Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2697 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 108  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 18 úno 2019 09:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6102
Od: 21 pro 2005 17:01
Železniční dopravci budou platit státu za to, že cestující chodí po nástupišti. Na "ošlapném" vybere SŽDC přes 120 milionů ročně


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 úno 2019 10:17 

Příspěvky: 102
Od: 24 lis 2017 11:40
Jo, to je mně jasný, v mapách tam je symbol nepoužívané zastávky, asi by muselo projít rekonstrukcí, jen jsem si nevšim, že to není přejezd (proto jsem chtěl nový peron hodit před něj), ale nadjezd


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 úno 2019 09:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6102
Od: 21 pro 2005 17:01
mnadenicek: Nástupiště tam je, ale od doby, co tam nejezdí vlaky, tak se o něj asi nikdo nestará.
https://mapy.cz/s/3oS8E Vypadá, že je zarostlý.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 úno 2019 22:23 

Příspěvky: 102
Od: 24 lis 2017 11:40
Bylo by zajímavý aspoň protáhnout vlaky končící v Hrušovanech o 1500m do Šanova-Hrabětic. Moc by to nestálo a bylo by to lidem blíž. Tam by se jen vybudovalo krátké nástupiště ještě před přejezdem.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 úno 2019 10:14 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6102
Od: 21 pro 2005 17:01
Hevlín koupí nádraží. Včetně trati


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 úno 2019 14:20 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1516
Od: 07 dub 2006 09:03
https://www.oebb.at/de/neuigkeiten/talent-drei.html
Tohle je aspoň pořádná jednotka pro příměsto.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2019 12:06 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1673
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Richie píše:
Být tohle ve smlouvách s ČD, tak jsme taky někde jinde dneska...
Kód:
Dopravce se dále nad rámec povinností podle odstavce 1 tohoto článku zavazuje poskytovat služby
ve vozidlech v následující minimální kvalitě:
e) před odjezdem soupravy z výchozí stanice musí být každé WC v soupravě vybaveno hygienickými
prostředky (alespoň toaletní mýdlo a papír, prostředek na osušení rukou),
f) před odjezdem soupravy z výchozí stanice musí být na každém WC zajištěna tekoucí voda, včetně
vody na mytí rukou,

To chcu vidět, jak tohle bude dodržovat. V astrách permanentně neteče voda nebo dokonce nefunguje záchod.

Richie píše:
Nemáš na mysli osekání v rámci téhle výluky výluky?

Právě že ne. Přišlo mi, že v začátcích ta linka jezdila jednou až dvakrát do hodiny, a když jsem si před pár dnama hledal spojení, tak mi to našlo, že třeba dvě hodiny ta linka vůbec nejede.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2019 09:32 

Příspěvky: 1213
Od: 18 led 2009 10:06
xxx píše:
Zdá se mi to, nebo poměrně výrazně osekali S33?

Nemáš na mysli osekání v rámci téhle výluky výluky?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2019 08:55 

Příspěvky: 1213
Od: 18 led 2009 10:06
Mouka píše:

Být tohle ve smlouvách s ČD, tak jsme taky někde jinde dneska...
Kód:
Dopravce se dále nad rámec povinností podle odstavce 1 tohoto článku zavazuje poskytovat služby
ve vozidlech v následující minimální kvalitě:
e) před odjezdem soupravy z výchozí stanice musí být každé WC v soupravě vybaveno hygienickými
prostředky (alespoň toaletní mýdlo a papír, prostředek na osušení rukou),
f) před odjezdem soupravy z výchozí stanice musí být na každém WC zajištěna tekoucí voda, včetně
vody na mytí rukou,

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 úno 2019 11:06 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6102
Od: 21 pro 2005 17:01
tr píše:
Budoucnost dnešního depa (zejména jeho horní části) je dlouhodobě nejistá. Ale v brněnském uzlu cokoliv těžko plánovati...


