Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2711 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 109  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 18 srp 2019 15:33 

Příspěvky: 1124
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
XXX: To vypadá, že bydlíme kousek od sebe. Jakou cestou jedeš do Pardubic, když devítkou je to na hlavní na jeden přestup, kdežto do Židenic minimálně na dva? Vlakem z dolního okraje Lesné? Já se přiznám, že do Prahy většinou jedu z jiné části města, ale devítka rovnou až na dolní okraj Lesné se mi mockrát hodila, že je přímá.
Goldovu poznámku s jedenáctkou a jízdou na Jugoslávskou jsem v kontextu Židenic vůbec nepochopil.
Na přestupu na Jugoslávské z trojky, když je průjezdný Zábrdovický most, nevidím nic špatného, dá se libovolně přejít na pětku za roh, na devítku jen o přechod dál a nebo čekat na jedenáctku, která teda trojce záměrně trošku ujíždí, ale tak jasně, kdo nechce přecházet, tak si počká a jede nahoru do sídliště o pár minut dýl. A-46 bych do toho nemotal.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 srp 2019 09:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1726
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
JaNevjemUs píše:
Z Lesné do Židenic se dá cestovat za pár minut pomocí S3. Je to mnohem rychlejší než cestovat jakoukoliv MHD přes město, zvlášť teď přes Tomkovo nám.

Cracatit píše:
Po tomhle menším přesunu ta lokalita bude něco jako v Praze Smíchov, nádraží, které dává smysl severní části města, aniž by bylo potřeba jezdit nutně na hlavas.
Možná začne dávat smysl i lidem z Lesné. I když z ní je to teď na hlavní nádraží s devítkou na jeden nebo žádný přestup...

Dává už teď. Pravidelně cestuju z Lesné do Pardubic, případně tak jednou do roka do Prahy, s přestupem v Židenicích. V bezvýlukovém stavu má pro mě žlutý dopravce obrovskou konkurenční výhodu. Zkracuje mi cestování až o půl hodiny.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 srp 2019 00:04 

Příspěvky: 4575
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Jistě, ale chápal jsem to tak, že nejde o přímé spojení. Vlak Lesnou jen olizuje.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 srp 2019 23:25 

Příspěvky: 36
Od: 21 říj 2016 18:34
Z Lesné do Židenic se dá cestovat za pár minut pomocí S3. Je to mnohem rychlejší než cestovat jakoukoliv MHD přes město, zvlášť teď přes Tomkovo nám.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 srp 2019 22:21 

Příspěvky: 4575
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Prodloužení 46 do Šimic?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 srp 2019 22:05 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1535
Od: 07 dub 2006 09:03
Bezvýhradný souhlas. Jakmile budou Šimice přímo na šalině, tak z toho může profitovat dost velká část města. Akorát teda na Lesnou dost nešťastný přestup na Jugoslávské, čekat na d11 nemusí být ideální, takže možná nutnost změny vedení linek. Že by třeba první tangenciální šalinová?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 srp 2019 14:31 

Příspěvky: 1124
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Po tomhle menším přesunu ta lokalita bude něco jako v Praze Smíchov, nádraží, které dává smysl severní části města, aniž by bylo potřeba jezdit nutně na hlavas.
Možná začne dávat smysl i lidem z Lesné. I když z ní je to teď na hlavní nádraží s devítkou na jeden nebo žádný přestup...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 srp 2019 10:44 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1535
Od: 07 dub 2006 09:03
Pro Líšňáky, Vinohradské a samozřejmě Šimičáky je tahle nácestná stanice atraktivní už teď, souhlasím, ale teprve s vazbou na šalinu bude mít správný potenciál.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 srp 2019 19:43 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1726
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Goldfinger: Není aktuální? Ono tam těch autobusů z Líšně končí málo? Proč tolik lidí má jezdit zajížďkou přes hl. n., když by mohli v Židenicích nasednout z busu rovnou na vlak a jet třeba do Prahy?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 srp 2019 19:25 

Příspěvky: 1124
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Celkově by se mohlo zapracovat na těchdle zastávkách, třeba i na tom Lískovci (Leskava), klidně zatím bez trajflu, aby byl následně důvod pro město s tím hnout. Přece T-240/244 na Střelice zůstane tam, kde je, i po přesunech/vybombardování hbf...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 srp 2019 12:52 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1535
Od: 07 dub 2006 09:03
Žluťák bude v Šimicích zastavovat určitě, má u nich parkoviště. Po přesunutí nástupišť k Bubeníčkově to může být téma k diskusi, do té doby to asi kvůli nedostatečně vazbě na MHD není moc aktuální.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 srp 2019 12:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 491
Od: 15 srp 2012 14:28
A jak to vypadá se zastávkou v Obřanech? Jednu dobu se o tom furt mluvilo.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 srp 2019 12:07 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1594
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
xxx píše:
By mě zajímalo, jestli tam mají v plánu nechat zastavovat vlaky vyšších kategorií, jak je to teď.

