Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 9 z 131    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 131  Další
Autor Zpráva
Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Ty taky nejsi z roku 2006.


Offline
153
26 črc 2019 15:18
To těžko já jsem doma


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Na 10604 dnes jede Ares!


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Poprvé v životě se musím částečně zastat Adosy - nizkopodlazni SORky jsou v danou a ty staré vysokopodlazni skutečně nejsou úplně nejhezčí ale čisté a vyloženě hnus to není. Srovnávám garáž Rosice. Když to srovnam s tim co dává Tisnov na 51... To že většina řidičů se tváři že by vás nejradši zabili a nedejbože když jedete nějak jak se podle nich jezdit nemá... Jako vystupovat někde!de se běžně nevystupuje, nebo na pak, pak jet určitou linkou v určitém úseku je špatně...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Poprvé v životě se musím částečně zastat Adosy - nizkopodlazni SORky jsou v danou a ty staré vysokopodlazni skutečně nejsou úplně nejhezčí ale čisté a vyloženě hnus to není. Srovnávám garáž Rosice. Když to srovnam s tim co dává Tisnov na 51... To že většina řidičů se tváři že by vás nejradši zabili a nedejbože když jedete nějak jak se podle nich jezdit nemá... Jako vystupovat někde!de se běžně nevystupuje, nebo na pak, pak jet určitou linkou v určitém úseku je špatně...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
116
20 črc 2020 21:55
Zaječí (okres Břeclav)
Mexa: Mně třeba přijdou Adosácké Sorky v pohodě. Nevím teda jak v Rosicích, ale právě v Židlochovicích mi přijdou v normálním stavu. Neříkám, že nejsou v kraji lepší dopravci než je právě ADOSA, ale zas taková hrůza to není. Třeba VYDOS na to dlabe víc. Naopak nejlíp je na tom, co se stavu voz. parku týče Psota.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
No to jsou problémy teda.


Offline
Uživatelský avatar

182
27 pro 2011 22:32
Blansko
Nízký SORky u Adosy jsou OK, ale ty vysoký. Na to jak jsou starý resp. nový. Hrůza. O autobusy se tam moc nestarají, no hlavně provozovna Židlochovice. Řidiči taky žádná sláva. Lehké ťukance se neopravují, podle toho ty SORky taky vypadají. Dobouchané kde se dá. Jezdí se s vyskleným oknem místo odstavení vozu. Mluvím teď o linkách 154,513,514, některé spoje 504 a částečně 512 (když nejede Iveco). Uvnitř taky žádná sláva, úklid 1x za týden. Než se uklidila jejich červená SORka od vajglů, arašídů, zapichnutých klacků v topení a prachu že se nedalo opřít loktem o okno, tak to trvalo 2 měsíce a i tak to bylo odfláknuté. Řidiči se tam taky nehrnou.

Poslední měsíc už 2 ťukance s Adosou. Řidič jede dál, na konečné si dá cígo, smutní nad škrábancem, nejspíš jeho desátým tento rok už podle toho jak bus vypadá. Jenže když řidič vypadá že je už 20 let v důchodu a navíc do toho ho to nebaví. Kordis i Adosa mi dala za pravdu, ale prej to bude lepší příští rok.

To třeba ČSAD Tišnov to je jiný kafe. Znatelnější ťukanec a bus se odstaví a hledají se nové díly nebo to dají dokupy borci na garážích. Starají se o to jak nadšenci do vlaků v depu v Maloměřicích. Potřebovali by lepší zázemí v Adose, minimálně v Židlochovicích. Ale jestli je pro ně přednější jejich obchod se sportovním oblečením, joo, tam to musí šlapat.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Nemusí mít provozovnu. Do toho je nikdo netlačí. Jenom se to pak lépe "prodá", takže dopravce "A" koupí jihomoravskou "provozovnu" ICOMu jakožto firmu s vlastním IČ a dopravce "B" totéž s BusLine "JMK". Vč. vozidel, řidičů, linek. Ale to už zacházím do detailů, kam bych moc neměl... Kraj se na toto ale moc netváří, takže je možné, že to celé skončí u ÚOHS. A ani se nedivím, protože to je šmelina jak prase, i když dopravci "A" a "B" vlastně ani neměli moc na výběr...

