Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3172 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 127  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 30 říj 2019 08:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6307
Od: 21 pro 2005 17:01
Richie píše:
Ach jo, tak nakonec snad kraj podlehne tlaku ČD a dál tady budeme mít dva tarify... ](*,)

Když se žádá tělo IDS, proč tehdy nikdo nepřidal proti rušení tarifů autobusových dopravců?


Když si vezmeš, kolik je v IDS autobusových dopravců, tak je otázkou, co by ponechání jejich navíc zpravidla nepřestupních tarifů přineslo. Druhá věc je, že autobusoví dopravci nemají tak silné odbory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 30 říj 2019 01:16 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1940
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
xxx píše:
Ne!

Zajímavá odpověď, příště by to chtělo trochu nápaditosti.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 říj 2019 23:32 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2054
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Ne!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 říj 2019 19:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 368
Od: 10 bře 2006 08:34
Bydliště: u Gagarina, Armstronga a Remka
Třikrát hurá, dveře do odjezdového podchodu hlavasu jsou konečně v provozu. Právě jsem jimi úspěšně prošel od Teska na 3. nástupiště.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 říj 2019 13:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2054
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
https://zdopravy.cz/cd-musi-pro-jihomor ... nci-35376/

Tak ČD aspoň ušetří na přelakování dosud nepřelakovaných honeckerů do najbrtu. :D


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 říj 2019 14:47 

Příspěvky: 1559
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ony ty dva tarify v zásadě nevadí, pokud se povede donutit ČD k tomu, aby i jejich eshop prodával všechno včetně krajské nabídky, resp. aby Můj vlak uměl prodávat i jízdenky Idsky, což by ostatně svědčilo i ostatním Ids a pseudosystémům.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 říj 2019 13:28 

Příspěvky: 1384
Od: 18 led 2009 10:06
Ach jo, tak nakonec snad kraj podlehne tlaku ČD a dál tady budeme mít dva tarify... ](*,)

Když se žádá tělo IDS, proč tehdy nikdo nepřidal proti rušení tarifů autobusových dopravců?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 říj 2019 11:08 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1940
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Pěkná myšlenka, že by Jižní Morava zaintegrovala celou ČR. sarcastic

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 říj 2019 05:46 

Příspěvky: 1559
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Takže další integrace za hranicí Jmk. Co tak příště zaintegrovat celý Zlínský kraj? Myslím, že třeba v Hulíně nebo Kroměříži by se vůbec nezlobili. Pro místní by to byl přímo skok do nového století, protože Zlk se doposud nezmohl na jakoukoli integraci.
Pak by se dalo pokračovat na Vysočinu v integraci bývalých okresů Jmk, pak by si mohli krajští panáci v Jihlavě dál připravovat pitomou VDV třeba dalších deset let.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2019 22:29 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2400
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
Bude to ještě zajímavé, jak to nakonec bude s tarifem, jednání pokračují: Jihomoravský kraj odolává: Za českodrážní režijky chce 1500 korun

Jihomoravský kraj stejně jako na předešlých jednáních deklaroval svoji připravenost uznávat tarif TR10 ve všech relacích včetně vnitrokrajských, pokud České dráhy budou kraji garantovat výši tarifu TR10 a tržeb skutečně vybraných za rok 2019. Jihomoravský kraj je naopak připraven ČD garantovat, že nebude snižovat cenovou úroveň tarifu IDS JMK. K tomuto návrhu se České dráhy zavázaly vyjádřit do 30. října 2019.

Aplikace Můj vlak

Ze strany ČD byl prezentován souhlas se záměrem umožnit prodej jízdného v tarifu IDS JMK (propojení na aplikaci Poseidon) prostřednictvím aplikace Můj vlak a e-shop za předpokladu dořešení technického propojení tak, aby obě aplikace byly kompatibilní.

Nad rámec současného stavu byla dohodnuta od 1. 1. 2020 také integrace linky R13 až do Starého Města u Uherského Hradiště a linky R18 u vlaků vedených do Veselí na Moravou v úseku Veselí nad Moravou – Staré Město u Uherského Hradiště.

