Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2611 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 105  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: před 44 minutami 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1389
Od: 07 dub 2006 09:03
Takže si připočtěme nejmíń dva járy na přezkum Krajským soudem v Brně a Nejvyšším správním soudem (pokud územko prvostupňový soud nezruší - nepředjímám).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: dnes, 15:16 

Příspěvky: 135
Od: 21 dub 2009 20:30
Asi sem: Potvrzeno územní rozhodnutí na přesunutou rolu


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 říj 2018 23:38 

Příspěvky: 67
Od: 29 črc 2014 19:57
To samozřejmě budou. Stejně tam je dvoustovka v současném stavu dopravně ekonomický nesmysl.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 říj 2018 11:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 131
Od: 31 kvě 2016 10:01
Bydliště: Brno
Mouka píše:
Jo, to je pravda. Já myslel přechody přes koleje pro přístup k náštupišti. Pak je ještě silniční přejezd v úseku Šakvice - Zaječí.

V tomto případě ano, to jsem špatně pochopil. Otázka je, zda pro 200 nebudou vadit ta úzká nástupiště, která vznikla z důvodu šetření na podchodech. Je zajímavé, že na tento paskvil se na trati do Žďáru n. Sáz. nenarazí!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 16 říj 2018 09:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5959
Od: 21 pro 2005 17:01
jara255 píše:
Co já vím, tak přejezd je ve Vranovicích a Podivíně. Někde se bude muset upravit osová vzdálenost kolejí, z důvodu tlakového rázu při míjení vlaků.


Jo, to je pravda. Já myslel přechody přes koleje pro přístup k náštupišti. Pak je ještě silniční přejezd v úseku Šakvice - Zaječí.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 říj 2018 16:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 131
Od: 31 kvě 2016 10:01
Bydliště: Brno
Mouka píše:
Vmax 200 km/h by stejně byla jen v hlavních (přímých) kolejích a přes ty přechod nikde mezi Brnem a Břeclaví není (neberu ty služební).

Co já vím, tak přejezd je ve Vranovicích a Podivíně. Někde se bude muset upravit osová vzdálenost kolejí, z důvodu tlakového rázu při míjení vlaků.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 říj 2018 13:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5959
Od: 21 pro 2005 17:01
Vmax 200 km/h by stejně byla jen v hlavních (přímých) kolejích a přes ty přechod nikde mezi Brnem a Břeclaví není (neberu ty služební).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 říj 2018 13:12 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1389
Od: 07 dub 2006 09:03
Co mam důvěryhodné zprávy, tak první dvoukilo by mohlo byt v Ejpovickém tunelu nebo na IV.koridoru. Ve výběru je i úsek z Vranovic do Brně, ale tam by bylo potřeba kromě zrušení úrovňáků přestavět dvě až tři stanice (plná peronizace s podchody).


Naposledy upravil xcav8 dne 12 říj 2018 13:31, celkově upraveno 2
upraveno, aby se to dalo přečíst


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 říj 2018 06:51 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5959
Od: 21 pro 2005 17:01
Do té doby se toho ještě může tolik změnit. Kdo ví, jak bude vypadat železnice za 30 let... Možná se někde bude jezdit 200 km/h a více. Možná se budou stavět VRTky. Možná zůstanou jen hlavní tratě a lokálky půjdou do kopru. Možná se bude stavět tunel z Prahy do Berouna. A tak bych mohl pokračovat. Těžko říct, jak to bude vypadat.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 říj 2018 14:18 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1389
Od: 07 dub 2006 09:03
Podle dobře informovaných kruhů ze SŽDC se v nejbližších 30 letech odsun neuskuteční. Momentálně se zkoumá, jak zajistit větší propustnost carga. Určitě budou nějaké změny oproti původní žádosti o územko, to by taky muselo projít schvalováním a pak finanční otázka.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 říj 2018 20:31 

Příspěvky: 1246
Od: 04 bře 2012 23:26
Mouka: Ještě jsi zapomněl, že to napadne bilion různých spolků o zhruba 2 až 3 lidech, zřízených pro tento účel.
S takovou může Brno začít stavět rovnou vesmírný přístav. Obávám se, že tohle by bylo rychlejší.

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 říj 2018 09:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5959
Od: 21 pro 2005 17:01
Na Hlavním se dělá (a ještě nějakej čas bude) nové elektronické staniční zabezpečovací zařízení, proběhnou i změny v konfiguraci kolejiště. Takové nádraží bude ještě nějakou dobu fungovat.
Sami vidíte, jak dlouho trvá, než se vůbec začně stavět třeba elektrizace Brno - Zastávka. Nevěřím tomu, že by se nové nádraží U řeky otevřelo dříve než za 30 let. Ještě se pár let budeme hádat, jak to vůbec bude. Následně se o zakázku bude ucházet spoustu firem, takže to několik let bude řešit ÚOHS a soudy... A ještě mě tak napadá, definitivní verze projektu už je vydaná? Stavební povolení, to se obávám, že taky ještě není.

