Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3172 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 127  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2008 18:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8796
Od: 10 čer 2004 11:19
Thor:
A-77
14 00 03 06 08 11 13 16 18 28 38 48 58
22 01 03 05 08 10 13 15 18

a-78
14 14 29 44 59
22 12 32 52

a-75
14 04B 09 14B 19 29A 49
22 02B 07B 15

To neni zrovna malo. A pokud by jsi se sel na ty spoje podivat, tak by jsi zjistil ze jsou narvany az po strechu . A kolik lidi uz radsi preslo na auta, nebo jezdi z okoli brna autem to ani nepocitam


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2008 18:34 

Příspěvky: 9366
Od: 15 led 2005 23:41
všechno je to o tom, že si lidi musí zvyknout...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2008 18:28 

Příspěvky: 418
Od: 18 kvě 2008 19:54
Obsluhou Černovické terasy ale nikdy nebude S1. Přímo z Černovické terasy do centra jede jen 77 a prostým pohledem na jízdní řád lze konstatovat, nejezdí příliš často.

Na S3 pokud vím jezdí ve vlaku 4-5 Bdmtee, takže kapacita ještě jde zvýšit.

Mimochodem, kde je problém s délkou nástupiště?

Pokud se bavíme o posile takových souprav, tak třívozová RegioNova je kapcitně někde úplně jinde.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2008 17:58 

Příspěvky: 1161
Od: 06 kvě 2007 13:02
Bydliště: ČR
Na S3 se soupravy prodlužovat nedají, 6*Bdmtee se sotva vleze na nástupiště. A že obsluha Černovické terasy je dostačující? Nevím, ale klouby na dohled a našláplý až po střechu podle mne dostačující nejsou.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2008 17:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2009
Od: 28 čer 2007 16:54
Mogul: dokud nebude zastávka blíž k fabrikám. Pak klidně jo.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2008 17:24 

Příspěvky: 418
Od: 18 kvě 2008 19:54
PvvS: 3xT3 v Košicích jezdily až od r. 1979, rychlodráha do Ocelového města se postavila 1964 a tehdy nastalo to, o čem píšu. Nota bene dnes už 3xT nejezdí a stačí se podívat, kolik tam vypraví DPmK spojů dnes. V Ostravě pokud je mi známo k Nové Huti nejezdilo nic než devítka s intervalem 10 min. ve špičce, 40 min. v sedle. S tou nárazovou dopravou máš samozřejmě pravdu, stejně jako s tím, že jestě není dostavěno, ale to je o tom, co jsem psal - je potřeba postavit tramvaj, která to spojí s centrem, odkud tam jezdí skoro všichni, až bude adekvátní proud (možná je to už teď, já to tam zas tak dobře neznám), ale hlavně ne linku S1 odnikud nikam (nemusím poukazovat na to, že končí dost daleko).

Mimochodem nejlepší je pokud taková průmyslová zóna je průjezdní pro mhd a je zapojená do jiných proudů, tj. např. pokud by zónu šmrncly 44/84, 78, příp. 31 ...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2008 16:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 901
Od: 02 lis 2006 07:32
Bydliště: Brno
PvvS píše:
Miluju stat na jedny noze a to ne na vlastni a dychat brckem . Jeden z dalsich duvodu proc sem radsi zvolil IGK.

Nemyslím si, že by linka S1 vyřešila problém natřísklé 77.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2008 14:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6307
Od: 21 pro 2005 17:01
tr píše:
Jinak turnus je na dvě RegioHroby trio

Ale jen jedna na S1, druhá na Tišnovce, viz http://zeleznice.e-metro.cz/obehy0708/ob_814_0708.htm


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2008 14:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8796
Od: 10 čer 2004 11:19
Mno , nic vetsiho jak klouby uz tu nejni a to se terasa zdaleka nedostavela. Tesim se za 1 1/2 rokum az se otevrou prvni fabriky na slapanicky terase.

