Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3007 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 121  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 21 lis 2019 20:58 

Příspěvky: 576
Od: 17 říj 2011 09:57
Bydliště: Brno-Bystrc
Podobnost s předchozí diskuzí je v tom, že zadavatel si může do VŘ napsat (téměř) cokoliv, a je na výrobcích, aby se s tím popasovali. Pokud požaduje x míst, nemůže vyhrát někdo, kdo nabízí x-něco. A to samé s výkonem motoru. Není na šotouších, aby soudili, proč který parametr ve VŘ je. Jinak viz Robert.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 lis 2019 20:33 

Příspěvky: 86
Od: 13 zář 2007 19:58
Jaký má být prosím ten stejný závěr z mmch diskuze na podobné téma? Jediný rozumný závěr oné diskuze je ten, že výkon motoru neměl být parametrem zadání. Bylo dostatečně zdůvodněno proč.

Údaj o "formální chybě" Stadleru byl několikrát prezentován médii. Podstatný je opět výsledek - hegemon Škoda a o třídu kvalitnější výrobci neschopní se popasovat se zadáním české erární soutěže. Je velice zvláštní, že u soukromníka si Škoda neškrtne, natož aby bývala jediným účastníkem soutěže.

Tržní konzultace se dělala úplně zbytečně, pokud se i po ní opět rigidně trvalo na předběžném zadání a "Siemens nepodal nabídku kvůli tomu, že o několik sedaček neplnil požadovaný počet míst". I u Stadleru mělo podle diskuze jít o "4 sklopné sedačky" a tipuju to na nejasný výklad zadání - těžko by šli do předem prohrané bitvy.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 lis 2019 19:01 

Příspěvky: 4912
Od: 27 úno 2010 07:40
A sám Stadler nedostatek v nabídce uznal a nijak neprotestoval.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 lis 2019 18:24 

Příspěvky: 576
Od: 17 říj 2011 09:57
Bydliště: Brno-Bystrc
Ne že bych chtěl nějak obhajovat Škodovku, ale podle tohoto
Citace:
Stadler měl být zhruba o půl miliardy levnější, podle informací Zdopravy.cz došlo k vyloučení kvůli počtu sedaček.
počet sedaček není úplně formální chyba. Prostě Stadler nedokázal splnit zadání a tedy nemohl vyhrát. Navíc tomuto VŘ předcházela tržní konzultace. Mmch, diskuze na podobné téma se stejným závěrem probíhala pár dnů zpět v autobusech.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 lis 2019 17:46 

Příspěvky: 86
Od: 13 zář 2007 19:58
A opět a zase. Stadler soutěžil s o půl miliardy výhodnější nabídkou, byl vyhozen pro "formální chybu". Za tu půl miliardu by kraj mohl např. opravit 200 km silnic II. a III. třídy. Kvalitní výrobce vyhrávající soutěže po celém světě si vyláme zuby na české legislativě, ve které se cítí jako ryba ve vodě jistá plzeňská fabrika. Z šesti zájemců zůstal v soutěži jediný a my budeme dál jezdit v předražených šitech. Viva la Čechistán.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 lis 2019 15:19 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1714
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Parádní retrospektivní video o nádraží v Židlochovicích.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.
doktor Reiniš


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 lis 2019 14:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 291
Od: 05 lis 2007 18:35
Bydliště: Bystrc
Bude se soutěžit železniční dopravce pro celý JMK, který na linkách S2 a S3 použije krajské Pantery a na ostatní linky si sežene vlastní. ČD mají smlouvu do konce roku 2022, s opcí do 2025.

Ještě pro doplnění: část z šesti dvouvozových Panterů bude jezdit i na nové lince Šakvice - Břeclav - Hodonín.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 lis 2019 14:05 

Příspěvky: 1319
Od: 18 led 2009 10:06
Viz. tady.

Ale mluví se tam o linkách S2 a S3, co ostatní linky, tam budou pořád šroty?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 lis 2019 12:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 291
Od: 05 lis 2007 18:35
Bydliště: Bystrc
Zastupitelstvo JMK dalo před chvílí zelenou nákupu 37 Panterů od Škodovky. pripitek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 lis 2019 10:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6251
Od: 21 pro 2005 17:01
Na starých kolejích testují vlaky a cvičí stevardy. Vozí při tom školáky


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 lis 2019 13:46 

Příspěvky: 451
Od: 07 úno 2006 10:26
Židlochovice jsou od čtvrtku pod napětím.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 lis 2019 13:39 

Příspěvky: 4912
Od: 27 úno 2010 07:40
Tak to bylo plánováno, pokud se nemýlím.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 lis 2019 13:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6251
Od: 21 pro 2005 17:01
Robert píše:
A když za rok bude chtít jet z Popic do Pouzdřan, tak pojede s přestupem v Šakvicích... Což tedy s tarifem nesouvisí, to chápu.

Bude se stavět na střídačku? Jednou Pouzdřany, jednou Popice?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 lis 2019 12:53 

Příspěvky: 1319
Od: 18 led 2009 10:06
xxx píše:
Ještě mě napadla jedna věc, kde by novinka mohla být pro někoho nevýhodná.

Představme si člověka, který bydlí v Břeclavi poblíž nádraží a pracuje v Brně poblíž nádraží. Jelikož jiné spoje než vlakové využívat nepotřebuje, pořídil si místo šalinkarty předplatní traťovou jízdenku, aby mohl pro své cesty do práce využívat všechny vlakové spoje, tedy linku R13 i Ex3 (všechno kromě R50). Otázka zní. Bude mu tato jízdenka nadále platit i ve vlacích linky R13, nebo tam bude platit jenom šalinkarta?