Aby to nakonec nedopadlo tak, že se utratí spousty peněz za studie proveditelnosti, projektovou přípravou apod. a ve výsledku třeba nakonec nic nebude. :applause:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2018 14:44 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1150
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ondra K. píše:
Tak se zdá, že by nová velká radnice mohla být ohledně polohy nádraží konečně jednotná s jasnou většinou.

Až na to, že v tuto chvíli je to už vlastně jedno. Teď už město Brno prakticky nemá jak to nádraží ovlivnit, teď je to v rukou Ministerstva dopravy a SŽDC, čili státu.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2018 12:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1511
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Nemá se náhodou stavět tramvajová trať k bývalé Zbrojovce?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2018 12:42 

Příspěvky: 74
Od: 27 čer 2017 19:11
Bydliště: Bílovice n/S
Já bych uvítal přesun židenického nádraží nad Bubeníčkovu


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2018 12:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1511
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
No... tak aspoň se snad už konečně kopne do země. Když už se teda hlavní nádraží bude přesouvat, tak bych ocenil, kdyby se zároveň rekonstruovalo a rozšířilo nádraží v Židenicích, aby zde mohly zastavovat všechny vlaky, tj. rychlíky na Pardubice a na Tišnov. Pro obyvatele Židenic, Vinohrad, Líšně, Husovic, Lesné apod. by se rozhodně vlaková doprava zatraktivnila. Viz RJ.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2018 12:15 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5369
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
Tak se zdá, že by nová velká radnice mohla být ohledně polohy nádraží konečně jednotná s jasnou většinou.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 črc 2018 10:19 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1389
Od: 07 dub 2006 09:03
Zbavení svéprávnosti - to by mohla být cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 črc 2018 08:53 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5959
Od: 21 pro 2005 17:01
Ředitel Kordisu kdysi na schůzi Tramvajklubu informoval, že Ing. Dvořák byl hospitalizován v Černovicích.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 črc 2018 06:02 

Příspěvky: 1146
Od: 18 led 2009 10:06
Jenda píše:
Dost zajímavé by bylo zjistit, kolik toto hnutí z Tetčic má vlastně aktivních členů. Řekl bych, že nepůjde o velké číslo... Chápal jsem, když řešili vodu v Tetčicích ve sporu s Rosicemi, ale že mluví do staveb v Brně mi nejde do hlavy.

Slyšel jsem, že jejich předseda se zbláznil... Buďto to není pravda a nebo je tohle důsledek :D

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 črc 2018 20:55 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5369
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
Hlavně, pro vlakotramvaje vůbec neexistuje v ČR platná legislativa.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 črc 2018 20:35 

Příspěvky: 67
Od: 29 črc 2014 19:57
tr píše:
Na druhou stranu je ve světě jasný trend lehkých příměstských (železničních) jednotek. Naopak tramvaje se zvětšují ... Prostě tyto dva systémy jsou si čím dál více podobné a "vlakotramvaje" jezdí v mnoha západních městech (a jejich okolí) už přes dvacet let.

Možná při pohledu z rychlíku. Z hlediska norem nebyly nikdy tak daleko od sebe, jako nyní. Pokoušet se stavět nový vlakotramvajový systém je utopie.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 črc 2018 18:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1125
Od: 17 črc 2010 21:41
Bydliště: Krno
To co si pamatuju já, byl témeř určitě ražený tunel v trase do Bystrce. Bylo to taky novější z devadesátých let (pravděpodobně spíš konce než začátku, možná i přelom tisíciletí) - počítalo se s KTD8D5(N?), jelikož tam byly i ostrovní nástupiště. Ale už si to taky pořádně nepamatuju, bylo mi tak 10.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 črc 2018 18:31 

Příspěvky: 5
Od: 10 bře 2018 18:16
Jenda píše:
Dost zajímavé by bylo zjistit, kolik toto hnutí z Tetčic má vlastně aktivních členů. Řekl bych, že nepůjde o velké číslo... Chápal jsem, když řešili vodu v Tetčicích ve sporu s Rosicemi, ale že mluví do staveb v Brně mi nejde do hlavy.


Ne, velké číslo to opravdu není:

https://or.justice.cz/ias/ui/vypis-sl-d ... pis=779554


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 črc 2018 15:58 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1389
Od: 07 dub 2006 09:03
Problém komunisty plánovaného SJ diametru byl ten, že se měl stavět hloubením a zlikvidoval by botanickou zahradu a všechny parky za divadly. Zapustit celou severní část trasy d1 pod povrch mi nepřipadá přínosné za ty love. Úplně by stačilo zajet pod zem před Kotlářskou/Pionýrskou a vyjet na Moraváku, což by nešlo, bo zastávka a křížení s tratí od MH, takže možná jenom podejít tu Kotlářskou/ Pionýrskou. Tunel pod Špénou by se mi líbil - ušetřila by se spousta času v relaci Česká - Mendlák a uvolnila kapacita na Husově. Problémem naopak obsluha FNUSA.


Naposledy upravil xcav8 dne 26 črc 2018 16:13, celkově upraveno 1
odpraseno


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2611 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 105  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 pro 2018 17:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]