Takže nové zóny v podobě Staráku a Hradiště? Ta spádovost je logická.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2019 21:39 

Příspěvky: 588
Od: 17 říj 2011 09:57
Bydliště: Brno-Bystrc
Nějakou pomalou nemůžu vyloučit, ale není to tak, že na posledním autobloku je výstraha, protože na vjezdu je opakovaná výstraha, protože na odjezdu je stůj, ale k odjezdu je nedostatečná zábrzdná vzdálenost (chybí cca 70 metrů)? Odjezd buď postavit nejde (jiná kolizní cesta), nebo si nejsou výpravčí jisti, který vlak přijede při drobném zpoždění dřív. Navíc S2 jede relativně pár minut po S3, tak při drobném zpoždění linky S3 holt S2 poskakuje už z Majlontu. To by vedlo na ten popisovaný stav. Jezdí se tak i opačně? Pokud ne, je tato verze dost pravděpodobná.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2019 21:16 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1723
Od: 07 dub 2006 09:03
Mohl by mi někdo informovaný prozradit, proč se vlaky z Majlonta do Šimic courají odhadem max. 40 km/h, když před pár járama zrekonstruovali štreku? Jakmile se vyjede od Blanska z křížení s 250, tak se brzdí a přes jede to krokem.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 říj 2019 06:30 

Příspěvky: 1384
Od: 18 led 2009 10:06
Tak a jsme vítekde https://www.idnes.cz/brno/zpravy/nakup- ... pravy_krut

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 říj 2019 11:31 

Příspěvky: 1384
Od: 18 led 2009 10:06
Robert píše:
To je možné, nicméně odpověď si lze vyložit i tak, jak jsem psal. Počkal bych pár dní po tom zmíněném termínu opravy izolace a zeptal se případně znova.

Tak máme 14.října a průchod je pořád zavřený a začíná zárustat travou. Provokativně do něho opřeli smeták. tak jsem jim znovu napsal, su zvědav, na co se vymluví teď...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 říj 2019 08:45 

Příspěvky: 588
Od: 17 říj 2011 09:57
Bydliště: Brno-Bystrc
xxx: Špatně položená otázka. Ani jeden z nich. ČD by klidně na integraci přistoupilo, pro ně by to byl v podstatě bezpracný zisk, pokud by jim bylo umožněno dohodnout se s krajem (který by to však musel být ochoten zaplatit). Kategoricky proti je MD, které ty vlaky objednává a platí. Důvod je ten, že do IDS je ochotno zapojit jen první rychlou vrstvu vlaků, nikoliv ty vyšší - a nezáleží na kategorii vlaku.
Příklad Brno - Břeclav:
- pomalá vrstva (S3) jsou osobáky, objednává kraj.
- 1. rychlá vrstva jsou rychlíky (a spěšňáky, R13), objednává MD, ale umožní zapojení do IDS, tedy spoluobjednávka s krajem.
- 2. rychlá vrstva jsou expresy (Ex3), objednává MD a dogmaticky nemá zájem na zapojení do IDS. Jiný stav je třeba na tady zmíněné relaci Zábřeh - Hranice, kde expresy linky Ex2 jsou de facto 1. rychlá vrstva a tedy MD zapojení do IDS umožnilo. Stejně je to i na Ex6 z Plzně do Stříbra.

Dokud se nezmění tento přístup, nelze očekávat ani teoretické zapojení Ex2 v úseku Praha - Zábřeh, Ex3, Ex4 a budoucí Ex5 v celé trase, Ex6 v úseku Praha - Plzeň, Ex7 v úseku Praha - České Budějovice a R5 (budoucí R15) v úseku Praha - Ústí nad Labem do žádného IDS. Snad jsem na další nezapomněl.
Když se však podíváte na tyto úseky podrobněji, zjistíte, že Brno - Břeclav je jeden z mála úseků, kde by zapojení do IDS mělo nějaký význam, na ostatních úsecích buď žádné IDS mezi dvěma stanicemi není, nebo je to kapacitně prozatím opravdu nevhodné (např. Plzeň - Domažlice či Kolín - Praha), nebo oproti 1. rychlé vrstvě nemá žádný bonus navíc (dnes např. Ústí nad Labem - Děčín, i když tady bych si zapojení za jistých okolností dokázal představit).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2019 22:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2054
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Kdo teda nechce IDS na Ex3? ČD, nebo kraj?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2019 20:28 

Příspěvky: 29
Od: 02 črc 2014 21:29
[/size]Dle zveřejněných smluv se na provozu linky R13 v současnosti podílí pouze MD a JMK. Viz odkaz na stránky MDČR.

