Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 10 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ježišmarjá, už je to tu zase, ta šílenost se dvěma nádražími. To nefunguje nikde na světě. Proč si myslíte, že ve Vídni dělali jedno centrální nádraží? Právě proto, že pochopili, že dvě či více „hlavních“ nádraží nemůže nikdy fungovat. Nefungovalo to ve Vídni, nefunguje to v Praze, Budapešti, ani Paříži či Londýně a stejně tak to nikdy nebude fungovat ani v Brně. Trend v Evropě je sjednocování nádraží, ne jejich rozdělování. Přemýšlejte o tom, než zas navrhnete nějakou kravinu.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Richie: přesně, nebylo by od věci mít současné nádraží pro regionální dopravu (jako Brno-střed) a hlavní odsunuté. Myslím si, že by to vyhovovalo více lidem, než současně navrhované (lidi z JMK by se dostali do centra a hlavní nádraží by bylo reprezentativnější a lépe připravené na budoucí přivedení VRT).


Offline
101
13 zář 2007 19:58
Fantomas píše:
pořád mi přijde brněnský přesun spojený s rekonstrukcí celého uzlu na území Brna ještě složitější


Přesně tak. Investiční náklady na samotné nádraží jsou u Řeky zhruba 20 mld. Kč a u Petrova 25 mld. Kč. Vše ostatní jsou náklady na přestavbu železniční infrastruktury mimo hl.n., dokonce nejen na území Brna (součástí je např. trať až do Ponětovic). Tak jako se jinde do uzlů investovalo pravidelně, v Brně se vše odkládalo a čekalo na rozhodnutí o poloze hl.n., proto je z toho najednou tak velká cifra. Že to do dneška nedokázali pochopit novináři (vč. např. Sůry, což je fakt téměř nepochopitelný u člověka snažícího se na dopravu specializovat) a pořád plácají nesmysly o 45 mld. za nádraží, na to už si člověk zvykl, jsou to prostě retardi. Ale u Babiše nevěřím, že by byl tak tupej, resp. že by neměl info od poradců. Tam jde o kalkul.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Zloděj křičí "chyťte zloděje!". A zdaleka ne poprvé.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Další háček bude v porovnání vyfakturované a vysoutěžené částky (vč. nějakých těch víceprací) a částky hrubě odhadované.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
Jenže Babiš srovnával absolutně nesrovnatelné a asi by si představoval přestavbu ŽUB za 5 miliard. Porovnání s Vídní je aspoň řádově na stejné úrovni. A nemám problematiku vídeňského nádraží nastudovanou, takže mě když tak opravte, ale pořád mi přijde brněnský přesun spojený s rekonstrukcí celého uzlu na území Brna ještě složitější. Něco na tom samozřejmě být může, stačí se podívat, za kolik se staví dálnice (nebo cokoliv jiného) u nás a za kolik v zahraničí.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Tak to je solidní porovnání. Něco tu smrdí.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
Pro mnohé je Babiš jak červený hadr na býka, ale zamyslel se z vás někdo racionálně, zda nemá pravdu? Pokud ti, co tu zde na něj nadáváte, můžete mi tedy vysvětlit, proč obě varianty se dají uskutečnit od 45 mld. a ve Vídni nové nádraží s demolicí starých stálo 27 mld.? Včil mudrujte! https://ekonomika.idnes.cz/rakousane-ot ... oprava_ozr 27,5 mld.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Technická: Nic tu mazat neplánuju, ale omezte prosím vyjádření o tom, koho byste volili a nevolili, to by byl zbytečný spouštěč debaty úplně mimo téma a pokud byste tu politiku řešit just chtěli, přesuňte se s ní do Politické debaty.

Děkuji za pochopení :)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Tak v tom případě gratuluji uživateli Karosa k vyšší inteligenci. Ještě, že ho tu máme.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Richie: Moje slova.

Karosa: Tvrdit, že inteligentnější lidé chtějí nádraží přesunout, to mi přijde takové povýšené tvrzení.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Než nám to tady smažou, tak si dovolím reagovat na Karosu B732 - jakou vidíš souvilost mezi polohou nádraží a Babišem? Já bych toho **** nikdo nevolil, ale zároveň bych rozhodně byl pro nádraží v centru, minimálně pro regionální dopravu...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Odpůrci odsunu v Babišově vyjádření vidí odpor vůči odsunu, ale já to chápu tak, že nechce zaplatit žádnou variantu. Ostatně odsun a Petrov vychází na podobné peníze.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Babiš asi hlavně vidí, že jeho volí určitá část společnosti. A ta část má velice shodné zájmy a příjmy. A tato část společnosti chce nádraží v centru. Tudíš chce Andrejko politické body a potřebuje se zavděčit této méně vnímavé a inteligentní části populace. Jinde slibuje haly za stamilióny a tady je to moc drahé. Prostě se zavděčit jen svým. Holt vox populos, vox dei ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Babiš sype státní prachy zásadně tam, kde mu to něco přinese. Holt, budem muset počkat, než se vrhne do stavebního, nebo železničního byznysu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Citace:
Pro srovnání zmínil, že stát plánuje opravit šedesát nádraží v Česku za šest miliard korun, včetně například havířovského či kolínského.

„A tady je jedno nádraží za 46 (miliard), takže se logicky ptám, proč je to tak drahé,“ uvedl Babiš.


Srovnávat rekonstrukci výpravní budovy s kompletní výstavbou nového nádraží... To jako vážně?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Mě zaujalo toto:

Podle vybrané podvarianty bude stavba odsunutého nádraží stát 42 až 45 miliard, nádraží v centru by stálo 42 až 56 miliard bez započítání nákladů na vysokorychlostní tratě. Finální rozhodnutí učiní vláda, nyní se čeká na stanovisko centrální komise ministerstva dopravy.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
https://brno.idnes.cz/brno-nadrazi-steh ... zpravy_klu

Andrejko krupicu na odsun asi nenasype.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hm, že by do toho hodil vidle ŽESNAD? (sdružení nákladních dopravců včetně ČDC) Zajímavé. Beztak to sráči v Prahe na nábřeží odloží, ty přesuny nádraží.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Seznam.cz
Přesun brněnského nádraží? Na nákladní vlaky se pozapomnělo, dopravci tvrdí, že železnice zkolabuje


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jednak za to mohl konkurenční boj a jednak faktor prodeje železnice ze státního do soukromých rukou.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
Cracatit: Díky za odkaz, opravdu vynikající článek. Je zajímavé, jak odsunutá poloha v průběhu let téměř vždy zvítězila jako lepší, ale na realizaci souhrou různých historických okolností nikdy nedošlo. Fakt se motáme 150 let v kruhu a za všechno nakonec mohl konkurenční boj na samém počátku.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
118
29 črc 2014 19:57
Stát ještě nerozhodl, zatím rozhodoval jen řídicí výbor SP ŽUB a rozhodnutí prý zdaleka nebylo jednomyslné.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mouko: jestli srovnáváš, zda přesunout nádraží tehdy, nebo dnes, dává smysl spíš dnešek, kdy je město větší.

Dobře - stát, město i kraj rozhodly pro odsun. Tak bychom měli pracovat spíš na tom, aby ta varianta byla co nejlepší (SJKD, který zatím stát odmítá financovat) a ne posílat dopisy, že nádr musí zůstat v centru.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Omluva za duplicitní příspěvek, konkrétně na těch Koridorech odkazuji na tento článek:
https://www.koridory.cz/archives/41847/

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2733 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 22:45
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]