak přes HBf. budou jezdit všechny náklady a to by teprve byl kolaps. Ale to nadšenci stále zamlčují.


Jsem si nevšimnul, že by na Zvonařce rostly květáky. :lol:

Kolaps nehrozí? To možná říkají nějaký kancelářský krysy, co všechno znají -TEORETICKY! Výpravčí,... mluví jinak.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Kvůli pár rokům relativního nepohodlí potom na věky cestovat mezi květáky? Děkuji, nechci, raději zkousnu pár let staveniště s vidinou komfortnějšího cestování. Žádný kolaps nehrozí, zkus si přečíst harmonogram rekonstrukce, pouze při výměně zhlaví po půlkách bude kapacita menší než ta stávající. Pokud by se stavělo odsunuté nádraží, tak přes HBf. budou jezdit všechny náklady a to by teprve byl kolaps. Ale to nadšenci stále zamlčují.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2733 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 00:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]