Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 13 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
43
08 říj 2011 15:24
Nezátky
Igor Mauricio píše:
Pokud chápu správně, kloubáci mají jezdit mezi Adamovem a Bílovicema. No, já bych se tam bál projet s mikrobusem :mrgreen: Ale třeba to vyjde.


No na tohle sem taky zvedavej :D
S 934 sem se tam kdysi motal a byl sem taaaaakhle malinkej.
A to jezdim už nejakou pětiletku


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Kdo se bojí, nesmí do lesa ;-) v tomto případě doslova. Nicméně stačí když to projede jeden, pak už platí - projel to kolega přede mnou, musím tedy i já.
Co se týče kloubů... zajímalo by mě, jestli to je "na míru" DPMB, nebo se zde objeví nějaký netradiční vozy...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Pokud chápu správně, kloubáci mají jezdit mezi Adamovem a Bílovicema. No, já bych se tam bál projet s mikrobusem :mrgreen: Ale třeba to vyjde.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Jakub S. píše:
"Drobná" zajímavost - plány na obnovu drážních vozidel pro spoje objednávané JMK do roku 2030 a drobný výhled dál.
Ve zkratce JMK počítá s tím, že jakákoliv nová vozidla bude pořizovat do svého vlastnictví (pořízení zejména v souvislosti se zaváděním výhradního provozu ETCS) a má jít o elektrické jednotky (s bateriemi/bez). Do roku 2030 mají být pořízeny pro linky S4, S41, S6, R56 a S91. Motorová trakce má být i nadále objednávána vč. vozidel. Linka S7 do Vyškova bude spuštěna v závislosti na stavbě "VRTky" nejdříve v roce 2032. Pro jistotu poznamenávám, že ještě nejde o zastupitelstvem schválené materiály, mohou tedy doznat jistých změn, byť to vnímám jako nepravděpodobné.
Materiály: koncepce (nejzajímavější), mapa, tabulka pořizovaných vozidel.

Soutěž a "tržní konzultace" na zajištění dopravy v JMK od 12/2023 (a později) dostávají reálnější obrysy.
https://zdopravy.cz/jihomoravsky-kraj-o ... idu-95146/

Soutěž na dopravce S2+S3+S51+část S9 platí (nové jednotky Regiopanter/Moravia), dále má být soutěžen i dopravce, který pořídí do svého vlastnictví nové elektrické jednotky na Vlárskou dráhu (S6+R56+S61) - nástup dle elektrifikace, předpoklad 12/2027. V případě S4+S41 platí plán na pořízení hybridních jednotek do vlastnictví kraje (nejdříve od 12/2025). Do 12/2025 mají být na S4 nasazovány také nové jednotky Regiopanter/Moravia (úsek Brno - Zastávka).
Pro ostatní vlakové linky a zbytek S4+S41 (vše v motorové trakci) má být vybrán dopravce formou přímého zadání, přičemž jsou tam varianty s vozidly s/bez ETCS a hybridní jednotky JMK/onové i ojeté jednotky ve vlastnictví dopravce - tj. dle toho, kolik se povede pořídit nových jednotek.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
České dráhy shání až 79 autobusů na výluku mezi Brnem a Blanskem, čeká je provoz i po lesních cestách
Nakonec se Sůra dopočítal k vyššímu počtu autobusů. Na webu KORDISu už je ke stažení výlukový jízdní řád, nicméně v něm chybí návrh NAD mezi Adamovem a Lesnou přes Útěchov.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nejspíš v podstřelování ceny. Kdo dá míň, vyhraje, bez ohledu na reálné náklady. Aspoň tak tu narážku chápu já...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
60
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
V čom vidíš slabinu výberok, ak teda, ako tvrdíš, sa opravdovým podnikateľom do toho nechce? ;))


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
ČAD BK už bus dopravu i s některými lidmi převelelo hlavně na firmu Agrostroj Pelhřimov (majitel Agrostroje i ČADu je tatáž osoba, brněnský velmi šikovný a schopný miliardář pan Stoklásek) a pro IDS si už udržuje úmyslně jen MHD Adamov a Blansko. Řidiči už jsou u nových zaměstnavatelů (nejen ICOM, jak je mylně uváděno). Pan Stoklásek je podle mě opravdový podnikatel, takže ta "výběrka na cenu" opravdu nemá zapotřebí a já ho plně chápu a naprosto rozumím, jaký postoj zaujal.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Zajímavě rozkouskované...
Brno - Adamov: pracovní dny ve špičkách 3 klouby, nepracovní dny 4 klouby a o víkendových výlukách (10x zavření silnice mezi bývalou LDN a Adamovem) navíc 4 minibusy.
Brno - Adamov - Blansko: pracovní dny 12 vozů, v nepracovní dny 2 vozy (pouze úsek Blansko - Adamov). Dále po jednom záložním voze v Brně a Blansku.
Brno - Blansko přes Lipůvku: pracovní dny 51 vozů (!), v soboty 28 a o nedělích 33.

V pracovní dny tedy bude zajišťovat náhradní dopravu za S2+R19 celkem 66 vozů (z toho 3 kloubové). To je je slušný počet. Jsem zvědav, zda se do části s kloubáky a minibusy přihlásí víc jak jeden zájemce a taky, jestli bude bojovat ČAD - přeci jen vozů má(měl) dost, jen s řidiči to asi může být problém.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Vypsáno VŘ na NAD Brno-Blansko.
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/459014
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/459015
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/459017


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Vy v tom vlaku budete bydlet, ze potrebujete toliko veci?


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
K čemu automaty na kafe ve vlaku? K čemu zásuvky? K čemu klimatizace? K čemu placení kartou? K čemu nízkopodlažní vstup? K čemu záchod? K čemu sedačky? K čemu dveře? K čemu motor?