Jinak k ty tvy zmince o VSZ . To tam asi ty naslapany 3*T3 jezdily jenom ze srandy ? To stejny ostrava. Prumyslovy zony jsou oblasti s vysokou poptavkou po preprave , ovsem ve velice uzkych intervalech. Takze to ze nekde jezdi v sedle ve 04 minutach, neznamena ze ve spicce bude pak 3-5 minut stacit. Proc asi do VSZ smerovaly z celyho mesta specielni R linky ? Proc brnensky zetor mel zavleky snad uplne vseho co okolo jezdilo a i speci linky ? Tyhle oblasti nejde posuzovat klasickyma pravidlama pro MHD.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2008 14:34 

Příspěvky: 418
Od: 18 kvě 2008 19:54
PvvS: to je ale jen otázka toho, kolik a jakých tam vypravíš autobusů...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2008 14:33 

Příspěvky: 418
Od: 18 kvě 2008 19:54
Jinak s tím, že si S1 své cestující teprve najde - je otázka koho - možná o té lince ještě někteří, kdo by ji použili, nevědí, ale těch je tak v řádu jednotek osob. Nikdo se kvůli ní do Slatiny či Kuřimi stěhovat nebude. A hlavě podotýkám, že původně byla inzerována nikoli jako posila do Kuřimi.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2008 14:29 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8796
Od: 10 čer 2004 11:19
Mogul píše:
No právě. Vypadá to tak, že se zřídila nová linka a teď se hledá účel, k jakému by mohla sloužit.
Obsluha Černovické terasy je zajištěna linkami 75, 77 a 78, což si myslím, že (při současném zozsahu zóny) bohatě stačí.

Miluju stat na jedny noze a to ne na vlastni a dychat brckem . Jeden z dalsich duvodu proc sem radsi zvolil IGK.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2008 14:28 

Příspěvky: 418
Od: 18 kvě 2008 19:54
Super, tak ať to končí v Kr.Poli.

Vlak má tu krásnou vlastnost, že se dá prodlužovat na S3 se dají postavit delší soupravy při stávajícím intervalu. hl.n. na tom bylo v minulosti i hůř - když tam končily všechny vlaky kromě průjezdu od Tišnova na Břeclav (dnes je i dost výrazný průjezd od Blanska do Křenovic).

Při intervalu 10 min. se zase přetíží trať (vlaková doprava je přeci jen jinak řízena než tramvaj a vlaků jezdí víc druhů, co staví na různch místech. To je fakt lepší int. 20 min. kde vlak nebude mít 5 vagónů, ale 7.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2008 13:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 425
Od: 06 kvě 2006 00:52
Bydliště: Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
ds píše:
S1 jezdí do slatiny hlavně proto, že na hlavní a do židenic se nevejde. A myslím, že až bude od prosince jezdit každých 30 minut (Kuřim-židenice 15 min. takt), tak si na ni lidé teprve zvyknou.

Přesně tak, ráno (4:51 - 7:41) bude v úseku Kuřim - Židenice dokonce krásná, dosud nevídaná, skoro desetimnutovka. Skoro proto, že do ní budou chybět odjezdy v 5:21, 6:01, 7:01, ale i tak je to docela úspěch.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2008 12:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3080
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
S1 jezdí do slatiny hlavně proto, že na hlavní a do židenic se nevejde. A myslím, že až bude od prosince jezdit každých 30 minut (Kuřim-židenice 15 min. takt), tak si na ni lidé teprve zvyknou.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2008 12:31 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 901
Od: 02 lis 2006 07:32
Bydliště: Brno
No právě. Vypadá to tak, že se zřídila nová linka a teď se hledá účel, k jakému by mohla sloužit.
Obsluha Černovické terasy je zajištěna linkami 75, 77 a 78, což si myslím, že (při současném zozsahu zóny) bohatě stačí.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2008 12:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 425
Od: 06 kvě 2006 00:52
Bydliště: Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Thor píše:
mimochodem stálo by skutečně za to zjistit, kolik lidí jede z Kuřimi, České, či i Řečkovic, nebo KrPole do Slatiny tímhle vlakem. Pro obsluhu Kuřimi jajko takové stačí posílit S2, nic víc.