P.S.: Co že je ta ostuda kraje? Že vyhraje ten, co dá nejmenší cenu? Nebo to, že Adosa obnovuje SORkama? Nějak tě nechápu. O Bors nepřijdeš, minimálně Sokolnicko a myslím, že i Kloboucko, se nesoutěžili.


Offline
Uživatelský avatar

182
27 pro 2011 22:32
Blansko
Pokud by to fungovalo jako BusLine-BDS tak by to šlo. Otázka jak si to ICOM představuje. Jestli by na blanensko dal nějaký busy, příp. v jakých barvách. Od Mercedesu by nový došly asi v bílé. Nakonec by to ČAD mohlo i pomoct dostat se víc na jih.

BORSu je mi líto, ten tu už tak nějak neodmyslitelně patří. Nebylo výběrko i na 505 náhodou? Tam by to vzali traktoristi z JZD Adosa, to by ale museli mít nový busy rozhodně a celkově se zlepšit. Ostuda kraje.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Mexa píše:
ICOM prej musí mít provozovnu v JMK kvůli DPH.

To asi nebude ten pravý důvod. V čem se liší sazba (...) DPH v JMK od sazby jinde v ČR?

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

182
27 pro 2011 22:32
Blansko
ICOM prej musí mít provozovnu v JMK kvůli DPH. Řidiči se docela bouří co sem slyšel (už pálí košile) a ČAD Blansko prej ostrouhal jak už dlouho nikdo v kraji. Dokonce by prý bylo nejlepší kdyby ICOM schlamstnul ČAD. Mělo dorazit i 20 nových Mercedesů. Nevěřím tomu, ale někde ty řeči vzniknout musely.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
ICOM zde bude podobně jako BusLine spíše v pozici "překupníka". Reálně se změní jen část Hustopečska, Pozořicko, Šlapanicko a Ostopovicko. Zbytek +- zůstává. Tedy pokud výběrko někho nenapadne, neodstoupí apod. Velmi si polepší Kyjov a Hodonín, na opačné straně stojí Bors a Vydos. Zbytek dopravců výkonově +- stejně jak teď. Zase z toho nedělejme kovbojku.


Offline
Uživatelský avatar

182
27 pro 2011 22:32
Blansko
ČAD Blansko údajně (nic oficiálního) na blanensku prohrálo hromadu linek a zastoupí je ICOM. No to je bezvadný. Ať si tu ICOM, Arriva a ostatní podobní vezmou rovnou všechno. Čekal bych vše (i když možná ani ne, vzhledem k tomu jak ČAD expandovalo v okolí a je tu doma), ale ICOM?

Kam se na****u takoví dopravci, vždycky to stojí za prd. Za pár let budou všude.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
peno píše:
Ale ve chvíli, kdy autobusy kupují dopravci za své peníze, by měli oni mít právo rozhodnout se, jakou barvu bude mít.
Toto pravo dopravci nikdo nebere. Ale kraj si muze do vyberoveho rizeni dat podminky splneni TPS, coz nyni znamena napriklad zelene digitalni panely, v budoucnu treba i ruzovy nater, a pak dopravce prijde o zakazku. A ze treba v PIDu (i jinde) to jde...


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Mexa píše:
.
Přesně tak, ať si kraj koupí busy a pomaluje si je jak chce. Jsou to autobusy dopravce, údržba, nafta, vše okolo.

A kdo jim ty peníze na to všechno dává? Není to náhodou ten zlý kraj?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Nejak si protirecis. A ne jenom jednou.

Autobus je sice tvuj, ale v zavazku verejne sluzby, kterou jsi vysoutezil za urcitych podminek. Pokud se ti to nelibi, soutezit nemusis, za dverma stoji nekolik dalsich, co te radi nahradi. Ze se ti nelibi smysl jednotneho nateru je fajn, ale porad jsem se zde nedozvedel zadny relevantni argument, proc ne (nebavim se o te ruzove, ta je celkem odporna i mne, bavim se o smyslu a potrebe jednotneho nateru).