To se jako Herpšice mají zrušit? Majlont má na ty motoráky kapacitu?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 úno 2019 00:12 

Příspěvky: 449
Od: 07 úno 2006 10:26
Mouka píše:
Je vůbec v Heršpicích místo pro takovou halu?
Jinak Herpšice jsou depo pro motorové vozy (a k nim přípojné a řídící).


Místa je tam spousta a původní projekt zde s halou pro údržbu jednotek dokonce počítal... vedle myčky (z pohledu peronů za myčkou). Jenže pak se transformovala železnice, myčku dostavělo SŽDC... Dnes je vše jinak. V Heršpicích je obrovský prázdný prostor nedostavěného nového odstavného nádraží a stávající provozy lépe nekomentovat. Budoucnost dnešního depa (zejména jeho horní části) je dlouhodobě nejistá. Ale v brněnském uzlu cokoliv těžko plánovati...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 úno 2019 11:03 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6102
Od: 21 pro 2005 17:01
Smlouva o veřejných službách v přepravě cestujících veřejnou drážní osobní dopravou k zajištění dopravní obslužnosti vlaky celostátní dopravy na lince R8 Brno – Ostrava – Bohumín


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 úno 2019 10:43 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6102
Od: 21 pro 2005 17:01
Je vůbec v Heršpicích místo pro takovou halu?
Jinak Herpšice jsou depo pro motorové vozy (a k nim přípojné a řídící).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 úno 2019 23:50 

Příspěvky: 449
Od: 07 úno 2006 10:26
Cracatit píše:
Má to nějaký důvod, že bude hala v Majlontu a ne v Heršpicích?


Má to mnoho důvodů. Už jen třeba kdo je investorem celé akce, komu kde patří pozemky... Relevantní otázka je spíše proč příprava této stavby trvala tak dlouho.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 úno 2019 21:59 

Příspěvky: 1094
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Má to nějaký důvod, že bude hala v Majlontu a ne v Heršpicích?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 úno 2019 18:40 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1486
Od: 19 led 2014 12:31
Bydliště: Brno - Maloměřice a OBŘANY
České dráhy začnou v Maloměřicích stavět opravárenskou halu za téměř čtvrt miliardy korun
https://www.brnenskadrbna.cz/zpravy/spolecnost/13189-ceske-drahy-zacnou-v-malomericich-stavet-opravarenskou-halu-za-temer-ctvrt-miliardy-korun.html


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 úno 2019 17:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1673
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Zdá se mi to, nebo poměrně výrazně osekali S33?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 úno 2019 12:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6102
Od: 21 pro 2005 17:01
V úterý 19. února 2019 je pozván do pořadu Apetýt v Českém rozhlasu Brno jako host Ing. Jiří Kotrman, který bude hovořit o historii železniční dopravy na jižní Moravě. Pořad je živě vysílán od 11:00 do 12:00 hodin.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 led 2019 23:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1162
Od: 17 črc 2010 21:41
Bydliště: Krno
Skoro bych to tipoval, že autor článku tam měl pouze "v Trnité" a hyperaktivní korektor tam přidal "ulici", aniž by se nad tím zamyslel a došlo mu, že byla myšlena čtvrť Trnitá. Pokud teda Deník vůbec má nějaké korektory, o čemž by se dalo pochybovat. :-)

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 led 2019 16:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1221
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Marně přemýšlím, kde v Trnité ulici jezdí vlaky. Ach ti novináři. Předpokládám že to asi bylo na Dolním, ale i kdybych to bral podle ulic, tak to se už nachází na ulici Rosická, nikoliv Trnitá. Takže toto zase jednou nedává smysl.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 led 2019 12:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6102
Od: 21 pro 2005 17:01
V Trnité ulici v Brně hořel vlak. Škoda je dvacet tisíc korun


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 led 2019 10:56 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6102
Od: 21 pro 2005 17:01
Železničáři zastavili demolici stavědel na hlavním nádraží v Brně. Historické věže chtějí památkáři zachránit


