Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 131 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 145  Další
Autor Zpráva
To vím taky že tam jezdí "Hurvínek" a že to je pro turisty. No ale tento problém já nevyřeším takže ho radši řešit nebudu(Pokud na té trati nic nebude jezdit tak se postupně rozkrade a protože náklady na zprovoznění budou drahé tak se obnovovat nebude).


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Angel: Uvědom si, že ten vlak tam neplní funkci ZDO.


Třeba ta Lednice je ukázkovým příkladem kde je bus lepší než vlak.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Fixi: Minulej rok jezdily o prázdninách denně (krom pondělí), letos jen o víkendech aneb postupným omezováním k úplnýmu zrušení.
Když chcou ty vlaky zrušit, tak je dají v nevhodné časové poloze, pak s nimi nikdo nejezdí, což je důvod ke zrušení aneb kdo chce psa být, hůl si vždycky najde.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
kuba píše:
Thor: Traťová rychlost, četnost zastávek, vzdálenosti mezi nimi. apod.


opravdu vím, co to jsou traťové poměry :roll:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Letošní vlaky do Lednice ale v minulém návrhu i JŘ byly...


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
adam_r: já to nezpochybňuju a taky stále věřím tomu, že se podaří sezónní provoz udržet, ale to že se s tím nepočítá v návrhu je přinejmenším divné?


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Datel píše:
Na trati by měla být zastavena doprava (ale trať by měla být stále v provozu). Takže pokud budu chtít, klidně si tam můžu objednat vlak. Navíc to co je k dispozici je pouze návr nikoliv konečné znění
Ohledne Lednice jsem mel ma mysli, ze bych se byl ochoten vsadit, ze pristi rok bude provoz v podobnem stejnem rozsahu jako letos. to, ze to neni v navrhu nic neznamena.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Thor: Traťová rychlost, četnost zastávek, vzdálenosti mezi nimi. apod.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Traťové poměry? No, ... ty cestující bych ještě bral.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Adam_r: ty nečteš co jsem napsal? Na trati by měla být zastavena doprava (ale trať by měla být stále v provozu). Takže pokud budu chtít, klidně si tam můžu objednat vlak. Navíc to co je k dispozici je pouze návr nikoliv konečné znění.

Thor: vím že na 260 jezdí i 810 (nebo 814) pod drátama, ale tam jsou na to traťové poměry i frekvence cestujících tomu odpovídající.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Asi se snad do Lednice podívá aspoň pálavský okruh...


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
No jestli abus vyveze z centra vic lidi, jak vlak nekde z kraje z poli, tak proc to tam zbytecne hnat. Ony naklady na dopravni cestu jsou dost solidni palka.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Kuba: psal jsem, že to bezhlavě neobhajuju - nevím kolik lidí by přestupovalo ve Vran. Nemám nic proti přímým osobním vlakům Bo - BV a návazné lokálce, ale IDS se rozhodlo ukončit "předměstskou" ve Vran., proto moje úvahy.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Thor: Aby museli všichni přestupovat, že? A jeden cestující z Pohořelic by nemusel. Navíc by tam 810 ani nestačila.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
PvvS: kromě čeho jiného :-). Na tratích existují stanice pro křížení/předjíždění :-)

Ale já to bezhlavě neobhajuju, já nevím kolik lidí potřebujje spojení Pohořelice - BV, nebo Přibice -BV, spíš by mohlo být provozně výhodnější postavit vlaky Bo - Vranovice a Pohořelice - BV s návazností ve Vran.

adam_r: Ty moc nečteš o čem píšu, že?


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Thor píše:
U těch Vranovic - Pohořelic jde taky o to, zda by nebyly vhodnější přímé vlaky do BV. V tom směru njesou optimální silnice.


co se tyce Vranovice - Pohorelice:
- nadrazi v Pohorelicich je za mestem, zatimco _primy_ a rychly autobus jede primo z centra. Staci se podivat na mapu.
- uz dlouho z Pohorelic temer vsichni jezdi do Brna autobusem.
- V ramci IDS by mela byt expresni linka Pohorelice - Brno.
- Na misto lokalky bude autobusova linka Pohorelice centrum - Vranovice s navaznosti na vlak / od vlaku.
- Tech 36 km pod draty by nebyl takovy problem, ale 810 neni vzhledem k tratove rychlosti uplne vyhovujici. Muselo by byt neco jako desiro/854. V useku Vranovice - Breclav by nemusela stacit kapacitne. U Letovic je nizsi tratova rychlost. O kolik cestujicich by se zvysilo frekvence zavedenim primeho vlaku do Breclavi 0,1,2, nebo opravdu nejake zasadni cislo 100?

co se tyce Lednice:
- je to hodne specificky turisticky provoz. to ze nejsou zadne vlaky v navrhu jizdniho radu neznamena, ze pristi sezonu nevyjedou. Dokonce bych se byl i ochoten vsadit, ze vyjedou.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Krome jinyho to , ze by onen zemeplazivec podstatne snizil propustnost cele trate.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Datel píše:
Přímé vlaky? To je naprostá utopie, jezdit zbytečně 34 km pod drátama s 810, naívc rozdíl Vmax (810 versus 242) je 40 km/h. Jeden přestup nikoho nezabije, zvláště pokud je zajištěna rozumná přestupní návaznost.



nevím proč by měla být utopie jezdit 810 pod drátama - např. na 260 je to naprosto běžné na severní části, večer, apod. 810 je o dost úspornější než 242.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
David Jaša: Ano, večer tam jezdí manipulák do kovošrotu.
Mn 82520 Břeclav 16:57 - Podivín 17:10-17:35 - Zaječí 17:48-18:55 - Šakvice 19:03-19:38 - Vranovice 19:50-20:10 - Pohořelice 20:31
Mn 82521 Pohořelice 20:51 - Vranovice 21:11-21:44 - Šakvice 21:55-23:05 - Zaječí 23:13-23:23 - Podivín 23:33-23:49 - Břeclav 0:02
Vlaky jsou vedeny legem (704) a jezdí denně krom soboty.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Mimochodem je na pohořelické trati vůbec nějaká nákladní doprava?


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Fixi: ad přestupy ve Vranovicích
Brno - Pohořelice 5 min
Pohořelice - Brno 4-5 min
Břeclav - Pohořelice jen v odpolední špičce 5-10 minut
Pohořelice - Břeclav nejsou


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Z pohledu cestujiciho mozna ne, ale v jakym stavu je spodek je druha vec.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Mám dojem že zrovna na Pohořelické lokálce přestupy zajištěné moc nejsou :(

Trať do lednice je stará, ale z pohledu cestujícího nevykazuje známky katastrofálního stavu...a těch 40/50 co tam je jsme určitě jeli.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Přímé vlaky? To je naprostá utopie, jezdit zbytečně 34 km pod drátama s 810, naívc rozdíl Vmax (810 versus 242) je 40 km/h. Jeden přestup nikoho nezabije, zvláště pokud je zajištěna rozumná přestupní návaznost.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3605 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 09:38
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]