Tak z České teď asi nikdo, i když od příštího jízdního řádu už by tam měla S1 zastavovat - samozřejmě s výjimkami... převážně ráno směrem do Brna a odpoledne opačně.

Myslím, že kapacita hlavního nádraží (zvlášť ve špičkách) je ten hlavní důvod, proč se neposílila S3 a zavedla se S1... Takže je to trochu i z nouze ctnost.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2008 11:46 

Příspěvky: 418
Od: 18 kvě 2008 19:54
A to je právě ten problém - když ji zaváděli, tak byla řeč o obsluze Černovické terasy, teď se mluví o posílení Kuřimska. Opravdu nevím, proč by z Černovické terasy měl jezdit vlak zrovna do Kuřimi, mimochodem stálo by skutečně za to zjistit, kolik lidí jede z Kuřimi, České, či i Řečkovic, nebo KrPole do Slatiny tímhle vlakem. Pro obsluhu Kuřimi jajko takové stačí posílit S2, nic víc.

Pro obsluhu Černovické terasy stačí autobus z nádru, nebo odbočka tramvaje, ale to jen za předpokladu (v případě tramvaje), že tam skutečně nějaký podstatný proud bude. Je dobré vzpomenout na Košickou trať do VSŽ (resp. na to, jak ji postavili a po půl roce provozu zjistili, že předpoklad kolik tam pojede lidí byl úplně mimo, nebo na Ostravskou devítku k Nové Huti (v sedle s neuvěřitelně hustým intervalem 40 min.) Prostě vlak v předměstské dopravě a tramvaj v městě má sloužit tam, kde se proudy spojují jedním směrem a ne pro oblíbené spojování čehosi na okraji s čímsi na okraji.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2008 11:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 901
Od: 02 lis 2006 07:32
Bydliště: Brno
Nevím, jak vytížená jezdí S1 v úseku Židenice - Kuřim, ale do Slatiny jezdí prázdná... A je úplně jedno, co jede za soupravu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2008 10:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2009
Od: 28 čer 2007 16:54
Něco proti žehle se dvěma bymákama nebo bymákem a BDs? Posledních pár týdnů používám pravidelně ve stejnosměrné variantě a křivýho slova se proti tomu nedá říct (v rámci možností černé díry). Jinak S1 by měla být posilou pro Kuřim a teď už i pro napojení Nedvědic a Bystřice (která si to podle mých informací cáluje ze své kasy).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2008 09:18 

Příspěvky: 456
Od: 07 úno 2006 10:26
Mogul píše:
Když už jsme u těch vlaků, Pochopil někdo smysl linky S1? Viděl jsem na ní jet pár spojů a kromě vzduchu
nevezla nic...


Ja bych smysl docela chápal, ale naprosto nepochopím proč je zrušili na prázdniny. Po malé propagaci se už konečna začaly trošku "chytat", tak zase dva měsíce nejezdily... Jak si potom mají "najít" svoje cestující??? Jinak turnus je na dvě RegioHroby trio, ale velmi často jezdi jedna žehlička jako náhrada.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2008 08:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 901
Od: 02 lis 2006 07:32
Bydliště: Brno
Thor píše:
Ta Regionova má dom. st. v Brně?

Ano. V Maloměřicích jsou dvě (třívozové).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 zář 2008 08:09 

Příspěvky: 418
Od: 18 kvě 2008 19:54
Ta Regionova má dom. st. v Brně?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 zář 2008 22:01 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2401
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
Mogul píše:
žehlička+2vagóny a na druhém spoji Regionova....


Regionova? To abych se svezl :pivo: Aspoň něco, když už to jede prázdný.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 zář 2008 21:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2109
Od: 20 zář 2006 19:51
Pro ty, kteří by ten návrh chtěli vidět :)
odkaz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3172 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 127  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 01 pro 2020 11:05
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]