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 led 2019 12:53 

Příspěvky: 149
Od: 07 říj 2009 23:14
prototyp401: toto je daň moderní doby, kdy se kupují téměř výhradně jednotky. Ano, v zahraničí to funguje, protože jich je dost a dají se skládat různé kombinace. Ale u nás, jak už to tak s "novinkami ze západu" bývá, to nefunguje právě proto, že se koupí jednotek tak tak (navíc spolehlivost výrobků Škoda Transportation netřeba komentovat), a tak už není čím posilovat. Teda, občas se najde i opačný extrém. Třeba třívozový panter z linky R19 jezdí pouze ráno z ČT do Prahy a odpoledne zpět. Tedy za 24 hodin má výkon cca 4 hodiny. Ekonomika provozu jak blázen. Ale na vině je ministerstvo, které odmítá "své" vozy posílat na jiné linky, byť by to bylo časově možné (viz pobyt panterů v Brně necelé 2 hodiny).

Jinak ty rezervace jsou sice hezká věc, ale pokud se ke svému místu ani nedostanete, tak si můžete trhnout nohou (případ právě těch EC, anebo rj v tomtéž čase na Prahu).

bugear/xxx: Bd NEMAJÍ blokování a s centrálním zavíráním je to složité. Úplně přesně řečeno, některé vozy mají na straně uličky modré mezikruží s centr.zavíráním. Většinou se tím dá zavřít souprava, ale vůz samotný se tím nezavře. U části vozů to ale stejně nefunguje.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 led 2019 00:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1673
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
bugear píše:
Můžeš. Za 3 € k ne zrovna nejlevnější mezinárodce. Za takové rady ti cestující fakt poděkuji.

Aha, to jsem nevěděl, že je to v zahraničí zpoplatněno. V tom případě se omlouvám za ne příliš užitečnou radu.

bugear píše:
Bd centrální zavírání stále mají, nemají jen blokování.

No to teda nevím. Proč je teda otočný spínač u dveří zaslepený? Leda, že by šel do vozu vyslat signál z jiného vozu... Jenže, když jsem s tím jel, tak průvodčí stál mezi dveřmi, druhý průvodčí na opačném konci soupravy použil centrální zavírání a průvodčí stojící ve dveřích Bd nebyl přiskřípnut. Takže teda nevím, nevím... Seš si tím jistý?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 led 2019 00:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 737
Od: 27 úno 2015 21:19
Bydliště: Zlín / Brno, Stránice
Tak právě pokud platím hodně za jízdenku, tak 3 € už jsou mi teda fuk. Jestli je někomu za těžko si připlatit třeba 5-10 % hodnoty jízdenky za násobně větší pohodlí, tak to je pak těžké.
Jízdenka a místenka jsou dvě různé věci. Kdykoliv, kdy nemám místenku, tak prostě počítám s tím, že nemusím sedět.

Pak je tu ta druhá stránka - poddimenzovaná kapacita. Ta prostě v určité časy a dny je. Ne každý může jet jindy. A ta se dlouhodobě neřeší a všichni zodpovědní se tváří, jak se dělají průzkumy a vše se sleduje, ale výsledky toho všeho se někde ztrácí... Páteční odpolední R13 jsem se pokoušel řešit několikrát. Jenže to v podstatě řešení nemá, protože se nakoupilo málo panterů (ty co jsou, musí jezdit kvůli podmínkám financování, není je s čím dalším spojit, výměna aspoň jednoho spoje za klasiku je neprůchozí, nákup dalších taky nic). A že by se třeba někam mezi dva nejvytíženější spoje vložila posilová klasika v půlce intervalu, tak to je asi moc sci-fi. Obecně je snaha dostat lidi do vlaků třeba zlepšením kvality vozů, což je třeba případ R13, ale při tom se snížila celková kapacita. Super... takže více lidí na méně míst.
Sláva, že aspoň v neděli večer na nejvytíženějším spoji jezdí panter 5+3. I tak jezdí plný, ale aspoň téměř všichni sedí.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2697 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 108  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Last a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 srp 2019 13:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]