Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 109 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 106, 107, 108, 109, 110  Další
Autor Zpráva
Takže se žádnej novej terminál u Židenickýho nádraží stavět nebude? Kvůli Kauflandu! Dyť o tom nedávno mluvili v regionálních správách na Tvb1.


Offline
487
13 čer 2004 23:04
To VS akorat tudle misto Lakrumu bude Kaufland a pres to vlak nejede. Pozemky uz ma koupene a jeho vystavbu podporuje i Zidenicka radnice.


Tramvaj pod povrchem.Nemá to být ten vysněný diametr? Ten ale asi bude železniční.
Výstavba nového nádraží v Židenicích+přestavba okolí a vznik nového terminálu na místě bývalého Lacrumu je podle mě dobrá věc.Viděl jste jak ta nádražní budova vypadá?! Je to naprostá hrůza,popsaný od sprejerů,bordel a navíc je to daleko od MHD! Todle je krok dopředu!

Už sem přemýšlel o návrhu dopravy v rámci plánovaného přemístění uzlu ze Staré Osady k Židenickému nádraží.Mohlo by to být asi takhle:Busy a-56,64,78 a regionální 201,202 prodloužit ze Staré Osady k nádraží Židenice.Busy 44/84,45,72 vést ul.Skopalíkovou k nádraží Židenice a pak teprv na Starou Osadu a dál po své trase.Na Staré Osadě bych nechal jen trolejbusy t-26(25) a t-27.I z tramvají d-2,3 se návaznost zlepší,zkrátí se cesta od nádražní budovy k tramvajovým zastávkám.

Nevíte někdo náhodou termíny,kdy se má ta revitalizace + odlehčení Staré Osady a úprava Židenického nádraží realizovat?


Jo, to si taky myslím. Kdyby byla jistota, že to nádraží bude za pár let vypadat jako v těch plánech, tak pro mě za mě ať ho tam postaví. Kdyby na to byly peníze, tak je to pořád lepší než je vyhodit třeba za záchranu bank. Jenže to financování není zajištěné a EU od toho spíš dává ruce pryč už teď. To ani nebude nutný nějaký problémek, jak dojdou peníze se stavba zastaví nebo zpomalí sama od sebe a zůstane akorát na dlouhou dobu nějaké nedostavěné, těžko použitelné, torzo.


Ted jsem byl na http://www.zeleznicni-uzel-brno.cz.Všimli jste si na různých těch pláncích apod. že ti blázni chtějí postavit i nové nádraží v Židenicich #-o a vést tramvaje a vůbec dopravu POD POVRCHEM HISTORICKÉHO CENTRA #-o - to jsou další výdaje,výdaje,výdaje,stavební zpoždění,dlužnické problémy,regionální dopravní a politická krize,celostátní politická krize atd.... #-o Možná to zní trochu radikálně,ale uvažujte,stačí malý stavební problémek,špatné rozhodnutí shora a všechno je v pr.... a ze SUPER ŽUB Brno vznikne obrovské staveniště s obrovskými dopravními problémy a to se asi zahraničním investorům ani EU moc líbit nebude :cry: . Takže v referendu,pokud bude - v týhle zemi je možný všechno,tak budu hlasovat PROTI výstavbě ŽUB. Kvůli těmhle problémům prosím,nestavte to... :pray: . SORRY ZA TAK DLOUHEJ ZÁPIS,ALE LÍP TO VYJÁDŘIT NEMůŽU. Pokud proti tomuto někdo něco má,tak upozorňuju že je to JEN A JEN MůJ NÁZOR a nechci nikoho ovlivňovat. Čau 8-)


titlis píše:
Myslím, že článek v Haló Brno (taky mě nejdřív nadzvedl) byl nejlepší pozvánkou od ráthausu k referendu. Není tam totiž ani Zbytek zdravého rozumu (o Zbytku demokracie si po výzvě, abychom k referendu nechodili nedělám iluzi).

Přesně tak.


Myslím, že článek v Haló Brno (taky mě nejdřív nadzvedl) byl nejlepší pozvánkou od ráthausu k referendu. Není tam totiž ani Zbytek zdravého rozumu (o Zbytku demokracie si po výzvě, abychom k referendu nechodili nedělám iluzi).