Až skončí rekonstrukce a dolní nádraží se nebude používat, tak očekávám návrat do starých kolejí.
Židenice mají potenciál, ale až po celkové rekonstrukci.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.
doktor Reiniš


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 srp 2019 12:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1726
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
By mě zajímalo, jestli tam mají v plánu nechat zastavovat vlaky vyšších kategorií, jak je to teď.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 srp 2019 11:26 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1535
Od: 07 dub 2006 09:03
Začátek stavby příští rok - to už mají v Rovnosti Silvestra?
Asi nejpřínosnější pro železnici v Brně bude sktuečně reko Šimic s vazbou na šalinu, zejména když se při ní nějak připraví přístup do Zbrojovky. Pak by se tato staice mohla stát atraktivní třeba i pro část blekfildu.
A snad se taky podaří dát do civilizovaného stavu nádraží v Kéniku, ož bude mít další velejší bonus v podobě prodloužení podchodu na Myslínovu a tím i lepší dostupnosti královopolského hřbitova, kam se dnes bez auta nedá pořádně dostat.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 srp 2019 10:07 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1594
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Jak se píše v článku, priorita jsou teď Židenice a ty potřebují rekonstrukci jako sůl.
Plus přesunutí k mostu a přímá návaznost na šalinu.
Co bude dál to ukáže čas.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.
doktor Reiniš


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 srp 2019 09:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6139
Od: 21 pro 2005 17:01
Další překážka pro stavbu odsunutého nádraží v Brně padla. Soud odmítl žalobu Dětí Země

Už vidím, jak zde bude mít spoustu diskutujících obrovskou radost. Ale je to jen malý krok, stejně nevěřím, že se odsunutého nádraží dožijeme.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 črc 2019 21:57 

Příspěvky: 1124
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak ono nic nebrání tomu tam nějaký koridor udělat, jen někdo rozhodl, že je snáz projednatelné obnovit cancoury místo propojení přímé trati. Klidně na čtyřkolejku, ať se dá předjíždět. Odpověď zní jasně, love ve šrajtofli nésó, more!

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 črc 2019 21:45 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1726
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
No kdyby tama vedl koridor, tak by se tam teď nic neprodlužovalo...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 črc 2019 20:00 

Příspěvky: 4575
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Nemusí. Jen nějaká pomazaná hlava vymyslela, že je to dobrý nápad.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 črc 2019 15:53 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1726
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Můj nebožtík děda, rodilý Židlochovičan, říkal, že starosta Židlochovic byl proti trati na Vídeň. Proto teď vede oklikou. No a kvůli tomu se teď musí obnovovat lokálky do Židlochovic a Hustopečí.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 črc 2019 15:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6139
Od: 21 pro 2005 17:01
P. Haluza: Třeba Ivančice údajně "protestovaly", tak se jim tehdy hlavní trať vyhnula, až o několik desítek let později se tam nakonec postavila odbočná trať. Myslím, že tohle nebude jediný příklad.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 črc 2019 13:27 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1535
Od: 07 dub 2006 09:03
Vypořádání s hlukem navíc ztěžuje fakt, že trať vede v obloucích, na kterých je hluk (daleko) větší, než na přímé. A čím menší poloměr, tím horší randál. A vzhledem k tomu, že v těch místech má být Vmax jen 60 km/h, tak to vypadá na pořádný problém.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 črc 2019 12:21 

Příspěvky: 2229
Od: 01 črc 2006 22:24
Bydliště: Bedřichovice
Proč mám někdy pocit, že kdyby všichni ti protestanti existovali před 100 lety, neměli bychom co přesouvat, protože by žádné nádraží vzniknout nemohlo?


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: 11 črc 2019 10:40 

Příspěvky: 554
Od: 17 říj 2011 09:57
Bydliště: Brno-Bystrc
Provoz po nové šestikolejce bude možná tišší, ale i tak pochybuji, že se vejde do hlukových limitů. Odhlučnit hlavně vnitřní koleje nebude jen tak. To, že to bude možná lepší, neznamená, že to bude v cajku. Proč se u rekontrukce uplatňuje stará hluková zátěž? Že by nové hodnoty stále nevyšly? Vzhledem k faktu, že rozhodování o poloze je už patrně pasé, jsem zvědav, jak si se všema námitkami poradí projektanti. A za jakou cenu...

xcav8: Ano, ale ty neřeší vnitřní koleje, bo vzdálenost. A pokud by u vnitřních kolejí byly, tak se tam ta šestikolejka nevleze. A navíc na ně je podaná ta druhá část žaloby o krajinném rázu.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2711 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 109  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 říj 2019 14:13
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]