Offline
Uživatelský avatar

182
27 pro 2011 22:32
Blansko
Mauricio: jenže všechno má svoji hranici, strojek je docela maličkost. Někteří řidiči a dopravci na to nadávali, někdo si je chválil že konečně jdou s dobou. Toho koho to naštvalo, tak to zase byla další kapka a pohár jednou přeteče. Všichni dopravci roky nadávají na Kordis, dopravci jsou dnes otroci už. Nevím o dopravci který by unifik sjednocené barvy chtěl. Samozřejmě až příjde na věc, budou smlouvy tak to stejně většina podepíše a pak bude jen nadávat, ale pár dopravců myslím že by už do toho nešlo. A proč mají dopravci zájem jezdit i když Kordis nemusí? Proč by zájem mít neměli? Zatím se to furt vyplatí, pořád tu je i boj o linky mezi dopravci a Kordis jde stranou. Pořád je to "reklama" pro dopravce.

peno: přesně tak, ať si kraj koupí busy a pomaluje si je jak chce. Jsou to autobusy dopravce, údržba, nafta, vše okolo.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Podle logiky pena tedy nemusim jezdit s novym strojkem, protoze se mi nelibi, je slozitej na ovladani, a navic mi zbyla hromada usv a povazte, to jsou prachy! Je to preci muj autobus a ja si muzu rozhodnout, co tam bude za strojek.

Prijde to jako kravina jenom mne...?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Zajimalo by mne, kdyz tedy nejsou dopravci ochotni v IDS JMK jezdit, ci jsou s Kordisem na ostri noze, proc tedy v aktualnim VR doslo vice nez 140 obalek s nabidkou, a to zhruba od 10 dopravcu.

A smim se zeptat, co jineho by dopravci jezdili, kdyz ne IDS JMK? Ono totiz kupodivu zajezdovy trh je presycen, fabriky jsou zabrany, dalkovy linky te neuzivi a dotovanou linku v JM kraji jaksi nedostanes licenci, pokud nebude soucasti IDS. Takze...?


Naposledy upravil Igor Mauricio dne 09 črc 2020 21:57, celkově upraveno 2

Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Peno: Kraj plati, kraj rozhoduje. A zakazky v ZDO jsou pro dopravce dlouhodobym stabilnim prijmem. A pokud do toho nebude dopravce chtit jit kvuli nateru, tak se najde nekdo jiny, kdo do toho pujde. Regiojet v Usteckem kraji predvedl, ze firemni barvy nejsou dogma a s ruzovymi autobusy by asi taky nemel problem.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Mauricio: Hmm, takže postavme reklamu kraje nad reklamu dopravců, kteří pro kraj tu dopravu zajišťují a mějme vše jednotné a unifikované. To je argument jak noha. Pokud chce kraj reklamu na autobusech, ať si ji u dopravců zaplatí, jako každý jiný komerční subjekt, nebo ať si ty autobusy koupí sám ze svého, jako vlaky. Ale ve chvíli, kdy autobusy kupují dopravci za své peníze, by měli oni mít právo rozhodnout se, jakou barvu bude mít. Nemluvě o tom, že tím kraj také výrazně znesnadní, ne-li znemožní, komerční reklamy na vozech a příjem z nich. Nahradí to kraj dopravcům nějakým způsobem? As ne, že? Takže zase o příjem míň pro dopravce. Paráda. Jen tak dál a brzy nebude dopravce ochotný v JMK jezdit.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
101
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Jednotny nater mi prijde jako velmi radikalni reseni (tim spis kdyz v Brne mame pomalu na kazdy typ vozidla trochu jiny unifik, o reklamach nemluve), ale treba v IDSOK to maj vyresene celkem elegantne — vsechny autobusy maji na prave strane tabla symbol IDSOK o velikosti tak 20x19 tecek (a je to i barevne). Logo IDS JMK mi na to prijde jako delane. Pokud to ty nove kasy umi, tak bych nevidel problem :)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Argument o foceni ci hrdosti dopravcu snad ani nebyl myslen vazne...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Znovu opakuji, jednotny nater je jen forma reklamy kraje/zritovatele/organizatora. Nevim, proc v tom porad hledate logiku, ze to je kvuli kastanstvu, aby vedelo, ze prijel autobus, kde plati salinkarta - o to jde az v posledni rade.

P.S.: nater se bude tykat jen vozidel zarazenych do provozu od tusim 9/2020. Nevim tedy, co bude stat ty miliony, starych vozidel se to netyka. A ve fabrice je cena jakehokoliv zbarveni, kdyz vozidlo kupodivu musi mit alespon nejake, temer stejna.

Zase resite capiny


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3251 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 131  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 21:17
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]