Samozřejmě, to máš jak člověk co před IDS bydlel u autobusové zastávky a pracoval u Zvonařky. Ten si teoreticky pohoršil. Nic nemůže vyhovovat všem, ale mělo by většině. Nicméně pokud jezdil denně tak s šalinkartou to pořád bude mít lepší. (v případě těch busů)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 lis 2019 12:14 

Příspěvky: 4912
Od: 27 úno 2010 07:40
A když za rok bude chtít jet z Popic do Pouzdřan, tak pojede s přestupem v Šakvicích... Což tedy s tarifem nesouvisí, to chápu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 lis 2019 12:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6251
Od: 21 pro 2005 17:01
xxx píše:
Ještě mě napadla jedna věc, kde by novinka mohla být pro někoho nevýhodná.

Představme si člověka, který bydlí v Břeclavi poblíž nádraží a pracuje v Brně poblíž nádraží. Jelikož jiné spoje než vlakové využívat nepotřebuje, pořídil si místo šalinkarty předplatní traťovou jízdenku, aby mohl pro své cesty do práce využívat všechny vlakové spoje, tedy linku R13 i Ex3 (všechno kromě R50). Otázka zní. Bude mu tato jízdenka nadále platit i ve vlacích linky R13, nebo tam bude platit jenom šalinkarta?


Rychlíky jsou v pohodě, ale když bude chtít třeba na výlet do Popic, tak si musí koupit jízdenku, přestože Popice leží na trase Brno - Břeclav, na kterou má traťovou jízdenku.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 19:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1889
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Tak v tom případě v tom nevidím žádnou změnu k horšímu. Naopak se jedná o velké zjednodušení. Ještě aby to opravdu šlo kupovat přes ten Můj vlak.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 18:36 

Příspěvky: 576
Od: 17 říj 2011 09:57
Bydliště: Brno-Bystrc
V R13 (a všech ostatních rychlících) bude platit i tarif dopravce. Takže odpověď je ano.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 15:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 29 dub 2006 12:26
Bydliště: Sebrowitz
To není potřeba si představovat, já o něčem takovým před lety uvažoval. :mrgreen:

_________________________________
you are not stuck in traffic - you are traffic.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 15:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1889
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Ještě mě napadla jedna věc, kde by novinka mohla být pro někoho nevýhodná.

Představme si člověka, který bydlí v Břeclavi poblíž nádraží a pracuje v Brně poblíž nádraží. Jelikož jiné spoje než vlakové využívat nepotřebuje, pořídil si místo šalinkarty předplatní traťovou jízdenku, aby mohl pro své cesty do práce využívat všechny vlakové spoje, tedy linku R13 i Ex3 (všechno kromě R50). Otázka zní. Bude mu tato jízdenka nadále platit i ve vlacích linky R13, nebo tam bude platit jenom šalinkarta?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 14:39 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6251
Od: 21 pro 2005 17:01
michalk píše:
Jo, nějaké čumákování na nádraží/v práci/kdovíkde při čekání na další vlak je přesně to, na co je denně dojíždějící zvědavý.
Navíc, cena roční IN50+roční traťovky+roční šalinkarty na domovskou/cílovou zónu < cena šalinkarty za všechny projížděné zóny, zvláště pokud šalinkartu nepotřebuji na obě zóny.


Roční šalinkarta na 3 zóny je za 6900.
IN 50 na rok je za 2990 a čtvrtletní traťovka na 20 km s IN 50 za 1443.
IDS v tomto případě vítězí, ale není možno využít EC.

FD píše:
[Ano, pro držitele IN karet nebo kupříkladu “letních” jízdenek velmi výhodné.


Platnost síťových jízdenek by měla zůstat.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 13:56 

Příspěvky: 4912
Od: 27 úno 2010 07:40
Ano, 10 minut směrem do HO je děsná doba. A do BV to jede o 7 minut dřív.
Já bych taky rád jezdil z Brna do Prahy mezinárodními autobusovými linkami a nemůžu, protože to není povoleno. A zblázním se? Ne, jedu jinými spoji, nabídka je dostatečná.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 13:53 

Příspěvky: 576
Od: 17 říj 2011 09:57
Bydliště: Brno-Bystrc
Jo, nějaké čumákování na nádraží/v práci/kdovíkde při čekání na další vlak je přesně to, na co je denně dojíždějící zvědavý.
Navíc, cena roční IN50+roční traťovky+roční šalinkarty na domovskou/cílovou zónu < cena šalinkarty za všechny projížděné zóny, zvláště pokud šalinkartu nepotřebuji na obě zóny.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 13:26 

Příspěvky: 4912
Od: 27 úno 2010 07:40
michalk píše:
Jak vydáte časovou jízdenku, aby z Hodonína do Břeclavi platila na všechny vlaky jednoho dopravce? Taková jízdenka od prosince vydat nepůjde, což je neoddiskutovatelné zhoršení oproti současnosti. A takových dojíždějících nemusí být zas až tak málo.

Měsíční šalinkarta platící navíc i pro cestu autobusy a obě MHD. A místo IC/EC pojedou rychlíkem o pár minut dřív či později. Strašná tragédie.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2019 13:22 

Příspěvky: 4912
Od: 27 úno 2010 07:40
Ten autobus ovšem vymetl půl Brna, Slatinu, Černovičky, Tržní. Na Slatinu to bylo dokonce za 22. Ve spojení se šalinkartou na 100+101 to vycházelo pro dojíždění líp jak šalinkarta až do Vyškova.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3007 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 121  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 08 dub 2020 22:30
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]