Holt pokrok, zvyšování komfortu, to je to co žene lidstvo dopředu.

Automaty na kafe ve vlacích budou, o tom nepochybuji, jen někde je to dřív a někde později. Prostě k tomu musíme dozrát.

To že strojvedoucí nemají k dispozici na mašině ani záchod, umyvadlo, nebo alespoň funkční ledničku a mikrovlnku, to je kapitola sama o sobě.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
xcav8 píše:
Znám případ, kdy strojvůdce zastavil vlak někde v polích když ho přepadla náhlá břišní bolest. :D


Kamarád, bývalý fíra, cvrkal za jízdy z pravých dveří. Jenže přišla zatáčka vlevo, a málem opustil lokomotivu. Fyziku neošálíš. biggrin
Jezdil NEXáky u Carga...


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Vy máte ale problémy, řešit tady celej den ve vlákně jen haj*zly ve vlaku.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Samozřejmě, že většina lidí nemá problém to 15 minut vydržet. Ale to nic nemění na tom, že v InterPanteru je těch toalet málo. V praxi to vypadá tak, že jdeš přes půlku soupravy k záchodu, který je obsazený a zřejmě další půlhodinu ještě bude. Pak jdeš přes celou soupravu k druhému záchodu, kde zjistíš to stejné. Takhle si komfortní cestování v dálkovém vlaku nepředstavuju.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
xxx: nic takového jsem nenapsal, přečti si to pořádne, myslím, že wc je ve vozech dost a stačí to, nic bych nerušil, jen říkám, když má někdo problém vydržet 15 minut ve vlaku, kde je x toalet, co má dělat řidič nebo strojvůdce, který nemá žádný wc a musí vydržet hodiny. Trošku rozmazlenost cestujících ne s takovýma názorama a ještě kávomaty a podobné nesmysly a za nedlouho to budete chtít i v MHD ne? Boha jeho.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
No příspěvek od M vyzněl skoro jako "když to vydrží strojvedoucí, tak to musí vydržet i cestující"...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
xxx píše:
Takže WC ve vlacích bychom měli zrušit?

To nikdo netvrdí.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Takže WC ve vlacích bychom měli zrušit?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
M píše:
...A co teprve ti řidiči a stojvůdci co jedou bez toalety daleko delší dobu než chudáci cestující......prej kávovar sarcastic to je fakt na palicu...


Znám případ, kdy strojvůdce zastavil vlak někde v polích když ho přepadla náhlá břišní bolest. :D

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
...A co teprve ti řidiči a stojvůdci co jedou bez toalety daleko delší dobu než chudáci cestující......prej kávovar sarcastic to je fakt na palicu...


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Neustále brblat... No, jsou tu i tací, kteří kritizují nevyměnění funkčního panelu na šalině, otočený přístřešek na zastávce, přístřešek pod mostem a já nevím co všechno...

Jak jsem psal, pro regionálku je ten počet toalet dostačující, bez automatu se to taky dá vydržet (byť je to třeba na Západě už standard), ale průser je, když se takové vozidlo objeví na rychlíku. Jel tím někdo dvě hodiny? Já několikrát. A je to fakt "zážitek". Věčně obsazené toalety, které jsou pouze dvě na pětivozovou soupravu, na celou soupravu jeden automat a ještě k tomu na konci, teplé jídlo žádné, a to ani bagety, a pořád se kolem vás někdo prodírá ke dveřím, kterých je u rychlíkové varianty žalostně málo. Pro srovnání: 5vozová souprava béček má 10 toalet a někdy i vozík s občerstvením (tuším třeba na rychlících přes Havlbrod), což je u pantera nemyslitelné.

Takže znovu opakuji. Na regionálku dobrý, lepší než honeckery, ale hlavně ať se to neobjevuje na rychlících, a už vůbec ne ve variantě s méně dveřmi!


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Já jsem s názory, že toalety jsou ve VHD irelevantní, nebo že toalety jsou na nádražích, tak proč je mít ve vlaku, nepřišel. Jen na ně reaguju.
Bavím se tak o tom, že kdo chce, tak má možnost si v drtivé většině stanic občerstvení zakoupit. A že bez něj vydrží rozhodně líp, jak bez té toalety. Samozřejmě za předpokladu, že se nejedná o člověka na hranici mezi životem a smrtí z vyhladovění, ale těchto cestujících jsem zatím moc nepotkal. :-)


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Alanis píše:
Ondrah98: V MHD je konzumace zakázána, takže asi nemá moc logiku tam umisťovat automaty na jídlo a pití :roll:
Tak samozřejmě, ale šlo mi o tu argumentační nesourodost pokud přistoupíme na názor, že cesta regionálním vlakem a MHD trvá tak nějak časově stejně. Nedává pak smysl jednu věc tímto argumentem obhajovat a druhou naopak odmítat. Respektive tvrdit, že počet toalet je vzhledem k času cestování, který je srovnatelný s MHD, irelevantní. Ale dožadovat se automatu na občerstvení ve vlaku, který jede stejnou dobu jako MHD, když v MHD stejně jíst nesmím, takže tam žádný automat není... Ano samozřejmě že v tom vlaku automat být klidně může, samozřejmě může zvýšit komfort cestování (stejně tak jako jej ovšem snížit), ale šlo mi opravdu o to, že ta argumentace si v podstatě odporovala. To je vše. :-)


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Robert: a proč to furt stavíš do pozice, WC nebo automat na kafe? Nikdo nechce odstranit z vlaků WC a nahradit to koutkem s baristou, který ručně připravuje jen ty nejlepší kávová zrna.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3605 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 22:39
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]