Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 145    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
118
29 črc 2014 19:57
Z jedné fotky, na které je i MVB52, který hotovost umí, bych toho moc neusuzoval.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
https://www.mikroelektronika.com/cs/pro ... omat-mvc42

Má to místo na defibrilátor, lékárničku,...
Má to dvě tiskárny. Když v jedné dojde papír, začne tisknout druhá.
Má to záložní baterku (10 minut).


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Mám za to, že součástí toho automatu je defibrilátor.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tento automat vypadá o dost větší, než validátor používaný DPMB. Copak skvělého bude umět navíc, když to platba v hotovosti není?


Offline
Uživatelský avatar

384
05 lis 2007 18:35
Bystrc
No to je teda "nádhera" ten automat. Je zvláštní, že v zadávacích podmínkách na nákup vlaků byly požadovány automaty, které by uměly přijímat i hotovost (bankovky i mince). Asi došlo ke změně plánů.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
V nástupním prostoru se zeleným pruhem bude tento automat od Mikroelektroniky (tzn. v krátké jednotce jeden a ve dlouhé dva). Jednotky na to mají už z výroby přípravu. GTW Arrivy je budou mít taky. Cestující s hotovostí mají ale smůlu.
Příloha:
20231121_123144.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
V každé Moravii by měl být automat na lupeně. Bez toho by to ani nešlo.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
A zůstanou tedy sekce se zeleným pruhem, kde si člověk bude moct ve vlaku koupit jízdenku? Ty tímto ztratí smysl. Případně dát tam automat na jízdenky.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Ve vlacích Moravia na jihu Moravy nebudou průvodčí
Elektrické jednotky Moravia v majetku Jihomoravského kraje budou od konce roku bez vlakvedoucích, tedy průvodčích. V rámci výběru provozovatele krajských vlaků jeho vedení plánuje, že dopravce soupravy obsadí jen strojvedoucím. Soutěž na deset let vyhrály České dráhy, bez průvodčích začnou jezdit od prosince s novým jízdním řádem.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
České dráhy uhájily provoz elektrických jednotek Moravia, získaly smlouvu na 10 let

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
55
21 říj 2016 18:34
Náhodou lanovka mezi Lesnou a Obřany by nebyla vůbec špatná. Vzdušnou čarou je vzdálenost tak 500 metrů, ale cesta MHD přes Tomkovo náměstí zabere kolem půl hodiny.


Offline
60
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
Ja si to teda veľmi dobre predstaviť neviem.

Porovnaj:
* (potenciálne) prepravné prúdy lanovky;
* ekonomickú úroveň ČR a LU.


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Jako inspiraci velkoryse vlhkého řešení vlhkého snu velmi podobného charakteru z hlediska situování železnice i přístupu k ní doporučuji mrknout se pro zajímavost na řešení před několika lety nově otevřené zastávky Pfaffenthal-Kirchberg v Lucemburku. Moc dobře bych si to v Obřanech dovedl představit :)

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
487
07 úno 2006 10:26
Označení za „vlhký sen“ není na místě. O potřebě zastávky se ví dlouho. Bylo na to vypracováno už několik projektů. Poslední zamrznul na velkých nákladech, které vyvolaly nové přísnější normy. V daném místě jsou problematické směrové a prostorové poměry. Prostě česky: oblouk o relativně malém poloměru na dvoukolejné trati, vysoký násep a to vše v husté zástavbě. Dnes prakticky nelze postavit nové nástupiště ve vnějším oblouku (aby strojvedoucí neviděl na konec vlaku). Projektant to vyřešil dvěma nástupišti o jedné nástupní hraně – jedním ostrovním s podchodem. To ovšem vyžaduje přeložit oblouk, rozšířit násep, nový most, dlouhé přístupové cesty… a každá nová stavba vyžaduje bezbariérovost, přísnější hlukové limity = nové protihlukovky… Takže ve výsledku extrémně vysoké náklady.

Samozřejmě, řešitelné to teoreticky je. Je to otázka nákladů a priorit. Třeba jednou vyroste sídliště na stráni mezi Obřanama a Lesnou. Zastávka by šla postavit na konci Hlaváčové. Nebo u vjezdových návěstidel do Maloměřic – na náspu před mostem u tramvajové smyčky, přístup ulicí Krasovou. Tam je ale problém dělení napájecích úseků a i s místem.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
přesně tak, zrovna v Obřanech, případně v Majlontě vlaková zastávka chybí, vlak jezdí kolem každou chvíli a dost by zkrátil jízdní dobu nejen do centra, ale i směr Lesná a Královo Pole.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Na druhou stranu taková lokální zastávka by mohla dopravu místním obyvatelům nemálo ulehčit. K tomu by myslím železnice měla sloužit; čert vem, jestli byl sen vlhký nebo ne.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
To byl spíše vlhký sen paní Liptákové (bývalá starostka Maloměřic a Obřan).