Vůbec nechápu odkud by na tu Vodařskou měla ta X2 jezdit? Ze Staré Osady? Teď je tam prd ale má tam být výstavba.Jinak obsluha by měla být takhle:d-1 rozdělit na dvě části Bystrc-nové nádraží-Komárov,druhá část d-x1(o číslo až tak nejde) Komárov-nové nádraží-Malinov .nám.-Řečkobive,d-12 vést současnou trasou a pak kolem nádraží na Vodařskou.S dálšima linkama by to opravdu byl problém,asi jako v Ostravě. Zase ale Halasovo nám.,St.Osda,Štef.čt, spojit s novým nádražím okružním busem a-44/84(mimo centrum) a k dnešnímu uzlu u nádraží nechat linky jak jsou(2,4,ap.) d-9 vést pak do Pisárek,protože by d-1 nezastavovala v dnešním uzlu.Trajfy ze Slatiny(Šlapanic?),od Kohoutovic částečně Novýho Lískovce prodloužit z Mendláku po Poříčí k novýmu nádraží.Busy a-40,48,5,1,60,63 ukončit rovněž u novýho nádraží a zrušit uzel na Úzké(i kdyby se nádraží nestěhovalo,v tom případě dát busy z jihu jen do Komárova).Největším problémem zůstává spojení Líšně a St.Lískovce(linka d-8),to by se ještě muselo nějak řešit.Kdby se vystavělo trať v Křídlovické(jako že v posledním návrhu už není),tak by se část spojů d-8 mohlá vést kolem novýho nádraží.Ono ani podle mě neni hlavní problém,že by tam nejezdilo tolik tram linek,když by tam byl ten okružní bus,oni totiž k dnešnímu nádraží nejezdí ani tak na vlak,ale 90% lidí chce jednoduše do centra a to spojení by jim zůstalo.Tuto věc bych proto nekritizoval.Horší je to s financováním,stavba stojí 30 miliard a to je moc!


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
U nového nádraží nemá být smyčka, zamýšlí se ukončení až v ulici Vodařské v Komárově, kde je ovšem úplný h...o, takže se uvažuje o prodloužení někam, kde by to mělo smysl (já sám nevím kam). Nicméně návrh řešení dopravní obsluhy linkami 12 a X2, považuji sa vůbec největší hovadinu, která zatím ohledně nádraží zazněla. Vůbec ten článek působil dojmem, že ho do Haló Brno propašovali aktivisté z koalice "Nádraží v centru", protože lepší argument proti přesunu zatím ještě nepadl.


Hlasim se k autorstvi predchozi reakce na pd. Zapomnel jsem se podepsat.


pd píše:
A co je myšleno tím "že namísto navrhovaných čtyř různých zastávek u nového nádraží by měla vzniknout zastávka jen jedna"? Jaké čtyři? To všechno bude zastavovat u jednoho označníku?


U noveho nadrazi se neplanuje zadne tramvajove "nadrazi", jako u stareho. Proste obycejna dvoukolejna trat s 1 oznacnikem v kazdem smeru, nanejvys zastavky u tramvajove krizovatky. Navic jsem v planku nevidel ani zadnou smycku (autori zrejme nemysli na mimoradne situace v doprave) - ta by asi rusila okoli a zabirala moc mista na lukrativnich pozemcich.

Nekterym architektum dokonce vadi soucasne 4 koleje v Nadrazni ulici - zcela to meni raz ulice.


To se autor (mar) musel teda hodně zapotit, než sesmolil takový článek. Takže tam bude jezdit 12 a buď 1 nebo X2, tak to je skutečně kvalitní obsluha :evil:.
A co je myšleno tím "že namísto navrhovaných čtyř různých zastávek u nového nádraží by měla vzniknout zastávka jen jedna"? Jaké čtyři? To všechno bude zastavovat u jednoho označníku?
A nakonec "A stávající uzel u starého nádraží? Jak již bylo uvedeno, zůstane zachován, stejně tak i široká nabídka spojů a linek. Nezmění se ani obsluha autobusovou dopravou." Bezva, takže všechno bude jezdit dál ke starému nádraží a k novému co? Nic? Tak to potom bude fakt stačit jedna zastávka...

Autor je zřejmě skrytý odpůrce mezi zastánci přesunu :roll:


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Doporucuju precist a pote napsat svuj nazor na radnici

http://www.brno.cz/halo-brno/text.php?clanek=1764

P.S. kyblik na zvratky a zvukotesna mistnost doporucena


Tak jsem se podíval na ty plánky a není mě jasné, co je myšlené jako "významná trasa nekolejové MHD" po ulici Táborské. Autobusy do Líšně?


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
VS píše:
Nemá být ta čárka nad í. MMB Brna neříká výslovně,že chce dál z´trolejbusy rušit ale pouze nechce síť dál rozšiřovat.No ale kdo ví,když nám zrušili 21/22Tr ve Škodovce a v Brně nechcou(a ani já ne) CityHnusovový 24/25Tr,tak se za dalších 5 let zruší 8-14 trajfů a potom se musí tak do r.2020 stejně rozhodnout co dál? A to sou na českým trhu solárisy.


Naopak v tech planech prestavby nadrazi se pocita s t-busy z Mendlova namesti k novemu nadrazi a dale smer Slatina. Tak se nechame prekvapit.