Jinak samozřejmě IDS nebude na Ex 3, dokud nebude kraj se chtít spolupodílet. Jenomže když mají odpovědné osoby čas vymýšlet takové ludolfoviny, jako je nástup do vozu se zeleným pruhem v zastávce bez pokladny, když nemám předem koupenou jízdenku, nelze se asi moc divit, že tohle není na pořadu dne. (A to jsem do dnešního dne považoval IDS JMK za docela rozumné IDS vedené a spravované rozumnými lidmi. Tak nic ](*,) )


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2019 16:20 

Příspěvky: 1559
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A co se týká R13, na té se, pokud vím, podílejí oba kraje, i Jihomoravský a Olomoucký, přičemž Jmk objednává spěšné vlaky nad rámec rychlíků a snad i ten jeden okrajový pár rychlíků končící/výchozí z Hodonína, takže tady je příspěvek Jmk výraznější, než u ostatních integrovaných rychlíků. Četl jsem to v nějakých starších diskusích a možná i někde jinde, na zdroj info si nevzpomenu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2019 16:17 

Příspěvky: 1559
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Já ten koncept rozdělení dálkovky a lokálních cestujících v úseku Brno - Břeclav neobhajuji, jen říkám, že na EX3 neparticipuje kraj na rozdíl od ostatních linek, proto žádná IDSka.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2019 11:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2054
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
peno píše:
Což ale neznamená, že jim to musíme usnadnit integrací ;-)

Jasně. Házejme našim zákazníkům klacky pod nohy, ať jim to cestování pořádně zkomplikujeme! To je opravdu skvělý prozákaznický přístup.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2019 10:25 

Příspěvky: 1384
Od: 18 led 2009 10:06
Rok? To není reálný, ne?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2019 10:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2400
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
Příští rok začne po dlouholetých průtazích modernizace trati z Brna do Zastávky

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2019 10:04 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1940
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Včerejší momentka ze Židlochovic.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 říj 2019 08:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6307
Od: 21 pro 2005 17:01
ČD musí pro Jihomoravský kraj nalepit na vlak zelený pruh. Kvůli jízdenkám. Část pokladen skončí


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 říj 2019 21:26 

Příspěvky: 29
Od: 02 črc 2014 21:29
Samozřejmě, že došlo k záměně Ex 1 za Ex 3, uznávám svou chybu a omlouvám se.

K lince Ex 2: Mezi Olomoucí a Hranicemi (Lipníkem) nepředpokládám, že dojde k většímu nárůstu přepravených cestujících - téměř každý, kdo na této lince dnes dojíždí, má jízdné ČD kvůli naprosto příšerné nabídce integrovaných osobních a spěšných vlaků mezi těmito sídly. K nárůstu cestujících mezi Zábřehem (Mohelnicí, Červenkou) a Olomoucí dojít díky integraci samozřejmě může, ale to je zcela logické, když MD zastavovací politiku Ex 2 v tomto úseku pojalo tak, jak ji pojalo. Důležité je ale zmínit, že zvýšená frekvence cestujících na Ex 2 je ráno do Prahy a odpoledne z Prahy, takže kromě pátečního odpoledne si nedokáži představit situaci, kdy by úsekovka nějak zásadně mezi Olomoucí a Zábřehem přeplňovala tyto vlaky.

K lince Ex 3: Modla "Je to dálkový vlak, a proto tam IDS platit nebude a basta, protože §1 (nikdy se to tak nedělalo) a §7 (cestující by toho zneužili)" je prostě a jednoduše špatná cesta. Obzvlášť, když na úsekovku je v těch vlacích kapacita. Toto v žádném případě není podpora veřejné dopravy (která by s téměř nulovými náklady přinesla velký užitek lidem z Břeclavska), ale cesta do pekel.

Nebo chcete říct, že to dělá špatně Plzeňský kraj, který se s MD domluvil a do vnitrostátních Ex z Plzně do Mariánských Lázní můžu vlézt s předplatní jízdenkou IDP, když ty vlaky na to mají kapacitu? A proč si myslíte, že IDP neplatí v expresech z Plzně do Domažlic a v SC vlacích z Jižního Předměstí do Mariánských Lázní? Ano, z důvodu, že tam není pro úsekovku dimenzovaná kapacita souprav. S tímto přístupem k IDS jízdenkám do dálkových vlaků jsem naprosto v pohodě. Konstruktivní, relativně rozumný (byť jsem pro IDS tarif i do Domažlic, ale to by se někde musel vykouzlit do základní soupravy nějaký ten vagonek navíc).

Kdyby Ex 3 zastavovala navíc např. všemi spoji v Letovicích, tam bych IDS tarif z Brna opravdu neprosazoval, právě kvůli přeplněnosti. Což ale opravdu není případ Brno - Břeclav. To je spíše ukázkové házení klacků pod nohy běžným cestujícím na tomto úseku. Přestaňme si, proboha, hrát na nějaké "nadvlaky" a dejme těm běžným dojíždějícím možnost rychlého, častějšího a atraktivního spojení s Brnem, když na to kapacity máme.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3172 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 127  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 lis 2020 18:53
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]