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Na youtube Správy železnic vyšlo video k rekonstrukci železniční stanice Brno-Královo Pole a úseku Kuřim - Maloměřice.

Překvapilo mě, že chybí jakákoliv zmínka o zastávce v Obřanech, měl jsem za to, že se s ní tak nějak počítá.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
487
07 úno 2006 10:26
vlakofil píše:
Někde se psalo, že na jižní Moravu se od nového GVD mají vrátit 843, zbytek převezme Arriva a 854 se mají začít postupně vyřazovat. Ten příchod 843 platí?


Ano, ale až cca za rok. 843 napřed musí nahradit v jejich dosavadních dislokacích (na východě Čech) sériové RegioFoxy. 854 je sice jedna z řad na odpis, ale taky to nepůjde tak rychle… Akutně ohrožené jsou hlavně 460, 150.2, 151 a 371. Jediná 371.2 už zdá se dojezdila.


Offline
72
17 lis 2012 23:31
Někde se psalo, že na jižní Moravu se od nového GVD mají vrátit 843, zbytek převezme Arriva a 854 se mají začít postupně vyřazovat. Ten příchod 843 platí? ETCS se má zřejmě dávat už jen k 954 určených k 842, viz
https://www.zeleznicni-magazin.cz/mesic ... s-obu-etcs


Offline
Uživatelský avatar

384
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Pravděpodobně ETCS.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Co znamená zkušební provoz do 31.12.24 na řídicích vozech 954?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Tohle nevyužití rychlosti si myslím, že bývá častý jev. Mě osobně/profesně štve případ jedné nejmenované trati u Krnova, projektované také na 120 km/h (v použitelné délce), dokonce vč. zabezpečovače, ale nejmenovaný kraj tam schválil šukafony (po novu Regiomouse a ano, s provedenou rekonstrukcí) na dalších spoustu et. Když navíc kolikrát vidím, jak nové jednotky schopné tou rychlosti jet jsou pro změnu nasazeny někde, kde dostanou možnost se priotáhnout nad 60-ku "za odměnu", je mně z toho zle. Rozumím důvodům, ale nechápu je:) Zkrátka a dobře něco je špatně. Je mně jasné, že jízdní doby to nevytrhne nějakým brutálním způsobem, ale stejně je to škoda a je to na hlavu..


Offline
118
29 črc 2014 19:57
tr píše:
Navíc je ještě k tomu podstatné zmínit, že traťová rychlost 120 na modernizovaných úsecích Boří les – Mikulov, které snad budou pokračovat dál, je vázána na ETCS (proč se tam nesměl instalovat národní zabezpečovač je na samostatnou debatu…).

Boří les-Valtice je naopak jeden z mála úseků, kam se podařilo nasadit kódující AHr ještě před tím, než to bylo zatrhnuto. U Valtice-Mikulov už se opravdu čeká na ETCS.


Offline
487
07 úno 2006 10:26
PvvS píše:
Ze zdroje JPP se mo doneslo, že prý čtyřvozovky mají docela problém se schválením a přebírkou. A že to nevypadá s nima moc dobře. Může to někdo potvrdit, nebo vyvrátit ?


Problémy sice jsou, jako u každého nového vozidla (čtyřvozovky se odlišují od RegioPanterů o dost výrazněji než krátké), ale není (prý…) to tak horké. Pokud je mi známo, tak TBZ opakovala jen jedna. Do Bratislavy na Východné se vozí na odstavení než je u nás přebere kraj do majetku. Tady jich tolik není kde odstavit a uprostřed ranžíru v Blavě se to i lépe hlídá… V Králově Poli jsou zaskládané dvě koleje v celé délce. Další jsou v Maloměřicích. Termíny sice asi moc rezervu nemají... To ale stejně nemění nic na tom, že „růžový den D, hodina H“… se blíží.

PS: A je asi dost jasné proč to tu nikdo ze zasvěcených nemůže podrobněji komentovat.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3605 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 10:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]