Jinak v nejblizsich 3 letech bude kvuli vyluce v Pisarkach nizsi vypravenost a tak nebudou nove trajfy potreba.


Nemá být ta čárka nad í. MMB Brna neříká výslovně,že chce dál z´trolejbusy rušit ale pouze nechce síť dál rozšiřovat.No ale kdo ví,když nám zrušili 21/22Tr ve Škodovce a v Brně nechcou(a ani já ne) CityHnusovový 24/25Tr,tak se za dalších 5 let zruší 8-14 trajfů a potom se musí tak do r.2020 stejně rozhodnout co dál? A to sou na českým trhu solárisy.


ad VS:
nějak mi ten odkaz nefunguje... :oops:
Jak jsi to myslel s tím, že se již nepočítá s tykadláky ? :-( To že skončí 31 přece nemusí ještě nic znamenat, tam jde o hranice obce, řečeno takto..... :arrow: ??


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
VS píše:
Tak sem zkoukl na adrese http://www.zeleznicní-uzel-brno.cz docela zajímavý plánky na návrh vedení dopravy k novýmu nádraží.Jen nechápu proč se už neuvažuje o výstavbě tram na Křídlovické(má být nahrazena trolejbusem z Kohoutovic do Slatiny) a plánuje tram do Přízřenic? Dále má vést trajf i od kampusu v Bohunicích po ul.vinohrady,Vojtovou a novou čtvrtí k nádraží a dále přes Vlhkou a Drobného do Králova pole.Jedna ruka neví co dělá druhá,protože se přece už s rozšiřováním trolejbusů nepočítá?


Docela pekne planky. Jedine, ceho se bojim, ze to dopadne tak, ze se odsune nadrazi a na tramvajove trate k nemu jiz nezbydou penize ...


Tak sem zkoukl na adrese http://www.zeleznicní-uzel-brno.cz docela zajímavý plánky na návrh vedení dopravy k novýmu nádraží.Jen nechápu proč se už neuvažuje o výstavbě tram na Křídlovické(má být nahrazena trolejbusem z Kohoutovic do Slatiny) a plánuje tram do Přízřenic? Dále má vést trajf i od kampusu v Bohunicích po ul.vinohrady,Vojtovou a novou čtvrtí k nádraží a dále přes Vlhkou a Drobného do Králova pole.Jedna ruka neví co dělá druhá,protože se přece už s rozšiřováním trolejbusů nepočítá?


Proč jsou na brněnském Magistrátu všichni tak jasně pro odsun? Nejspíš osobní zájmy - lukrativní pozemky, lobby stavebních firem ... a samozřejmě svoji roli hraje i to, že veřejnou dopravu nepoužívají...

[%sig%]


Nádraží neodsouvat, to je můj názor. Myslím, že kdyby se udělal průzkum, kde by lidi měli říct, jestli jim současné nádraží vyhovuje nebo ne, že pro většinu je bez problémů. Vede k němu většina tramvajových linek, také šmirgl, kousek od něj, na Úzké, je zastávka autobusů, tak v čem je problém? Nejde mi do hlavy, proč jsou na brněnském Magistrátu všichni tak jasně pro odsun. No jo, oni asi vlakové nádraží nepoužívají, takže si to nedokáží představit.


Dík za odpověd čau čau :-) :-)

[%sig%]


S Ostravou máš pravdu, vlaky už jezděj v pohodě, ale je to kolem furt rozkopaný a ta hala vypadá hrozně. Nástupiště a podchody jsou už ale super.
Já osobně bych nechal dosavadní tam kde je, ale některý věci by potřebovaly pořádně rekonstruovat. Jen nejsou ty peníze. Možná uspořádáme sbírku jako na Národní divadlo.#32#

[%sig%]


Jo, ten oblouk vadí výpravčím. Ale stačí udělat pár kroků, a uvidí dobře. To, že nemusí být nádraží na 160, si myslím taky.

No, fasáda asi stačit nebude. Ještě vyměnit koleje + to co je pod nima, opravit mosty, nové zabezpečovací zařízení, bodlo by další nástupiště, atd... Město na nové nádraží nemá, v tom je právě problém, že se plánuje začít něco, když není vůbec jisté, kdo to zaplatí. Takhle z toho akorát bude nedostavěné torzo jako třeba Ostrava - Svinov #42#


Ahoj ,naątvalo mě to přesídlení vlak. nádraľí #51# #49#. Stačilo by kdyby např.dostalo nádraľí novou fasádu a pár drobností.Za ty prachy by se daly udělat jiný,lepąí a důlěľitějąí věci.Město nemá na nic prachy ale,na přestavbu hlaváku jo, na to uľ má (zajímavý). #51# #59# #49# #48#. Zkráceně----- NESPOKOJEN !!!!! #49# čau čau :-/

[%sig%]


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2733 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 106, 107, 108, 109, 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 17:37
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]